< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » ons forumpje

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
15/08/2008 @ 10:51
emmy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey meiden,

alles goed?

hier alles oké, liam is uit logeren bij oma en opa, morgennamiddag gaan we hem gaan halen.
vanavond naar de bierfeesten, ik kijk er al naar uit, gaan met een grote groep vrienden gaan., da's altijd plezant hé .
en wij kunnen te voet naar huis, is maar 5 minuten wandelen !

bo,
terug van reis?
maar slecht nieuws???
hopelijk is het niks met het ventje, laat je vlug iets weten?

greetje,
vermoeiend hé die nachten , dan mogen wij echt niet klagen hoor !
ik kom toch veel wakker 's nachts maar tussen zelf wakker worden of wakker worden van een huilend kind, da's toch nog iets anders hé !
hoe was het in de valkenier?
kindjes genoten?

erika,
ik duim voor die zon, wij hebben die ook nodig dit weekend, hier in zwevegem is het stralend weer !
hopelijk blijft het zo !
dat ik vanavond geen verzopen katje ben.
naar waar zijn jullie op weekend?
en zo leuk die spiegel voor zo weinig geld !
spiegels zijn idd duur hé !
nu heb je weer een stuk meer om te poetsen ! hehe

allé ben er mee weg nu

groetjes

emmy

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 11:57
Bo

Hallo allemaal!

Ik ben er geraakt si, veel was werk :-)
De echo donderdag was echt fantastisch mooi en enorm ontroerend. Zooooo'n mooi kindje! Het was goed heen en weer ah springen in mijn buik, het zwaaide dan precies en jelena zwaaide terug, lief toch!! Ik was zoooo opgelucht zeg dat alles goed is! Ik zat er wel mee in, die lange autoritten, ben ook in contact gekomen met een nichtje die de bof had (van hetzelfde glas gedronken) maar dat wist ik toen nog neit natuurlijk en mijn ma wist niet zeker of ik ingeent was vroeger... Dus ook redelijk veel stress gehad eigenlijk.
Kleine pruts is nu 7.6 cm groot, alles perfect zei de gyn volgens aantal weken zwangerschap. Nekplooitje is ook goed, de combitest laten we net zoals bij Jelena niet doen, ons kindje is sowieso welkom en een vwpunctie willen we niet laten doen moest er iets zijn.

Dan de reis, die was echt zalig! Prachtig weer, elke dag! Tot 43 graden zelfs! Maar dat is daar wel te doen, natuurlijk in de schaduw hé maar die warmte is niet zo drukkend als hier. En gelukkig had de villa een megagroot zwembad waar we lekkere verkoeling konden vinden. Jelena vond het ook super natuurlijk, er waren nog meerdere kindjes van rond haar leeftijd en een ganse dag zat ze in het zwembad!
Tot ze van een stoel viel, heel ongelukkig, op de boord van de douche buiten en patat, een serieuze habbe deze keer in haar kinnetje! Twas echt paniek bij de meesten, gelukkig bleef ik kalm. Tmoest op tnippertje niet genaaid worden, maar de dokter had dat beter wel gedaan want bij 43 graden komen die steristrips natuurlijk onmiddellijk los hé! En nu is het nog steeds niet dicht tot aan haar huidoppervlak, tis nu al meer dan een week geleden, dus thad beter genaaid geweest hé, maar ja, da's dan een prikje dus ja, ook niet leuk natuurlijk. Ze is daar heel flink geweest maar was wel heel oververmoeid, minder middagslaapjes dan thuis, layer in bed 's avonds en zo en dat eiste wel zijn tol natuurlijk, ze werd dan wat lastiger, nauwelijks eten etc. Maar nu thuis is ze echt superflink en raar maar nu speelt ze heel mooi alleen! Had het niet gedacht want daar was ze constant bij d ekindjes hé. Tis de eerste keer in haar leven dat ze alleen speelt. ben zo trots op haar!!

Met tventje ook alles ok, met ons 4 alles goed, ik kan echt niet zeggen wat er is dan van slecht nieuws, ik wil niet dat anderen het kunnen lezen, je weet nooit hé, ik stuur anders wel een pb naar wie dat wil. Maar tis echt wel heel erg en dramatisch, maakt ons enorm verdrietig....

Ik ga eerst even dit doorsturen dan kom ik terug om te reageren.......

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 12:04
Bo

Voila, ben er terug....

Emmy, alles ok met jullie? Nog veel werken in jullie huis of niet echt? Hoe waren de bierfeesten gisteren? En heeft Liam er zin in om n aar school te gaan?? En met tventje alles ok?

Erika, ow, werk ah zoeken! Hoe komt het? Ik schrok nogal. Ik wens je heel veel succes hoor!! En met kleine grote Sky alles goed? Bijna terug school ook hé, zal weer aanpassen zijn zeker? Gaat zij volle dagen gaan?

Jen, hoe gaat t bij jullie,ik ga prob te antwoorden op je sms, maar kan zijn dat het een mailke wordt. Ben blij dat je het kadootje mooi vindt! Kan ze er nog in? En Jess gaat ook naar school gaan zeker? Gaat hij met volle dagen starten? Jelena niet, ik ben toch ganse dagen thuis hé nu. Misschien geeft ze zelf aan als ze volledige dagen wil gaan. En met de rest van je gezinneke, alles goed??

Greetje, ocharme toch Noahke.....tis echt wel van zijn oortjes hé dat hij last heeft aangezien een suppootje voor betere nachten zorgt. Wanneer moet je dan gaan voor de buisjes? En Yanni, alles goed met hem? En met jullie, al wat minder vermoeid?

Ann, wij hebben elkaar gemaild hé....

Snik, hoe gaat hte met jou meisje, heb hier paar dingen gelezen maar kan er niet veel op uitmaken. Ik hoop dat alles goed is!!
Weet iemand iets van Snik?

T, en met jullie 5, alles ok? Ben je er al uit of er een 4de komt of niet?

Ik heb iedereen toch aangesproken hé nu?

Voila, kga even met de was verder doen, mijn grote meid zit hier naast mij buiten te kleuren...

Tot gauw!!

xx

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 16:19
T

Online Status
Hallo!

Bo,
ik schrik er een beetje van dat je slecht nieuws hebt. Als je wil, mag je me altijd een pb sturen, hoor, je ziet maar he!
Vorige zondag hier enorm grote discussie en eigenlijk ruzie gehad om dat 4de kindje. Echt nog nooit meegemaakt, er zijn harde dingen gezegd.
De dag erna zijn we er gelukkig samen uitgekomen, nadat we allebei een beetje gekalmeerd waren. Ik heb nu beloofd hem niet verder onder druk te zetten en een beetje af te wachten. Hoewel dat echt niet gemakkelijk is, die wens is zo sterk!
Goed van je echo zeg! Weten jullie al wat het gaat worden?
Die testen hebben wij bij geeneen van onze kindjes laten doen, ze waren welkom, ook al was er iets niet normaal.

Emmy,
dinsdag gaat mijn man met het pakje passeren. Sorry dat het zo lang duurde! Durven zeggen als het niet ok is,he!
Leuk gehad op de bierfeesten?
Heb erover gelezen in de krant.

Greetje,
buisjes zijn niet leuk, maar werken wel goed! Onze 2 oudsten hebben er veel hulp van gehad. Nu moeten wij aan Kas een vaccin geven, 10 dagen per maand, 3 maanden. En zo hopen we de winter door te komen zonder, maar hij zal er in elk geval nog moeten krijgen, dat is zeker.
Op 3/9 wordt Wout geopereerd aan zijn oogjes. Ik zie er echt tegenop. Dat is geen eenvoudige operatie, er kan altijd iets misgaan natuurlijk. Enkel aan het scheelzien gaan ze iets kunnen doen, zijn zicht gaat altijd slecht blijven, dat weten we nu al. Maar dat is met een brilletje opgelost. En het scheelzien wordt onvoldoende gecorrigeerd met zijn bril, vandaar de operatie. Ik hoop dat het allemaal wat meevalt.

