Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 30/07/2008 @ 17:28 Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe ![]() | dank u |
29/07/2008 @ 08:43 ![]() | Hallo, Kim proficiat!!!! Groetjes Brenneke |
| 29/07/2008 @ 01:22 Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe ![]() | Dank je.... |
28/07/2008 @ 20:10 ![]() | Kim, wat zie ik nu een nieuwe banner .... dikke proficiat |
17/07/2008 @ 18:41 ![]() | Hallo Kim, Ik denk als jou kleine Yenthe geboren lag ik in andere kamer rechtover tegen u. Ik werd opgenomen met nierproblemen. Denk ik maar ben niet zeker Groetjes Brenneke |
| 13/07/2008 @ 20:06 Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe ![]() | zou het ni weten.... Hoe bedoel je in t ziekenhuis? dat we samen lagen ofzo? Ik denk da ni zo direkt... Liefs Kim |
| 07/07/2008 @ 20:13 Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe ![]() | Gégé van harte gefeliciteerd met Luca!!!! Aan alle nieuwe tetteraars hier welkom!! voor wie me nog ni kent,ben Kim en woon in Vilvoorde (Faubourg) |
02/07/2008 @ 14:31 ![]() | Hey Brenneke , vraag maar meid ... wij zijn bij electrabel ( ventje werkt daar ) We hebben gewoone kabeltv bij havi tv Gégé , welkom thuis meid |
| 30/06/2008 @ 09:35 danielle | Goedemorgen iedereen, Ne dikke proficiat gégé met je zoontje, hopelijk is alles goed gegaan en mag je snel terug naar huis. Geniet nu maar van alle rust en je zoontje. Erika hoe is het geweest met je dochtertje haar uitslag van haar hartje hopelijk niets of toch weinig aan de hand ik denk er elke keer aan als eens kom kijken naar dit topic en als ik je mama zie maar daar durf ik het niet aan te vragen. In ieder geval veel sterkte en alles komt wel goed je zou stom staan hoe sterk onze kindjes in het algemeen wel zijn. Groetjes |
29/06/2008 @ 08:56 ![]() | Meiden gégé is bevallen van een flinke zoon Luca ... En ik ben hem al gaan bewonderen ![]() |
20/06/2008 @ 15:48 ![]() | Hey alles goed meisjes ? Gégé en ????? o spannend hé |
14/06/2008 @ 08:47 ![]() | Goede morgen @GéGé , en en o elke nacht weer spannend nu @Danielle , och ik zit al drie jaar op tram drie en dat went wel hoor .beterschap voor de zieken fijn weekend meiden |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's omgeving Vilvoorde

.En hoe gaat het met u eigenlijk ? lukt het een beetje alles bol te werken ?
ze zijn gewoon van te slapen tot 8u soms 08u30 en nu om 06u30 er terug uit .
)