Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/11/2008 @ 23:07 | Pien,schone film hé,kheb hem hier ook liggen.Maar ja,met zo een super acteur ![]() Els,nogmaals proficiat dus Nans,inderdaad zeer schoon boeleke. En dat geduld heb ik ook niet altijd hoor met L ![]() Je bent ook maar een mens hé.Maar ja,tegen wie zeg ik het...ik heb dan ook een groot schulgevoel. Ze zijn ook nog zo klein hé.Hebben ook nog zoveel knuffeltjes nodig. T,merci voor de ontvangst.Ik ga nu nooit meer misrijden naar je huis Erg hé![]() G,goed thuisgekomen?Is toch een eindje rijden hé voor jullie? Het was heel tof om je nog eens te zien!!! Echt waar,en dan nog met zo een mooi buikje ![]() Je ziet er super uit Het kussen ligt hier al te blinken in de zetel.Ben benieuwd wat mijn kleintje ermee gaat doen morgenvroeg. Ik ben er echt zot van. Je hebt hele mooie spulletjes. Allé,ik ga nog een betalinske doen en dan gaan slapen.slaaplekker!! |
| 15/11/2008 @ 09:04 Nele ![]() | en jaja Pien, tuurlijk kan E hier slapen, in een reisbedje hé. kzal het dan klaarzetten. |
| 15/11/2008 @ 21:18 Leen | Nans, dan moet ik ook eens gaan kijken naar die foto's. ik krijg de mijne hier niet weg. vrees dat ik een cdrom moet opsturen naar iemand. Els, proficiat zeg, zie je wel, superforum hier. date tijdens kerstvakantie hier bij ons dus, goed, laten we maar vlug een datum afspreken hé. G. ik zou die kroon nog willen bestellen voor Y. verjaardag, dat zal nog wel lukken zeker? de nachten zijn hier terug beter. ze is heel rustig de laatste dagen en drinkt heel rustig. af en toe wil ze een tutje. Y. doet het nog steeds prima met haar kleine zus. maandag moet A. terug gaan werken een weet je waar? in Perpig nan... hij vertrekt om 7u15 met de t g v tot vrijdag of zaterdag. vuurdoop dus direct 24/24u. ach ja 't zal wel lukken. vrijdag is 't hier geen school, dan ga ik vanaf 's morgens naar mijn ouders met de twee meisjes. nu even zetelke zitten voor N. sebiet wil drinken; daaag |
| 16/11/2008 @ 14:43 T | Hoi allemaal, kindjes zitten juist allemaal in bed, dus heb ik eventjes tijd om langs te komen. De demo vrijdagavond was echt superleuk! Ik heb ervan genoten, en ik denk de andere mama's ook. Zo'n mooie spulletjes, ik heb al een aantal kadootjes voor kerst kunnen kopen. G, tof om jou en je man nog eens terug te zien! We hadden al bijna tijd te kort om bij te praten. Je zag er goed uit vond ik, met een mooi buikske! S, bedankt om ook af te komen he! Ik had het niet verwacht, vond het echt leuk je nog eens te zien.Eigenlijk zouden we veel meer eens moeten afspreken, we wonen zo dicht bij mekaar! Ellen, ik heb je bestelling aan G doorgegeven, en ze zou het je zelf bezorgen. Hier anders alles ok! Weinig nieuws te vertellen! Ik heb ook de foto's van A bewonderd, supermooi kindje zeg! Je hebt dat goed gedaan Nans! Zal wel leuk worden met 2 dochtertjes in huis. Nele, misschien kan ik ook wel je vraag beantwoorden, ook al ben ik geen kersverse mama meer he! Ik vond de overgang van 1 naar 2 best goed meevallen, ook al was het leeftijdsverschil klein. Bij mij waren het zo meer kleine praktische probleempjes: ze stapten allebei nog niet, dus hoe geraak je dan eens weg, ze sliepen niet altijd tergelijkertijd in het begin... maar dat viel echt goed mee! Ik zou je niet teveel op voorhand laten aanpraten, van het wordt druk en si en la, want dat is allemaal afhankelijk van veel verschillende factoren: zoals sta je er vaak alleen voor, is het een kindje dat veel slaapt overdag, ben je zelf niet te vermoeid, drinkt het kindje goed, heeft het niet teveel krampjes,... gewoon afwachten en zien hoe het komt, het lukt je echt wel hoor! Persoonlijk vond ik hier dan de overgang van 2 naar 3 veel groter. Het duurde veel langer voor ik mijn draai gevonden had met alledrie en er was hier veel chaos(iets waar ik absoluut niet tegenkan). Maar nu K 1 jaar geworden is, verloopt alles wel vlotter. Het enige wat ik heel hard mis, is wat tijd voor mezelf. Maar dat komt wel terug. In principe zou ik voor mijn eigen welzijn wat gas moeten terugnemen, maar ik weet totaal niet hoe. Gelukkig heb ik er weer eens met G over kunnen praten(merci G voor luisterend oor) en we moeten inderdaad er wat tijd over laten gaan en zien hoe alles gaat. Tijd brengt vaak raad, laat ons hopen dat het hier ook zo is! Gelukkig zit het in onze relatie wel weer goed, dat is een van de belangrijkste dingen, vind ik. Ga nu een koffietje drinken en nog wat schoolwerk doen! |
| 17/11/2008 @ 10:44 Ellen | Sta op het punt om te vertrekken maar wou laten weten dat G hier geweest is met mijn spullekes! Supermooie buikje heeft ze! Helaas kan ze er niet veel van genieten want ze is nog steeds zo misselijk als een hond. Sorry voor mijn opmerking dat je er niet goed uit zag. Veel heb je daar eigenlijk niet aan hé, hopelijk voel je je nu nog niet slechter. Maar 't viel me gewoon op dat je zo wit was. Voldoende rusten hé, zeker als dat het enige is wat helpt! T, mooi gezegd zeg!! Groetjes! |
| 17/11/2008 @ 11:13 els | Wil nog even hart luchten: heb sinds gisterenavond wat bloedverlies. Slechts druppels, maar was felrood. Vandaag eerder bruin. Ik ben gisteravond totaal in elkaar geslagen en heb bijna niet geslapen. Weet niet meer wat ik ervan moet denken. ![]() Vanavond ga ik naar HA omdat ik totaal niet weet wat anders te doen. Na euforie van vrijdag is dit ferme domper. ![]() |
| 17/11/2008 @ 13:45 Ellen | Els, wat vreselijk zeg dat dit nu moet gebeuren! Ik weet als geen ander hoe je je nu moet voelen... verschrikkelijk... Bloedverlies is vaak een slecht teken, maar ik heb bij al mijn zwangerschappen (veel) bloedverlies gehad en er is maar 1 daarvan slecht afgelopen. Het kan dus ook innestelingsbloed zijn. Bij mijn zwangerschap van O had ik enorm veel bloedverlies gepaard met hevige krampen. Zelfs de gyn was ervan overtuigd dat het niet goed ging aflopen en die wou zelfs in eerste instantie al direct een curettage doen. Best dat ze toen veranderd is van gedacht, want mijn prutske is nu wel al 1 jaar oud hé! Hoe ver zou je nu zijn? kan je al een echo krijgen? Véél sterkte hoor, ik hoop dat je gauw gerustgesteld mag worden! ![]() |
| 17/11/2008 @ 13:57 pien | Ook van mij een hele dikke knuffel voor Els! Helaas zal ook een gyn je op dit moment nog niet veel kunnen vertellen vrees ik. Op echo is er maar een vruchtblaasje te zien vanaf een week of vijf, en pas vanaf de 7de week een kloppend hartje, dus daarvoor weet je eigenlijk zo goed als niets... We kennen allemaal het gevoel... Rottig! Sterkte en hopelijk snel meer duidelijkheid!!![]() Nele, ok, wij arriveren dan zaterdag, ergens in de loop v/d voormiddag. Ik ga je trouwens overvallen met vragen dan want ga nu sollicitatiebrief maken voor gelijkaardige functie als jij bij het F A V V!!! Als je nog tips hebt voor sollicitatiebrief (moet binnen zijn tegen vrijdag!!): heeeeeel erg welkom!!! ![]() |
