Bliepje ik het een goed en lekker kookboek, waar ik geregeld iets uit neem voor te koken.. we hebben dat gekocht in korting die boek, normaal was het stukken duurder, maar met de afslag....
Tis die van Piet Huysentruyt 'hartvriendelijk koken' echt een aanrader.. heb hem in de fun gehaald

. Ale daar was het met de afslag.. was 8euro ivm 20 euro!
Marijke meid werk maar zekers eerst aan het herstel en samen werking van de rest eens je aan kindjes gebint hoor...
ook al zeg ik het hier als eerste....
Kindje hebben is een grootte relatie test en je moet echt wel een goeie relatie hebben en niets in de weg hebben hoor. Tzou zonde zijn voor alles he!!! Veel geluk hoor
Fie kun je geen hulp vragen voor je strijk al... want daar kruipt veel tijd in he meid... ? Ale als je dat wilt he!

Fie toch je niet schuldig voelen, dat is al eens normaal hoor, hoe zonde dat het ook is en hartverscheurend soms moet een mens eens eve stoom aflaten ook al is het soms niet zaols we willen en gedacht he bben, maar wat wil je zeg... door al die drukte en zo...
Ik vind dat jij al een dikke pluim verdient als mama hoor echt waar

.
Iedereen trouwens zene

maar iedereen op een andere manier, iedereen zijn omstandigheden enzo zijn anders he...
Marijke ik hoop dat je goed kan slaap inhalen morgen hoor, geniet ervan e maak er maar werk van , je verdient het

Is dat de eerste keer dat quinten naar school is met zijn fietsje?
Zouden de kindjes er dan nie afblijven?
Ik denk dat ze allemaal wel hun fietsje graag zien en direct naar hun fietsje gaan.. ale toch zodat ik ervaar op de school van noah en abel!
Bij abel staat er ook iets op, noah die heeft een barak fietske

. Vandaag is de papa en abel blijven knorren en ik en de jongens samen naar school met de fiets... jaja abel ook alleen op de fiets... meestal gaan we te voet, of abel op het stoeltje bij mij en noah naast mij. Maar deze keer beide met hun eigen fiets en twas super goed gegaan... Abel was fier en ik op mijn jongens ook... noah gaf abel ook zelfs een pluim

!
Noah is het al gewoon...
Bliepje toch nog eve zeggen... goe zene dat je lijstej gaat doen enzo... en zekers veel erover babbelen!
Ook al doe je dat veel en genoeg, je zult altijd ondervinden dat het sosm anders uitdraaid hoor... maar daar kan me eenmaal niets aan veranderen!! Niet leuk altijd, maar tja...!
Kristina zeg zo een flinke meid dat lola is8 Ik vind wel dat je het ziet dat ze een vlugge is... echt ik heb haar gezien met de babyborel van emma en vond het dan al
Hier zijn we volop aan het werken in de keuken, wel met stukken en brokken, maar toe... met kleine beetjes zal ze ook wel klaar gereken, maar we hebben nogal wat werk hoor...mijn pa moet eerst komen shappen... tis echt wel nodig, zekers 1 kant muur!!! De rest ook... .
Dus wat extra vertraging

.
Sevens om 21 moet ik bij Fivez zijn met abel... die ligt nu al in bed te slaaphoesten, maar ik ga toch gaan... zo een hoest heb ik nog nooit gehoort bij hem en tis gelijk hij erin zou stikken en dat zo voor een grote jongen!!!!
Dus tot later