volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 03/10/2008 @ 19:52 Greetje | T, En beetje te laat maar toch nog een dikke proficiat met Kasje zijn eerste verjaardag ![]() Greetje |
| 02/10/2008 @ 20:12 T | Zo tof dat jullie aan Kasje gedacht hebben! Dankjewel voor alle felicitaties! We hebben gisteren een leuk feestje gedaan met wafels en lekker dat hij dat vond! Hij heeft er echt van genoten. Leuke kadootjes gekregen die de andere jongens ook leuk vonden natuurlijk! Nu ben ik vanalles aan het klaarzetten, want we vertrekken morgen na school op weekend naar Limburg. Hopelijk valt het weer een beetje mee! Emmy, ik hoop dat je je idd snel wat beter voelt. We missen je hier echt hoor! Sorry voor mijn korte berichtje, maar ik heb nog wat werk... Tot later! |
| 01/10/2008 @ 21:02 Snik ![]() | Kasje, een heeeeeeel gelukkige verjaardag!! 1 jaar alweer.. de tijd vliegt snel! ![]() ![]() |
| 01/10/2008 @ 21:01 Snik ![]() | Kasje, een heeeeeeel gelukkige verjaardag!! 1 jaar alweer.. de tijd vliegt snel! |
| 29/09/2008 @ 19:37 T | Emmy toch, ik wou dat ik iets kon zeggen of doen om je wat vooruit te helpen... vind je wat steun bij je ventje? Snik, ik vind niet dat je teveel verwacht hoor! In onze familie wordt elke verjaardag ook gevierd. En wij zetten die trend verder. Een klein geschenkje, of een bloemetje, samen iets drinken, zo gezellig dat dat is! Ik begrijp maar al te goed je ontgoocheling. Heb je het er nog over gehad met hem? Nog een gelukkige verjaardag trouwens! Ook een dikke proficiat voor Noah, ook al is het een beetje te laat... Hier wordt Kasje woensdag 1 jaar! Wat vliegt de tijd voorbij, dit jaar is zo snel gegaan! Het is echt een superkerel hoor! Bo, hoe is het met jou?alles goed en rustig daar? Houd ons op de hoogte he! Ik laat jullie nu, moet nog eten, want heb tot nu gewerkt. Groetjes! |
| 29/09/2008 @ 08:31 Snik ![]() | Een gelukkige verjaardag voor Noah!!! Ben wel een beetje laat, maar dan heeft hij vandaag ook nog wensen gekregen hé ![]() |
| 26/09/2008 @ 08:20 ann | Noah, happy birthday to you,lang zal hij leven,... er is er één jarig hoera hoera.... dikke proficiat met uw 1ste verjaardag ![]() ook aan de mama en papa dikke ficiat met jullie 'grote' zoon ![]() groetjes ann |
volgende pagina >
[Reageer]

ons forumpje

maar toch nog een dikke proficiat met Kasje zijn eerste verjaardag 
. Ach, geeft ons weer iets om te doen. Hehe.
!!!

. Jelena gaat nu al een tijdje de dinsdag en donderdag een ganse dag maar eet wel thuis. Tgaat wel goed!
en hij kan moeilijk al direkt de derde dag thuis vragen hé, haha, dat zou goed zijn! En heb daarnet gebeld en de afspraken liggen allemaal vast, dus kan het niet verzetten. Maar ja, misschien neem ik wel mijn beste vriendin mee....