| 17/11/2008 @ 14:33 pien | Ben net nog opgebeld door R ode Kr uis ook voor een functie! Volgende week dinsdag een gesprek met casus die ik moet oplossen.... Bibberbibber, 't wordt nu allemaal wel concreet, ik denk dat er binnenkort wel echt eens iets uit de bus zal vallen! Heb er wel zin in! Van bedrijf waarvoor ik 2 weken geleden solliciteerde nog steeds niets gehoord. Vraag me af wanneer ik hen eens opnieuw moet contacteren. |
| 17/11/2008 @ 14:58 els | Is vanavond bij huis arts dat ik langsga.Zal waarschijnlijk nog eens hcg bepalen om evolutie te bekijken in vergelijking met vrijdag. Bij gyn heeft inderdaad nog geen zin. Kunnen nog niets zien naast vruchtzakje... Heb eerste echo pas op 1/12. Afwachten dus... |
| 17/11/2008 @ 15:47 pien | Nele, nee, ze hebben me zelf gecontacteerd adhv mijn gegevens op S el or. Mijn uniefadres bekijk ik niet vaak meer, maar nu je erover begint, ga ik daar toch eens piepen! ![]() |
| 17/11/2008 @ 15:55 pien | Nele, heb dus nu net je mailtje gezien!! Hartelijk bedankt daarvoor! 't Gaat dus effectief om die functie, in A ntwerpen!! Op de site die je me doorstuurde staat dus MEER info dan ik tot nog toe per post kreeg, dus ik kan er wel wat mee aanvangen! Merciekes he!!! Ik begin al de kriebels te krijgen als ik lees over die selectieprocedure. Vraag me af of ik dan heogenaamd wel nog kans maak. 't Lijkt me zo ingewikkeld! Ge moet gij een slim meiske zijn dat je het gehaald hebt! Met hoeveel waren jullie toendertijd? Amaai, zeg, dat zou pas grappig zijn, dat wij dan uiteindelijk in dezelfde job terecht zouden komen! |
| 17/11/2008 @ 16:14 pien | Nele, ik ga je mijn sollicitatiebrief al eens doormailen als dat goed is, misschien kan je die al eens bekijken en commentaren spuien... ![]() |
| 17/11/2008 @ 20:17 T | Els, hoe gaat het? ik leef echt met je mee. Zoals vele anderen hier, heb ik bij mijn 2de zs van Wout ook veel bloedverlies gehad. En toen was alles ook ok! Maar daar heb je nu waarschijnlijk niet veel aan... Alvast dikke knuffel en hopelijk krijg je snel meer nieuws! Hier megadrukke week voor de boeg... heb ook nieuwe patienten hier thuis en daar is in het begin veel werk aan. Ik ben natuurlijk ook iemand die niet 'nee' kan zeggen he. ALs ze bellen, ben ik altijd heel enthousiast en denk ik: er kan nog altijd eentje bij... Deze namiddag was het grootoudersfeest op de school van de jongens. Ze hebben het heel flink gedaan zeiden de oma's en opa's... ik was fier natuurlijk! Nu nog een bestelling klaarmaken en dan nog eten... ben net klaar met therapie geven. Morgen hele dag op school en daarna personeelsvergadering en bijeenkomst werkgroep. Zal ook weer laat worden. Groetjes! |
| 17/11/2008 @ 20:32 pien | T, hoe jij dat allemaal ziet zitten!!! Niet te doen gewoon! Kan geloven dat je eens wat tijd voor jezelf wil! ![]() Nele, ben je daar toevallig? Ik zou wel eens willen bellen, hebben jullie een vaste lijn? Ik heb hier wel een gsm-nummer van jou maar da's het nummer dat ik op onze allereerste date kreeg, dus misschien niet meer up to date?? |
< vorige pagina | volgende pagina >

zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

Erg hé
en dan gaan slapen.

We kennen allemaal het gevoel... Rottig! Sterkte en hopelijk snel meer duidelijkheid!!

Kan geloven dat je eens wat tijd voor jezelf wil!