< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Ben nieuw en zoek praatmaatjes *deel 3*

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Ben nieuw en zoek praatmaatjes *deel 3*
02/12/2008 @ 10:25
bliep van op het werk

Hey,

Nessie, mijn ventje zag poetshulp eerst ook niet zitten. Maar sinds de verhuis en met de plannen rond zijn eigen zaak, kan hij echt niets meer doen in het huishouden buiten af en toe eens afwassen en komt het samen met de zorg voor de kindjes allemaal op mij terecht. Hij dacht dat dat allemaal wel ging lukken eens ik 4/5 ga werken (maart), maar ik heb hem duidelijk gemaakt dat het niet de bedoeling is dat ik die ene dag dat ik extra thuis ben, vol stamp met huishoudelijke taken zodat ik geen tijd heb voor de kindjes. Minder dan 4/5 werken was voor mij geen optie, dus hij mocht kiezen: ofwel zelf ook minder werken en dan meer helpen, ofwel externe hulp. Hij heeft het laatste gekozen...

Katootje, dat is precies wel zo hé, bij een derde dat je veel sneller een echt dikke buik hebt? Allez, ik heb dat toch nog al gehoord... Maar ik kan me wel voorstellen dat het vervelend is als mensen dat altijd denken!!

Groetjes,

bliep
Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 12:46
katootje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi meiden

Fque ik ken dat met schoonmoeders, alleen is die van mijn het tegenovergestelde die is ziekelijk schoon.

bliep dat met nyah hier precies hetzelfde, beetje aandacht vragen. leuk he zulke coleega's.
Soms heb je er een paar tussen zitten.

Dus jullie kids ook gek van sinterklaas, liefst hier de hele dag als het aan nicole ligt.
Met mij gaat het goed ben alleen snel moe en erg dik.Mensen denken dat ik 9 maanden zwanger ben of zwanger van een tweeling.
Ik lijk qua lopen wel een eend hihi.
Als alles verder maar goed gaat dat is het belangrijkste.

Met de verbouwing gaat het ok. Van het weekend gaat de vloer erin en dan is het alleen nog tegelen.Daarna is het de beurt aan nicole haar slaapkamer.
Ik heb gister alvast een kado gekocht voor haar verjaardag. Ze krijgt het als de kamer klaar is.Een Dora dekbed. Ze is helemaal weg van DORA.

Zo ga ff bij mijn boerenkool kijken.

liefs katootje

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 09:26
nessie@work

Hey dames, ook nog eens even vlug hier. Dit weekend gaat het er toch weer niet van komen.

@ katootje, doe het maar rustig aan meid. Was me wel even schrikken. Hou je kindje nog maar enkele weken bij jou in de buik. Het is nog veel te vroeg en je huis is nog niet op orde haha. Je zal wel blij zijn als de verbouwingen achter de rug zijn denk ik. Brengt toch altijd wel een hoop extra poets mee hé.

@ Fque, amai. Ik heb een schat van een schoonmoeder. Gisterennamiddag zijn ze papa komen ondersteunen (was wat ziekjes en moest met de nacht opgaan). Oma had lekker gekookt (soep, patatjes met worteltjes en kip en dan nog rijstpap). Mjammjam.
En gaat Lio graag naar school? Ilian begint het nu wel echt leuk te vinden, gisteren was hij ook zwarte piet.

@ Bliep, mmm, poetshulp zou ik ook wel kunnen gebruiken hoor. Maar ventje houdt het nog wat tegen, misschien verandert hij nog wel van gedacht. Hij zou liever hebben dat ik 1/2 ga werken, maar ik twijfel daar echt wel over ze.

Hier kijkt Ilian ook altijd naar dat sinterklaasjournaal. Hij vindt het wel geweldig en staat dan perplex voor de tv te gapen.
Of hij het echt beseft weet ik niet, ik denk het niet, hij is nog klein he. En hij heeft er ook wel bang van, hij heeft hem al gezien en op schoot moest hij wenen.
Morgen komt hij bij mij op het werk, dus ben eens benieuwd. En volgende week is het op school sinterklaasfeest.

Groetjes!!
Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 21:32
bliep

Hey,

Fque, amai, ik kan geloven dat jij ook liever zelf de opvang van Lio doet als je schoonmoeder het zo aanpakt! Ik zou er ook niet mee kunnen lachen...

Dit jaar vertel ik Nyah wel over de sint, ze weet wat hij allemaal brengt en dat hij op het dak loopt. Ik heb haar al getoond waar haar schoentje moet staan en gezegd dat ze een mooie tekening moet maken en voorlopig ziet ze dat allemaal heel goed zitten. We kijken elke dag naar 'Dag Sinterklaas' en bij de OM kijkt ze naar het Pietenjournaal op de Nederlandse televisie. Ze is er wel enthousiast over, maar helemaal begrijpen doet ze het niet. Maar ik kijk er wel heel erg uit naar om volgende week zaterdagmorgen haar gezichtje te zien als ze beneden komt en de geschenkjes van de Sint ziet!

Gisteren irritante collega ontlopen, vandaag lukte dat niet echt en dus is de bom gebarsten, efkes ruzie hier. En dat is zo een mens waar je echt niet mee kan praten hé, die luistert gewoon niet naar wat je zegt. Ik ben dus maar weer de verstandigste geweest en heb de boel de boel gelaten... Grrrrrrrrrrrrr...
Maar allez, ik ben zeker dat het niet aan mij ligt, ze ligt met iedereen overhoop!

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 20:03

Online Status Bekijk profiel
hallo iedereen!!

Ook nog even hier geraakt...Werken en 2 kindjes 't is toch echt wel druk hoor... En zo'n kleintje op school brengt ook veel werk mee. Altijd zien dat er brood en beleg in huis is. Boterhammen maken, boekentas maken,...

Vandaag was de eerste woensdag dat Lionel opgevangen werd door mijn schoonmoeder (en metteen ook de laatste). Ik had gisteren overal nieuwe lakens gelegd. Hadden ze zich op school met roetstoppen zwart geschilderd op hun gezicht. Heeft mijn schoonmoeder Lionel in bed gelegd zonder zijn gezicht af te wassen. Tot de muur hing vol. Ze had hem ook geen eten warm gemaakt want ze kwamen voorbij de bakker en hij wilde liever een donut. Voor de rest had hij zo goed als heel de middag voor de TV gelegen... Gelukkig hebben we maar 1 woensdag per maand opvang nodig! Volgende maand ga ik allesinds verlof pakken...

Katootje niet teveel verbouwen en poetsen hoor. Laat die mannen maar alles doen. Heb je nog veel kwaaltjes intussen of begint het al te kantelen?

Bliep hopelijk is het bij Nyah idd wat aandacht vragen. Lionel zegt ook vaak dat hij op vanalle plaatsen pijn heeft om veel kusjes te krijgen. Alsof hij er anders te weinig krijgt...

En zijn jullie kindjes al met de sint bezig? Lionel leert er op school over maar hij vindt het maar een griezelige man...Ben is benieuwd als hij volgende vrijdag naar de klas komt. We zagen hem al in de dreamland maar toen was hij bang...

Fque

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 21:29
bliep

Hey,

Katootje, blij te horen dat het weer goed gaat met jou en dat je kleintje het ook prima doet!

Bah zeg, al die verbouwingen daar, ik zou het ook beu geraken hoor! Maar als het gebeurd is, is het oh zo fijn natuurlijk...

Hoe gaat het nog met iedereen?

Hier prima, wel wat frustraties op het werk wegens een irritante collega, maar ik ontloop die dan een beetje en dan lukt het wel. De kindjes doen het goed, als is Nyah wel een beetje lastig de laatste dagen: ze wordt vaak wakker 's nachts, eet wat minder en klaagt soms over buikpijn, maar aangezien snoepjes en koekjes er vlot in blijven gaan, denk ik dat het een beetje aandachttrekkerij is...

Vandaag is mijn poetsvrouw voor het eerst geweest, echt een verademing! Ze heeft goed doorgewerkt, maar als ik wil dat ze echt grondig kuist, zal ik tot in het detail moeten briefen, denk ik. Ach ja, daar kan ik best mee leven, mijn huis gaat tenminste weer proper liggen!

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 13:53
katootje

Hoi meiden

vandaag voor controle bij de gyn geweest en de kleine maakte tijdens de echo een salto.Mooi gezicht was dat. De kleine groeit goed ondanks dat ik een bloedvat misen dat is een goed teken. De kleine krijgt genoeg voeding binnen.
Volgens groeicurve is de kleine groot zit tegen de bovenste lijn aan. Kan nog veranderen natuurlijk.

Met mij gaat het weer goed de antibiotica werkt goed de buikkrampen zijn over en de harde buiken zijn een stuk minder alleen nog als ik te druk ben geweest.

Het ziet er hier mooi uit overal sneeuw.Er is behoorlijk wat gevallen. Er lag vanmorgen zo.n 20 cm sneeuw op de auto en dat is alleen gisteravond nog maar gevallen en wat er al lag.
Ik ga mijn vloer weer dweilen.We hebben gister weer wat dingen in de badkamer gedaan en de mannen liepen met hun smerige door de kamer dus de hele vloer is wit ipv bruin.

liefs katootje

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 11:22
bliep van op het werk

Hey,

katootje, wat is me dat nu weer zeg!! Gelukkig op tijd naar het ziekenhuis gegaan en nu maar duimen dat de krampen helemaal weg gaan! Hou je kleintje nog maar eventjes bij je, 't is nog vééééééééél te vroeg!

Nessie, wat een verhaal! Ik kan geloven dat je geen tijd had om te reageren de afgelopen weken!

Later meer, moet weer aan het werk.

Groetjes,

bliep
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 09:20
katootje

Hoi meiden

hier weer in het ziekenhuis gelegen ivm harde buiken en krampen we waren nog op tijd om te ontdekken dat er ergens een ontstekking zit en gelijk aan de medicijnen. De harde buiken zijn gelukkig gestopt.Hadden we gewacht dan waren de harde buiken in ween overgegaan.mocht gister eind van de dag weer naar huis gelukkig maar 1 nachtje gelegen.

De krampen zijn gelukkig ook minder aan het worden.
ik denk ik meld het ff snel

ik ga weer wat doen.

liefs katootje

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 10:32
katootje

Hoi meiden

Nessie wat erg zeg beide kids ziek en dan wordt je met eigenlijks niets naar huis gestuurd. Sommige artsen die zijn zo makkelijk. Ik ben blij om te horen dat het wel wat beter met ze gaat nu ze andere medicijnen hebben.
Je kids worden lekker groot he.

Fque jou kids worden ook alweer groot he.wat is lionel lang he als ik vergelijk met de lengte van nicole.

Wel makkelijk he 2 kids in dezelfde maat luiers, ik heb voor susan ook weer een maat groter gehaald.
Mijn 2 meiden zijn allebei klein qua lengte, maar ja ik ben ook niet groot en vroeger ook niet dus dat zullen ze wel van mij hebben denk ik maar zo.

Met mij gaat het niet echt lekker, ben al bijna 2 weken een de diarree en erg pijn in de buik.Echte buikkrampen.Regelmatig zo erg dat ik krom lig van de pijn. Donderdag bij de gyn maar eens vragen wat dat kan zijn. Heeft iemand van jullie hier ook een last van gehad???

ik ga weer lekker liggen

liefs katootje

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 20:22

hey

nog even vlug voor ik naar de kine ga...

Nessie, wat een dagen zeg! Verhaal komt me bekend voor. Toen Olivia gedoopt werd zaten we ongeveer met hetzelfde. Lio zijn koorts ging ook maar niet naar beneden en enkele dagen later had ook Olivia het zitten. Was een heel vervelende tijd omdat we hem precies niet konden helpen. En telkens als we dachten dat het beter zou gaan dan kwam die koorts weer op. Lionel werd toen op een puffetje gezet en moest elke dag een pilletje 'singulair' opknabbelen. Hij noemt dat een snoepje.
Lionel is heel straf in kleuren en vormen. In de kribbe hadden ze daar boekejes van plop van. Warschijnlijk heeft hij het daarvan geleerd. Hij kan tot 10 tellen tijdens het puffen (ze moeten 10 keer in een buis ademen) maar tellen kan hij niet. Alles is 3. Maakt niet uit hoeveel auto's of blokjes er zijn. Alles is 3.
Amai Jinte is een grote zeg! Olivia was donderdag ook 70 cm en 8.100 kilo. Lionel is 92 cm en 11,700. Ze zitten nu allebei op maat 4 van pampers. Das wel makkelijk!