Voila,
dit was het nieuws van onze kant! Verder alles goed hier hoor! Spijtig van het weer, ze zitten hier zo graag buiten!

Nog iets:
vanaf maandag start ik met Infraligne.Kennen jullie dat? Niet enkel voor mijn gewicht, er moet maar 5kg af, maar vooral voor mijn figuur. Het is ook wel belangrijk dat we ons goed in ons vel voelen he! Daarnet nog naar Decathlon geweest voor wat sportkledij.

Groetjes!

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 21:11
Bo

Hey T,

oeie een harde discussie is niet leuk hé..... Gebeurt hier ook hoor en die lelijke dingen die gezegd worden.... Nu ja, zolang jullie er maar samen terug uitkomen hé!
Kga je zeker een pb sturen een dezer!

Groetjes!!

xx

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 21:45
emmy

hey meiden,

alles goed?

hier alles oké, vanmiddag ons liam gaan halen bij oma en opa, die heeft een supertijd gehad .
hij was wel erg moe, maar 'k was zo blij om hem te zien.
heb dan vanavond nog croques gemaakt, dat eet hij heel graag .
tegen half acht lag hij in dromenland, ik ben dan gaan lopen, had vandaag mijn 6 de start to run les en amai ik heb gezweet zenne, ga morgen stijf zijn denk ik.
gelukkig 2 dagen rust deze keer.

bo'ke,
oeie meid, ik maak me ongerust, wil je aub mij berichtje of sms'je sturen?
wat kan er zo vreselijk zijn dat niemand het mag lezen en dat je kapot maakt van verdriet?
zeker na die prachtige echo, gelukkig is dat helemaal oké !
wel jammer van jelena haar gabbe, ze steekt ook wat uit hé .
liam heeft al 2 keer tand door de lip gehad maar gelukkig nog geen gabbe of hoe schrijf je dat ?
laat je vlug iets weten???

T,
geeft niks hoor van dat ondergoed, is maar voor in september voorzien, nu heeft hij losse slipjes aan maar als het weer kouder wordt heb ik graag setjes, vind dat toch properder .
wil je zo graag nog een kindje ?
ja begrijp ik best maar je moet er hoe dan ook met 2 achter staan hé en 3 kindjes zal nu best wel druk zijn.
die harde woorden, die vallen in ieder huishouden hoor meid !
die zijn niet leuk maar ik ben ook de felle van ons 2 en kan me nog schamen om bepaalde dingen die ik gezegd heb.
komt wel goed meid, zolang jullie open over alles kunnen praten !

zo ik ben er mee weg , ga mijn was uithangen, wasmachine heeft zo te horen gedaan met zwieren

groetjes

emmy

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 10:51
Bo

Hey!

Ga eerst even pbtje sturen naar degene die het vroegen hé....

Emmy, ja is altijd reuzetijd hé bij oma en opa, is hier ook zo! Tis niet zo dat niemand het mag weten hoot maar ik wil het hier niet zetten, niet iedereen weet er van al. Dus als jullie willen reageren daarop dan aub via mail of pb...? Tx!!

tot gauw!!

xx

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 20:32
emmy

bo'ke

nog niks ontvangen hoor, maak me nu toch wel zorgen hoor !!

is alles wel oké?

't zal toch niet zijn wat ik denk hé, maar nee dat kan nu bijna niet meer zijn

hmm laat je iets weten?

groetjes

emmy

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 21:18
jen

Hallo iedereen

Ik schaam me een beetje, is al veel te lang geleden. Een echte reden heb ik niet, gewoon genoten van de kinderen, vele gedaan, maar naast dat moet het huishouden ook gedaan worden. Vandaag de eerste dag dat de kinderen terug naar de OM gingen. Ik heb wel dagelijks komen lezen, maar nooit geen zin om iets te schrijven. Dus voor zover ik nog weet ga ik op iedereen reageren.

Emmy
Jouw teentje ondertussen genezen? En hoe waren de bierfeesten? Veel volk zekers? Veel volk die ik ken ging er ook naartoe. En zaterdag kunnen uitslapen? Met Liam die bij oma en opa sliep? En al nieuws wat je contract betreft? Als ze je nu afzetten, dan mogen ze toch niet binnen de zoveel maanden terug volk aannnemen? Vroeger was dat toch zo. En is Liam ook al klaar om zijn boekentaske te nemen?

Bo
Jaja Jade kan er nog in hoor! Ze is super mooi mee. Ik zou eens moeten een fotoke trekken ermee en opsturen hé! Ik heb je mailke ontvangen hoor! Ik vind het heel erg wat jullie nu overkomen? Jullie waren nu gelukkig en dan moet dit nu gebeuren. Nu toen ik je berichtje hier zag, dacht ik ook eerst dat er iets was met je beebje. Weet je ondertussen al het geslacht? En Jelena weeral een gabbe? Ze kan ook niet stil zitten zeker?En Jelena al klaar om naar school te gaan. Jelena een plop boekentas hé! Jess van Samson!

Greetje
Kan geloven dat je kleinen zo huilde, moet niet aangenaam zijn hé! Hoe zijn we zelf als we pijn hebben, en dit dan nog dagelijks! Wanneer gaat jouw manneke naar school?

Snik
Ik hoop dat we binnenkort goed nieuws hebben van jou! Ik vind het jammer dat je ons verhalen van Stan niet kunt vertellen. Stelt hij het anders goed. Ik denk veel aan jou hoor!

Erika
En hoe was jullie weekend? Hopelijk beter dan SP! En is jouw poppemieke al klaar om terug naar school te gaan? Wel tof van je papa dat hij zo goed kan klussen hé! Vind ik altijd tof dat je iets kan namaken en dat de kost heel wat minder is. Kan je dan uitbesteden aan andere dingen hè!

Ann
Hoe is het met de hormoontjes? En met het gezin? Ben zaterdag langs zwevegem gepasseerd, moest naar Escannafles gaan eten bij mijn zus. Dan moet ik altijd aan jullie en ons Emmyke denken. En jij bent ook druk bezig met de voorbereidingen voor school zeker. Jaja ons kinderen worden groot hé! We gaan hier bijna allemaal schoolgaande kinderen hebben hé!

Hier alles goed, al heb ik vanavond wel barstende koppijn. Had ganse dag opleiding vandaag. Kinderen vandaag terug naar de OM. Is goed verlopen. Jill morgen naar speelplein, ze gaat niet meer graag, al de kleintjes blijkbaar. Nog 7 keren gaan en dan is het voorbij. Verder zijn we tijdens onzen congé heel veel naar Plopsaland geweest. Kinderen vinden het super. Maar de laatste keer is het een beetje tegen gevallen. We waren samen met vrienden, mijn ventje was niet mee. Maar had wel alle 3 de kinderen mee. Onze vrienden waren efkes naar de boomstammetjes en naar de megaminy jetski's. Jess liep constant weg, dus ik erachter lopen iederen keer. Jill had mij dus zien weg gaan, maar niet terug komen( max. 1 min geduurd) en zij was gaan zoeken achter haar mama. Ik kwam dan terug en begon haar overal te zoeken op het speelplein waar we stonden. De vrienden kwam dan juist toe, en ik vlug naar de EHBO, waar ze verloren kinderen brengen. Ze was er niet. Ik beginnen huilen en tieren. Er speelt zich dan van alles in je hoofd. Wij dan met het personeel van plopsaland met zo'n golfkarretje gaan zoeken. Weet niet hoelang het duurde, want de tijd lijkt dan eeuwenlang. Plots kreeg de mevr een oproep dat Jill terecht was. Ik dan uit kar gesprongen en haar vlug in mijn armen genomen en hard zitten huilen. Ik voelde mij nog een cm groot, maar heel gelukkig dat ik ze terug had. Jong ik wens dit niemand toe, en voor ouders waarvan hun kinderen verdwenen zijn, weet ik nu wel wat ze voelen. Het heeft bij ons allemaal maar amper 20 min. geduurd en ik was er heel kapot van. Nu zit ik hier nog altijd meet een hese stem van het roepen. Is nu al van vrijdag. Nooit gedacht dat het mij zou overkomen, ik zit constant op hun hielen. Maar ja het is vlug gebeurd, ik schaam me er nog steeds over.
Verder zijn de kinderen 'schooklaar' Allebei nieuwe schoenen, Jess nieuwe kleertjes en een nieuwe boekentas.
Verder zijn we ook herbegonnen met de badkamer, tuin is af nu, terug binnen werken hé! De muur van de badkamer naar onze kamer is al gesloopt, er komt daar zo'n dubbele deur in melkglas. De muren zijn dicht en de vloerversteviging is er en ligt pas. Deze week waarschijnlijk nog een beetje verder doen, zullen zien, na het slechte nieuws die we vandaag kregen.

Zo dat was het hier. Ik zal nu wat meer komen.
Doei
Jen

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 22:59
emmy

hey hey

alles goed?

foto'tjes van plopsaland staan op profiel, voor wie zin heeft !

slaapwel

emmy

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 23:02
emmy

oh jen

meisje toch da's vreselijk hé !

liam gaat mee in de buggy hoor, mag er niet aan denken

'k heb ook zo'n speciale polsbandjes besteld via het internet, als wij ergens naar toe gaan ,dan doe ik die rond zijn pols
met ons gsmnr er op ,want da's ook mijn ergste nachtmerrie om liam kwijt te geraken .
misschien een tip voor jou?

ik voel me er alleszinds al een stuk zekerder door

dikke knuf voor je

xx emmy

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 07:36
jen

Emmy,

Ik schrijf altijd mijn gsm nr op hun arm, maar ze konden er niets meer van maken zeiden ze. Ik ga dat dan ook eens bestellen ze. Vanavond eens kijken. Is het op goedgemerkt dat je ze besteld hebt?

Groetjes hé!
Jen

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 10:10
Bo

Oh neen Jen, vreselijk zeg!!! Amai ik heb daar ook zo'n schrik voor en dat geeft me extra stress als we eens weggaan of naar het strand, elke seconde wil ik haar zien, beetje overdreven maar ja. En ik hou haar het liefst id buggy in hele drukke plaatsen, maar ja, dat gaat natuurlijk niet. Ik gebruik ook zo'n bandjes, heb ze wel gratis. Op de stranden kun je ze gratis krijgen! Heb er dus een voorraadje meegedaan, stout hé....

Emmy, prachtige foto's!! Wij gaan ook eens gaan naar Plopsaland, nog steeds niet geweest....

Zeg een vraagje, wat moet er eigenlijk ih boekentasje? Ik dacht reservekleertjes, 10 uurtje en drankje en da's alles zeker? Of niet?

Tot gauw enne, alles is echt echt wel ok hoor met ons kindjes!!

xx

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 20:23
emmy

hey hey

alles goed?

hier alles super, weinig nieuws eigenlijk, begonnen met de grote kuis en nog steeds met start to run bezig, vanmorgen les 7 gehad .
ben eens benieuwd hoe dat verder gaat opbouwen , maar 't is wel leuk om te doen, al verlang ik tot ik mijn weegschaal terugkrijg.
ventje heeft ze weggedaan, ik ben geobsedeerd vindt hij .
ik krijg ze nog 1 keer per maand en amai ik heb ze al gemist zenne .
'k heb zelfs mijn lintmeter gezocht van toen ik nog zwanger was om mijn buikomtrek te meten.
hihi als hij mij daar op betrapt dan vliegt die ook weg , 'k ga maar voorzichtjes zijn zeker

jen,
't is niet via goedgemerkt, daar heb ik wel plakkers besteld met liam zijn naam er op voor op zijn broodddoos en zo te plakken .
' k ga het eens opzoeken
http://www.infoband.com
da's de website, wij hebben die blauwkes met vliegtuigjes op
zijn herbruikbaar, ik heb er meteen 3 besteld
is wel makkelijk zo, je bent meer op je gemak , ze zijn waterafstotend en de kindjes kunnen ze zelf niet open doen
succes ermee !!!

bo
ja denk het reservekleertjes, koekje , drank is bij ons op school , dat mogen we zelfs niet meegeven.
en fruit moeten wij ook meegeven, dat schillen ze dan in de klas ;
voor de rest, misschien nog favoriete knuf en tuut of zo voor de eerste dagen, zakdoekje misschien ook?
tja 'k weet het niet , liam spreekt veel over school hoor maar of hij het echt beseft, dat weet ik niet
het begint in te korten hé !

allé ik ben er mee weg

groetjes

emmy

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 21:45

Hey meiden,

Emmy,
Bierfeesten dus reuze leuk geweest? Kan eens deugd doen he? Zo nog eens man en vrouw zijn zonder mama en papa te spelen.
Wat een prachtige foto’s meid. Liam was duidelijk in zijn nopjes!!
En hij ziet er toch steeds stralend uit moet ik zeggen. Een echte kapoen.
Oei meid. Beetje obsessie van de weegschaal??? Hahahaha goed van je ventje dat ie ze heeft weggedaan. EN dat meetlint? Tja ik zou idd maar voorzichtig zijn daarmee lol. Of je moet het ook afgeven. Je houd het wel goed vol he met STR.? Goed zo meid. Doorzetten, dan zal de weegschaal wel blij zijn als je ze weer ff mag gebruiken.

Bo,
Oei, de reis meegevallen maar Jelena weer een grote snee..?
Tis toch ne kapoen he?
Met beebje alles ok? Das goed nieuws he? Die combitest hebben wij ook niet laten doen. Maar das natuurlijk mens goesting.
Verder wil ik je dikke knuffels geven meid.
Schrikken. VAN???? Bwa werk aan t zoeken is ook veel gezegd hoor.
Ik ben aant rondsnuffelen en moest er iets geschikts over mijn weg lopen… dan neem ik dat zeker aan. Ik wil haar wel zo snel mogelijk hele dagen laten gaan ja. Maar zal ook ff afwachten zijn in hoeverre ze het nu gaat aankunnen.
Ivm het boekentasje? Ik denk dat je dat best op school zelf vraagt. Hier is het pamper/reservekleedjes/vochtige doekjes en klaar. Drinken moeten ze alleen meenemen als ze smiddags blijven in eten (de rest van de dag krijgen ze doorlopend water uit eigen beker die begin vant schooljaar word gevraagd) fruit en koek kopen ze in de school. En middageten moet je natuurlijk ook meegeven als ze blijven eten. Zakdoekje, en foto van mama en papa vroegen ze bij ons ook. Als ze dan verdriet hebben, kunnen ze naar de foto kijken en knuffelen. Ook een knuffel mag.

T,
Jammer dat je zo’n zware discutie gehad hebt meid. En ja… het is niet moeilijk als de wens groot is. Zeker niet als het maar aan 1 kant is… Dikke knuffel meid en ik hoop dat je snel verlossing mag vinden. Nee meid, met infraligne geen ervaring. Maar ik hoop dat je snel gewenst resultaat mag zien!!!

Jen
Hey meid, ik ben blij je nog eens te lezen.
En natuurlijk is het normaal dat je eens wat minder lelzin hebt. Dat hebben we allemaal wel eens. Ow ja. Ons weekend was reuze. EN sky weer terug naar school… Tja weet niet. de ene moment is ze precies enthousiast, en de andere bekijkt ze me zo van ‘ikke’????
LOL
Wat schrikken zeg? Ik zou het besterven denk moest Sky plots weg zijn. getver mag er niet over nadenken…. Verschrikkelijk. Gelukkig iedereen weer samen. Maar begrijp heel goed dat je ongerust was en nu nog hees. Amaai!!!!

Snik Greetje,
Alles ok?

Hier alles prima. Weekendje was super. Het weer mocht wel iets beter. Maar al bij al mogen we niet klagen. Sky weer lekker verwent natuurlijk. En het goede? We gaan volgend weekend al weer terug lol. Kunnen het niet laten….
Verder eigenlijk niet zo veel nieuws… Volop aan het genieten van de laatste dagen vakantie. En dan is het weer schooltijd EN Sky haar verjaardag. Ojeeee wat gaat het snel!!!

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 21:47
jen

Emmy,

Bendank voor de site, wij hebben elkaar op de chat gezien hé!
Ik heb ondertussen al een andere site gevonden. Staat in favorieten, morgen bestellen. Is 1€ per bandje, maar ze zijn herbruikbaar en zo te zien heel stevig. Mooie foto's van Liam in plopsaland.

Bo
Wat ik in Jill haar boekentas stak was. Als ze een hele dag naar school gaan 2 drankjes en 2 koekjes of fruit. Nu bij ons hebben ze wel zo'n drinkfles in inox die dan thuis gevuld wordt. Op school werken ze voor een beter leefmilieu dus niet veel blikjes of brikjes.
Een slipje zit er ook in en een neusdoekje. En hun heen en weer mapje, maar die krijgen ze meestal op school.

Ondertussen ook eens nieuwe foto's op profiel gezet.

Zo ben weg, 'k ga slapen.

Doei
Jen

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 19:50
emmy

jen

heb anders de website ook teruggevonden, ik ga hem nog effe neerzetten mocht je nog niet besteld hebben
bij deze kan je gewoon per overschrijving betalen

http://www.babygoodies.eu/infoband-p-225.html

reageer straks op de rest

groetjes

emmy

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 20:02
emmy

hey

alles goed met iedereen?

hier iets minder, zit met stijve nek, grrr nu dat weer , heb brufen en spierontspanner genomen, nu ligt er een kersepitkussentje op en hopelijk is het morgen al beter.
tja toch liever die nek dan mijn rug hoor
ben grote kuis aan 't doen, weer rare maneuvers gemaakt zeker

met liam alles oké, die is de vrolijkheid zelve, hij ligt in dromenland, niet geslapen vandaag en dan is hij 's avonds wel vlugger moe, hij ligt nu graag met knuffel en dekentje in de zetel, liefst met mama er bij, hij kan dan zo echt komen knuffelen hé, heerlijk vind ik dat , ik laat met plezier mijn werk staan hoor , kan dat nog doen als ie slaapt, want die knuffelmomenten zou ik niet willen missen.

erika,
lol al terug op weekend?
groot gelijk hoor meid, zou het ook doen moest ik kunnen.
ja str gaat goed maar ben meestal blij als ze aankondigd dat het de laaste minuten lopen zijn hoor, achteraf ben je wel blij en er mee beginnen is niet moelijk, maar halverwege heb ik soms iets van pfff waar ben ik mee begonnen?
haha de schuld van die weegschaal
tja idd wel beetje obsessie, en is beter dat ze weg is, ik voel me toch stukker vrijer hoor .
maar 1 september wil ik ze toch terug hoor, kijken hoeveel ik weeg
ga normaal niet vermagerd zijn hé, want als je sport bouw je spiermassa op en spieren wegen meer dan vet maar na paar maand moet je toch wel zien dat je lichaam veranderd, zeker mijn billen zouden steviger moeten worden
ja die buik, pfff da's wat anders, ik zie er uit gelijk ik 3 maand zwanger ben, ik drink nu ook geen dranken meer met gas in maar gewoon plat water , heb wel de indruk dat dat begint te helpen nu.
sky verjaart bijna hé !
hoe is het met de speeltuin?
komt er al vorm in?

jen,
ik kijk dan straks eens naar de foto's.
zeg ben vanmorgen naar die uitverkoop geweest, amai dat was de moeite hé !
heel ordelijk, veel keuze en alles mooi per maat !
heb al andere outlets gezien hoor
heb toch het 1 en ander mee
winterjas , dikke gilet , longsleeve en lange broek , was maar 57 euro samen zeg
voor met die jas ben ik blij, had er al ene maar heb graag reservejas
want ken liam ondertussen al, plas water of modder en 't is de eersten die er in zit .
je moet die jas dan toch kunnen wassen hé
zeg welke website was dat van jou voor die bandjes?
mocht je nog niet besteld hebben, zeker eens naar babygoodies surfen, zijn echt stevige bandjes, wel duurder maar voor nog geen 3 euro ben je toch op je gemak hé !

zo ik ben er mee weg nu

groetjes

emmy

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 20:50
jen

Emmy
Wanneer ben je geweest? Ben tijdens mijn pauze nog eens gaan kijken. Ik had dus de kleertjes van Jess mee die ik langs de kanten laten leggen had en dan nog een truitje van Gymp voor Jade. Heb mij moeten inhouden om niet nog eens den toer te doen. Is wel interessant hé!
De site waar ik gisteren van sprak is http://www.alarmbandjes.com/hoetegebruiken.htm
Ik heb nog niet besteld. Ik ben nog aan het twijfelen om toch niet deze van jouw site te nemen. Vindt ze mooier.

En 'k ga straks ook nog eens op de site van Esprit gaan kijken.Ben zondag naar de winkel zelf geweest, maar vind precies mijn smaak nooit als ik naar de winkel ga. Ik koop ook altijd via de site.

Alé ben weg, 'k ga eens vroeg gaan slapen.
Doei
jen

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 10:54

Morgend

Jen,
Mooie fotos van de kids meid. En wat is Jade al gegroeid he? Gaat toch snel!!

Emmy,
Oei weer een stijve nek? Das minder joh! Hopelijk ben je er snel vanaf? Maar idd, de grote schoonmaak…. niet zo een pretje he? Je kruipt en wringt je in onmogelijke bochten om toch maar in dat hoekje/achter dat stukje… te geraken.
Liam weer de schat aan het uithangen? Lief he? Geniet ervan meid. En idd. Die knuffelmomenten zijn zalig!!!
Hahaha jaja, waarschijnlijk zijn we volgende week weer weg. Moeten het er maar van pakken zolang het kan. Wie weet wat staat er ons volgende maand te wachten.
Idd. Spiermassa weegt meer dan vet/vocht. Maar je merkt het idd wel aan de bouw van je lichaam. Dus. Ik duim dat 1 september een leuke vriendelijke weegschaal gaat geven.
De speeltuin word idd stilaan een speeltuin lol. We hopen hem zaterdag zo goed als klaar te hebben. Want het komt nu wel aardig dichtbij he?

Die armbandjes waar jullie het over hebben lijken idd wel de moeite. Moet ik eens bekijken.
Kan nooit kwaad dat je er een aandoet. Voorkomen is beter…..

Verder gaat alles hier zijn gangetje. Stilaan aant inleven naar 1 september. Alle kleertjes eens sorteren wat past en wat niet meer zo goed past. Goede en minder goede sorteren. En dan stilaan alles gaan halen wat we dit schooljaar nodig hebben. Zal weer varen denk. Zowel voor haar, als voor mij!!
Zo, en nu roept het huishouden me. Hihi. Toedels en tot gauw meiden.

Liefs Erika

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >