< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » ons forumpje

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
Vandaag @ 09:01
Snik

Online Status Bekijk profiel
Goedemorgen dames,

Jen,
Ik had me jou ook anders voorgesteld... dat is toch gek hé.. dat je wekelijks met mensen praat, en je maakt je dan een voorstelling van hoe ze er uit zien... en dan is dat toch anders dan dat je dacht.
Ik had me jou voorgesteld met krullen en donker haar..

Emmy'ke,
ik hoop dat je je ondertussen al wat beter voelt.... dikke knuffel meid!

Bo'ke,
Hoe gaat het ondertussen met jou? Nog steeds zoveel last?
Maar je hebt gelijk... alle lasten neem je er graag bij, zolang je maar een gezond kindje krijgt hé. Ik heb ooit de meter van Stan meegenomen naar een echo.. en dat was ook heel plezant. Ook wel een speciaal moment, want het maakte onze band nog inniger.
hoe is de controle geweest voor je ventje?

T,
Ik ga, als Stan 1 wordt, een lekkere taart halen. Zo'n smurfenvlaai... in de Vlaanders hebben ze die niet of zijn die bijna niet te vinden.. maar kindjes zijn er zot van. En voor 1 keer mag hij dan wel eens chocolade eten.
Trouwens, niet alleen kinderen zijn er zot van... volwassenen ook hoor.
Waar in Limburg heb je juist gezeten?? het weer zondag was hels hé!
bah!! hele dag regen... Slechter kon niet.

Erika,
Ocharme ... je kleine meid zo ziek geweest...
heeft ze nog uitslag gehad??
Je kan zo'n kleine kindjes nog makkelijk van school thuis houden hé... nu kan het nog.. en mag het nog.
Gewoon van genieten jong!

Hier een minder goed begin van de dag gehad... Rond 24u is Stanneke beginnen huilen, en dat heeft geduurd tot half vijf deze morgen. Ik heb niks geslapen. Heb hem bij me in bed genomen, maar ja, dan doe je geen oog dicht. Maar anders moest ik er telkens weer uit om zijn tutje te geven.. en vind het ook zo zielig, als hij zich niet lekker voelt, dat hij alleen in zijn kamertje moet blijven. 't ventje moest toch nacht werken, dus heb hem gewoon bij mij genomen en hele nacht geknuffeld... tot hij rustiger werd rond half vijf.. toen heb ik hem terug in zijn bedje gelegd... Ben er nog 2 keer uit gemoeten om hem zijn tut te geven, maar heb dan toch nog beetje kunnen slapen.. Tot de wekker geen genade kende om 5u50.
Hij was nog doodop deze morgen... maar ja, dat is normaal na zo'n nacht hé. En ik... pfff.. ik zou hier op 't werk zo in slaap vallen. En 't ventje maar zeuren deze morgen dat hij al 24u wakker was. Hij heeft gisteren, als Stanneke sliep overdag, ook gerust... En hij slaapt nu... ik ben ook al 24 u wakker maar zal mijn bed pas zien vanavond laat.
Van vermoeidheid (denk ik) heb ik ook maar heel weinig melk kunnen kolven deze morgen. Normaal gezien kolf ik 's morgens vlotjes 220cc af. Maar deze morgen was het amper 150cc.
Ik weet niet wat er aan de hand was. Misschien nog tandjes die doorbreken? Zijn eerste tandje steekt er nu door.. maar misschien zijn er nog op komst.. of misschien had hij gewoon veel last van zijn verkoudheid. Hij heeft zo'n snotvalling... heeft z'n mama en papa ook al aangestoken ondertussen, want ik ben ook snipverkouden.
Maar hij had geen koorts... dus daar kan het niet van zijn.
Ik hoop dat ik het hier vandaag wat kan redden... we zien wel... als het écht niet meer gaat, neem ik me wat overuren op.
Weekend was wel leuk... vrijdag een vriendin gaan bezoeken in Gasthuisberg. Ze is zwanger van een tweeling, nu zo'n 25 weken, maar ze had al ontsluiting en ze heeft van nature een heel korte baarmoederhals. Dus was groot risico. Ze had zelfde gyneacologe als ik, en die wilde geen risico nemen. Ze is met spoed toen naar Leuven gereden en daar twijfelden ze wat ze zouden doen... dichtnaaien of niet.. Door haar hele korte baarmoederhals, was er risico dat ze door de vliezen zouden naaien en dat die dan zouden breken... maar op 23 weken zouden haar kindjes niet overleven...
Uiteindelijk hebben ze de operatie toch gedaan en moet ze blijven platliggen... maar ze blijft er uitermate rustig onder.. Bewonderenswaardig hoor! Ik zou nooit zo rustig kunnen blijven...
Vrijdag zijn we haar dan gaan bezoeken.. ondertussen is ze de 25 weken gepasseerd... dus als haar kindjes nu zouden komen, dan hebben ze goede kansen.. hun gewicht ligt ook op het gewicht van een éénling... dus ze doen het bijzonder goed!
Ze is het wel beu om te liggen... ze mag alleen op om te gaan plassen.. en mag 1 keer in de week douchen..
Nu ja, ook alles voor haar kindjes hé!
Ze moet nu nog zeker 4 weken in Gasthuisberg blijven...
Verder zijn we naar open bedrijven dag gegaan, maar we hebben wel babysit gezorgd voor Stan toen.

Zo, dit was zo'n beetje mijn relaas van het voorbije weekend en voorbije nacht...

tot later
xxx

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:04
jen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo iedereen

Ja sorry is al een tijdje geleden. Veel te druk hier momenteel. Binnen 3 weken zal het heel wat rustiger zijn. We zijn bezig met de badkamer. De 23 ste wordt de kurk geleverd en dus moet alles af zijn, wat tegen dan af kan zijn. We zitten nu zaterdag ook met een trouw en Jill is bruidsmeisje. Is nen trouw met alles erop en eraan. Zo nen ouden bus met de mooie kleedjes. Ja gewoon af hé! DUs haar kleedje is een beetje te lang dus moet ik ze inkorten. 't ventje zijn kostuum moet ook nog gewassen en afgestoomd worden en doordat we hier geen droogkuis vinden is de taak voor mij hé! Chance dat ik dat nog op school gedaan heb hé! Met de kinderen gaat ook alles goed. De 2 grote doen het goed op school. EN de kleine doet het ook heel goed. Ons meisje woog 2 weken geleden 8k600. Goed hé en dat aan 6,5 maanden

Emmy
Ben blij dat het wat beter is. Je was me voor hé! Moest nog de groetjes doen aan iedereen, maar dat is me niet gelukt hé! ALs je zin hebt in een babbel of zo, je weet me wonen, je hebt men nr en men msn. Dus zeker niet twijfelen hé! Tof dat je nog iets gedaan hebt met je ventje. Wordt veel te weinig gedaan hé eenmaal je kindjes hebt.

SNik
Zo'n mooie fotos op facebook. Nu weet ik eindelijk hoe je eruit ziet hé! Wel ik had je helemaal anders in gedachten. Je mag ook gezien zijn hé! Alles ok met Stan?

Bo
Meid, alles goed? Ventje terug gaan werken? Ik ga ne keer meer moeten schrijven hier! Ik denk wel veel aan jou hoor! Je moet wel meer iets laten weten van je baby hé!

Ann
Alles goed met de kids? EN met jou? En naar de kermis gekomen in Lauwe? Heb nieuwe collega's en die zijn bijna allemaal van Zwevegem. hihi

Erika
ALé je meid ook netelroos gehad. Saai hé! EN vooral zo'n kleine meid, ze mogen niet krabben hé! Heb je haar dan ook met zo'n speciale zeep moeten wassen? ALé de vriendin in het land, zal wel leuk zijn hé! Hoe lang is het geleden dat ze nog eens kwam?

Greet
EN al de slaapritme terug gevonden? Slapen ze nog altijd zo goed? EN Proficiat met je kleine jongen zijn verjaardag hé!

T.
JIj ook proficiat met zijn verjaardag hé! Wel tof hé met de kleine zijn ogen hé! En hoe is het daar in Menen?

Ik hoop dat ik iedereen gehad heb. Ik zal nu waarschijnlijk weer een paar weekskes niet komen hé! ALé ben weg.
Doei
Jen

[Laatst gewijzigd door jen - Gisteren @ 21:06] - Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:52

Wat is het hier stil.....

Hier alles goed. Alleen de verkoudheden zijn hier nog steeds niet vertrokken. Tsssss.
Maar de allergie gelukkig weer onderdrukt.
Gisteren zijn we naar Brussel geweest. Naar het voedingssalon. Vind dat altijd de moeite om eens rond te lopen. Al moet ik toegeven dat het niet echt meer een voedingssalon is. 80% had niets met eten te maken. Meubelen, juwelen, kledij,… noem maar op. Maar wel leuk om te bekijken natuurlijk LOL. Sky vond het ook reuze maar op een gegeven moment werd ze moe en vrij lastig als ze haar zin niet kreeg. Om 19h waren we weer thuis en hebben we een gezellig (maar drukke) avond gehad waarbij ons spook precies hyper was.
Maar ja. Niets aan te doen. Vandaag is ons muis dus thuis door de stakingen.
En morgen gaat ze ook niet want dan hebben we een afspraak met een vriendin die van Portugal is, en nu een 5 dagen in België verblijft. Dus die kans laat ik niet voorbij schieten hihi. En Sky ook niet natuurlijk. Ventje heeft ook verlof en gaat ook mee. SUPER.
Verder alles ok.

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 19:52
Greetje

T,

En beetje te laat maar toch nog een dikke proficiat met Kasje zijn eerste verjaardag

Greetje
Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 20:20

Avond meiden,

T,
Tis al laat, maar toch nog een gelukkige verjaardag voor Kas meid!!!!
Hieperdepiep hoeraaaaa

Bo,
Jaja, idd veel werken, en er zal nog veel gewerkt moeten worden eer het allemaal af is . Ach, geeft ons weer iets om te doen. Hehe.
Sky eet in school. Ik moet telkens een dik kwartier (enkel) rijden. En dat zou dus niet haalbaar zijn. Is dan al minimum een half uur dat we in de auto zitten. Het is wel een uurtje pauze. Maar dan is het zo’n geheks allemaal. Nee nee, Sky eet haar boterhammetjes in school.
Haha je meisje kuren? Ja het is echt zo’n leeftijd om U tegen te zeggen. Ben blij dat het hier op dat vlak enorm gebeterd is.
Oei, toch meer last nu met de zwangerschap dan met Jelena? jammer meid. Hoop dat je er toch nog voldoende kan van genieten.
Whaauw!!! je ventje weer aan het werk? SJIEK gaat goed dan he? Super meid.

Emmy,
HEYYYYY meisje. Ik ben blij je weer te lezen zeg?
En ik ben ook blij dat het stilaan beter gaat. Natuurlijk begrijpen we de situatie meid.
Ik denk dat we allen weten hoe makkelijk je even een terugval hebt.
Dikke knuffel meid. En als je erover wil praten? You know where I am.
Ben ook blij te lezen dat je met je ventje een goed gesprek gehad hebt.
En dat jullie ook alweer leuke dingen gedaan hebben. Houden zo meid!
Hulp zoeken kan nog altijd he meid. Dat zijn troeven die altijd weer op tafel kunnen komen.
Meisje, een hele dikke knuffel. Ik hoop echt dat je snel weer beter bent, maar niet getreurd als het even een dag minder gaat. Ook die dagen heb je vrienden rond je meid.

Snik,
Ik wilde overlaatst nog vragen hoe het nu met je ging. En of je nog vaak bij Marith* komt.
Het moet niet makkelijk voor jullie zijn meid. dikke knuf nog eens.
Maar Stan kan mama gelukkig weer helemaal vrolijk maken.

Ann,
Meid hoe ist met je? Lang geleden?..? Alles ok?

Hier alles goed. Al is mijn meisje thuis van school.
Deze middag ging ik haar ophalen, niets aan de hand. Andere kleren aangedaan, niks aan de hand. Toen ik ze daarstraks in bad wilde stoppen, doe haar kleren uit en heel haar beentje vol uitslag. !!!
Op 1 been zelfs de grote van een dessertbord. Ik schrok me rot!
Meteen naar de dokter van wacht gebeld en tot daar gereden. Blijkt dat ze netelroos heeft (in een erg stadium) **En toen huilde gisteren meid meisje door dat het door merg en been ging en moest ik ophouden met typen. Dus al wat hierboven stond was van gisteren, nu vandaag.**
Ze had dus Zyrtec siroop gekregen en een zalf om te smeren. meteen eraan gedaan, pyjama aan en bedje in. Maar iets voor 22h werd ze hartverscheurend wenend wakker. Pijn, jeuk, kokhalzend. Ocharme. Haar mee naar beneden genomen en heb ik fenistil druppels gegeven. En zo is ze op mijn schoot weer in slaap gevallen. Heb haar dan tot 3h bij ons in bed genomen en dan in haar bedje. En ze heeft geslapen tot 8h. Deze morgen waren de vlekken al goed weg maar ze kunnen nog steeds weer opduiken. Dus moet ze nu die medicatie minstens 5 dagen blijven innemen en zien wat het geeft. Ze is dus ook niet naar school geweest vandaag. En wat ik voor morgen moet doen weet ik eigenlijk niet. Aan de ene kant denk ik, ach die ene dag. Maar aan de andere kant, als ze weer zo’n opstoot krijgt….
Ik zie morgenvroeg wel..
Deze morgen ook naar school gebeld om te vragen wat ze gegeten, gedronken heeft. Of ze met specifieke dingen gespeeld heeft. Producten… Alles zoeken. Maar de zoektocht moest niet lang duren. Die middag had ik bij haar Corflakes een klein beetje (1/3de) kiwi gedaan.
En dat was hééééél lang geleden dat ik dat nog gegeven had. Bleek dat ze die morgen op school ook een hele kiwi gegeten heeft (ook voor de 1ste keer op school) dus denken we dat het daarvan is. Nu binnen een 3 weken nog eens kiwi geven en dan weten we het he?
Verder vandaag redelijk gegaan. Hopen dat het zo mag blijven.

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 20:12
T

Online Status
Zo tof dat jullie aan Kasje gedacht hebben! Dankjewel voor alle felicitaties!
We hebben gisteren een leuk feestje gedaan met wafels en lekker dat hij dat vond! Hij heeft er echt van genoten. Leuke kadootjes gekregen die de andere jongens ook leuk vonden natuurlijk!
Nu ben ik vanalles aan het klaarzetten, want we vertrekken morgen na school op weekend naar Limburg. Hopelijk valt het weer een beetje mee!

Emmy,
ik hoop dat je je idd snel wat beter voelt. We missen je hier echt hoor!

Sorry voor mijn korte berichtje, maar ik heb nog wat werk...
Tot later!

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 19:59
ann

Online Status Stuur bericht
Kasje,

happy birtday to you!!
een dagske te laat maar zeker niet minder gemeend!
ook aan uw mama en papa dikke proficiat met uw 1ste verjaardag!
lekker gefeest en veel cadeatjes gekregen??

groetjes Ann
Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 21:10
Snik

Raar.. had nieuw bericht willen ingeven, maar hij heeft het vorige gewoon herhaald..

Emmy'ke,
Deze speciaal alleen voor jou meid.

'k begrijp hoe je je voelt meiske. Je hebt ook heel wat moeten doorstaan hé. En als je alles niet te goei verwerkt, dan krijg je na een tijdje je klop. Dat is niet meer dan normaal.
Weet dat je hier ook kan komen als het niet goed met je gaat. Daar zijn we er voor hé! Niemand hier verlangt van de anderen dat er niets anders dan 'roze wolken' worden neergeschreven.

Toen Marith* stierf in mijn buik, van de vruchtwaterpunctie tot na haar begrafenis en de vele maanden nadien, heb ik hier ook van iedereen heel veel troost gekregen.

En af en toe krijg ik ook wel eens mijn klop.. en dan bel ik eens met mijn moeder, om haar te vragen of ze het speciale plaatsje in haar tuin nog eens van een bloemeke kan voorzien..
We zijn er niet meer geraakt met Stan.. 't is zo'n lange rit, dus het is al lang geleden.
En ik heb er nu ook minder behoefte aan, hoe erg dat ook klinkt.
Ik ben blij dat hij niet geboren is op haar verjaardag, maar 2 dagen later... En ik geef grif toe dat ik het onderwerp niet meer ter sprake ben, omdat ik bang ben dat ik dan instort weer.. dat ik mijn klop krijg, net zoals jij nu.

Dat komt ooit nog wel eens..

Mijn zwangerschap van Stanneke heb ik waarschijnlijk in begin ook niet bewust meegemaakt, omdat ik het allemaal verdrong... ik had het nog helemaal niet verwerkt en was nog in rouw, toen ik terug zwanger bleek.. uiteindelijk is hij mijn grootste zegen geworden.

Ik wil nu niet over mezelf praten, maar ik wil dat je weet, dat door alles wat wij hier samen op dit forum hebben meegemaakt, we ook weten wat jij moet doormaken nu.. En met z'n allen zijn we hier om jou te steunen en je er door te helpen.. Als, en alleen als, jij daar behoefte aan hebt.

Dikke knuffel meid
xxxxx

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 21:02
Snik

Kasje, een heeeeeeel gelukkige verjaardag!!

1 jaar alweer.. de tijd vliegt snel!

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 21:01
Snik

Kasje, een heeeeeeel gelukkige verjaardag!!

1 jaar alweer.. de tijd vliegt snel!

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 20:36
emmy

kas
proficiat met je verjaardag !
1 jaar alweer, wat vliegt de tijd!

snik,
jij ook een hele dikke proficiat , spijtig van je ventje hoor !
ik zou er alleszinds niet mee gediend zijn.

erika,
dank je voor al je superlieve mails , het begint hier stillekesaan beter te gaan , moet toch eens uit dat dal kruipen hé !
maar mail je nog !

bo'ke,
thx voor ons gesprek op msn , was maar kort hé maar had geen fut meer om te typen !

jen,
alles goed met jullie ?
weer stockverkoop aan je werk las ik, al geweest ?

ann,
alles goed met jou?
dank je voor de moedgevende telefoongesprekken en je bezoekje !
heeft me goed gedaan meid !
en ook merci voor je sms'kes

greetje,
al wat meer kunnen slapen meid ?

zo was efkes kort maar denk dat het nu stilaan zal beteren, goed gesprek met 't ventje gehad, zaterdag onder ons tweetjes uit geweest , heeft ons goed gedaan, met ons liam hebben we maatregelen getroffen , hij blijft nu in school eten en het bevalt hem echt !
hij heeft echt andere kindjes rond hem nodig , is nu éénmaal een sociaal ventje hé .
vannamiddag zijn we gaan zwemmen en hij heeft echt plezier gehad en ik dus ook, heerlijk om hem te zien genieten, dat maakt toch heel veel van zijn kuren goed
ik kom er wel weer hoor, had gewoon een dipje , 't is allemaal best zwaar geweest , nog heel veel flashbacks aan alles, de miskramen ,de behandelingen, het begeleiden en overlijden van mijn opa, mijn tweelingzwangerschap, heb het nooit allemaal goed kunnen verwerken
eigenlijk zou ik hulp moeten zoeken , maar ja daar ben ik dan weer te trots van karakter voor , gelukkig heb ik heel veel lieve mensen rondom mij !

ik probeer om weer regelmatig langs te komen , maar ga wel geen komedie spelen , horen jullie mij tijdje niet, da's omdat het weer wat minder gaat .
maar hopelijk gaat het nu wel weer beter hé

groetjes en dikke merci aan allemaal

xx

emmy

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 09:17
Bo

Goeie morgen allemaal!!

Emmy, ook van mij dikke knuffel en veel sterkte, ben blij dat ik je toch even heb kunnenn spreken op msn...

T, alles goed nog hier, hoop ik toch, kindje beweegt heel veel dus da's wel goed maar heb echt dagen dat ik massas harde buiken heb. Volgende week donderdag terug controle... Oh een jarige woensdag! En dan nog de allereerste verjaardag! Doen jullie een feest? Leuk!!

Erika, amai zeg, veel werken altijd daar bij jullie! Sky doet het goed hé op school! Eet ze daar dan of ga je haar halen om thuis te eten? Jelena was vorige week echt super lastig na tschool elke keer, al zeg ik dat niet graag hoor. Maarja als het zo is... Vanaf zondag is het beter gegaan. Dacht eerst de vermoeidheid van al die weken school maar denk eigenlijk gewoon dat het een fase is want als ze haar zin niet krijgt, owla, dan is het miserie hoor! En tis net zoals ik een echte doordrijver, gelukkig groeit dat een deel eruit . Jelena gaat nu al een tijdje de dinsdag en donderdag een ganse dag maar eet wel thuis. Tgaat wel goed!

Greetje, proficiat met Noah zijn 1ste verjaardag!! Sorry dat ook ik te laat ben...... Was het een emotionele dag? Tja, stomme vraag hé eigenlijk, hihi...

Snik, proficiat met uw verjaardag ook!! Jammer dat het zo tegengevallen is!! Ik wil je niet opjagen of zo maar ik zou ook heeeeeeeeel kwaad en vooral teleurgesteld zijn hoor moest mijn ventje zo doen! Aan een kant begrijp ik het wel, aangezien hij het niet meegekregen heeft met de opvoeding maar toch zou hij wat moeite mogen doen. Nu ja, mannen zijn gewoon soms echt rare wezens... En vaak moet je hen 'bij hun kraag pakken' en zeggen waar het op staat en eens goed praten. Hopelijk is jullie dat al gelukt ondertussen!?

Met de anderen alles ok?

Hier goed, harde buikjes nog steeds zeer aanwezig en soms kunnen die zo trekken aan mijn blaas hé, pfffff. Is zeker allesbehalve een zorgeloze zwangerschap hoor, maar ja, dat had ik ook niet verwacht en eigenlijk geeft dat niet, als ons kindje het maar goed doet! dat is het allerbelangrijkste en ik bijt wel op de tanden. Moet ik nu wel meer doen dan toen ik zwanger was van Jelena, tis echt zwaarder. Maar klagen doe ik niet!
Volgende week donderdag de grote echo, ben benieuwd! Ik moet wel alleen gaan want tventje begint de maandag te werken en hij kan moeilijk al direkt de derde dag thuis vragen hé, haha, dat zou goed zijn! En heb daarnet gebeld en de afspraken liggen allemaal vast, dus kan het niet verzetten. Maar ja, misschien neem ik wel mijn beste vriendin mee....
Mijn prinses is naar school si, ventje dagje weg op controle in Leuven. Gisteren was er geen school; pedagogische studiedag. Vanavond info avond op school en rondleiding. Hopelijk is het ook een oudercontact want ben wel benieuwd hoe mijn meisje het doet. Donderdag zei de juf tegen de papa "ze doet het goed hoor!" en blij dat we zijn!!

Alez tot gauw!!

xx

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 21:02

Hey meiden,

Emmy,
meisje toch. Een hele dikke knuffel.
Ik weet niet goed wat te zeggen; omdat de juiste woorden ook niet bestaan.
Lieverd ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt.
Als er iets is…. dikke dikke knuffel.

Snik,
Gelukkige verjaardag meisie xxx Hieperdepiep hoeraaaaa!!!
Bwa, eigenlijk hebben we best nog leute met elkaar hoor. Alleen is het nu beperkter.
Maar ook wel intenser. Nu verdeel je de tijd meer en spendeer je die uren dat je samen kunt zijn ook optimaal aan mekaar. Het is tja… intenser. We zijn beide super enthousiast als ze thuis is. En idd als ze zoveel plezier eraan beleven weet je dat het goed is.
Meisje toch… nee das echt geen leuke verjaardag zeg? Dan zou ik ook heel teleurgesteld zijn.
Het minste was toch een dikke pakkerd en wat kussen he? Of een lief sms’je, kaartje, …
Moet daarom niet altijd een geschenk zijn. Maar de attentie mag er dan wel echt niet ontbreken. Ik vind je reden om kwaad te zijn dan ook echt wel gegrond. Zou ik ook zijn.
Wat ik zou doen? Tja, van’t zelfde laken een broek kan ik niet zeggen want hij is het gewoon om niets te doen rond verjaardagen. Is hij andere jaren als jij iets doet dan ook zo koeltjes?
Of deed hij vroeger ook niets met je verjaardag? ik zou denk ik het gewoon op de man af vragen waarom? En dat hij er het volgende jaar wel wat attenter op mag zijn want dat het je kwetst. Hoop echt dat jullie nog een goed gesprek hebben. Knuffel

T,
Hey leuk zeg? Woensdag dus ook een jarige? Ooooh mag ik niet vergeten.
Zo emo altijd he? Die eerste verjaardag. Groot feest?
En verder alles goed?

Ann? Bo?? Jen??
Missen jullie!!!!

Hier alles goed. Leuk rustig weekend gehad.
Zaterdag hebben we aan het huis bezig geweest. Zijn nu boven de binnendeuren aan het hangen (jaja die hadden we nog niet) dus dat geeft weer een totaal ander zicht.
Zo komt er stilaan steeds wat meer dat af geraakt. Wel leuk.
En zondag zijn we naar de schoonouders geweest en vrienden bezocht.
Deze morgen op school ging het weer prima. En we zijn dan ook gewoon reuze fier op onze kleine GROTE meid.
Deze avond was ze wel erg moe. Maar ja… Gisteren pas om 21h gaan slapen. Dat wreekt zich dus. En om 18h lag mijn spookje al in dromenland. Hihi.

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 19:37
T

Online Status
Emmy toch,
ik wou dat ik iets kon zeggen of doen om je wat vooruit te helpen... vind je wat steun bij je ventje?

Snik,
ik vind niet dat je teveel verwacht hoor! In onze familie wordt elke verjaardag ook gevierd. En wij zetten die trend verder. Een klein geschenkje, of een bloemetje, samen iets drinken, zo gezellig dat dat is! Ik begrijp maar al te goed je ontgoocheling. Heb je het er nog over gehad met hem?
Nog een gelukkige verjaardag trouwens!

Ook een dikke proficiat voor Noah, ook al is het een beetje te laat...

Hier wordt Kasje woensdag 1 jaar! Wat vliegt de tijd voorbij, dit jaar is zo snel gegaan! Het is echt een superkerel hoor!

Bo,
hoe is het met jou?alles goed en rustig daar? Houd ons op de hoogte he!

Ik laat jullie nu, moet nog eten, want heb tot nu gewerkt.
Groetjes!

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 10:00
Snik

Emmy,
Ai meiske... nog altijd niet beter?
Je moet niet, maar je weet dat je hier altijd je ei kwijt kan hé!
Wij zijn hier voor je hoor!!

Erika,
Sky nog altijd zo veel lol op school.. dat is wel leuk hé!!
Als ze dan zo moe thuis komt heb je er natuurlijk zelf niet veel meer aan. Maar liever zo dan dat ze écht niet graag gaat hé. Stan is ook altijd doodop als hij van bij de onthaalmoeder komt... maar hij is daar graag, dus is mama ook gerust gesteld hé

Greetje,
Hopelijk kan je binnenkort ook weer je slaapritme terugvinden... Een paar keer een hele goeie nachtrust kan wonderen doen hé!

Stanneke heeft sinds dit weekend zijn eerste tandje.. En hij zeurt er niet echt om. Alleen bij de fruitpap weent hij. Maar dat doet pijn denk ik.. als dat lepeltje iedere keer tegen dat tandje komt.
Sinds gisteren zit het tandje door zijn tandvlees...
Goh, mijn zoon heeft al zijn eerste tandje.. dat gaat toch nogal vooruit zenne.

Ik heb niet zo'n bijzonder leuk weekend achter de rug. Zaterdag was ik jarig, en 't ventje moest werken... Kan hij niks aan doen natuurlijk, maar toen ik opstond, nergens een briefje ofzo te vinden. HIj heeft dan wel eens gebeld van op het werk, dus dat was al iets...
's avonds, na hele dag alleen gezeten te hebben, is mijn beste vriendin langs gekomen. Dat was zo'n 10 minuutjes voor 't ventje thuis kwam.
Toen hij thuis kwam, NIKS... gewoon NIKS... Geen kus, geen knuffel, zelfs niet van ver 'gelukkige verjaardag'.
Ah neen, want hij had immers al eens gebeld. Maar dat is toch niet hetzelfde?? of overdrijf ik nu?
In mijn familie wordt er wel wat poespas gemaakt rond een verjaardag. Er wordt gebeld, of er wordt langsgekomen. Maar aangezien iedereen zo ver weg woont, en ze een week eerder waren langs gekomen, bleef het nu bij telefoontjes.
In zijn familie wordt er echter niks gedaan rond verjaardagen...
Ik keek zo uit naar zijn thuiskomst, en dat werd dus een grote teleurstelling.
Al een geluk dat mijn vriendin is langs gekomen...
Hij is, omdat zij er zat, de hele tijd ook in de keuken blijven zitten.. kwam niet verder dan de deur. Toen ze vertrokken is, heeft hij er ook niks meer van gezegd en is hij gaan slapen. Hij voelde wel aan dat ik boos was op hem.
Gisteren ook niks meer gezegd... en dus bleef ik lastig.
En ik ben dan ook eens uitgevlogen om iets wat een misverstand bleek. Deze morgen was hij nog boos op mij... hij is zich, ivm zaterdag, van geen kwaad bewust.
Overdrijf ik nu? Denk ik verkeerd? Vraag ik teveel, als ik hoop dat hij wél iets maakt rond mijn verjaardag?
Misschien ben ik verkeerd.. wat vinden jullie daarvan? Wat zouden jullie doen als jullie ventje zo koel blijft rond jullie verjaardag?

Sorry, ik moest even mijn ei kwijt ..

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 08:31
Snik

Een gelukkige verjaardag voor Noah!!!
Ben wel een beetje laat, maar dan heeft hij vandaag ook nog wensen gekregen hé

[Laatst gewijzigd door Snik - 29/09/2008 @ 09:54] - Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 20:47
emmy

Noah

nog een late maar welgemeende proficiat met je 1ste verjaardag
hopelijk heb je van de taart gesmuld en leuke cadeautjes mogen uitpakken!

meiden,
bedankt voor lieve berichtjes
tja wat kan ik zeggen, 't gaat niet zo goed met me , maar kom het wel te boven, heb geen fut meer voor de moment, ik sleep me door elke dag en de tranen die blijven stromen

bedankt om aan me te denken

emmy

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 12:03

Middag;

Snik,
Idd, vroeger kreeg ik Sky nooit in slaap. Laat staan in der bed. En nu? Zonder problemen. Super dus. Hahaha zo lief he als ze zelf hun handjes en voetjes gaan ontdekken.
Een hele nieuwe wereld voor ze. Geweldig gewoon.
Hehehe en zijn piemeltje nu al bedekken? Hihi zal idd wel een geweldig zicht zijn.
Ontdekking van het eigen lichaam. Die gezichtjes zijn dan super he?

Greetje,
De nachten gaan dus iets beter, alleen moet jij weer ritme vinden. Tja, kan me best voorstellen dat je lichaam het niet meer gewoon is van zolang na elkaar te rusten. Het staat al zo ingesteld van telkens weer wakker te worden he?
Hopelijk mag je snel wat langer slapen meid.
Noah dus een dansertje? Hahaha. Zoooo Lief.

Ann,
Hoe gaat het met jou? Lang geleden meid!!!
Mis je hier.

Hier alles prima. Gisteren is Sky idd een hele dag naar school geweest. Maar s’avonds was ze echt op. Voor 18h was ze al in slaap gevallen in de zetel. Hadden net gegeten, en terwijl ik de tafel afruimde en de vaatwasser inlade was ze al in slaap.
Dus echt stikop. Dus heb ze vandaag maar thuisgehouden. We willen namelijk straks gaan zwemmen. Is al eeuwen geleden. En anders gaat ze het misschien niet halen…
Nu kan ze thuis lekker wat uitrusten en volgende week proberen we er die vrijdag ook aan vast te breien. Hopelijk lukt dat.
En nu duik ik de tuin in.

Als ik jullie niet meer hoor/lees?
Fijn weekend meiden en tot maandag

ps: Greetje maak er een fijn verjaardagsfeestje van

Erika

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 08:20
ann

Noah,

happy birthday to you,lang zal hij leven,...
er is er één jarig hoera hoera....
dikke proficiat met uw 1ste verjaardag
ook aan de mama en papa dikke ficiat met jullie 'grote' zoon

groetjes ann
Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 08:01

Happy Birthday to you
In de wei staat een koe
En die koe zingt I love you
Happy birthdayyyyy Tooooooooo Youuuuuuuuuu
Hieperdepiep voor Noah