< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Dames omgeving Mechelen met kinderwens

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Dames omgeving Mechelen met kinderwens
11/07/2008 @ 10:51
sandy

Hoi dames,

keybord heeft kuren ,zal ff verder gaan.Mijn rekening was toen niet genoeg aangevuld,toen was ik een arme student en kon geen rijschool betalen en ben ermee gestopt en nu na lang zagen van zowat iedereen dat dat toch zo gemakkelijk is als ge er een hebt ben ik er maar terug aan begonnen,we zullen wel zien.
robbe zijn verjaardags kadootjes zijn aangekomen,zijn fervente internetshoppers,vooral manlief dan.Nog een automoblox,een houten design auto dat je volledig uit elkaar kan halen en zelf terug kan ontwerpen als je verschillende modellen hebt.En een loopfietsje,heeft hij al gekregen was nogal groot om te verstoppen en in te pakken.Maar hij vindt het erg leuk,heeft er gisteren al op gereden.
Dames ga ontbijten.
Groetjes,
Sandy
Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 10:46
sandy

Hoi dames,

voor haar ni zo leuk nee,di moet ze voor een dichte plaaster en nog een 2 a drie weken en dan is ze er vanaf en da vakantie al over de helft,ma niks aan te doen is haar re kant en ze is rechts zo liever tegoei genezen.
Verder,Robbe geraakte op zijn eigen slimme doordacht manier uit zijn reisbedje,in de week stond die ineens beneden.Ok we waren wel van plan om hem in het kort in een groter bed te legen,zo een meegroei bedje uit ikea,hadden we nog nieuw staan van de dochter,wou daar niet in slapen ook al had ze het zelf mogen kiezen.Maar nu slaap zoonlief erin,sinds gisteren.
Was bang dat als het uit het reisbedje kroop en verkeerd zou vallen hij ook iets zou breken.Nu kan hij er makkelijker uit.En hij is trots op zijn nieuwe bedje en hij heeft er super in geslapen.
Ik ben eergisteren mijn theorie examen voor mijn rijbewijs gaan doen,aan de inschrijfbalie zonk de moed me wel in de schoenen als ik hoorde hoe vaak die voor mij al geweest was en die achter mij ook al.Wist wel dat het moeilijker geworden was maar toch ni vorr 2 3 keer terug te komen.
Was er dus door, van de eerste keer en mag di mijn voorlopig gaan halen en de straten terug onveilig gaan maken.ja heb 10 jaar geleden ook is gedaan maar mijn bankrekening wa
Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 23:46
logan

Online Status Bekijk profiel
oei sandy das ni leuk he en juist in de vakantie

hoop dat het rap beter word

groetjes wendy

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 17:24
sandy

Hoi dames,

heb is iets te vertellen,ni echt goed nieuws ma toch iets.Dochter is zat van wip gevallen en omdat haar armpje bleef zeer doen zijn we zon naar spoed gegaan. Daar bleek dus dat er een klein breuklijntje te zien was en nu moet ze dus 3 weken in het gips.
Wij kunnen zien dat we ze kunnen blijven bezighouden he.
Wendy ik ben ook van plan om zo een klein brilletje te kopen,zit hij gewoon op het toielt voor een potje heb ik ni echt plaats op overschot.Ma we hebben nog tijd,hij moet nog 2 worden deze zomer zo heb nog een half tot een jaar.
Verder,de global fiesta was niet zo een denderd succes zoals anders,de sfeer zat er niet zo in.
heb geen vakantie ma hopelijk geraken we wel is een dagje aan zee.
Dames ga u laten eten is bijna klaar.
Groetjes,
Sandy
Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 00:08
logan

hey allemaal

hier ben ik weer

we zijn dus maar naar de dokter geweest morgantje haar duim die niet meer gestrekt kost worde weten we nu wat het iets met legamenten die achter haar bot blijf hangen of zo iets en dat moet gemasseert worden en normaal moet dat goed komen van zijn eige en als dat niet het geval is dan zal ze onder mes moeten wanneer ze 4jaar is

ons logan gaat nu nog niet op potje hoor
heb hem al zonder pamper laten lopen en zo maar help niet
denk dat hij van dat potje wat bang is en er niet op durf op zitten want hij zegd altijd maar 'mama pijn ' als hij er op zit dus ja
heb gezien bij premaman zo'n wc verhoog en lijk me leuk voor hun
dus ga ik morgen maar eens naar toe om ene te gaan hale

verder met mama gaan het niet echt hoor ben naar de dokter geweest en heb mijn verhaal gedaan en hij zei van je bent echt niet goed he heb daar met tuiten gehuild kost niet meer
moet antidepriciva innemen had het erg hoor
ik neem het nu al 2 weken en moet zeggen dat ik nu vele beter slaap en veel kalmer bent dan anders heb meer geduld voor de kindjes enz
en wat ik ook heb ondervonden is dat de kindjes veel kalmer zijn ook
is het omdat ik ook wat geduliger bent weet het niet maar is wel leuk hoor

nu hoop ik dat hij rap op wc gaat want hij moet proper zijn voor school zo dat was het eigelijk zo wat een beetje
hoop dat ik wat rapper terug kan komen om weer wat nieuws te brengen
nu is aan ons om ons te verzorgen he
groetjes wendy

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 09:35
marian

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi allemaal,

Tja, druk??? Hoe raad je het zo?

Debby, in ieder geval een fijne vakantie! Geniet er maar van, want volgend jaar heb je 2 kleintjes mee te slepen. Ook leuk hoor, daar niet van, maar met eentje is het toch gemakkelijker.

Hier is de ellende weer begonnen. Het heeft een tijdje beter gegaan met ons allemaal, maar nu begint onze pechperiode weer blijkbaar. Dinsdag heeft Wilfried zijn voet omgeslagen, met als resultaat een prachtige (gele!) gips. Dat betekent: met krukken lopen, en ik die hem elke dag van en naar zijn werk moet rijden. Niet evident als je er ook nog eentje hebt die op tijd in school moet zijn. Maar ja, het goede nieuws is dat die gips waarschijnlijk maandag al uit mag. En dat hoop ik uit de grond van mijn hart, want de zaterdag daarop vertrekken wij op vakantie en ik zie het niet zitten om 900km alleen te rijden. Maar goed, we zullen maar hopen dat het tegen dan weer gaat he!

Gisteren gingen we gezellig een terrasje doen. Eten besteld en zo, echt fijn! Tot even later mijn ouders belden: ze stonden met de auto in panne op de E17. Of ik ze 'effe' wilde komen halen? Tja, ik weet niet of jullie de Antwerpse ring, Kennedytunnel en E17 een beetje kennen in het spitsuur, maar ik ben dus 2,5 uur weggeweest voor een stukje van zo'n 25km. Wilfried en de kinderen waren op het terrasje gebleven om te eten, dus die hebben daar zitten wachten... Wat een gezellig avondje moest worden... Nu ja, er zijn ergere dingen, maar vervelend was het wel.

En nu begint seffes de zomervakantie! In september mag Mare ook naar school, en die is er echt aan toe. Vandaag waren we door alle werken hier in Duffel te laat op school, dus bracht ik Dries naar binnen. In de gang riep ik naar hem: "Dries, je mag je jas al uitdoen!" Waarna Mare heel parmantig ook haar jas uitdeed en aan de kapstok ging hangen. Haha, ik moest er wel om lachen!

Meer heb ik eigenlijk niet te vertellen. Vanaf vanavond heeft ook Wilfried verlof, dus dat wordt gezellig. Eindelijk eens effe niks moeten! En komende zaterdag zitten we dan lekker in Denemarken, ik verheug er me al op. Verder heb ik zoveel uitstapjes gepland dat we de hele zomer wel bezig kunnen blijven, dus dat zal wel lukken. Ik had zo gedacht aan het speelgoedmuseum, de binnen- of buitenspeeltuin, sea life, het zandsculpturenfestival, de kermis, de efteling, aquatopia, bokrijk, picnicken, fietsen, een dagje naar de ardennen of zo. We zien dus wel! Veel plezier allemaal, wij gaan ook wat genieten.

Groetjes,
Marian

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 13:13
Debby

Hoi dames.

Drukke tijden zo te zien.

Ik kom alvast afscheid nemen, want wij vertrekken morgen op vakantie naar Spanje. Ik moet nog alles inpakken, dus ik zie er nog wat tegenop, maar ja... ik had maar wat vroeger moeten beginnen natuurlijk.

Iedereen een dikke kus,
Debby

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 08:35
Debby

Goeiemorgen.

Sandy, de zoektocht is precies al succesvol geweest. Hoe zit het met die badkamerspiegel?

Ik zou Ryan ook wel iets langer willen thuishouden, maar volgens mij heeft hij er wel nood aan. Hier op ons appartementje is het soms niet groot genoeg om de nodige stoom af te laten.

Ik had onze naam een paar maand geleden in een film gezien, maar anders geschreven (Nia). Ken vond hem eerst niet mooi, tot hij de verbeterde schrijfwijze zag. Dan was hij meteen verkocht.
Hij is niet echt gekozen om de betekenis. Vond hem gewoon zo mooi klinken en bij Ryan passen. Al is de betekenis na het lange wachten op de zwangerschap ook wel leuk: doel, vastberaden, kampioen.

Zo, ik ga nog maar een beetje studeren. Vandaag het laatste examen en Ryan is speciaal bij zijn tantes gaan logeren, dus daar moeten we van profiteren.

Link naar deze reactie
15/06/2008 @ 17:18
sandy

Hoi dames,

Wendy,slaaptekort is idd niet echt gezond,maar of de dokter er iets aan kan doen weet ik niet.Tenzij je nog andere klachten hebt.Denk dat je nood hebt om is goed met iemand te praten,denk dat er iets zwaar op je maag ligt en daarom je de slaap niet kunt vatten of toch niet goed kan slapen.En met alles wat je de afgelopen tijd hebt meegemaakt is dat ook een beetje te verstaan.
Wat kleine logan zijn potjes probleem betreft,afwachten,ieder kind doet het op zijn tijd,niks forceren,dat lukt toch niet.Op het potje gaan is een rijpingsproces dat voor ieder kind verschillend is .Als hij er klaar voor is zal hij dat wel doen.
Weet over een half jaar te zeggen hoe het hier met mijne kleine man gaat.Lig er allesinds nog ni van wakker,heb ik genoeg geleerd dat da vanzelf moet komen.
Soms ni plezant ma ge kunt er niks aan veranderen.
Debby,idd een kleintje is toch altijd ff wennen he en jij kan binnekort van je eigen wondertje genieten.Wat een speciale naam zeg,welke betekenis zit eraan of vonden jullie die gewoon mooi.Hoe doet de grote broer het,nieuwsgierig naar zijn zus?
Hier verder niet zoveel,oudercontact was uitstekend en hebben de 2 kids hier op school ingeschreven,vanaf sept dus veel minder km doen.
Wanner mijn kleine man naar school zal gaan zal idd afhangen van het potje,maar hij heeft nog een jaar als het van mij afhangt moet hij pas in sept volgend jaar,2009 dus naar school,wil nog wat gneieten,ze zijn al zo snel groot.
Zo dames ga nog een beetje surfen,heb al tegels gevonden en de keuken weten we ook al ga nu is zien of ik een badkamerspiegel vind,ben virtueel ons huisje al in orde aan het brengen.
Groetjes,
Sandy
Link naar deze reactie
14/06/2008 @ 20:10
Debby

Hallo.

Logan, ik zou toch ook eens langs de huisarts gaan hoor, want zo weinig slapen is echt niet goed voor je. Maar met alle commotie van de laatste maanden is dat natuurlijk wel te begrijpen. Dikke knuffel.

Gisteren enkele uurtjes op mijn metekindje mogen babysitten. Wat was dat weer wennen zeg, zo'n kleintje in huis. Maar ik kan amper wachten tot ons meisje er is.

Oja, ze heeft vandaag trouwens haar naam gekregen. Ons klein prutske heet Nyah!

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 22:31
logan

hey dames

hier ben ik eens weer
ik weet ni waar ik moet beginen maar zal eerst over de kindjes hebben
ons logan wil dus ni op potje gaan
en word groot vind het wat vervelend dat hij nog niet op potje ga hij ga binnen kort naar school en doe nog niks
ons morgantje ga dan wel op potje met haar pamper aan wel ma ze doet het wel he voor de rest zijn ze 2 zottekes bij een ze amuzeren zich goed samen zo lief om hun zien spelen samen hihi
ons zus kom van maandag weer werken en ze heeft het redelijk goed ze lach weer en das even geleden natuurlijk het heeft zijne zijd nodig om het te verwerken en een kind afgeven is niet plezant he
met mij ga het niet zo goed ben moe kan niet slapen en denk voordurend aan ons zus heb wat problemen met mijn ventje gehad maar is weer voorbij !!loop voordurend op mijn tippen en ben krikkel tot en met en wanneer dat we ruzie hebben dan moet ik direct huilen
ben op nu en heb rust nodig maar slaap ni dus rusten kom er niet van
soms begin ik hier wat op te ruimen of doe ik mijn strijk en dan is het direct 5 uur en dan val ik in slaap maar de kindjes worden om 9 u wakker denk dat ik beter eens naar de dokter moet niet?
wat denken jullie ?

wens jullie veel geluk met de kindjes en de babys dat op komst zijn

groetjes wendy

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 12:35
Debby

Hoi.

Marie, het voorgevoel was idd weer helemaal juist. 2x op rij al. Was dat bij jou ook zo?

Marian, ik kreeg het al bijna zenne, toen ik las dat ik nu mocht stoppen. Die opmerking heb ik de voorbije 2 dagen idd al heel vaak moeten slikken. Om zot van te worden.

Nog effe en jullie mogen ook op vakantie vertrekken. Maak er maar een leuke tijd van en hopelijk ook genoeg tijd om alleen met Wilfried te delen.

Ik kom van de week nog wel een keertje terug, want Ryan kan niet dutten met mijn getokkel.

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 10:25
marian

Hey jongens!

Hier ben ik ook nog eens. Amai, is het bij jullie ook zo druk? Hier wel dus, maar ik kan er weer van genieten. Ik zie het weer helemaal zitten, en binnenkort met de vakantie zal het nog beter gaan hoop ik. Ja hoor, ik ben helemaal over mijn winterdip heen. En gelukkig maar!

Debby, wat fijn, een meisje! En dan kan je wel stoppen he, want dan heb je van elk eentje Hoe vaak ik dat niet te horen heb gekregen. Ben benieuwd wat voor reacties ik krijg als er toch nog eentje achteraan zou komen, haha. En helemaal gezond, dat is het belangrijkste! Liever 10 gezonde kinderen van hetzelfde geslacht dan eentje erbij van het andere maar dan met een afwijking of zo.

Marie, voor jou begint het nu wel erg te korten he! Je meisje is al levensvatbaar zelfs! Maar ja, laat haar nog maar wat zitten he. Hoe gaat het nu met Rayan op de kleuterschool?

Cathy, hoe staat het met de huizenzoektocht? Is niet gemakkelijk om iets te vinden wat je aanstaat, en dan moet het nog betaalbaar zijn natuurlijk! Veel succes in ieder geval!

Hier gaat alles zijn gangetje. Mare is echt aan school toe, dat merk ik echt wel. Het potje is nog niet direct haar ding, maar dat ligt grotendeels aan mij denk ik. Ik ben daar gewoon te laks in. Maar ja, het is ook zo moeilijk: ik ben zo vaak onderweg om Dries te brengen en te halen, en dan moet de pamper toch weer aan. Hier begint de school om half 9, tot 12. En dan van half 2 tot kwart over 3 weer. Dus ik ben eigenlijk de hele dag bezig met brengen en halen. Nu ja, in de zomer is de tijd er wel om met het potje bezig te zijn, dus dan moet het maar.

Vorige week zei Mare zoiets liefs! Ik zat bij Dries op school op een bankje te wachten, komt ze ineens voor me staan en neemt mijn gezicht vast met 2 handjes: "Oh, jij bent zó mooi!" Schattig he?