Olivia ging vandaag voor het eerst naar de kribbe. Ze was heel flink geweest. Ze hadden haar bijna niet gehoord. Ze zat heel de tijd alles te observeren en te spelen. Al haar patatjes waren op maar haar fruit had ze maar half gegeten. Toen ze om 16u30 thuis was, was ze wel heel moe. We hebben haar om 17u30 een fles gegeven en het dan nog wat proberen rekken maar om 18u30 wou ze echt haar bedje in...Ben benieuwd of ze het tot de ochtend haalt...

Zo ga naar de kine. Dit weekend wil ik foto's maken voor de kerstkaarten. Heb nog geen idee...

Fque

[Laatst gewijzigd door fque - 17/11/2008 @ 20:23] - Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 13:31
nessie@work

... en nu deel 2 met enkele reacties op jullie verhalen.

@ Fque, flink van Lio op school zeg. Kan geloven dat je fier bent op hem. Wel spijtig dat hij de laatste kribbedag niet heeft beleefd zoals de andere dagen. Hier waren Ilian en Jinte ook helemaal alleen de laatste dag bij de om. VOnd het langs de ene kant wel zonde, maar langs de andere kant kreeg hij wel alle aandacht hé.
En van kleuren bakt hij niets hier hoor, alles is rood of wit. Tellen tot 10 lukt wel, maar dan zonder 7 en 8. Ach, ze hebben nog tijd genoeg om alles te leren hé. En hier ook nog geen ongelukjes op school, maar hij is natuurlijk nog maar een weekje gegaan hé. Hier gaat hij toch halve dagen hoor. HIj kan op school geen dutje doen en heeft daar nog wel behoefte aan. Misschien na kerst ofzo.
Zo te lezen is het een mooie kamer van Oli zeg. Je hebt je laten gaan precies. Ben een beetje jaloers als ik het zo lees. Hier zijn het maar simpele kamers. Niets geschilderd, gaat ook niet want ons huis is zo'n houtmassiefbouw en boven zitten we onder het dak, dus ingemaakte kasten.
En valt het mee zo gaan werken. Een heel stuk drukker eens je dan thuis bent hé? OF kan je het allemaal goed regelen?
@ Bliep, proficiat met je neefje. Mooi gewicht om te vroeg te zijn hé. En dat zal hij wel snel inhalen zeker?
Amai, Nyah ook al droog tijdens de nacht. Hier zal dat er nog niet inzitten denk ik. Slaapt nogal lang sommige nachten en drinkt voor het slapengaan nog een hele fles melk.
Mooie foto's van de zusjes, ik vind ze toch ook wel wat op elkaar lijken hoor.

@ Katootje, blij te lezen dat de echo goed was. Zal wel een hele geruststelling zijn hé. En probeer het maar wat rustig aan te doen.
Kan wel geloven dat je de buik nu al moe bent, en dan nog met 2 kleine kindjes in huis. Is niet altijd makkelijk hé. Maar het is nog wel een aantal weekjes te gaan, dus probeer er tussendoor toch ook wat van te genieten, het is allemaal zo snel voorbij gegaan als je nadien terugkijkt.

Hier nog even de gegevens van de metingen bij de ka vorige donderdag:
Jinte: 70cm en 7.300kg
Ilian: 94.5cm en 12.700kg (was wel wat afgevallen door het ziek zijn, had al dagen niets gegeten)

Allé, en nu terug aan het werk hier!!

Groetjes en veel leesplezier, een heel verhaal hé.
Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 13:21
nessie@work

jaja, ik leef nog dames! Eindelijk nieuws van mijn thuisfront. Het is druk geweest de voorbije 2 weken.

Ilian is dus ook gestart op school, maar tegen het weekend had hij al wat last van een hoest. We zijn dan naar Landal gegaan en daar is hij nog meer beginnen hoesten en slecht slapen de laatste nacht. Dan de maandag afgewacht (was toch geen school). Maar 's avonds kreeg hij koorts. Dinsdag 11/11 klaagde hij van zijn oortje, hoestte hij nog meer en heel vies en had nog altijd koorts, ondanks perdolan. Dan toch maar naar spoed en de ka van wacht opgebeld, had van een buurvrouw gehoord dat er weer een opkomst van RSV de ronde deed. Dus ik vertrouwde het niet meer en besloot om te gaan. Zijn oortjes zagen allebei goed rood, en zijn longen klonken niet meer echt gezond. Het was dus oorontsteking en beginnende bronchitis. We kregen ab mee naar huis voor zij oren en dat was het. Ik vond het wel raar, want had toch een vingerprik, longfoto en aërosol verwacht. NIet dus.
Dan diezelfde avond begon ook Jinte te hoesten, dacht al, het is niet waar hé. Woensdag begon haar temp te stijgen en probeerde ik onze eigen ka te bereiken. Na uren proberen, heb ik mijn verhaal tegen de verpleging daar gedaan en zij zouden dan met de ka overleggen en terugbellen. Ilian had ondertussen ook nog altijd koorts en Jinte zat al op 38.6°. Ilian weigerde zijn ab in te nemen en kreeg er bovenop ook nog eens huiduitslag van.
De ka zou ons toch graag zien en we mochten dan donderdagvoormiddag toch met allebei terugkomen.

Allé, donderdag dan met allebei naar onze eigen ka. Die schrok nogal toen ze Ilian zijn longen beluisterde. Die kraakten en piepten langs alle kanten. Ze vroeg direct of er geen longfoto gemaakt was en geen aërosol was voorgeschreven? Mm, niet dus hé. Dan toch een longfoto laten maken om te zien of het nog geen longontsteking was en een vingerprik. Andere ab (neusdruppels) en 3x per dag aërosollen bij hem. Het was nog 'maar' een bronchitis. Nog een geluk dus dat we niet langer gewacht hebben en ik heb blijven proberen om onze eigen ka te krijgen. Over een week, nu woensdag dus, moeten we met hem terug op controle omdat ze die longen wel wil opvolgen. Maar de koorts was weg en hij klaagde ook niet meer van zijn oren. Dus gisteren hadden we eigenlijk zo goed als beslist dat hij vandaag naar school zou kunnen. Hij hoest nog wel wat, maar de rest is al beter. Maar dan had hij gisteren weer oorpijn en 38°. Dus vandaag is hij ook nog niet gegaan en laten we hem zijn schade van onderbroken nachten nog wat inhalen en morgen gaat hij dan terug starten.

Jinte werd ook onderzocht, maar het was voornamelijk haar neusje, zat nog niet in de longen. Kreeg ook ab (neusdruppels). Als het erger werd, moesten we in het weekend terugkomen, onze ka was toch van wacht. Het kon zijn dat het nog verder zou zakken en ook Jinte aan de aërosol moest.
Ze heeft nog wel een heel weekend koorts gemaakt, 's nachts zelfs tot 39.5° maar haar neusje is iets beter en ze hoest wel meer. Maar we hebben toch maar afgewacht en niet naar spoed gegaan. Ze heeft nu ook een rustige nacht gehad, dus kan ik haar woensdag wel meenemen als we met Ilian moeten gaan. Misschien dat ze dan nog aan de aërosol moet, maar ik vind het altijd zo vervelend om in het weekend langs spoed te gaan. Had wel gebeld om te vragen of de ka van wacht er aanwezig was, maar die moest opgebeld worden, dus heb ik het zo maar gelaten. Ze is ook al terug wat vrolijker en drinkt al terug wat meer van haar pap. Hopelijk komt ze het dus zelf door hé.

Hoe gaat het met Ilian op school dan. De 1e 2 dagen gingen redelijk goed, hij maakte er niets uit als ik hem afzette, maar de andere dagen waren toch wat moeilijker. Dan was het toch wel wenen eer hij in het klasje was. Dan moet je hard zijn en doorgaan hé. Hoe erg het ook is. Maar volgens de juf is het na een kwartiertje over en speelt hij mooi mee. Alleen de speelplaats is wat druk voor hem. Maar daar zal hij ook wel aan wennen hé. Het is allemaal zo nieuw ook voor zo'n klein manneke.
Dus ik ben benieuwd wat het morgen gaat zijn als hij terug moet.

Al even verzenden...
Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 10:12
katootje

hoi meiden

bliep fijn dat nyah al zindelijk is scheelt een hoop luiers kopen.
Ik zal het ws idd niet leren om het rustig aan te doen maar zal wel moeten, maar zit niet in mij he komt denk ik omdat ik in de zorg werk en daar kunnen we het ook niet rustig aan doen, Maar ik werk niet meer he ben in de ziektewet.

Fque lekker dat lionel zo lang kan uitslapen hier gebeurd dat niet de dames zijn om 7.00 wakker en met een beetje geluk mag ik blijven liggen tot 7.30.

Hier gaat het redelijk op de kwaaltjes na maar dat nemen we maar voor lief.
Ik ben het zwanger zijn behoorlijk zat en de buik zit behoorlijk in de weg.Ik ben nu net zo dik als met nicole en susan op het einde. Zelf shirts worden te kort die ik met nicole en dusan tot het einde makkelijk kon dragen.
Vandaag voel ik me niet echt happy maar goed even overheen zetten. Ik doe vandaag gewoon lekker rustig aan en doe het hoognodige in huis.

ik ga zo ff boodschappen doen.

liefs katootje

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 18:19

hela

en iedereen een goed weekend gehad?

Hier was het een drukte! Olivia gaat morgen voor het eerst naar de kribbe en Lionel gaat natuurlijk naar school. Komt toch wel wat werk bij kijken nu ik weer aan het werk ben!

Bliep leuke foto's zeg!! Wat zijn ze allebei groot geworden. Ze lijken ook op mekaar he! Ik las dat Nyah intussen ook 's nachts zindelijk is! Chapeau zenne! Lionel is een langslaper. Gaat er meestal in om 19u nu samen met Oli en als we hem laten uitslapen horen we hem niet voor 9u...

Zo ga weer effe verder doen! Avondspurt gaat beginnen!

Fque

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 16:21
bliep

Hey,

Scarlet, blij te horen dat ook bij jou alles goed was!

Katootje, je bent weer druk bezig hé, je zal het nooit leren precies!

Fque, amai, dat is toch echt knap van Lionel! Dat is wel het voordeel van een crèche denk ik, dat ze daar echt dat soort gingen al leren. Maar toch, niet elk kindje zal er al zo goed mee weg zijn toch, denk ik.
Nyah gaat naar een OM en die is daar natuurlijk veel minder mee bezig. Let op hoor, Nyah 'telt' (ze begint altijd bij één en eindigt altijd bij drie, maar daartussen loopt het helemaal fout) en kent kleuren (alles is groen en heel soms eens geel), maar er is nog werk aan!

Wij zijn natuurlijk al op bezoek geweest bij ons neefje, 't is een flink manneke. Hij had in het begin wat moeite om te eten, maar is er nu helemaal mee weg en komt ongeveer 40 gram per dag bij nu. 't Zal dus rap een bolleke worden!
We zijn gisteren nog eens gaan kijken bij hen thuis, Nyah is nu al helemaal dol op haar neefje!

Het is hier eindelijk nog eens rustig: mijn ventje is naar de voetbal en de meisjes slapen eindelijk allebei ('t ging wat lastig vandaag). Ik was van plan om nog wat te kuisen, maar heb er echt geen zin in. 't Is voor mij ook zondag!

Vanmorgen heb ik echt genoten van mijn twee meisjes. Ik had hier Studio 100 opgezet, met allerlei liedjes, en Nyah wou dat Aiko op haar schoot kwam zitten zodat ze samen konden 'dansen'. Echt een zalig zicht om die twee zo bezig te zien, ze hadden het grootste plezier samen.

Ik heb een paar fotootjes op mijn profiel staan van vandaag...

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
11/11/2008 @ 09:11

hallo

Katootje, wel rustig aan doen hoor! Die kleine moet nog even blijven zitten!!

Bliep ben je al op bezoek geweest bij je neefje? Wij gaan donderdag op kraambezoek. Een vriend van ons is papa geworden van een dochtertje Lien.

Nessie hoe was de start op school van Ilian?

Vanaf 21 november moet Lionel vooropvang uitproberen. Ik hoop dat hem dat even goed lukt als naar school gaan. IK ga deze week is aan zijn juf vragen of er al kindjes van zijn klas in de voor en nabewaking zitten. Voor de rest zegt de juf dat hij heel flink is en alles heel goed verwerkt. Lionel had de juf al met haar mond vol tanden gezet. Ze gingen over kleuren leren. De juf had 4 driehoekjes in 4 kleuren in haar hand en vraagt 'kindjes, kijk een wat de juf heeft' en Lionel antwoordt '4 driehoekjes, een rode, een groene, een blauwe en een gele'. De juf zegt 'flink lionel' en legt de driehoekjes samen. Dan zegt Lionel 'en nu is het een vierkant met 4 kleuren'. Lionel heeft dat allemaal in de kribbe geleerd. Die kent de kleuren, vormen en kan tot 10 tellen. (dat laatste komt doordat hij 2 keer per dag 10 keer moet puffen). Zijn juf was er blijkbaar van onder de indruk, en wij fier natuurlijk op onze kleine einstein!

Fque

Link naar deze reactie
10/11/2008 @ 09:28
katootje

Hoi meiden

Allemaal een fijn weekend gehad???
Hier druk bezig geweest met de badkamer en daarna mocht ik de troep opruimen tenminste de stof die overal ligt. Mijn ventje helpt wel mee hoor.
De een doet dan boven en de ander beneden. Van de week moet de oude tegels schoongemaakt worden en ontvet en dat gebeurd met ammonia en dat mag ik niet van mijn ventje ivm de zwangerschap dat gaat hij doen, vind ik totaal niet erg hoor .

Het moet nog heel wat worden ik zie het nu alleen nog geen niet omdat alles in de vrije uurtjes gedaan wordt dus gaat het niet zo hard.
Zo goed als alle leidingwerk zit erin en dan kunnen we alles gglas maken en tegelen.
We zijn ook vast met de oude badkamer begonnen ik ben gister alles eruit aan het halen gegaan en de kasten zijn zo goed als weg, dan kan daar binnenkort de badkuip weg en dan daar stroom aanleggen en ook daar de muren glad maken.
De vorige bewoners hebben alle tegels in cement gedaan dus krijg je er bijna niet uit.

Verder gaat het met mij redelijk erg last van harde buiken een teken dat ik te druk ben, maar goed echt rust nemen lukt niet.Probeer het wel zoveel mogelijk.
Ik ga maar eens veder met mijn was daar is het weekend ook niet veel van gekomen.

Liefs katootje

Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 09:51
katootje

Scarlet fijn dat het bij jou ook alles goed was met de kleine, wat kunnen ze veel zien he met die echo.
Nu kunnen we verder gaan genieten van de zwangerschap.

Morgen een drukke dag, ze gaan verder met de badkamer en krijg vrienden van mijn ventje over de vloer om te pokeren morgenavond allemaal gezellig hoor nu maar kijken of ik het lang vol hou, ben onwijs moe.

Liefs katootje

Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 13:18
scarlet

Online Status
Hey Katootje was benieuwt hoe het bij jou was gegaan gelukkig alles goed! Bij mij is ook alles goed! echt een uitgebreide echo zeg, fijn dat ze dat doen hoor.Mijn zus was mee die kreeg tranen maar ik was erg bezig met luisteren wat de man allemaal zei. bij andere mensen ben ik altijd zeer emotioneel en bij mezelf niet stom hé. Is was helemaal kapot na de echo valt echt wat van je af. succes verder!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]