Elsie dat puffen is toch in de plaats van aërolen... des het gene dat je geeft als aërosolen niet zo goed lukt! Niet?
Ale hier was dat toch zo... toen abel dat deed aêrosolen was het ommeduur zo van niet meer willen en te grot worden en dan was het dus puffen..maar ik doe dat zo min mogelijk hoor..
Heb zelf heel mijn kinder bestaan gepuft en ik doe het enkel uit noodzaak voor mijn kinderen. Ik ben er zelfs eens goe ziek van geweest en als kind opgenomen geweest door dat puf gedoe.
Als ik van u was zou ik het enkel uit noodzaak geven hoor zodra ze beter is weg laten en dan kun je nog zien... . ale als ik dat mag zeggen he!!
MArijke zeg dat je flauw gevallen bent meid!

.
En nu duimen hoor!!!
Kristina wAt is die sport daar zeg... wat houd dat in.. heb er nog niet van gehoort!
Zo aan het sporten heel goed zeg! Doet wonderen met een mens.. de tijd dat je eve alleen bent en dan nog de conditie die omhoog gaat

super!
Bliepje lukt het daar allemaal wat verder?
Hier heb ik nog steeds last van mijn duim..ik moest vrijdag naar de dr ervoor ik had dus 4wkn geleden mijn vinger tussen de voordeur gezet en dat begon dus terug heel veel echt heel erge pijn te doen! Nu ging hij er een gaatje in doen.... om het bloed dat onder de nagel zat weg te gaan, maar dat had hij gedaan

maar maakte niet uit.. want het bloed was al verdroogt! Twas een ferme ontsteking onder het nagelbed moest ik en ben nog steeds aan de AB tegen mijn zin, want een paar weken gelden ook AB voor hetziek zijn! Acht toe.. tgaat beter.
Deze week gaat over het slapen gaan in de kals van abel.. hij moest woensdag met de pyama naar school!

en vandaag mochten de knuffel mee en een schoenendoos deze week want daarvan gaan ze een bedje maken voor de knuffel

. Kijk daar al naaruit.
En bij noah gaat het over de huisdieren.. er is al iedere dag een diertje geweest, poes, hond, .... . En noah maakt zo verandering...
afgelopen weekend tekende hij een ventje met een mooie zon en wolken maar echt mooi gedaan... hij kon dat al maar... nu echt moi. en dan schreef hij zelf zijn naam.. spiegelbeeld

.
Gister zat hij een vogeltje te tekenen echt dat moest je zien!
2de kleuterke leren ze echt heel veel... 1ste vind ik des meer in zelfstandigheid... nu is het echt wel zo vlug dat het gaat!!
Hoe gaat het hier met de rest tis hier weer stilletjes gevallen...