Over een week of 3 gaan we lekker op vakantie. We hebben een huisje gehuurd in Denemarken, heel luxe met zwembad, jacuzzi en sauna erbij. Tja, je bent maar één keer 5 jaar getrouwd ook he. En de hele familie gaat mee: mijn ouders, mijn oudste zus met haar man en mijn jongste zus met haar vriend. Volk genoeg om mee op de kinderen te letten dus, en dat betekent dat wij ook wel eens een paar uurtjes 'vakantie' hebben. Ik verheug er me al op!

Meer heb ik eigenlijk niet te vertellen. Dus ik ga maar eens iets doen. Heb net boodschappen gedaan, maar er moet natuurlijk nog zoveel anders gebeuren...

Groetjes,
Marian

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 15:53
Marie

Hey Debby, ook een meisje!! Dan was je voorgevoel toch juist!
Proficiat meid! En alles in orde, meer moet dat ni zijn hé!

Sorry voor dit korte berichtje, maar ben nog aan't werk, kom later nog wel langs!

Groetjes
Marie

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 20:59
Debby

Hallo.

Sandy, het lijkt dat jullie een hele leuke vakantie gehad hebben. Hopelijk zijn de batterijen nu wat opgeladen.

Cathy, fijne vakantie voor jullie. Hopelijk toch met genoeg goed weer.

Wij hadden vandaag de speciale echo in Leuven. Ze hebben het hartje, de hersenen en rug heel grondig nagekeken en er is niks vreemd of afwijkend aan te zien, dus we zijn weer gerustgesteld.
Ze heeft ook heel eventjes tussen de benen gekeken en blijkbaar klopte mijn gevoel ook deze keer, want we krijgen een meisje. Hopelijk wordt dat volgende week ook door de gyn bevestigd.

Dikke kus voor iedereen!

Link naar deze reactie
08/06/2008 @ 22:33
Cathy137

Hallo,

Ja het is hier inderdaad zeer rustig. Fijn dat je zo'n leuke vakantie gehad hebt. Ik hier ben ook aan het inpakken. Woensdagmiddag vertrekken voor 10 dagen naar het Zuiden van Frankrijk. Ik kijk er al naar uit. Hopelijk krijgen we goed weer, want eigenlijk is het nergens in Europa heel goed.
Hopelijk kunnen we af en toe eens zwemmen en naar het strand gaan.

Voor de rest alles ok. Stilletjes aan op huizenjacht, maar we zijn niet gehaast.

vele groetjes
Cathy

Link naar deze reactie
08/06/2008 @ 22:14
sandy

Hoidames,

wat is het hier rustig zeg,iedereen lekker met vakantie .
Heb alvast mooi weer meegebrecht want naar het schijnt was het hier gene vette de afgelopen week.
wij hebben een superleuke en sportieve vakantie achter de rug.
Hebben bijna alle dagen buiten gegeten en zijn ook altijd gaan wandelen.
Het weer was er echt goed,zijn zelfs op het strand geweest,Robbe zijn eerste keer en hij was nogal onder de indruk,zo een grote zandbak en hij heeft er zich goed in geamuseerd en van de zee was hij niet bang.
Ik heb een krab gevangen,allee eigenlijk andersom,de krab had mij gevangen .Kids vonden het grappig,ik iets minder maar was ni zo erg.
Hebben er fietsen en een karretje gehuurd en zo een beetje het eiland verkend,Texel is niet zo groot en er zitten erg veel schapen .
Zijn al begonnen met onze volgende vakantie te plannen tja eens je de smaak te pakken hebt,zouden volgend jaar onder ons 4tjes graag naar Tenerife gaan,een iets groter eiland en net iets beter weer.
Zo dames,morgen terug aan het werk.
Goedenacht ik kruip erin.
Groetjes,
Sandy
Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 16:40
Debby

Hallo.

Marie, hopelijk hebben jullie het daar naar jullie zin in Spanje. Geniet er maar van.

Sandy, nog een late gelukkige verjaardag!
Geniet jij ook maar van je vakantie.

Wendy, hopelijk zijn jullie heel snel uit jullie dip.
Hopelijk kan je zus het allemaal snel een plaatsje geven. Wens ze nogmaals veel sterkte van me.

Ik zit hier in volle studieperiode. Maandag mijn eerste examen en dan de 16de nog eentje. Ik ben eens benieuwd wat het gaat geven.

Voor de rest gaat alles hier zijn gangetje. Ik heb jammer genoeg nog altijd last van misselijkheid en vermoeidheid, dus dat zal wel tot het einde zijn vrees ik.
Binnen 2 weken de echo in Leuven en ik hoop dat ze daar ook al eens gaan kijken wat het geslacht is. Ik heb het gevoel dat het een meisje is en hoop dat ik er ook deze keer helemaal opzit. En dan kunnen wat dat prutske eindelijk met haar/zijn naam aanspreken. Super!
En uiteraard kom ik meteen het grote nieuws vertellen.

Ryan doet het ook super. Elke dag een grotere deugniet lijkt het wel, maar das niet erg. Ben zo verliefd op mijn kleine kerel.
Hij is vandaag trouwens ingeschreven in de kleuterklas. Ken heeft het gedaan (is bij hem op't school), want ik kreeg het echt niet over mijn hart. Het liefst van al hou ik hem nog een beetje langer bij me, maar ja... Er zijn vandaag dus al wat tranen gevloeid. Dat belooft voor september.

Dikke knuf allemaal en tot snel.
Groetjes,
Debby

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 23:04
logan

hey meisjes

hier ben ik weer met wat beter nieuws dan de vorige keer
ons zus is beter alle in zekere zinnen he
ze is veel bezig met ons arnaudke
hier word alles weer wat beter tussen ons (even een dipje ) !
zaterdag gaan we naar de sauna in deurne het is daar schijn super dus gaan we eens piepen en ontspannen !en meisje we verhuizen naar iets grote is maar naar hier onder maar het is wel groter alleen missen we een kamer wou 3 kamers maar het is al goed dat we groter zullen worden wonen want dan hebben ons kindjes meer plaats om te spelen
logan potje wil maar niet lukken weet niet hoe het komt
en morgantje das ons kleine deugeniet hoor een klein popemieke met jongens kuren hihihih heel grappige hoor zo dat was al zal van de week eens langs komen om jullie iets te laten weten hoe het gegaan is (sauna)

groetjes wendy

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 18:09
Sandy Gullentops

Hoi dames,

wendy van mij ook nog veel sterkte,kan begrijpen dat zoiets niet zo makkelijk is om te verwerken.de natuur kan hard zijn.
Alles gaat hier gewoon zijn gangetje zijn nu alles in orde aan het brengen om de erfenis te regelen en binnekort waarschijnlijk haar huis gaan leeg maken,zal ook nog een hele klus worden.De begrafenis,de mis dan was mooi en ze is nu goed,zoals ze daar lag af te zien wenste ik niemand toe en ze zou toch 93 geworden zijn.

Voor de rest alles ok,kindjes doen het goed.Robbe is wel juist ziek geweest,dokter wist niet wat het was,ventje was alleen doodziek,hoge koorts die niet wou zakken en kon niet op zijn benen staan en wilde niks eten.Maar dinsdag was hij al beter en elke dag een beetje beter.

Vandaag cultuurnamiddag gehad,deed samen met een collega mee aan een fotozoektocht door mechelen,was voor ons blijkbaar iets te makkelijk want we waren meer dan 2 u te vroeg op de aankomst en we hadden alles gevonden.Was dus lekker vroeg thuis vanddag,dacht eerst vanaales te doen maar eens ik ging zitten voelde ik toch dat ik wat heb afgelopen en dus lekker niks gedaan en met de poes in de zetel gezeten.
Morgen ben ik jarig hoera hoera,weer een jaartje bij,29 lentes jong.
Gaan niks doen,stellen het een weekje uit.
Vertrekken volgende week met de familie op vakantie,een weekje texel en daar babysits genoeg en dan gaan we daar lekker eten kunnen we ineens onze 3de huwlijksverjaardag vieren,dat is ook in die week ,2 vliegen in een klap.
Morgen gaan ze de schommel en schiufaf in elkaar steken,kunnen de kindjes er zaterdag op spelen.
Zondag is het opendeurdag op Zoey haar school en denk dat we daar dan eens langs zullen gaan.
Zo dames,hoop in het kort nog eens langs te komen maar nu ik aan het studeren ben voor mijn theorie komt het er niet altijd van.

Groetjes,
Sandy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >