< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?
04/08/2008 @ 11:57
Leen

Online Status
Sanne, meisjes zijn daar idd ook krakken in, ik moest me ook altijd haasten om nen dikken handdoek onder haar poep te schuiven en haar kleedjes zoveel mogelijk naar boven te doen om niet in 't midden van de nacht alles te moeten verschonen.
ons machien draait ook al goed, zal er niet op verminderen, dus alle chance dat het nu kapot is en niet binnen twee maand, want dan zou een week zonder machien niet te doen zijn.
schitterend bevallingsverhaal, ik hoop dat het bij mij ook zo vlot mag gaan, allé ietske trager is ook al goed. de vorige keer was het ook begonnen zonder dat ik het besefte, maar heeft het dan toch nog 4u erna geduurd.
wel grappig hoe B. zo kalm een boke aan 't eten was en nog één voor Mieke ging smeren. die besefte duidelijk niet wat er aan 't gebeuren was hé. zou hij zich zo ongerust maken dat je hem niets gezegd had?

ja, alleen zitten met twee pagadders, ik denk dat ik dat ook onderschat. ik ga in september nog wel 2 à 3 weken alleen zitten, maar dan is het enkel met Y.
't zal wel makkelijker worden met de weken hoor.

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 13:59
Leen

Online Status
baukn echt heeft teruggebeld, ze kunnen morgen al komen, was iets weggevallen. dat is goed nieuws. nu moet ik wel nog eens vragen of je dat met de kaart kan betalen want anders moet A. nog om geld vanavond. technieker kon wel geen uur zeggen, maar ja A. is toch thuis.

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 14:31
Nele

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo allemaal,

Goh, zo een bevallingsverhalen blijven toch mooi om lezen hé. Dit is echt een zalig verhaal, zo zacht,zo lief en teder allemaal precies…op het oermoment van persen dan na, maar toch,ik vind het wel precies een heel mooie bevalling geweest en zal ook zo wel zijn. Uwe pijngrens moet heel hoog liggen hoor Sanne.

Hihi, inderdaad, ik ben hier de eerste dag weer op het werk en voila, dus weer op post. En ajaj, op tijd klaargeraakt hoor, klag zelfs al wakker voor de wekker was afgegaan, tja, schrik om mij te overslapen ofzo zeker? PJ hebben we wel moeten wakker maken om 7 uur, maar hij was goedgezind, en buiten mijn verwachtingen is hij ook heel goed gezwind de creche binnengestapt. geen traantje gelaten zelfs, terwijl hij de laatste dagen al krokodillentranen vertoonde toen ik naar toilet eens ging…dus ik had mij op et ergste voorbereid. buiten verwachting; Het was zo gegaan. Ik zet hem af,en hij gaat direct naar het hekje. Aan het speelhuisje stond er een klein meisje te hartverscheurend te huilen, en Pieter-Jan daar direct naar toe en hij begon op haar rugje te wrijven, zoals precies om haar troosten, was een schattig tafereeltje. Allé, genoeg gestoeft over mijnen boy. Woensdag ga ik ermee naar de kaper want zijn haar is echt te lang geworden. Kzal nog een vakantiefoto moeten doorsturen.

Leen, ai wasmachine in panne, heel vervelend, maar gelukkig kunnen ze morgen al komen. Bij ons waren e regenbuien er ook wel maar precies toch niet zo hevig als jij het beschrijft hoor. Daaag! Ga hier nog wat werken en paperassen verzamelen voor thuis te werken, want ik kom enkel de donderdag en de maandag naar de bureau, de andere dagen werk ik thuis of ben ik op inspectie. Vind ik echt zalig zo, zal later goed te combineren zijn met als ik de kindjes naar school en zo moet brengen/halen,en voor woensdagnamiddagen enzo..dan zal ik zeker al geen inspecties plannen ;0)

Sanne;, goei verlof en de groetjes daar aan iedereen!!

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 15:05
Leen

Online Status
Nele, zo'n job als die van jou zou Pien ook moeten kunnen vinden hé.
stuur nog maar eens vakantiefoto's door van je boy. zo lief dat je erover vertelt. dikwijls als je 't ergste verwacht, dat het wel meevalt hé. beseft hij al dat hij er een broertje of zusje bij krijgt?

ik heb een collega van me kennis laten maken met e bay, haar dochter begint als onthaalmoeder en ze zocht nog bedjes.

ik ga mijn appel eens opeten buiten
tot sebiet

[Laatst gewijzigd door Leen - 04/08/2008 @ 15:40] - Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 15:24
Nele

awel, hij beseft het zekr nog geen volle honderd procent hoor, maar in Frankrijk heb ik hemwel geleerd dat hij wat moet oppassen enzo voor mama's buik want dat er een baby inzit. Hij an zo echt op en over mij klauteren , maar onlangs kwamdaar nog eens een verkeerde stamp terecht en ik was echt verschoten, dus da mag hij niet meer doen hoor. En als ik vrag wat er in mama's buik zit zegthij wel "beebie", maar ik had altijd gedacht dat hij niet goed wist wat een "beebie" eignelijk was. En wel, toen we nu bij Sanne op bezoek waren vorig week zag hij L liggen en zei hij toch weer "beebie"..hij moet dus toch wel beetje weten wat een bay is. Mazar echt beseffen dat er een broertje of zusje bij komt, nee dat weet hij niet denk ik. Kraag hem soms zo "wat zou je graag hebben een broertje of een zusje, ...en telkens antwoord hij hee zacht "usje". Grappig hoor, en vraag ik het omgekeerd, dus zusje of broertje, dan blijft het toch "usje"., want ik dacht dat hij gewoon zusje anwoordde omdat dat telkens de laatste keuze was. Niet dat hij het verschil tussen broer of zus kent denk ik, maar kvind het wel schattig. Nu is het voor ons dus afwachten tot de volgende echo (21/08) of het broertje of zusje zal worden...blijft ons eender hoor, maar zoals alle mama zou een dochter hebben wel leuk zijn. Alhoewel, 2 van die schattige lieve boys heeft ook wel iets, want jongens zijn echt mama'skindjes hé hoor ik meestal, en bij ons klopt datwel hoor, hij overlaadt mij met kuskes en knuffels tegenwoordig

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 15:50
Leen

Online Status
Nele, Y. wou ook graag een zusje, mss willen alle kinderen dat?
zo schattig hoe jij over je PJ vertelt. heb je al naampjes voor de beebie?

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 16:09
Nele

hihi, leuk onderonsje, twas hier echt stiletjes hé de laatste wekn, kheb liever de topdagen
En wel, fe meisjesnaam is nog steeds dezelfde die we hadden als PJ een meisje zou geweest zijn, en een jongen, goh, er zijn een 3tal namen die we allebei mooi vonden maar daar is nog geen definiteive keuze voor gemaakt, en dat zou een heel moeilijke worden.

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 16:44
Leen

Online Status
dus hopelijk voor jullie ook een meisje dan...

daarjuist naar schrijnwerker gebeld, hij heeft nog maar weer eens beloofd om zaterdag alles te komen afwerken. nu zei hij wel dat alles klaar gezaagd lag, dus nu heb ik de neiging hem te geloven, maar toch, hij heeft het al zo dikwijls beloofd.
donderdagavond zou hij alles brengen en dan zaterdagmorgen komt er iemand ons helpen om alles te plaatsen. ben eens benieuwd. na 10 maand wachten mag dat wel eens. een deel ervan is zelfs al betaald...

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 19:35

hoi

hier ben ik ook nog eens vanuit LDF
ellen en gezin zijn hier intussen toegekomen - echt leuk!

er is intussen wel veel gebeurd... b is tegen de auto van de poetsvrouw Isa belle gereden met als gevolg: verzekering inschakelen en 650 euro franchise voor ons
gisteren ben ik dan ook hele dag gesneuveld geweest, overgeven a volonté, gal, niets kunnen binnenhouden, zelfs geen water, yoghurt... tegen 's avonds vroedvrouw sms'je gestuurd. die zei dat het geen kwaad kan voor baby als ik tegen vanochtend toch betering had, anders moest ik naar ziekenhuis hier in fra om baxter te krijgen met vocht en aan de monitor te liggen - pfff
gelukkig vannacht tij gekeerd en voel me terug tiptop, nog wat slappekes maar ca va
ja, na de allergie en de botsing was dat wat we nodig hadden Maar soit, alles terug in orde nu

wel grappig is dat z nu haar papa constant herinnert aan de botsing (die hier op de parking bij belle gebeurde), ze zegt heel de tijd in de auto "papa boem, papa toch, auto apot, boem patat" Ik lig altijd in een deuk, b iets minder

sanne, ik had je verhaal natuurlijk al gehoord, maar het blijft toch ontroerend om te lezen. je pijngrens, moet idd nogal hoog zijn zeg,als je zolang niets gevoeld heb. ik teken alleszins voor soortgelijk scenario's; als je dan beide bevallingen samentelt, kom je nog aan een redelijk gemiddelde hé

leen, ai, ook kosten aan de wasmachine. beu hé. en ik kan zeker geloven dat het emotioneel is als je dochtertje laatste keren naar de creche gaat, manman, t is toch een belangrijke stap in hun kleine jonge leventje hé, dat ze afsluiten...
dikke knuf voor jou

nele, lief zeg hoe PJ dat meisje ging troosten! ja, het wordt een echte gentleman en nieuwe man hé!

verder is het heel leuk om hier bij belle te zijn en met haar wat bij te kunnen kletsen. ze komt trouwens in najaar drie weken naar belgie, dus we moeten dan zeker date doen hé. ellen wil iene miene mo date doen bij haar dan, zie ik ook wel zitten. en nadien etentje met de ladies...

nu ga ik jullie laten
doei
nans
Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 20:10
Sanne

Online Status
ai Nans, boem patat gedaan, nie goed hé, zou J. zeggen...
Wel grappig dat Z. er de hele tijd over begint
is er veel schade aan jullie auto ? ga je zonder problemen terug kunnen rijden?

het feit dat deze bevalling zo weinig pijn deed heeft niet zozeer met mijn pijngrens te maken, maar eerder met het feit dat ik al zo lang overtijd was. Volgens de vroedvrouw zal alles zo week en rijp geweest zijn dat de ontsluiting vanzelf ging en ik er amper iets van gevoeld heb. Dus Nans, je weet wat je te doen staat hé
Maar ik heb wel mijn portie pijn en last nog achteraf gehad. 3 dagen van venijnige naweeën... ik kromp helemaal samen elke keer als L. moest drinken van de buikkrampen , en massaal veel bloedverlies (is nog steeds niet gedaan trouwens).
Maar toch nog steeds liever dat dan 15 uur arbeid...

J. wou trouwens ook altijd een zusje zei hij. Hij heeft dus zijn zin gekregen.

Vero, heeft H. al een tutje ? L. sinds enkele dagen nu wel. Een hele verademing. Nu laat ze overdag veel gemakkelijker 3 uur tussen haar voedingen. Ze speelt ze wel om de 2 minuten kwijt...

B. en J. zitten nu samen in bad, ik zal maar eens gaan kijken of 't water nog niet tot in de gang staat

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 21:02
Sanne

Online Status
de overstroming viel nog mee

goh, al onze bagage staat hier klaar in de gang . Hoe we dat morgen allemaal in de auto gaan krijgen zullen we nog moeten bekijken. En hoe we dat ooit gaan doen als we naar china vertrekken, en dan telkens op vakantie naar belgie komen, dat vraag ik me ook nog af... maar dat zijn zorgen voor later !
Nu begint de congé

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 09:34
Mieke

Online Status
Hallo!

Even geleden bij mij, ik had verlof 2 W en hal. Zijn een weekje naar de zee gegaan, hebben paar dagen huis geverfd en ben de laatste week goed ziek geweest. Had witte angina, heel besmettelijk voor de kinderen, dus die moesten ergens anders voor paar agen, koorts, hoofdpijn en verschrikkelijke keelpijn, dus mijn vakantie is in minuer geêindigd...
Ben sinds ik werk 1 dagje thuis gebleven, heb dan nekeer vakantie en lig bijna 1 week in bed! Dju

Maar bon, we gaan iet klagen hé? HEb laatste 2 weken van augustus ook nog 2 keer 3 dagen en in september gaan we 5 dagen met 2 naar N Y .

Sanne, Nans en Ellen, amuseer jullie bij Belle hé! 't Zal daar wel prachtig weer zijn zeker!!!

T, merci voor de mooie foto's, zag er echt leuk uit op vakantie met je 3 gastjes!
En Vero ook, amai H is een echt poppemieke, zo schattig zeg. En kleine L van SAnne ook!

Rien, hoe is je eerste werkweek? Valt het mee? Mis je je kleine man niet teveel?

Pien, ja hulp moet je zeker zoeken met 3 kleine kindjes en werken hoor, wassen en strijken en petsen doe ik zelf niet hoor, 't is nu al lopen, dus als dat er nog eens bijkomt, pff nee merci!

Nele, ook terug aan 't werk? Je hebt ook een mooie vakantie gehad hé? Vervelend nu inderdaad om kleren aan te doen , maar binnen paar weken zal die buik er geod zijn hoor!

Fie, hoe is het met jullie? Huisje gaat goed vooruit? Wanneer plannen jullie om erin te gaan?

Leen, ook nog op post? Wanneer heb jij vakantie? Gaan jullie dan naar de zee? Ik ga met vriendin naar N P vlak na WK 15 augusuts, wie weet kom ik je tegen op 't strand!

Griet is ook op vakantie zeker?

Ik mag van mijn werk 90 % doen vanaf de kleintjes naar school gaan, kan ik ze bezighouden de wonesdagnamiddag, ben echt blij, dacht niet dat ik mocht met mijn job, maar mijn baas en zijn baas zijn akkoord. Ik doe natuurlijk juist hetzelfde werk, gewoon een half dagje minder, zal meer moeten doen op de andere dagen hé, maar dat is altijd zo hé als je deeltijds wil werken.

Volgende week worden ze al 2, wat gaat de tijd snel !
Ze spelen nu wel echt mooi samen en roepen mekaar constant als ze elkaar niet zien.

s, ons C heeft denk ik zelfde karakter als jullie L, die zou ik ook soms achter behang willen plakken hoor! ZO koppig en colèrig. Aan zee heeft ze daar nekeer heel den dijk bijeen gekrijst, echt afschuwelijk en dan zo luid. Je zag die mensen zo kijken van 'wat een onopgevoed kind!' En je kan haar dan niet kalmeren hé. Als je ze opneemt op zo'n moment dan slaat ze en dat tolereer ik echt niet.We hebben ze gewooon languit op de dijk laten liggen en zijn beetje verder gaan staan tot ze kalmer werd. Nadien is ze dan wel superlief, maar zo vervelend die buien zeg!
G kijkt daar dan zo naar en gaat dan soms over hoofdje wrijven als ze thuis zo is, maar dan slaat ze hem, dus wel zielig voor hem, begrijpt er dan niks van...
Maar hij is ook geen heilige hoor, hij is eerder heimelijk, hij geeft zijn zus een mep wanneer niemand het ziet en als je dan komt kijken zit em daar met een gezicht van ' hé mama, ik ben braaf aan 't spelen'. Hij is zeker niet te onderschatten!

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 09:36
Leen

Online Status
goeiemorgen iedereen
Sanne, nu ben je al vertrokken zeker, goeie reis in ieder geval; ik hoop dat de autorit wat meevalt.

Nans, zoveel pech op vakantie, maar meiske toch. wel grappig dat Z. er steeds zo over begint, maar voor B. minder plezant blijkbaar.
en zo ziek geweest? ik hoop dat het vanaf nu enkel nog superpositieve berichtjes worden van jou vanuit LDF.

Nele, eerste werkdag meegevallen? vandaag thuiswerken? wel tof kan je ook iets langer blijven liggen, want moet je die verplaatsing niet meer maken.

Ellen dus ook toegekomen in LDF. autorit beter meegevallen?

als Belle afkomt dit najaar moeten we zeker date doen dan. dat ze maar gauw haar data doorgeeft.

Pien, hoe zit het bij jullie? alles verloopt nog op wieltjes? ga je nu nog kamperen bij Griet in LDF?

Fie, terug aan 't werk? en de bouwwerken alles nog op schema. oktober is nu binnen 2 maand, verhuis gaat nog door. spannend zeg.

T., blijft K. nu zitten in zijn triptrap? en hoe zit het met z'n oortjes?

Mieke, ben jij gisteren niet terug begonnen? geen zin in een ijsje morgenmiddag? ze geven zo'n warm weer.

ikke goe geslapen, ons Y. als een marmotje, die was doodmoe gisteren van een dagje OM. ze lag er om 20u in en om 7u30 heb ik haar kamerdeur opengezet, maar ze werd maar niet wakker. ben dan tot bij haar moeten gaan en dan kwam ze stillekes recht maar nog wat sufjes.
't was vandaag meisjesdag bij de OM.
en morgen een warme dag, dan zullen we ze maar iets frisjes aan doen.
gisterenavond mijn keuken nog kunnen dweilen want madam had met haar schoenen in de tuin geweest en je kon haar goed volgen. maar allé 't was plezant deze morgen dat het zo proper was.
in de late namiddag komt de technieker voor 't wasmachien. A. begon gisteren al van die af te bellen en ineens een nieuw machien te kopen, maar hebben de afspraak dan toch maar laten doorgaan. wel ambetant we weten nu niet wat eraan scheelt en heoveel het dus gaat kosten. die forfait van 99,5euro die moeten we sowieso al betalen. ik hoop dat het gewoon gemaakt kan worden en niet teveel gaat kosten want heb geen zin om naar een nieuw machien uit te kijken en beginnen te vergelijken en doen.

tot strakjes

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 09:41
Leen

Online Status
hé Mieke, dus terug op post. ziek zijn tijdens verlof, niets zo hatelijk. ben je terug volledig genezen?
goed nieuws ivm dat deeltijds werken. zal leuk zijn voor jou en de kindjes dat je er woensdagnamiddag bent.

ik heb verlof vanaf 15/8, zal beetje van weer afhangen of we dan naar zee gaan, ik laat het je zeker weten. thuis moet er ook nog vanalles gebeuren en A. is eerder aan 't lanterfanten als ik er niet ben... dit weekend hebben we veel gedaan, maar gisteren heeft hij niet veel uitgespookt. de tuin wat opgegritseld waar het al proper lag, maar waar er onkruid staat, is hij niet gepasseerd... hij is in schilderperiode tegenwoordig en dan moet ik hem niet te veel vragen, artistieke breinen hé, moeilijk om te snappen hoor als je niet zo ingesteld bent.

kan je morgenmiddag mee ijsje gaan eten?

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 10:53
Nele

ja zeg, om jaloers op te zijn, Leen en Mieke die misschien een ijsje gaan eten morgen . Eet ik tegenwoordig ook heel graag.
En ja, zalig vandaag om thuis te werken, pj heeft geslapen tot 8u30, en ik dus ook. En kga straks over de middag een boodschap doen zé, tis ook nog schoon weer vind ik.

Mieke, bweu, zo ziek geweest zg tijdens je verlof. En uw 2 crevetjes zijn idd sleobertjes, maar die van ons is niet beter hoor. Als hij zich op de grond legt, was dit weekend zo bij de bakker, laat ik heb gewoon liggen. Hem rechttrekken heeft toch geen avance en ik had geluk dat die dame (nochtans een iets oudere) meedeed met mij en zij dat hij zich zo vuil zou maken en flinke jongens zich niet op de grond gaan leggen..en haha, hij stond nog recht ook. Ikke content en die madame ook fier natuurlijk. Kinderen hé zei ze, jaja, ons kleinkinderen zijn al ietske ouder maar tzijn ook deugenietjes hoor zei ze.

Sanne, goei reis!!!!!

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 11:07
Leen

Online Status
Nele, ik was in 't begin van mijn zws ook verzot op ijs, vooral vanille. en nu komt dat precies terug.
ja zeg, PJ is ook een karakterke precies

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 11:16
Leen

Online Status
Nele, we gaan donderdag maar pas, Mieke kon morgen niet, maar dan geven ze ook nog 26°C, ik zal eens aan je denken dan

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 11:18
Nele

merci

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 11:21
Sanne

Online Status
Straks na 't eten vertrekken we, joepi !!!
Alles is in de auto geraakt, zelfs nog een klein beetje plaats over ook

Leen, Mieke, ik zit van 20 - 24 aug aan zee, zijn jullie er dan ook ?

Mieke, ga je dan betaald worden voor een 90% ? Dat zou ik wel niet fair vinden, als je gewoon 100% blijft werken, maar andere uren gaat doen.

Nele, die bakkerin wist wel van aanpakken zo te horen.

ik ga hier rap nog wat verder doen... als ik niet meer kan langskomen zal 't waarschijnlijk vanuit LDF worden hé binnen enkele dagen

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 11:39
T

Online Status
Sanne,
goede reis! Geniet ervan, maar daar zal dat zeker geen probleem zijn, dat weet ik zeker!

Mieke,
tof je terug te horen, wel stom van die witte angine, zeg. Als ik ziek ben, is het altijd zoiets, iets anders heb ik nog bijna nooit gehad. Zeer pijnlijk he! Mijn man had het ook altijd, kort op mekaar, en die heeft zijn amandelen laten wegnemen. Nu is die bijna nooit meer ziek.

Leen,
ja, het is toch beter in die triptrap hoor, al heeft hij vanalle truukjes om het toch maar te proberen. In het bad is hij ook niet te doen, staat constant recht, glijdt dan weg, valt om... en hij zit nochtans in zo'n stoeltje! Maar dat maakt hem blijkbaar niet veel uit.

Morgen op babybezoek bij een vriendin van mij, met een dochtertje Tess. Heb het geregeld dat T kan meegaan, want alleen op bezoek met alledrie is een beetje teveel van het goede. Hoewel ik het zou doen,hoor, als het niet anders kan.

Deze namiddag komt het zoontje van een vriendin naar hier, terwijl zij naar de vroedvrouw gaat. Ze moet eind augustus bevallen, en heeft al 3cm opening, baby volledig ingedaald. Het is iemand met weinig geduld, dus ik hoop dat ze nu niet overtijd moet gaan! Want anders gaat die ontploffen!
Sanne, was het bij jou ook niet zo? 3cm opening? Het is bij haar ook een meisje, die zullen specialer willen doen dan jongens zeker?

Nu patatjes geven aan K, en ondertussen eten maken voor de anderen!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >