< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Dames omgeving Mechelen met kinderwens

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Dames omgeving Mechelen met kinderwens
03/09/2008 @ 11:37
Marie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lees nog juist de vorige berichten op vorige pagina...

Cathy meid, wat jammer dat ze toch zijn doorgebroken. Ik hoop ook snel op een tweede wondertje voor jullie.

Debby, voor je het weet zwaait hij jullie uit!

Ben nu echt weg!
Kom straks nog wel is langs.

Tot hoors
Marie

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 16:39
marian

Hey,

Hier ben ik ook nog eens dan!

Cathy, wat vervelend dat je regels nu toch zijn gekomen. Ik had het je zo gegund...

Wendy, dat schooltje ken ik ook niet eigenlijk. Toen we nog in Mechelen woonden, was ik helemaal nog niet bezig met school en zo voor Dries, en nu we in Duffel wonen ben ik eigenlijk niet meer zo op de hoogte van wat er zich daar allemaal afspeelt. Maar je kan altijd eens op een opendeurdag gaan kijken of het je aanstaat. Of op verschillende scholen, en dan kiezen voor waar jij je het beste bij voelt.

Marie, je houdt de spanning er wel in he! Maar Rayan was ook te laat als ik me niet vergis?

Debby, dat huilen bij het afzetten op school gaat wel voorbij hoor. Of niet, zoals hier dus! Maar je went eraan...

Hier alles ok dus. Ons Mare doet het goed op school, alleen het afzetten is een probleem. De eerste dag ging het goed, maar gisteren en vandaag heb ik haar moeten loswringen, bij de juf op schoot planten en snel weglopen. Volgens de juf duurt dat wenen niet lang, maar ja, het is evengoed vervelend. Maar verder vindt ze het wel leuk geloof ik. Ze vertelt toch enthousiast over de dag, en toen ik gisteren even binnengluurde (was te vroeg voor het afhalen) was ze toch heel fijn mee aan het zingen/doen met het liedje van 'leg je vinger op je...' of zoiets. In de namiddag mag ze thuisblijven. Niet dat ze het echt nodig heeft qua slapen en zo, maar ik heb (nog) geen zin in weer een extra scène elke dag. Trouwens, Dries ging het eerste half jaar of zo ook maar halve dagen. En anders verveel ik me te hard zo alleen thuis

Tja, dat alleen thuis zitten he, ik heb het er moeilijk mee! Ik heb me nu de afgelopen dagen wel weten bezig te houden met dingen die anders altijd bleven liggen, maar je kan toch niet elke week de kasten uitmesten of zo? Wat moet ik 5 (halve) dagen in de week doen, met alleen het huishouden om me bezig te houden? Hihi Debby, misschien moeten we samen maar iets gaan doen overdag, richten we de 'ik-verveel-me-zonder-de-kinderen-club' op! Nu ja, ik hou me wel bezig hoor, maar het is toch wel héél stil zo. Je kan alleen zo moeilijk tot je pensioen kindjes blijven kopen omdat je niet alleen thuis wil zijn he.

En onze Dries, die zit al in de tweede kleuterklas. Hij wordt groot dus. En als bij wonder heeft hij nog niet geweend bij het afzetten. Maandagnamiddag wel bijna, maar toen nam ik Mare dus terug mee naar huis, en hij moest daar blijven. Dus dat was inderdaad wel een beetje zielig voor hem. Hij krijgt nu 2 juffen, en daar is hij toch wel blij mee blijkbaar. Maar Dries is niet zo'n verteller, dus ik weet eigenlijk niet hoe het er daar aan toe gaat in de klas. Zal ik over een paar weken wel achter komen, want dan zijn er ouderavonden om de werking van de klas uit te leggen.

Zo, en nu ga ik nog wat doen. Ik heb net de kinderen in bad gezet, maar nu wordt het toch tijd om wat te eten in elkaar te flansen. En dan ga ik lekker in de zetel liggen lezen, puh. Ik geraak anders niet door mijn voorraad heen, haha. Ik had voor mijn verjaardag van Wilfried de volledige reeks van Harry Potter gekregen, maar daar ben ik dus nog niet aan toe gekomen. Ik had namelijk nog 4 andere boeken gekregen, plus 3 jeugdboeken van mijn zus geleend. Ben dus weer helemaal vertrokken, na zo'n 5 jaar eigenlijk geen boek vastgehad te hebben. Ik ga er dus maar eens invliegen. Klinkt niet zo enthousiast, maar ik vind het héérlijk!

Groetjes,
Marian

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 22:48
Marie

Hoi hoi,

Daarjuist op controle geweest en zoals ik al dacht is ons meisje nog niet ingedaald... ik heb nog veel te veel last van't zuur! Maar... ik heb wel zo goed als een volledig verweekte baarmoederhals en 1,5 cm opening!! Das toch al 1,5 cm minder om af te zien hé... Ben wel weer positief voor streptokokken, dus moet antibiotica krijgen tijdens de bevalling. (was bij onze Rayan ook) Verder was alles oké, ze is geschat op 3,4 kg momenteel, dus daar moet ni te veel meer bijkomen hoor.

Als ik de 15de nog niet bevallen ben, dan moet ik is aan de monitor en zal er besproken worden of er wordt ingeleid of niet. Liever ni, ma ja, we zullen wel zien hé.

Tot hoors
Marie

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 10:06
logan

Online Status Bekijk profiel
hey dames

hier de eerste week is het al met ambras op school met de juf het is begonnen met zijn jasjes dat de maandag plots verdwenen is
ik had de juf gevraagd om hem dan weer te zoeken maar het is niet te vinden ! dinsdag is logan met een zakje terug naar huis gekomen
thuis heb ik dit open gedaan was zijn onderbroek met stoegang
zijn broekje was niet te redden zo erg op gedroogd was hij
de juf zegde dat hij een ombetant kind is en dat hij niks luisterd
hij weet niet wat pak je boekentas en jas wil zeggen normaal hij is maar van maandag naar school aant gaan
nu woensdag ben ik naarr de directeur geweest om dit alles te zeggen en ook hoe ze logan dat ook behandeld van doen kan logan niks goe doen en hij is hopeloos zei ze ik stond daar met zijn mond vol tanden wist gewoon ik zeggen ht is toch aan huj om logan dit alles te leren en hij is op zij te duwen logan loop nu constant alleen of word hij op zij gezet wanneer ze is de rij moeten staan tegen de muur (waar ze staan wanneer het tijd is om naar huis te gaan ) gistern stond hij daar moedersziels alles en als hij hare kop maar zie begin hij te huilen dat ik hij zelfs niet meer kan troosten
vind dit week een ramp weer niet wat ik moet doen om haar wijs te maken dat logan dus niet veel weet en dat hij dat allemaal nog moet leren kan verstaan omdat ze met 28kinderen zijn niet veel tijd heeft omde jongste op te leiden maar is dat een reden om hij apart te zetten ik vind van niet ik denk zelfs dat ze dat bewust doe om zo logan van school weg te krijgen maar goed deze morgen is logan al huild op gestaan en zei ik ni school dus ja heb hem thuis gehouden
zo is ze gerust !!de juf !! we weten nu niet wat er gaan gebeuren maar want ik wel gaat doen is straks naar school te gaan en met de derecteur een klapje te doen en als dit niet help dat ga hij maandag naar een andere school
ik vind dit allemaal niet kunnen mijn kind moet niet afgestoten worden omdat hij heel actief is !!! zo denk ik
achja laat jullie weten hoe het is afgelopen deze na middag
en voor onze toekomstig mama ik hoop dat ze ni te lang op haar zal laten wachten hihihi
veel geluk voor de bevalling en moed
kom goed

groetjes wendy

[Laatst gewijzigd door logan - 05/09/2008 @ 10:26] - Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 09:33
Sandy Gullentops

Online Status Bekijk profiel
Hoi dames,

Cathy wzt vervelend,hoop en duim voor je dat je snel met goed nieuws kan komen.Niks zo vervelend als je hoopt en dan enkele dagen later bent ze dannog vollebak doorkomen.
Marie,een voorspoedige bevalling toegewenst en dat de natuur zijn eigen gangentje mag gaan en 3.4kg is idd al een mooi gewicht ook al zitten ze er vaak naast met die metingen volgens mijn gyne toch.
Waar ga je bevallen?
Marian,leuk dat het schoolgaan zo goed vlot en idd zoals ik had gezegd heb je nu erg veel vrije tijd die je kan invullen en idd na enkele dagen of een week als alles aan kant is en achterstallig werk ingehaald is wat moet je dan,een leuke hobby zoeken.
Logan wat een nare eerste schoolervaing alleen al voor je kleintje stuur hem naar een andere school hij gaat niet meer willen gaan hoor naar die juf en kan hem geen ongelijk geven.Er zijn genoeg scholen in Mechelen,kijk nekeer rond en zie waar het klasje wat kleiner is en leg ook je ervaring uit zodat die niet herhaalt.De start is zo belangrijk voor die kleintjes,ze moeten echt goed opgevangen worden en meestal zijn de o ste kleuterklasjuffen echte moederkes.En bij Zoey waren ze toen bijna met 40 in het klasje maar daar werd niemand rot behandelt,allemaal blije kleuterkes.Waar woon je nu zal is meedenken welke scholen er in je buurt zijn en of ik weet of er enkele goeie bij zijn.

Nieuws van hier,ook hier is de eerste week van een nieuw schooljaar in een nieuwe school achter de rug.Moet zeggen is ook voor de ouders ff wennen met nieuwe regels en gewoonten.
Ook hier is sinds maandag haar jas verloren en niet terug te vinden maar de juf is wel vriendelijk en zei na de ouderavond donderdag dat ze er terug achter zou gaan zoeken.Zoey vindt het er leuk en heeft al enkele vriendinnetjes gemaakt.Maandag heeft ze wel last gehad van een gluurder op het toilet en dat heeft ze dan ook gemeld en de kids in kwestie hebben in straf moeten staan.
Wat ik minder vind is de communicatie naar de ouders toe.Nu turnen ze in een echte turnzaal en moesten ze blijkbaar turnpantoffels hebben,nu was ik daar al op voorzien en had er klaarliggen maar als ze niet laten weten dat ze die moeten meebrengen,kan ik die niet meegeven en dus kreeg mijn kleine meid,die al veel te groot is onder haar voeten,dat als ze geen turnpantoffels meebrengt ze niet meer mag meedoen.Dat ben ik op de ouderavond te weten gekomen.Vrijdag heb ik haar pantoffels dan maar in een zakje gedaan en meegegeven.
Ook nog op de oudercontact werd er zo op een verwijtende toon de melding gegeven dat het woendag fruitdag is en dat er nog altijd kids zijn die dan koeken meebrengen en ze die deze keer dan maar hebben mogen opeten.Ook hier weer als we het niet weten kunnen we het niet meegeven,of wel soms.Op dat gebiet was dijkstein 10 keer beter,die hadden voor het minste een briefke mee in hunne boekentasen zo bleef je van alles op de hoogte.
Verder ff over mezelf sorry dames,heb van de week er serieus doorgezeten,was helemaal op,er was iets op het werk dat al een hele tijd serieus aan me vrat maar dat is opgelost en nu is er al een beetje van mijn schouders af.Maar dat gebrek aan zelfvertrouwen houd me wel veel tegen.En sommige mensen helpen je wel een beetje om ervoor te zorgen dat dat zo blijft door je constant af te breken.
Als in september volgend jaa,ja ik weet het nog erg ver weg,mijn kleine man ook naar de schoolpoort toe zal gaan,dan zou ik graag een cursus gaan doen zodat ik ander werk kan gaan doen zodanig dat ik meer uren kan gaan werken,nu zat ik zo in de put en nog atlijd,heb gewoon instant maagpijn als ik eraan denk,nu dus,dat ik niet weet wat ik zou gaan doen en wat ik zou kunnen.Aangezien ik volgens sommige mensen nog niet deug om een vod uit te wringen,voor wat deug ik dan wel he.Dat weeg zwaar door want volgend jaar december loopt ook mijn loopbaanonderbreking af en zou tegen volgend jaar dus vooruitzichten moeten hebben om meer uren te gaan doen om meer centjes binnen te brengen.We redden het nu wel maar net en een beetje ruimte zou geen kwaad kunnen.Elke keer als het zinntje valt,deze maand moeten we zien wat we doen,want ik weet niet of we rondkomen,voel ik me schuldig.Het is echt een zware last en druk en naarmate de tijd,nu nog een jaar dus kort,wordt die allen maar groter.
Voelde me ook een enorm slechte moeder,mijn dochter ziet mijn moeder liever als er iets is of heeft ze verdriet,wil ze naar moeke.
Ze had moeke enkele dagen niet gezien,had ze vrijdag buikpijn,ze wou niet naar school maar naar moeke.Zelfs mijn klein venteke begint met op zijn papa te roepen ipv op mij.
Ik voelde mij zo slecht,had zo een zwaar gevoel in mijn hoofd en was zo moe geraakte gewoon niet vooruit.
Met het probleem op het werk op te lossen en thuis toch wel goed te praten voel ik me een beetje beter,het zware gevoel in mijn hoofd is weg,maar ik weet nog altijd niet wat ik moet doen.
En vrees dat dat me binnenkort weer parten gaat spelen.Daarom ben ik zo trots op mijn zus,die gaat nu gaan studeren,die weet wat ze wil en wat ze wil bereiken.Het zal niet makkelijk worden,met 2 kleine kids maar ik hoop dat ze slaagt.Ik word er 30 en heb totaal geen idee wat ik aanmoet.
Sorry voor de hele epistel dames,maar had nu ff tijd om mijn harjte te luchten.
Groetjes,
Sandy

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:41
sasje

Een zusje erbij voor Rayan
Lieve dames allemaal sorry voor het binnenvallen hier.
Maar ik denk dat daar geen bezwaar voor is als ik jullie met enorm veel trots kom melden dat Marieke is bevallen deze namiddag om kwart voor drie. Het is een klein lief schattig meisje en ze noemt Noor.
Ze weegt, 3.300kg en is 51cm, ze is mooi, schattig lijkt op haar broertje vind ik.

Haar verhaal laat ik aan haar over. Ze straalt en is blij dat ze eindelijk bevallen is. Ik ben erg blij voor haar. Ik kom nog wel iets melden als ik nog is geweest ben. Ze is mijn beste vriendinneke en heb erg met haar meegeleefd, dus ik ben maar wat blij dat ze er eindelijk is.

veel groetjes en tot later.
sasje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]