< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Dames omgeving Mechelen met kinderwens

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Dames omgeving Mechelen met kinderwens
20/05/2008 @ 23:00
Debby

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo!!!

Amaai Marie, al 23 weken ondertussen. Wat gaat de tijd snel.
Veel plezier met alles uit te kiezen. Dat wordt weer een hele belevenis veronderstel ik.

Wij mochten vandaag weer eens naar de gyn. Wel zonder echo maar dat wist ik al van bij Ryan. Deze keer vond ik dat niet zo erg, maar das omdat ik ons kleintje al voel schoppen en weet dat het goed gaat.

Ik heb mijn doorverwijsbrief gekregen voor een uitgebreide echo van het hartje, dus morgen maar eens naar Leuven bellen voor een afspraak. En de week erna de 20weken echo bij de gyn, dus voor we op vakantie vertrekken mogen we ons kleintje nog 2 keer gaan bewonderen. Hopelijk, want mss vindt de gyn het wel niet meer nodig nadat we in Leuven zijn geweest.

Oja, 1kg erbij op 4 weken, dus hij was heel tevreden. En ik ook!

Slaapwel meisjes en tot de volgende!

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 13:51
Marie

Hey Debby, proficiat met je meterschap!! En van een meisje is ook wel leuk hé!

Sandy en Wendy, van ons ook veel sterkte toegewenst!

Hier gaat alles zijn gangetje, Rayan gaat flink naar't school en heb dan ook mijne eerste zelfgemaakte moederkesdag gekregen!Wat een emotioneel moment was dat, hij was zo fier om het af te geven!

Met ons meisje is ook alles in orde, heb een dikke week geleden mijn uitgebreide echo gehad en alles was toen toch tiptop in orde. Heb heel veel beweging dus dat stelt met toch weer gerust.
Ook meter en peter hebben we gekozen ondertussen en we twijfelen nog tussen twee namen, maar daar zullen we ook wel uitkomen. In juli ga ik toch nog een lijstje leggen, was het eerst niet van plan, maar nu er een meisje komt, ben ik toch van gedacht veranderd.
Veel zal er niet opstaan, want heb het meeste toch al van onze Rayan.

Binnenkort dan eens aan de geboortekaartjes beginnen, we gaan het waarschijnlijk zelf ontwerpen.

Tot later
Marie

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 23:04
Debby

Jaja Marian, ik ben hopeloos verliefd. Het doet me al helemaal wegdromen naar ons beebje.

Elize doet het trouwens heel goed. Ze heeft alleen wat last van krampjes, maar de bv verloop prima.

De constante misselijkheid is idd voorbij. Ik heb wel nog elke dag prijs, maar niet meer 24u per dag. Nu is het vaak door iets wat ik eet, dus moet ik effe uitzoeken wat het beste gaat.

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 10:32
marian

Waauw, Debby, proficiat! En hoe is het verder met de baby? Een schatje zeker? En hoe is het met jou? Hopelijk is de ergste misselijkheid nu voorbij?

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 22:38
Debby

Sandy en Wendy, ook van mij een dikke knuffel tijdens deze moeilijke periode. Veel sterkte!

Ik breng dan weer goed nieuws op deze mooie dag. Ik ben zonet tante en meter geworden van een klein meisje Elize.

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 13:50
marian

Sandy en Wendy, veel sterkte voor jullie. Wat een verschrikkelijk nieuws allemaal in deze prachtige zomerdagen.

Meer heb ik eigenlijk niet te vertellen. Ik wilde gewoon even laten weten dat ik met jullie meeleef.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 15:42
logan

Online Status Bekijk profiel
hey

hier weer lang geleden

deze week is het een super slechte gegaan hier

mijn zusje was zwanger van haar 2 kindje maar spijtig genoeg heeft ze hem (was een jongen )moeten laten weg nemen kindje was niet leven vatbaar(had een openhoofd ) zo als ze het noemen vind het verschikkelijk om het te vertellen het is maar van woensdag geleden gebeurd (curtage )en ze weten het van maandag heb nog geen oog toe gedaan vind het verschikkelijk ons zus neem het relatief goed op (denk dat ze haar verdriet verstopt )maar diep van binnen ga ze kapot ze zegde gisteren nog weet niet goed hoe of wat ik moet doen huilen of gelukkig zijn maar ze zegd ook wendy denk dat het goed is nu met mijn engeltje ik weet niet goed hoe ik dit moet aan nemen maar weet dat ik nu veel met haar moet praten want dat heeft ze nodig zeg ze heb het super moeilijk nu ik leef erg veel met haar mee
weet niet goed wat doen om haar zoveel steun te geven maar zal die dat niet verstikend werken? weet het niet ! ze hou veel van engeltjes ze heeft er ook thuis staan maar heb voor haar een engeltje gekocht en witte rozen ze was kei kontend er mee ze zei ook nu heb ik een echt engeltje en lachde ze neemd er vrede mee nu en ze wil voor uit gaan ze moet nog wachten voor ze weer zwanger wil zijn maar ze zal zeker nog deze jaar zwanger willen worden das zeker

liefs wendy x

voor ons engeltje

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 21:01
sandy

Hoi dames,

ff een kort en niet zo prettig berichtje,de grootmoeder van mijn man is deze middag overleden.Voor haar zijn we blij want ze had enorm veel pijn en al 2 weken niks gegeten en bijna niks gedronken.ze zou volgende week 94 geworden zijn,mooie leeftijd en ze is erg lang goed geweest.Afgeven is nooit leuk maar het hoort nu eenmaal bij het leven.Er is weer een sterretje bij aan de hemel.

Dames tot gauw
sandy
Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 08:25
Sandy Gullentops

Hoi dames,

cathy,super nieuws en ik zit ook heel de dag buiten hoor,kijk zelfs geen tv dezer dagen.

Zijn naar medisch onderzoek geweest met ons meisje en alles was dik in orde,ze voorzien geen problemen.eerlijk gezegd voorzagen wij die ook niet hoor.
Groetjes,
Sandy

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 22:52
Cathy137

Hey dames,

Ik kom effe snel langs. Ik heb het zo druk tegenwoordig. Zeker nu het goed weer is, zijn we niet zoveel thuis of zitten we op ons terras en ga ik niet achter de pc zitten want ik wil deze zomer een mooi bruin kleurtje hebben.

Dit wil ik jullie toch even melden. Ik heb vandaag mijn vast contract getekend bij de brouwerij. Ik ben super blij. Morgen trakteert mijn baas er alvast ene.

veel liefs
Cathy

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 10:00
sandy

Hoi dames,

lekker weertje he, ben er vollop van aan het genieten,je laadt er weer helemaal van op.straks op medisch onderzoek met de dochter dus is ze thuis vandaag,moet ermee naar de stad.Ga met de fiets gaan met zulk mooi weer kruip ik niet op de bus.
Nu zitten ze hiernaast lekker in bad en sewens gaan we ontbijten.
Verder is hier alles goed eigenlijk,ben zelf volle bak theorie voor de auto aan het leren,ga vogende maand examen doen,hopelijk van de eerste keer want is wel niet zo simpel als 11 jaar geleden,was toen een makkie.
Marie leuk dat Rayan zo flink naar school gaat.
Debby,geniet van het kleine leventje in de buik en van het mooie weer,ben blij dat alles zo goed gaat.
Logan,kleintjes worden veel te snel groot he,ik heb nog een jaartje respijt maar ook dat zal snel om zijn vrees ik maar gewoon van alles genieten,ik kijk al uit naar mijn moederdag knutselwerkje dat ik van de dochter ga krijgen.En je hebt terug een beetje tijd voor jezelf.
Zo dames ga een foto van mezelf zoeken,voor mijn knutselwerkje van school idd.
Grotejes,
Sandy
Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 21:18
logan

hey allemaal

we hebben logan ingeschreven in school
wat een rare dag ik kost niet meer erg he mijn klene man zoals ik altijd noemd word groot
en das even slikken heb er erg moeilijk mee
maar ja hij moet! niks aan de doen he
voor de rest is alles ok hier potje gaan moeilijk maar heb nog tijd morgantje das een kleine zotte ding alle zotte kuren doe ze das soms lachen hoor
en mama das wat anders maar das voor een andere keer zijn heb n iet veel tijd nu
naar kom deze week nog zeker
groetjes wendy x

Link naar deze reactie
29/04/2008 @ 13:55
marian

Hoi,

Debby, kan best hoor dat je jullie beebje nu al voelt. Ik voelde Mare ook rond 14 weken voor het eerst.

Marie, al over de helft, dat gaat vooruit! Fijn dat Rayan nu geen problemen meer maakt met het naar school brengen. Is toch echt effe slikken als je ze dag in dag uit huilend op de speelplaats moet achterlaten hè.

Hier alles in orde hoor. De zomer komt er weer aan, en blijkbaar was alle ellende van de afgelopen maanden gewoon een winterdip, want nu gaat het weer super. In het weekend bij mijn ouders kwam het gesprek op baby's (mijn zusje is al een jaar aan het proberen zwanger te worden), en toen ik zei dat ik altijd gedroomd had van een keuken met een grote tafel met 2 lange banken eraan en dan een hoop kinderen aan die tafel (ik sprak over een stuk of 12, hihi) zei Wilfried dat we dan misschien toch maar eens moesten onderhandelen over een derde. Dus... To be continued in elk geval! Ons Mare gaat in september naar school, en dan wordt het wel héél stil voor mij thuis, dus wie weet...

Groetjes,
Marian

Link naar deze reactie
29/04/2008 @ 11:22
Debby

Marie, super dat Rayan het nu wel helemaal ziet zitten op school. Dat moet een opluchting zijn.
Veel plezier met de echo maandag. Dat wordt weer een blij weerzien.

Ik vind het zelf ongelooflijk vroeg, maar toch ben ik er absoluut zeker van dat ik ons beebje gisteren voor de eerste keer gevoeld heb tijdens de les.

Geniet nog van het zonnetje iedereen want straks is het weer weg.

Link naar deze reactie
29/04/2008 @ 10:00
Marie

Hoi hoi,

Even snel een kort berichtje.

Debby, wat goed dat alles oké was met de echo, toch steeds een geruststelling hé! Nu maandag mogen wij ook gaan voor de uitgebreide echo.

Met onze Rayan gaat het nu super op't school, hij wuift nu telkens ik hem afzet en roept dan 'tot stjaks mama'... Dus hij gaat wel graag, ben echt blij dat hij er gelukkig is nu. Hij heeft wel telkens nog de bevestiging nodig van mij dat ik hem straks kom halen.

Met beepje 2 is ook alles oké vermoed ik, heb veel beweging dus dat zit goed. Maandag toch nog eens een bevestiging van't geslacht vragen hoor.

Tot later
Marie

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 15:25
Debby

Hoi dames.

Ik kom effe heel snel langs om te zeggen dat alles heel goed gaat met ons kleintje.
Dinsdag mochten we naar de gyn en het blijkt een heel hevig frummelding te zijn. De gyn had de grootste moeite om het goed in beeld te krijgen en te meten. 6,9 cm was het al en de nekplooi was ook goed. Wij weer content dus.

De gyn heeft wel 28/10 op zijn dossier gezet als vermoedelijke bevallingsdatum, dus 2 dagen minder lang aftellen volgens hem. Héél goed voor mij hoor!

Dikke kus van een overgelukkige maar nog steeds kotsmisselijke,
Debby

Link naar deze reactie
17/04/2008 @ 13:01
marian

Hoi allemaal!

Heb effe tijd, dus nu maar gauw!

Wendy, de enige oplossing om ze zindelijk te krijgen is ze toch echt in hun blote poep te laten rondlopen hoor. Sommige kinderen leren het ook zo wel, maar die 2 van mij dus niet! Bij Dries heeft het geduurd tot hij al dik 3 was, maar toen was hij in 2 weken wel ineens helemaal droog. Nu is hij 4 en slaapt ook 's nachts zonder pamper, dus het is allemaal wel snel gegaan sinds toen. Ons Mare probeert nu net op het potje te gaan, en dat lukt redelijk zolang ze dus van onderen bloot is. Heeft ze een onderbroekje aan, dan plast ze daarin... Dus ik vrees dat er niks anders op zit dan te wachten tot de zomer en ze dan buiten te laten 'experimenteren' zonder broekje of pamper...

Sandy, ik zou ook eens de kasten moeten uitmesten. Volgens mij is er een hoop waar Mare echt uitgegroeid is! Hoewel, voor de zomer maakt het mij eigenlijk ook niet zoveel uit hoe kort een broek is... Dries past bijvoorbeeld qua breedte nog gemakkelijk in een 86. Dus die kan zijn korte broeken van vorige zomer nog wel eens aan. Ze zijn dan wel wat korter, maar bij echt korte broeken maakt dat weinig uit toch? Is natuurlijk iets anders bij broeken waar kniestukken inzitten. Maar ja, ik zal dus ook eens moeten uitzoeken.

Debby, ik was de tweede keer ook veel zieker dan bij de eerste zwangerschap. Ze zeggen ook wel dat je van een meisje meer misselijk bent, bij mij klopte dat dus. Maar ja, echt erg was het dan nog niet. Kan eigenlijk niet zeggen dat ik ooit echt heb moeten overgeven.
Fijn dat Ryan nu boterhammen eet. En wat hij er dan op wil, is minder belangrijk. Ik ben sowieso heel gemakkelijk in die dingen geworden na een eter zoals Dries. Hier eten ze gewoon waar ze zin in hebben. Boterhammen met choco? Prima! Liever soep tussen de middag? Ook goed! Geen groenten? Dan maar pannenkoeken he! Klinkt niet zo goed voor een opvoedster, haha, maar ik trek er me niks meer van aan. Ik stimuleer ze om gezond en gevarieerd te eten, maar het belangrijkste is dàt ze eten, en wàt komt pas op de tweede plaats.

Cathy, kan me best voorstellen dat een fulltime job en een peuter niet direct een relaxte combinatie is! Ik werk helemaal niet en ik weet al soms niet wanneer ik de tijd moet vinden om te strijken of te stofzuigen...
En proficiat met de verkoop van jullie huis! Is wel héél snel gegaan blijkbaar!

Marie, hoe gaat het intussen met Rayan op school? Nog steeds een drama?

Hier alles ok hoor. Ons Mare slaapt sinds een paar weken éindelijk door! En dus echt helemaal door, niet normaal! Om 19u-19.30u gaat ze naar boven, en 's morgens om half 8 moet ik haar wakker maken. In het weekend blijft ze zelfs rustig in haar bedje spelen tot een uur of 10! Ik geniet er maar van, haha. Na al die tijd elke nacht een paar keer eruit te hebben gemoeten, vind ik het zàlig om door te slapen!
Met Wilfried gaat het ook beter. Hij is nu aan een reeks tandartsbezoeken begonnen (een reeks van ongeveer 20!) en daardoor is hij nu vaak op tijd thuis. Dan gaat hij in de late namiddag naar de tandarts, en is dan thuis voor de kinderen hun bed in moeten (wat al een hele prestatie is). En de tijd dat hij thuis is, blijft regelmatig de pc uit, of zet hij die uit rond 21u. Zo kunnen we toch wat babbelen en samen bezig zijn! Ik hoop alleen dat het zo blijft natuurlijk, maar ja, ik kan niet in de toekomst kijken he!

Zo, ik ga er eens mee stoppen. Dries moet zo terug naar school, en dan ga ik deze namiddag een poging doen om te stofzuigen.

Groetjes,
Marian

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 21:27
sandy

hoi dames,

kids naar bed heb ff tijd om iets neer te schrijven.
logan wat potje betreft,ieder kind is daar zo anders in,zoey was direct proper geen problemen mee gehad,ging zelfs graag op het potje.Robbe die gaat zelfs nu al af en toe op het potje zitten zonder pampeer,doet niks maar hij gaat er wel opzitten.Hij zegt ook al dat hij pipi moet en kaka,mijn ma denk dat ook hij snel zindelijk zal zijn,maar valt af te wachten.
debby,idd elke zwangerschap is anders Zoey bijna geen last gehad en bij Robbe rugpijn en maagpijn,geen pretje maar achteraf is het allemaal de moeite waard.
Cathy,ben blij dat ik maar part time werk,weet nu soms nog niet hoe ik mijn werk moet gedaan krijgen,de ochtenden worden gevuld met kids klaarmaken en eten en dan is het eigenlijk al middag en dan is het afhnakleijk of mijn klein venteke zin heeft in een middag dutje en dan krijg ik wel wat aan kant,tenzij het laat is natuurlijk eer hij ertussen valt.
Op donderdag ga ik na de middag werken en ben ik thuis voor het avondeten te maken en dan kids in bed te stoppen en dan heb ik meestal geen zin meer om iets te doen en op maandag en vrijdag werk ik een hele dag en doe ik alleenhet hoofdsnoodzakelijke(wat een woord).
Ik zou geen full time willen doen,eerder full time thuis maar is niet echt mogelijk.
Zijn gaan rondkijken voor hout voor de speeltuin die deze zomer af moet zijn en hebben ook gevonden.
ze hadden in die winkel ook leuk poezengeief,ja we tellen af naar de komst van onze extra huisgenoot.
zijn ook begonnen met het plannen van onze housewarming,zou voor begin juni worden.
Ja zijn druk bezig hier.en de kids zijn druk bezig met groeien,Robbe heeft al een 92,heb zijn kastje geruimd en heeft bijna niks meer om aan te trekken ocharme.
Tijd om te winkelen.
Zoey haar kast is weer lekker aangeuld en van het weekend ga ik die ook is ruimen,heeft ook veel dat te klein is hoor.En haar schoentjes waren binnen,dus die kunnen we ook gaan halen van het weekend.
Zo dames ga nog ff surfen en lekker vroeg onder de wol.
Groetjes
Sandy
Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 12:52
logan

hoi allemaal
heb een probleem
ons logan zou op potje gaan maar heb al van alles geprobeerd om hem te laten doen hij zeg het van "mama kaka toe, maar dan is het allang in de pamper ik heb potje in de living staan maar ons morgan die speeld daar mee en zo dus zet ik hem weg
ik kan logan niet zonder pamper lopen want we hebben tapijt liggen dus weet ik het niet meer weten jullie nog iets ?

alvast bedankt

groetjes wendy

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 16:17
Debby

Hallo meisjes.

Ik kom eindelijk ook nog eens langs.
Weten jullie nog hoe hard ik kwam klagen toen ik zwanger was van Ryan? Awel, dat was een makkie, vergeleken met nu. Ik heb me nog nooit van mijn leven zo slecht gevoeld. Ik ben echt elke seconde misselijk en weet met mezelf geen blijf meer.
Ik heb al alles geprobeerd en zit nu aan de chineze kruiden. Voorlopig nog zonder verbetering (integendeel zelfs), maar het kan wel even duren voor het werkt. Heel lang ga ik het wel ni meer geven, want het is een pure hel om ze binnen te krijgen. Bah!

Vandaag is hier een klein wonder geschied. We hebben er ongelooflijk lang op moeten wachten, maar Ryan eet sinds vandaag eindelijk boterhammen. Enkel met choco, maar daar ga ik voorlopig ni moeilijk over doen.

Marie, gefeliciteerd met jullie meisje. En nu druk namen zoeken.
Jammer dat Rayan voorlopig niet graag naar school gaat. Hopelijk betert het snel.

Cathy, gefeliciteerd met de verkoop.

Sandy, ik ben blij te horen dat het daar zo goed gaat bij jullie.
Nog een late gelukkige verjaardag voor je grote meid.

Logan, geniet maar van het concert binnenkort. Af en toe mag er wel eens een folieke af hè.

Marian, super dat het weer wat beter bij jullie gaat, want je hebt het toch zwaar gehad hè.

Ik probeer snel nog eens langs te komen, want het was weer een eeuwigheid geleden.

Dikke kus,
Debby

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >