< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » oost-Vlaamse meiden verenigd

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
oost-Vlaamse meiden verenigd
24/06/2008 @ 17:32
Els

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Ik heb nog veel bij te lezen. maar ik wou toch even komen melden dat Sander er bijna door is. Hij heeft nog wel wat slijm en geruis op zijn longen, maar je merkt toch dat het al veel beter is.

Groetjes,
Els

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 13:17
Marijke

Bliep,
zo is 't hier met Quinten al 'n paar dagen.. maar bij hem komt er dan altijd bij dat hij zijn zus zeer doet! Da's mijn stoel! Da's mijn auto! Ik wil da bord hebben! Ik wil da vork hebben! Ik lust da nie! pf.. en als hij zijn zin nie krijgt, reageert hij zich dus af op Jente. Echt zot worden we ervan! En Jente heeft al zo'n schrik van haar broer nu, die durft al niet meer op dat ene autooke of komt ineens naar mij gelopen!
Hier staat Jente ineens vol vlekjes. Toen ik naar 'n vriendin schreef dat Quinten 3 dagen koorts heeft gehad, dacht ik aan 3-dagenkoorts, maar daar krijgen ze vlekjes bij en dat had Quinten niet. Nu Jente haar gezichtje en armpjes vol vlekjes staan (en 't is echt in haar huid zelf, geen bobbeltjes of zo) begin ik toch aan 3-dagen koorts te denken, hoor..
Evelien wakker met grote honger! dada!
groetjes,

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 13:09
bliep

Hey,

grrrr, ik moet even stoom aflaten hier, ben me al een hele dag aan het ergeren aan Nyah die om god weet welke reden ongelooflijk lastig is. De ene moment is ze superlief, maar dan gaat ze weer wenen om een onnozelheid: schoentje vuil, giletje dat uit moet, giletje dat aan moet, muggenbeet op haar been weer gezien, grassprietje dat scheef staat, weet ik veel wat nog allemaal!
Ik was vanmorgen met de twee kindjes naar het shopping center geweest en wilde als verrassing voor Xavier een mooie foto van de twee kindjes laten maken in de Portrait Studios, maar Nyah wilde langs geen kanten mee werken, brullen tot en met omdat ze daar op een tafel moest zitten, terwijl ik verdorie naast haar zat! Dat is zo'n scheet hé, ik word daar echt onnozel van...
Ik heb dan maar een paar foto's van Aiko alleen laten maken, die werkte wel flink mee.
Allez, thuis was ik weer wat gekalmeerd maar toen ze patatjes moest eten, was het weer prijs: wenen omdat ze zelf haar riempje toe wil doen (wat ze nog niet kan), wenen omdat ze een slab aan moest, wenen omdat haar eten er niet rap genoeg stond, dan uiteindelijk flink aan het eten en ineens wenen omdat het zogezegd te warm is ('t was net niet ijskoud) en kwaad worden omdat ik zeg dat ze zelf moet blazen omdat ik met Aiko bezig ben... Ik heb haar dan maar in haar bed gestoken en daar ligt ze nu te zingen... Tja, 't zal wel beter zijn als ze wat geslapen heeft zeker?

Je ziet Fie, je bent niet alleen!

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 10:36
Marijke

Kristina, ik kan geloven dat dat deugd doet, zo ns met vrouwen op stap en ns niet aan de kindjes moeten denken.. maar tja, dat piekt dan wel de dag erna ..
Fie, ik vind dat al super van je dat je nu pas de eerste keer tegen Emma roept..ik heb dat hier ok al gedaan hoor als t me teveel wordt.. dus je echt niet schuldig voelen, maar juist fier dat je je al zolang kalm hebt kunnen houden
Net naar de markt geweest en we hebben weer verse olijfjes in huis! ik lust normaal geen olijven, maar die verse zwarte.. mmm.. daar kan ik niet afblijven! en de kindjes ook ni, dus is echt wel delen hier
En maar weer n stofje gekocht op de markt.. kon t ni laten.. wordt n kleedje voor mij, denk voor op Manu zn doopfeest, maar dan moet t wel geslaagd zijn,hé! Wordt hier moeilijke tijd voor mij, want de zomerstofjes komen in afslag .. maar heb nog n hele kast zomerstofjes liggen .. zou die beter eerst opgebruiken, maar tijd,hé! zou ns n hele week willen kunnen stikken zonder de kindjes in huis.. ik zou nogal vooruitgaan!
alle, evelien heeft hier gedaan met eten (ktyp weer met 1 hand), nu nog om iets voor onze kikkers, er is er eentje ziek..

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 10:21

Hey

Bliep, goed geslapen na de drukke avondspits? Cato wordt vaak wakker als de ijskar hier passeert, das meestal redelijk laat, tussen 21-22u, en meestal al wenend. Vorige nacht stond ze om 5u aan ons bed en was ze weer over de ijskar bezig...

Nathalie, hoe vlot het met het behangen? Heb je net gehoord he.

Fie, daar zat ik ook aan te denken, om uw strijk te laten doen? Diene was en strijk he, das ook het lastigste vind ik. Donderdag na de middagdutjes?

Marijke, groot gelijk dat je je eerst je relatie weer op de rails wil krijgen. Denk dat je hem toch echt wel graag moet zien he.

Cato is vandaag een hele dag naar school, is peuter-en-kleuter-hopdag vandaag. Ze mochten zwemgerief en hun fietsje meedoen. 2+3e kleuterklasje zijn op schoolreis vandaag dus hebben de kleintje het rijk voor zich alleen! Ze heeft haar tutje en een pamperbroekje mee voor haar middagdutje, khoop dat ze wat wil slapen op school! Gisteravond naar het oudercontact, vnd het wel eens leuk om zelf eens aan de ander kant vn de tafel te zitten bij een oudercontact. De juf zei dat ze heel zelfstandig is, makkelijk te motiveren, dat ze 't goed kan uitleggen, alleen jammer dat ze niet zo heel veel naar school geweest is door ziek te zijn. En misschen dat ze het ook rapper gewend zou geweest zijn als ze direct hele dagen zou komen maar ja, wij doen ook maar om goed te doen he, ze heeft toch haar slaap nog nodig. Gaan zien hoe het in de vakantie gaat, is toch de bedoeling dat ze vanaf september hele dagen gaat.
Lola is al een paar dagen heel flink aan het zwaaien, echt grappig om zien. En beweegt zich voort als een slang, rollen en draaien en keren en een beetje achteruit kruipen...
Ik ben gisteren naar de film geweest met een bende vrouwlijke collega's. Was leuk en deed me deugd om er zo eens uit te zijn. Daarna nog iets gaan drinken en twas half 1 als ik maar thuis was. En ben dan nog samen met nog iemand als eerste doorgegaan... Was wel moekes als Cato daar vanmorgen om 7u stond... haha.

groetjes!
Kirsten

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 20:56
bliep

Hey,

Fie, je moet je echt niet schuldig voelen hoor, ik heb het een paar berichtjes hierboven ook al gezegd: als mama moet je ook af en toe aan jezelf denken, dan ben je een des te betere mama voor je kindjes!!! Mag ik trouwens eventjes zeggen dat ik vind dat het al een fantastische prestatie is wat jij daar allemaal doet met je twee kindjes, uwfotocadeau, jullie huisje en noem maar op!
En Emma zal zich wel amuseren bij de oma en die gaat daar niets te kort komen hoor, dus probeer er zelf ook een beetje van te genieten...
Fijn dat Lukas zo enthousiast is over zijn school, dat zal goed gaan in september!!

Nathalie, jij hebt dat boek van Piet Huysenstruyt dus gekocht in de Fun met korting voor 8 euro ipv 20? Had je daar dan een bon voor of staat het daar in afslag?
En Abel ziek geworden vandaag? Wat zei Fivez?

Marijke, ik denk aan jou hoor! Ik hoop dat jij en je ventje er samen uitraken en dat jullie daarna snel een gelukkig gezinnetje mogen vormen...

MarijkeQJE, groot gelijk dat je ook eens bij wil slapen!!! Ieder om beurt hé...
Is het nu Jente die ziek is? Heeft ze hetzelfde als Quinten?
Geen ongelukken gebeurd met de fiets?

Ik heb daarnet het meest hektische bed-moment tot nu toe beleefd. Ik was nog een wandelingetje gaan doen met de twee kindjes, maar had me al moeten haasten om terug te zijn omdat Aiko honger kreeg. Nyah zat braaf in de zetel terwijl ik Aiko eten gaf toen ze ineens begon te krijsen en precies helemaal in paniek raakte. Ik weet nog niet wat er gebeurd is, maar uiteindelijk verstond ik dat ze haar pijn gedaan had. Ze was echt helemaal overstuur en probeerde op mijn schoot te kruipen, maar ja... Aiko lag daar. Allez, ik toch een houding gevonden waarin ik haar kon troosten terwijl Aiko verder kon drinken. Dan had Aiko gedaan met drinken, kon ik Nyah klaarmaken om te gaan slapen en begint Aiko toch weer te krijsen, terwijl Nyah nog altijd half in tranen was van de ervaring van daarvoor. Allez, Nyah een boekje voorgelezen en intussen Aiko proberen sussen. Die was dan gekalmeerd dus ik steek Nyah in bed, begint die weer te brullen dat ze haar pijn gedaan heeft. Ze heeft drie grote muggenbeten op haar voet, dus ik denk dat ze daar wat last van heeft, Euceta aangedaan, nog niet goed, dan kousjes daarover aangedaan en dan ging het... Aiko is intussen in slaap gevallen in de zetel, die ligt daar goed te knorren. Nyah is nog wakker en ik ben al twee keer moeten gaan kijken omdat ze weer aan het wenen was, 'k zal blij zijn als ze ook slaapt!

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 19:04
Nathalie

Bliepje ik het een goed en lekker kookboek, waar ik geregeld iets uit neem voor te koken.. we hebben dat gekocht in korting die boek, normaal was het stukken duurder, maar met de afslag....
Tis die van Piet Huysentruyt 'hartvriendelijk koken' echt een aanrader.. heb hem in de fun gehaald. Ale daar was het met de afslag.. was 8euro ivm 20 euro!

Marijke meid werk maar zekers eerst aan het herstel en samen werking van de rest eens je aan kindjes gebint hoor...
ook al zeg ik het hier als eerste....
Kindje hebben is een grootte relatie test en je moet echt wel een goeie relatie hebben en niets in de weg hebben hoor. Tzou zonde zijn voor alles he!!! Veel geluk hoor

Fie kun je geen hulp vragen voor je strijk al... want daar kruipt veel tijd in he meid... ? Ale als je dat wilt he!
Fie toch je niet schuldig voelen, dat is al eens normaal hoor, hoe zonde dat het ook is en hartverscheurend soms moet een mens eens eve stoom aflaten ook al is het soms niet zaols we willen en gedacht he bben, maar wat wil je zeg... door al die drukte en zo...
Ik vind dat jij al een dikke pluim verdient als mama hoor echt waar.

Iedereen trouwens zenemaar iedereen op een andere manier, iedereen zijn omstandigheden enzo zijn anders he...

Marijke ik hoop dat je goed kan slaap inhalen morgen hoor, geniet ervan e maak er maar werk van , je verdient het
Is dat de eerste keer dat quinten naar school is met zijn fietsje?
Zouden de kindjes er dan nie afblijven?
Ik denk dat ze allemaal wel hun fietsje graag zien en direct naar hun fietsje gaan.. ale toch zodat ik ervaar op de school van noah en abel!
Bij abel staat er ook iets op, noah die heeft een barak fietske. Vandaag is de papa en abel blijven knorren en ik en de jongens samen naar school met de fiets... jaja abel ook alleen op de fiets... meestal gaan we te voet, of abel op het stoeltje bij mij en noah naast mij. Maar deze keer beide met hun eigen fiets en twas super goed gegaan... Abel was fier en ik op mijn jongens ook... noah gaf abel ook zelfs een pluim!
Noah is het al gewoon...

Bliepje toch nog eve zeggen... goe zene dat je lijstej gaat doen enzo... en zekers veel erover babbelen!
Ook al doe je dat veel en genoeg, je zult altijd ondervinden dat het sosm anders uitdraaid hoor... maar daar kan me eenmaal niets aan veranderen!! Niet leuk altijd, maar tja...!

Kristina zeg zo een flinke meid dat lola is8 Ik vind wel dat je het ziet dat ze een vlugge is... echt ik heb haar gezien met de babyborel van emma en vond het dan al

Hier zijn we volop aan het werken in de keuken, wel met stukken en brokken, maar toe... met kleine beetjes zal ze ook wel klaar gereken, maar we hebben nogal wat werk hoor...mijn pa moet eerst komen shappen... tis echt wel nodig, zekers 1 kant muur!!! De rest ook... .
Dus wat extra vertraging.
Sevens om 21 moet ik bij Fivez zijn met abel... die ligt nu al in bed te slaaphoesten, maar ik ga toch gaan... zo een hoest heb ik nog nooit gehoort bij hem en tis gelijk hij erin zou stikken en dat zo voor een grote jongen!!!!
Dus tot later

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 15:35

hey,

wat leuk dat de kleintjes het zo goed doen
spijtig van de zieken

hier is de kinderwens even geen prioriteit
ik besef dat ik eerst mijn man moet terugwinnen van zijn mama en hem moet doen inzien dat ik het wel degelijk meen wat ik zeg en hoe het op mij weegt maar het is zo moeilijk om daarover te praten

ik ga hier regelmatig eens komen kijken of jullie al een date hebben gepland

groetjes marijke

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 14:34
Fie

hey

tja, hier is het druk; zoals altijd.
ik zit geen seconde neer, ben voortdurend bezig en ik geraak er nog nie door, en elke dag stapelt die strijk zich op.
pfff, behoorlijk frustrerend, maar het zal ooit wel eens lukken zeker?

ik heb met veeeeel moeite beslist om ons emma morgen eens een dagje naar schoonma te brengen. tussen die 2 klikt dat heel goed, ze voelt emma heel goed aan, dat heb ik dit weekend ondervonden.
dus... morgen maak ik schoonma gelukkig, al twijfel ik of emma er nood aan heeft. maar als ik wat kan rusten heeft emma morgenavond een rustigere mama, die wat meer geduld zal hebben...
ik was gisteren geschrokken, emma was in een Franse colère geschoten en was niet te kalmeren. ze was kwaad op die speen (verkeerde speen genomen) en woedend! krijsen, niet te doen!
ik had alles geprobeerd om haar te kalmeren, en ik was zo moe dat ik plots heel luid: EMMA! riep... emma begon dan ineens zo hartverscheurend te huilen, ik was er eventjes kapot van.
ik heb me zo schuldig gevoeld, en dan met wim over gepraat en de beslissing genomen...
al zal ik morgen wel tranen met tuiten huilen als wim met haar vertrekt!

zaterdag zijn we naar de bbq van lukas zijn school geweest. heeeel gezellig, lukas mocht nog eens in zijn klasje en begon meteen te spelen. het klikt ook met de juf, een hele lieve zachte dame.
lukas wou zelfs blijven, en zei enthousiast tegen de juf dat hij ging weerkomen en dat hij niet lang zou wegblijven.
dat zegt hij tegen de mensen waar hij zich goed bij voelt, telkens als we vertrekken daar.

lukas gaat woensdag eens naar schoonma, ik heb een dagje vrij...alleen met ons emma.

en donderdag wss eens bij cato en co op bezoek!

alle, wat opgeruimd, 5 minuten gezeten en nu strijken!

(ik was hier dus 2 machines per dag min, heb elke dag strijk en aangezien ik dat echt nie graag doe staan hier nu 3 overvolle manden!!!!)

tot de volgende keer...

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 13:36
Marijke

Hey,
Bliep, amai, zo'n lijstjes maken en goeie voornemens! Is wel leuk.. wij doen dat hier ook, alle, vooral ik.. dat maakt 't ook makkelijker om ook echt iets af te werken vind ik. Ik doe dat ook met 't kuisen en opruimen hier. Want anders!!!
Vandaag ben ik maar moe.. tot 1u sliep Evelien echt wel goed, maar dan werden we wakker gemaakt door Jente die weer koorts had, Evelien daardoor ook wakker (denk dat ze anders wel nog langer had geslapen..) en sindsdien werd ze elk uur weer wakker . Morgen gaat de papa verlof nemen (instortingsverlof gelijk z'n collega dat noemt ) zodat ik 'ns wat kan slapen. (heb wat lopen klagen dat de papa wel heel de zaterdagmiddag in zijn bed heeft gelegen en heeft kunnen bijslapen, hoewel 't niet veel heeft geholpen en dat ik er altijd smorgens ook wel uitging en helemaal niet heb kunnen bijslapen..).
Quinten is weer naar school vandaag. én met zijn eendjesfiets. Ik had eerst gezegd dat hij niet mocht met die fiets naar school (er staat zo'n breekbaar eendje op vooraan en hij is er zo aan gehecht en ik had schrik dat 'n ander kindje dat kapot ging doen), maar we hebben nu maar beslist om 'm te laten gaan. Hij weet ook dat 't altijd kapot kan gaan en hij heeft gezegd dat hij dat dan niet erg gaat vinden (tja, hij fietst zoooo graag!). Ben 'ns benieuwd..
groetjes,
Marijke

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 13:15
bliep

Hey,

inderdaad stilletjes hier, maar wat wil je nu het eindelijk eens mooi weer is!

Wij zijn ook druk bezig geweest dit weekend. De zaterdag naar mijn ouders, waar mijn broer die net terug is van een verblijf van 10 maand in Zuid-Amerika ook was, en 's middags na Nyah haar dutje naar het openluchtvolleybaltornooi hier. Gisterenmorgen naar Xavier zijn bompa, 's middags op babybezoek in het ziekenhuis en daarna naar Xavier zijn mama. Tussendoor hier de boel wat gekuist en eindelijk werk gemaakt van het samenstellen van een fotoalbum 'Nyah 0 tot 1 jaar' via de Hema-site. Was eigenlijk wel leuk om te doen en zo nog eens alle foto's van Nyah als baby te bekijken... Ik ben tot de conclusie gekomen dat Aiko en Nyah toch echt wel heel hard op elkaar lijken!

Verder hebben we hier besloten om ons leven te beteren en wat gezonder te gaan leven. Ik ga deze week al mijn kookboeken uitpluizen naar lekkere, gezonde en gemakkelijke gerechten, de chips en snoepen vliegen de deur uit, Xavier gaat stoppen met roken binnenkort en we gaan allebei weer sporten (ik van zodra ik mag van de kiné, maar dat zou volgende week normaal gezien al mogen...). We gaan ook eens een lijstje maken met alles wat nog moet gebeuren in ons huidig en nieuw huis voor we gaan verhuizen, een taakverdeling opstellen ivm het huishouden en eens babbelen over een paar 'opvoedingsrichtlijnen' voor Nyah (we spreken elkaar nogal eens tegen). Jaja, volop goede voornemens hier en 't is nog geen nieuwjaar!

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 09:35

Hey

is hier precies kalmkes, allemaal een leuk weekend gehad?

Nathalie, leuke foto's zeg! Lief hoor samen met Evelientje!

MarijkeQJE, alles goed met de kindjes?

Nieneke, amai Toni en Noortje zijn echt wel 2 verschillende he, zag ze nog es op de foto's van Nathalie! wel leuk he :-) Ook verschillend van karakter?

Fie, we zien elkaar binnenkort he, Lukas was zo flink in de winkel toen ik hem met zijne papa tegenkwam :-)

Els, Sander al beter?

Hier wast druk maar heeft ons echt deugd gedaan. Was lang geleden...
Zaterdag trouwreceptie en gisteren tuinfeest met bbq bij mij op school. Zaterdag was zonder kindjes, gisteren met en ze zijn heel flink geweest. Ze hadden ook veel bekijks :-) Cato was dan met papa naar de schminkstand geweest en ze had ook mogen vissen. Als een tijger kwam ze terug, haha! Was superschattig. Maar tegen dat we thuis waren had ze er al goed in zitten wrijven. Ze was moe achteraf, en vanmorgen ook maar ze is toch naar school, t is jammer dat het al de laatste week is nu ze echt zo graag gaat. Morgen doorschuifdag naar 1e kleuterklasje, is ganse dag ook maar vrijdag is dan maar een halve.
Lola is ook al wat beter, die wil nu ook al beginen vertellen, is echt met klanken aan het oefenen. Gisteren ging ze ook op haar kussen al in kruiphouding zitten, denk dat ze er rapper zal mee weg zijn dan Cato, bij haar was da pas op 10 maanden.

allee, ben ermee weg! doei!

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 21:11
Nathalie

hey,

zeg wanneer gaan we er eens werk van maken om af te speken met zen allen...
wie stelt er iets voor????

Marijke dat leer je vlug he het verschil van huilen van je baby...
hier ook zene... en door schrik kunnen ze net hetzelfde huilen gelijk ze pijn hebben... .
Manu schrok van de papa vandaag, omdat die zijn stem wat moest verheven voor de jongens.... tventje, hij was nu we net wakker..dus zal nog wat in slaap toestand geweest zijn!!

bliepje eigenlijk is het grappig dat nyah dat wou doen...tuurlijk evelien zal dat niet zien aankomen hebben en de mama in een sneltrein terug beneden, dat geloof ik
Aiko is wel al goe veranderd zekers?
Heb je trouwens terug een mailke gestuurt...

Hier zijn we in gang geschoten....
het papier zijn eerste laag is er al af!
Ik ga blij zijn zene.. zo ene nieuw fris huisje te hebben... ben hier al 4jaar thuis, tijd voor veranderingen.
Morgen nadat ik met noah naar de markt ben gegaan, ga ik manu eten geven en dan komen mijn ouders bij noah en abel en gaan we naar een andere winkel eens gaan neuzen voor de verf... we waren hier bij de hubo in hamme gegaan...maar we gaan eens elkders gaan zien ook.
Ons kleur keuze hebben we al... ale als dat morgen maar nie verandermaar denk het niet!!
We zouden graag het raam weg willen in de keuken... maar daarvoor moeten we eerst eens horen aan onze huurbaas hoor of ze daar tevreden mee zal zijn... maar tzou zoveel mooier en toch wel moderner zijn!!
Dus duimen dat ze dat willen!!!
Zo ga bij mijn zoontje lief... die zit nu al een tijdje de voetbal te bekijken, maar begint te protesteren

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 14:37
bliep

Hey,

Marijke, ik dacht wel dat je serieus geschrokken was toen je Evelien zo hoorde wenen, je stond snel beneden hé!
En je liet Evelien niet meteen alleen beneden hé, ik hield Nyah wel in de gaten, maar ik had gewoon niet verwacht dat Nyah zoiets zou doen (voor wie niet kan volgen: Nyah ging boven Evelien hangen en riep ineens heel hard 'boe!')...

Lap, ik ging hier nog vanalles schrijven, maar Aiko wil weer niet in haar wieg slapen. Ik ga me dus maar in de zetel zetten!

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 14:17
Marijke

Bliep,
geeft niet, hoor.. ik was er vooral zelf van geschrokken.. Jente met haar pop die ze wou gaan halen.. gewoon niet aan gedacht dat ik Evelien alleen beneden liet (tja, ben 't al gewoon dat als ik er 2 bij me heb, 't veilig is beneden ). En dan hoor ik Evelien zo wenen alsof ze zich pijn heeft gedaan (heb deze morgen haar hoofdje hier tegen de laptop geslagen en was 't zelfde geween ), goed dat 't dat maar was!
En was ook leuk om Nyah en Aiko te zien. Aiko gaat toch ook 'n mooie meid worden,hoor.. en zo bruin! En Nyah zo'n verlegen meid.. nu ja, dat zijn de mijne ook wel als ze ergens komen waar ze 't niet kennen en waar ze niemand kennen.
groetjes
Marijke

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 14:08
bliep

Hey,

Nathalie, je hebt je best gedaan precies gisteren!

Nieneke, prettige vakantie! Hopelijk wordt het wat goed weer hé...

MarijkeQJE, ik ga het hier ook nog eens zeggen: Evelien is een wolk van een baby zulle! (Jaja dames, ik heb haar vanmorgen live gezien! ) Ik ben echt blij dat ik er eindelijk eens geraakt ben... En nog eens sorry dat Nyah haar zo heeft doen verschieten hé!

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 09:27
nieneke

Nathalie, als wij vrouwen maar kunnen kopen, zijn we content hé
Ik blijf niet plakken want heb superveel werk...
't Is mijne laatste dag! EeN wEeKjE vErLoF lalalalala
Fijn weekend allemaal (ik heb het nodig)
(misschien tot seffens en zekers tot een vd dagen zenne)

En aan alle moeie jonge mama's: op tijd es bijslapen hé

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 21:47
Nathalie

Marijke zo een schattige foto...ik moet zeggen ik herken haar er bijna nie op! En zie ik daar al een lachje?

Nieneke we verstaan elkaar ale ivm die leeuw neen..
mijn ouders gaan op een appartement zitten in ravensijde.. in die zelfde week... en ze gaan dan eens een dagje de jongens (noah en abel) komen halen... ook wel eens leuk he!

Marijke je hebt precies de lente kriebels dat ze zeggen...
Doe maar rustig aan hoor...

Bliepje gelukkig al wat beter met je he!!
Houden zo hoor!
En zo twee flinke meiden zeg....

Vandaag wat boodschappen gaan doen... heb zo van die badhanddoeken vor over het hoofd te trekken gekocht voor de jongens (ben de naam kwijt hoe het juist noemt) het was in de zee man voor 4.99 stond er in de folder van bliksem, spiderman en....... maar alles was al weg.. gister de folder gehad en twas er al maandag in de winkel, wat wil je dan he. Er waren nog net twee nutrale voor jongens.. die voor meisjes vond ik iets mooier, maar ben daar niets mee he!
Tzijn voetballes... en daar steekt hun hoofdje dan uit, grappig zene en noah en abel waren tevreden ook al wou noah eentje van cras hebben!! Dan ik kruidvat om die opblaasbaren logeer bedden... wou dat al eens kopen, want we hebben al eens een tent gekoopt voor deze zomer in onze tuin te kamperen (om de beurt met noah en abel en mama en papa) ale als het zomer wordt he!! Dus ideaal zo een bed!!
En om een nieuw horloge voor tventje.. die is ook tevreden se

Zo nu ga ik onder de douche staan , gaat me deugt doen!

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 17:08
nieneke

Ik wou nog komen antwoorden maar het werd hier opeens druk en nu mag ik naar huis (allez, de meeste onder jullie zijn ook thuis hé)

Tot morgen allemaal

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 14:11
bliep

Hey,

ik ben hier ook weer! Ik zit met Aiko half op mijn schoot en de portable op mijn knieën in de zetel, niet de ideale type-houding maar het lukt wel!

De portable is hier twee dagen van huis geweest (er moesten een paar updates en beveiligingstoestanden aan gebeuren), ik heb jullie nogal gemist hoor!

Fie, zo zonde dat Emma weer ziekjes is! Ik kan geloven dat je bij momenten doodop bent! Vergeet jezelf ook niet hé meisje, enkel als je goed voor jezelf zorgt kan je ook goed voor je kindjes blijven zorgen!

MarijkeQJE, blij te horen dat je eens wat hebt kunnen slapen vannacht! Hopelijk heeft Evelien het nu helemaal door en slaapt ze 's nachts al eens wat langer!

Kristina, allez, bij jullie iedereen weer in orde? Cato begint dat goed te doen hé zeg op school, jammer dat het net nu vakantie wordt!

Nathalie, ons Aiko is ook een braveke, maar als ik het zo hoor hebben jullie het met Manu nog meer getroffen! Dat is ter compensatie voor de lastige zwangerschap zeker?

Nieneke, ik kan me voorstellen dat je heel wat zou geven voor tijd met je mama en de kindjes. Moet niet gemakkelijk zijn...

Marijke, hoe gaat het met je?!?!

Els, hoe gaat het met Sander? Zonde dat hij aan de aërosol moet, heeft hij er nog altijd zo'n hekel aan?

't Is toch iets met dat weer hé zeg, zoveel zieken nu en 't is verdorie juni! Mijn kinesiste zei dat er bij haar in het ziekenhuis maar liefst zes babietjes liggen met een longonsteking, gelukkig blijft dat ons nog gespaard!

Mijn verkoudheid is eindelijk aan het beteren, ik ben ze te lijf gegaan met een hoop vitamine C en dat begint precies te werken. Ik hoest toch al niet meer zo erg en heb ook geen 5 zakdoeken per dag meer nodig... Gelukkig heb ik hier de rest niet aangestoken!

Voor de rest gaat alles hier goed. Ik ben vanmorgen nog eens goeiedag gaan zeggen op mijn werk met de kindjes, ze waren daar weer vol lof over mijn twee spruiten. Aiko heeft naar iedereen gelachen en Nyah was in het begin een beetje verlegen, maar taterde er op het einde maar op los, dus ze hebben allebei hun best gedaan!

Allez, ik ga jullie laten, ik krijg een beetje kramp in mijn arm van over Aiko heen te typen...

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >