Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/10/2008 @ 15:33 Sanne | L. heeft ook veel gelijkenissen met haar broer, maar is op enkele vlakken ook héél verschillend... het geslacht bijvoorbeeld ![]() Nee, grapje, er zijn nog dingen hoor. Het ziet ernaar uit dat wij zullen verhuizen de 3de week van januari. Dus als je één weekje vroeger bevalt, ben ik er nog . Dat lijkt mij nu niet ondenkbaar hé...Tja, die 6 weken aan de zee zie ik eerder als een noodzakelijk kwaad. Eerder al vertrekken naar China is moeilijk, want dan gaat ons huis nog leeg zijn en zouden we op hotel moeten logeren. En met 2 kindjes lijkt mij dat niet evident. Maar zo in 't putteke van de winter aan zee zitten op een appartementje lijkt mij nu ook niet ideaal, maar er zit niet veel anders op, want ons huis gaat dan ook al helemaal leeg zijn, en hopelijk al bewoond door de huurders. J. zal die periode ook niet naar school of crèche kunnen. Ik hoop dat hij zich niet te veel gaat vervelen. |
| 16/10/2008 @ 18:07 Nancy78 | heb net bij mijn ouders wat foto's geselecteerd, ze zijn indeling ah maken van al hun digit foto's sinds 2003!(leuk jobke ) Z heeft geslapen van 13.30-16u, ikke goed uurke, deed deugd! Straks naar huis. Hopelijk kan Z haar hoestje gauw stoppen want ze heeft er wel ferm van. ze is nu naar Do mbo aan t kijken, erg hé, van mij... is video van mijn mama maar ze vindt video's en dvd's tegenwoordig fantastisch dus wel soms handig om haar es half uurke stillekes te houden zodat ik hier es kan komensanne, ik heb ook nog wel wat dozen staan en Fie ook zeker, als je wil, geef gewoon seintje Goh, ik zie uitstapje naar de zee in januari ook wel zitten hoor - nele, missch kunnen we samen es binnenvallen daar ![]() wel grappig, nele, dat jij je prutske zo al op dvd hebt. en toch zou ik persoonlijk dat niet zien zitten, ik ben nogal voor de grote verassing op "le moment suprême" vero, ah, dus leen is nog niet aan t bevallen? goh, hoop dat ze toch gauw iets laat weten, ben curieus of we er bij naamkeuze dichtbij of veraf zaten,alhoewel, ze zal niet zo in haar kaarten laten zien zeker ![]() |
| 16/10/2008 @ 21:56 Leen | sorry, dat jullie zo zaten te wachten. maar heb weer druk programma gehad vandaag. vanmorgen tutjes gesteriliseerd, keuken gedweild, auto langs binnen gekuist. dan vanmiddag mee dutje gedaan met Y., dat doe ik elke dag en daarna benen onthaard, haar gekleurd, lekker gedoucht en kleren voor morgen klaar gelegd. dan is er een collega onze computer komen fixen en dan gegeten, Y. klaargemaakt, wiegje in de living gezet toen ze erin lag, de postzegels op de enveloppes gekleefd en nu ben ik dus hier. heb vandaag al twee van die tassen thee gedronken en of ik al iets voel? wel zo wat steken in mijn rug, maar mss gewoon omdat ik die wil voelen. Vero, ik dacht dat dey. enkel op din en vrij bij haar thuis zat. alles dus goed in orde. Sanne, winter aan zee, is ook tof hoor en je hebt daar alles zo dichtbij, zal wel meevallen. Nele, mogen wij het geslacht echt niet weten? Belle, ik heb je kaartje naar Fr. gestuurd, weet niet hoe lang je hier bent. Nans, ik dacht er daarstraks ineens aan dat het nu voor jou ook zo gaat korten. als je schreef dat je aan de doopsuikers bezig was, dacht ik amai die begint vroeg, maar eigenlijk helemaal niet hé. allé, mijn mails nog eens checken en dan nog eens naar mijn ouders bellen. we gaan morgen om 9u30 naar zh, met valiesje. Y; haar valiesje laten we thuis in hall staan. moesten we moeten daar blijven dan kunnen mijn ouders dat oppikken als ze Y. van school halen en anders brengen wij Y. naar daar 's middags of na de dut, afhankelijk van wat de gyn 's morgens zegt. zo spannend vind ik dat zeg. zou ik deze tijd morgenavond mijn schatje in mijn armen houden. daag |
| 16/10/2008 @ 23:12 Leen | allé, alles is geregeld nu mijn bedje in, voor misschien wel de laatste nacht thuis met dikke buik, ![]() ik ga proberen om morgenmiddag nog langs te komen. anders stuur ik wel sms'je naar nans of sanne, die kunnen mss het snelst langskomen. dikke dikke knuffels (en dikke zijn het hoor, nu mijn buik nog mee knuffelt ) |
| 17/10/2008 @ 09:44 Nancy78 | oooooh, wat een spannende dag hier! heb mijn gsm bij de hand, maar vooralsnog niets van Leentje, zal waarschijnlijk te vroeg zijn hé Maar ik hou 'm dichtbij alleszins !!!Amaai, zeg, Leen, wat jij daar allemaal nog doet op die laatste dagen zeg! Ja, ik ga vandaag dus doopsuikerkes maken, want ja, begint idd dichterbij te komen. Als ik terug beval op 37w4d dan heb ik nog maar kleine 3 weken meer en ik moet nog alles regelen voor babyborrel (wil kaartjes daarvan bij de geboortekaartjes steken). en ik moet ook nog de adressen doen en zo maar soit. enige ambetante: ik ben mijn zit-kussen vergeten bij mijn mama, met als gevolg dat ik nu niet een uurtje aan tafel kan zitten voor de doopsuikerkes maar het allemaal vanuit zetel moet doen (iets minder praktisch) ach ja, zal ook wel gaan zeker? Fieke, N is idd heel flink gegroeid en bijgekomen zeg! maar alles mooi in proportie hé, dus prima Z zal iets kleiner zijn dan jullie kabouter, en weegt goei kilo minder (gisteren nog gewogen). B is ook terug sinds gisterennacht (het was bij twaalven toen hij thuiskwam). Blij dat hij er weer is ![]() alleen, vannacht werd Z om 3u wakker en B veert uit bed (wou haar graag es zien) en ons madammeke krijgt toch wel gedaan zeker dat hij een fles melk voor haar gaat halen De afspraak is nochtans dat ze zeker niet meer melk krijgt 's nachts in normale omstandigheden. Es gewoon op haar hoofdje wrijven, terug onderstoppen is nochtans voldoende hoor normaal, maar ja, die kleine meid kan haar papa zooooo rond de vingerkes winden hé, niet te doenMaar het is 'm vergeven hoor, voor die ene keer (onder voorwaarde dat hij komende nachten haar poogt te sussen als ze terug melk wil en er vooral géne meer geeft )Sanne, morgen is jouw ventje er ook weer hé Bij jou was t wel stukken langer dat je 'm moest missen natuurlijk, je zal wel blij zijn dat hij weer is! Allez, zal maar es beginnen vullen zeker? Tata nans |
| 17/10/2008 @ 10:27 Nancy78 | Hihi, ik gun mezelf alweer een pauze en zonet had ik nele net gemist blijkbaar wel tof dat jouw G meer betrokken is bij deze zwangerschap, al is het wel a-typisch bij een tweede zwangerschap als ik mijzelf en vele anderen hier bekijk, maar zoveels te beter voor je! Moet zeggen dat B nu ook wel stillekesaan begint te beseffen dat het "voor echt" is en meer en meer betrokken wordt nu het dichterbij komt. Allez, ik ga verderdoen, anders gaat het bezoek hier na de bevalling zelf nog z'n doopsuikerkes mogen maken ![]() groetekes! nans ps: de baby heeft hik momenteel, ritmische schokken van de buik is wel grappig om van buitenaf te zien ![]() ![]() |
| 17/10/2008 @ 11:18 Leen | juist terug van monitor, nog niets van beweging. nog maar één cm opening, dus strippen kon ze ook niet. 't lag daar bomvol, volgens gyn is het gunstige moment om te bevallen, maar meer dan wachten kon ze ons niet zeggen. goh, ik had er zo naar uit gekeken, maar kleine miss heeft nog geen goesting om eruit te komen. voor voglende vrijdag terug afspraak aan monitor moeten maken, maar ik hoop echt dat ik niet zo lang meer moet wachten hoor. |
| 17/10/2008 @ 12:06 Nancy78 | Inderdaad spijtig, Leentje, dat het niet voor vandaag is . Ach ja, niets aan te doen zeker? Ik hoop voor jou dat je het niet meer moet uithouden tot volgende week vrijdag. Veel thee drinken hé meid. En één cm is toch al een gratis cm waar je niet veel hebt voor moeten doen hé (ik probeer positief te denken ). Maar k denk dat ik het ook beu zou zijn hoor, als ik niet vroeger dan mijn uitgerekende dag beval (ik reken daarop ook al mag dat uiteraard niet, heb bij Sanne gezien dat eerste te vroege bevalling geen garantie is op volgende vroegere bevalling hé )Heb wel véél harde buiken gehad vannacht, en ook vanmorgen toch al enkele venijnige. Maar zal wel zijn omdat ik nu meer tijd heb om ermee bezig te zijn, dat ik dat nu meer merk dan bij Z, denk ik. Enfin, dinsdag komt VV nog es, dan zie ik wel hoever we staan hé En Nele, helaas is het zo'n ergonomisch zit-kussen dat ik vergeten ben bij mijn mama. Ik heb nu dat van G gebruikt (dat ik in bruikleen heb, waarvoor dank!) maar mijn eigen kussen zit precies toch nog beter. Enfin, ben terug in zetel beland met suikerkes maken. Heb er nog maar 10 echt af, aan dit tempo zal ik "overuren" moeten kloppen . En vanmiddag komt een vriendin langs tegen 14u30 dus k zal maar nog es wat verder doen zeker?Tata nans |
| 17/10/2008 @ 13:11 Sanne | hallo, Inderdaad Nans, morgen is B. terug thuis... joepi !!! Leen, terug thuis zo te horen. Overtijd gaan is een zware beproeving voor je geduld hé. Vanaf je uitgerekende dag ga je er toch vanuit dat het voor elke moment is... en als dat niet zo blijkt te zijn wordt het op den duur wel lastig vond ik. Ik kroop elke avond in mijn bed met het idee " 't zal misschien voor deze nacht zijn", maar elke morgen werd ik wakker en mijn buik zat er nog... Ik weet ook nog dat ik dacht, tegen volgende week zal ze er toch wel al zijn zeker, of als ik een nieuwe afspraak kreeg voor de monitor (ik moest om de 2 dagen gaan) hoopte ik ook elke keer dat ik die afspraak niet meer zou halen, maar ik heb er toch nog héél wat wel gehaald ![]() Achteraf was ik wel héél blij dat ik toch gewacht heb tot L. zich vanzelf aangekondigd heeft, maar die 10 dagen hebben echt een eeuwigheid geduurd. Nans, je zegt het zelf ook hé, er is geen enkele indicatie dat je nu weer vroeger gaat bevallen, dus ik zou toch echt niet te veel rekening houden met die 37 weken. Anders gaan die laatste weken echt een hel worden. Ik had op 37 weken ook al 3 à 4 cm opening en heb nog meer dan 4 weken zo rond gelopen. Probeer te denken dat hoe langer je kindje blijft zitten, hoe rijper je kindje gaat zijn, en hoe vlotter je gaat bevallen ![]() Mijn geduld is uiteindelijk toch beloond geweest met een supervlotte droombevalling van 2 uurtjes. Ik heb niets afgezien deze keer want 't was gedaan vooraleer ik goed en wel doorhad dat het begonnen was. En L. was uiteindelijk bij haar geboorte al een dikke 3 weken ouder dan J. bij zijn geboorte, en dat heb ik ook gemerkt. L. had veel minder last van krampjes enzo. Maar je hebt wel gelijk dat je je doopsuiker enzo nu al afmaakt hoor, 't kan maar gedaan zijn hé. |
| 17/10/2008 @ 14:00 Nancy78 | net even naar boekhandel en krui dvat gegaan - stond vlakbij maar alleen superlang wachten aan de kassa, dat was er teveel aan ![]() enfin, intussen zijn mijn glazen pottekes ook klaar vd vaatwas maar k ga toch eerst de doosjes verder vullen hoor. het gaat echt niet vooruit, ben vréselijk moe momenteel, de nachtelijke escapades van ons prinses hebben me dan toch beetje genekt... Enfin, ik zie wel hoever ik geraak vandaag... Er is nog altijd volgende week hé, het moet niet vandaag af... ja, sanne, je hebt gelijk, ik MAG me niet focussen op die 37 weken maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan . Maar ach, dan is het echt wel relax-tijd eens de wieg staat en de doopsuikerkes klaar zijn... We zullen wel zien hé Babykes komen nu eenmaal op HUN tijd, als zij er klaar voor zijn, nietwaar? En dat is iets waar we in onze controle-samenleving niet echt op voorzien zijn... Mijn gyne zei onlangs dat ze dat het meest magische van bevallingen vindt, dat het kindje het helemaal zelf beslist wanneer het "rijp" is en dat bevallingen dan véél vlotter gaan dan als er een "foutje" in t spel is, zoals vroegtijdig breken van de vliezen. Eigenlijk heeft ze gelijk maar ad andere kant, op t einde ben je zoooo zwaar en log en kijk je maar naar één iets meer uit hé, naar je boeleke in je armen Enfin, tot zover mijn filosofische hersenspinsels ![]() Nu nog kwartiertje doopsuikerkes tata |
| 17/10/2008 @ 15:13 pien | Wihiiiiiii! Super, Leen, nu kan ik het TOCH nog live volgen!!!! ![]() ![]() Nog niets bijgelezen en nu eigenlijuk ook niet veel tijd, maar was wel razend benieuwd naar Leen!! Leentje, nog niet beginnen wanhopen hoor, H zat ook nog hoog en alles potdicht, en toch is het plots op gang gekomen en heel vlot verlopen. Dus voor hetzelfde geld begint het gewoon straks of vanavond! Dikke hug aan de dikke buik nog van de Pien! He, je kan dan morgen naar de date komen!! (grapje!)Wij hebben een FAN TAS TISCHE reis achter de rug! Echt zalig op alle gebied, behalve 's nachts.... Onze kleine man heeft ons nacht na nacht wakker gehouden (eerst 3 nachten om de twee minuten gehoest (hij sliep wel, wij dus niet ) en daarna elke nacht van katoen gegeven.... behalve de laatste nacht, dan heeft hij maar een minuutje of 10 geweend en 't was gedaan.Maar verder dus PRACHTIG van natuur, cultuur, mensen (zien dolgraag kinderen, en E was er met zijn wit haar en blauwe ogen precies alsof Apollo zelve daar verscheen! Iedereen moest hem komen betasten, over zijn haar wrijven, in zijn wangen knijpen, zoenen geven, vastpakken, zelfs al die mannen daar, ongelooflijk!! ('t kan niet missen dat dat ventje slecht sliep! ) Alleen heel vervelend dat je niets van die taal verstaat, je kan het amper lezen, zelfs na 6 jaar oud-Grieks (J), en ik twee jaar... Maar toch, heel veel spijt dat het gedaan is maar 't heeft ontzettend veel deugd gedaan! De meisjes waren natuurlijk wel blij dat we terug waren gisteren, ze zijn nu thuisgebleven van school! ![]() Tot later, moet sollicitatiebrief schrijven! |
| 17/10/2008 @ 15:29 pien | Goh zeg, nog net de namentip van Leen gezien en ik dacht ook onmiddellijk aan die naam dus 't zal den diene wel niet zijn zeker?! (als Leen zei dat we het moeilijk zouden kunnen raden??) Ik vind dat in ieder geval een HEEL mooie naam, al zou JoPien nog mooier zijn in ons geval! ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

, maar toch vinden we beiden dat het geen copy is van onze PJ, wat je soms wel kan hebben bij broertjes of zusjes, alhoewel dat ik wel gelijkenissen zie hoor.
. Dat lijkt mij nu niet ondenkbaar hé...
. Als ik tijd heb dan, wie weet stopik wat vroeger, wil ik wel eens een dagje naar zee komen hoor, lijkt mij wel leuk.
zodat ik hier es kan komen
- nele, missch kunnen we samen es binnenvallen daar 

De afspraak is nochtans dat ze zeker niet meer melk krijgt 's nachts in normale omstandigheden. Es gewoon op haar hoofdje wrijven, terug onderstoppen is nochtans voldoende hoor normaal, maar ja, die kleine meid kan haar papa zooooo rond de vingerkes winden hé, niet te doen
en zonet had ik nele net gemist blijkbaar 

. Ach ja, niets aan te doen zeker? Ik hoop voor jou dat je het niet meer moet uithouden tot volgende week vrijdag. Veel thee drinken hé meid. En één cm is toch al een gratis cm waar je niet veel hebt voor moeten doen hé (ik probeer positief te denken 
) en daarna elke nacht van katoen gegeven.... behalve de laatste nacht, dan heeft hij maar een minuutje of 10 geweend en 't was gedaan.