Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/08/2008 @ 16:19 T | Hallo! Bo, ik schrik er een beetje van dat je slecht nieuws hebt. Als je wil, mag je me altijd een pb sturen, hoor, je ziet maar he! Vorige zondag hier enorm grote discussie en eigenlijk ruzie gehad om dat 4de kindje. Echt nog nooit meegemaakt, er zijn harde dingen gezegd. De dag erna zijn we er gelukkig samen uitgekomen, nadat we allebei een beetje gekalmeerd waren. Ik heb nu beloofd hem niet verder onder druk te zetten en een beetje af te wachten. Hoewel dat echt niet gemakkelijk is, die wens is zo sterk! Goed van je echo zeg! Weten jullie al wat het gaat worden? Die testen hebben wij bij geeneen van onze kindjes laten doen, ze waren welkom, ook al was er iets niet normaal. Emmy, dinsdag gaat mijn man met het pakje passeren. Sorry dat het zo lang duurde! Durven zeggen als het niet ok is,he! Leuk gehad op de bierfeesten? Heb erover gelezen in de krant. Greetje, buisjes zijn niet leuk, maar werken wel goed! Onze 2 oudsten hebben er veel hulp van gehad. Nu moeten wij aan Kas een vaccin geven, 10 dagen per maand, 3 maanden. En zo hopen we de winter door te komen zonder, maar hij zal er in elk geval nog moeten krijgen, dat is zeker. Op 3/9 wordt Wout geopereerd aan zijn oogjes. Ik zie er echt tegenop. Dat is geen eenvoudige operatie, er kan altijd iets misgaan natuurlijk. Enkel aan het scheelzien gaan ze iets kunnen doen, zijn zicht gaat altijd slecht blijven, dat weten we nu al. Maar dat is met een brilletje opgelost. En het scheelzien wordt onvoldoende gecorrigeerd met zijn bril, vandaar de operatie. Ik hoop dat het allemaal wat meevalt. Voila, dit was het nieuws van onze kant! Verder alles goed hier hoor! Spijtig van het weer, ze zitten hier zo graag buiten! Nog iets: vanaf maandag start ik met Infraligne.Kennen jullie dat? Niet enkel voor mijn gewicht, er moet maar 5kg af, maar vooral voor mijn figuur. Het is ook wel belangrijk dat we ons goed in ons vel voelen he! Daarnet nog naar Decathlon geweest voor wat sportkledij. Groetjes! |
| 18/08/2008 @ 22:59 emmy ![]() | hey hey alles goed? foto'tjes van plopsaland staan op profiel, voor wie zin heeft ! slaapwel emmy |
| 19/08/2008 @ 20:23 emmy ![]() | hey hey alles goed? hier alles super, weinig nieuws eigenlijk, begonnen met de grote kuis en nog steeds met start to run bezig, vanmorgen les 7 gehad . ben eens benieuwd hoe dat verder gaat opbouwen , maar 't is wel leuk om te doen, al verlang ik tot ik mijn weegschaal terugkrijg. ventje heeft ze weggedaan, ik ben geobsedeerd vindt hij . ik krijg ze nog 1 keer per maand en amai ik heb ze al gemist zenne . 'k heb zelfs mijn lintmeter gezocht van toen ik nog zwanger was om mijn buikomtrek te meten. hihi als hij mij daar op betrapt dan vliegt die ook weg , 'k ga maar voorzichtjes zijn zeker ![]() jen, 't is niet via goedgemerkt, daar heb ik wel plakkers besteld met liam zijn naam er op voor op zijn broodddoos en zo te plakken . ' k ga het eens opzoeken http://www.infoband.com da's de website, wij hebben die blauwkes met vliegtuigjes op zijn herbruikbaar, ik heb er meteen 3 besteld is wel makkelijk zo, je bent meer op je gemak , ze zijn waterafstotend en de kindjes kunnen ze zelf niet open doen succes ermee !!! bo ja denk het reservekleertjes, koekje , drank is bij ons op school , dat mogen we zelfs niet meegeven. en fruit moeten wij ook meegeven, dat schillen ze dan in de klas ; voor de rest, misschien nog favoriete knuf en tuut of zo voor de eerste dagen, zakdoekje misschien ook? tja 'k weet het niet , liam spreekt veel over school hoor maar of hij het echt beseft, dat weet ik niet het begint in te korten hé ! allé ik ben er mee weg groetjes emmy |
| 20/08/2008 @ 19:50 emmy ![]() | jen heb anders de website ook teruggevonden, ik ga hem nog effe neerzetten mocht je nog niet besteld hebben bij deze kan je gewoon per overschrijving betalen http://www.babygoodies.eu/infoband-p-225.html reageer straks op de rest groetjes emmy |
| 20/08/2008 @ 20:50 jen ![]() | Emmy Wanneer ben je geweest? Ben tijdens mijn pauze nog eens gaan kijken. Ik had dus de kleertjes van Jess mee die ik langs de kanten laten leggen had en dan nog een truitje van Gymp voor Jade. Heb mij moeten inhouden om niet nog eens den toer te doen. Is wel interessant hé! De site waar ik gisteren van sprak is http://www.alarmbandjes.com/hoetegebruiken.htm Ik heb nog niet besteld. Ik ben nog aan het twijfelen om toch niet deze van jouw site te nemen. Vindt ze mooier. En 'k ga straks ook nog eens op de site van Esprit gaan kijken.Ben zondag naar de winkel zelf geweest, maar vind precies mijn smaak nooit als ik naar de winkel ga. Ik koop ook altijd via de site. Alé ben weg, 'k ga eens vroeg gaan slapen. Doei jen |
< vorige pagina | volgende pagina >

ons forumpje

meegedaan, stout hé....