< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?
19/08/2008 @ 13:31
vero

Online Status
Ja Sanne, L is ons H aan het bijbenen hoor. Die komt maar traag bij. Morgen moeten wij op consultatie (eerste spuitjes + rota). Ze zal nu wel ongeveer 5kg wegen denk ik.
Ze weegt nu eigenlijk zoveel als T op dezelfde leeftijd. en die was 600g lichter bij geboorte. een vriendin had een kindje dat ook zo snel bijkwam en die zei dat de vroedvrouw zei dat ze eskimo-melk had. in het noorden is de melk vetter omdat ze dan rapper een speklaagje tegen de kou hebben. Bij T klopte dat dan wel want dat was een winterkindje. en H komt veel minder snel bij.

ik ging eigenlijk mijn gras afrijden maar het weer is hier niet van die aard da'k buiten wil gaan werken nu. hopelijk tegen het weekend beter weer. er komt zondag babybezoek en we willen BBQ doen. en mijn broer heeft veel vrije tijd deze week dus we zouden vrijdag naar de speeltuin willen gaan. en zondag gaan ze met T naar Bokrijk.

En H heeft het vandaag wat moeilijker om te blijven slapen precies. t zal veel vastpakken worden.

Sanne, ik heb die katoenen lodger ook. die wordt hier nu gebruikt als we met de koets buiten gaan. of in het relaxke of om buiten te zitten. maar om in te slapen gaat het niet want de kleine miss worstelt zich daar gewoon uit.

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 14:58
Pien

Online Status
Grote opluchting vannacht: mijn regels!
Amaai, zeg, voorafgegaan door echt wel een KANJER van een PMS dan toch!! Euh, ja, Nans, we nemen wel wat 'technisch-mechanische' voorzorgen maar heb maar van maand 7 tot maand 10 minipil genomen (was toen van plan om met bv te stoppen en vond het dan zo stom om nog een doos minipillen te gaan halen voor 3 maand. Maar intussen zijn we dus al 3.5 maand verder... (en nu is het helemaal niet meer de moeite, want we gaan er toch ooit eens mee moeten ophouden he...). In ieder geval, voel me wel vrij opgelucht vandaag! Ik denk dus echt wel dat het bij drie gaat blijven hier, al had ik me het 'we-zijn-compleet-gevoel' wel iets duidelijker voorgesteld! Ik ben gewoon veel te moe om nog eens aan heel die hutsekluts te beginnen (hoe graag ik het ook doe/gedaan heb!!!), ik mag er niet aan denken dan op dit moment nog eens een week of 8 kotsmisselijk te zijn ook! . En dan geraak ik ZEKER niet meer aan het werk buitenshuis...

Heb me vandaag wel al ongelooflijk kwaad moeten maken op Desirée, ik moet tegenwoordig alles 10 keer herhalen voor ze nog maar aanstalten begint te maken om te luisteren en te ageren, en ben dat zo zoetjes aan BEU aan het worden! Dus we pakken haar nu wat strenger aan, het kan neit zijn dat H WEL moet luisteren en Madame niet...

E is wel uiterst snoezig momenteel, hij staat nu alleen en zet zo heel voorzichtig een eerste pasje af en toe! Maar als ik hem probeer te fotograferen laat hij zich altijd op mij vallen!

Nele, hopelijk toch op inspectie geraakt...

Leen, mazout is geleverd. 1590 euro voor 2000 liter hebben we betaald... Veel he, zeg, ik ben er eigenlijk niet goed van!
Ook al gaan tanken en auto moet eigenlijk ook nog op onderhoud, 't leven is toch echt wel duurder geworden he?!!
Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 17:11
Ellen

Online Status Stuur bericht
Pien, oef, da's toch een geruststelling!
Ik begrijp wel dat je het gevoel van 'compleet' te zijn wel graag duidelijker had gehad. Maar je hebt nog tijd om dat gevoel te krijgen hé (of net het omgekeerde: we willen zeker TOCH nog een 4de).

Nans, da's inderdaad vervelend zeg! Jij kan er niks aan doen hé dat jouw tante en oma ruzie hebben, ik denk dan ook niet dat jouw oma jou iets kwalijk zal nemen. Het feit dat je tante nog niks gezegd heeft zal de spanningen tussen haar en je oma wel doen toenemen en jouw oom zal daar dan de dupe van zijn terwijl die zo'n stomme ruzies nu ECHT wel kan missen! Jongens toch, sommige mensen kunnen toch echt kinderachtig doen hé?

Ik ga mijn schattekes halen. Heb deze namiddag 3 uur geschilderd, 't geeft wel een voldaan gevoel.

Zeg, nog een vraagje: vanaf zaterdag verkopen ze lattenbodems, matrassen, donsdekens,... in A l d i. Wij hebben dat nog allemaal nodig voor M's bedden (B heeft zo'n dubbel bed gemaakt: gewoon bed en een onderbed) en het is echt geen geld. Zou dat degelijk materiaal zijn? Iemand ervaring mee?

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 21:21
Nancy78

Online Status
Hier ben ik weer

ben bij mijn oma geweest
ze wist het intussen gelukkig al... chance, want ik had dat echt niet kunnen zwijgen hoor... Ze was wel onder de voeten hoor, mijn oma. Wel logisch hé, als uw zoon een hartaanval gekregen heeft en een zware operatie moet doorstaan. Mijn tante is uiteindelijk na de middag gegaan naar mijn oma, ze is niet zolang gebleven blijkbaar. Mijn oma was wel spijtig dat ze het maar dag nadat het gebeurd was wist, maar dat ik wel verstaan. Ze piekert echt veel nu, en wil haar kind niet verliezen, want ook al is zij bijna 87 en hij 61, dan nog maakt dat geen verschil hé, het blijft je kind, nietwaar?

Wanneer de operatie plaatsvindt, weten we nog niet maar ja, vré lang kunnen ze niet wachten...

Pien, dat zal wel een opluchting zijn. Missch nu toch een permanenter (en veiliger) anticonceptie kiezen? Wel chique dat je nog BV geeft aan Etje. Hij is bijna 14mnd zeker?
Wel ambetant dat je het zo op je heupen krijgt van A'tje tegenwoordig, zal weer een stuip zijn van de peuterpuberteit zeker?

Ellen, ik zou het niet weten, van matrassen en zo ken ik niet veel. Maar ik denk wel dat je de kwaliteit kan betrouwen hoor, wij hebben al enkele toestellen van de a l d i en ben altijd tevreden ervan geweest.

Verder wel een rustig dagske hier gebleken hé... zal vanaf september wel meer vollen bak zijn

Groetjes
Nans

Nans

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 21:43
Sanne

Online Status
Ha Pien, gerustgesteld nu dus...
Gaan jullie voor zonne-energie ? Wij wilden dat ook doen vorig jaar toen we ons dak gingen vernieuwen. Maar toen we de prijsoffertes binnenkregen hebben we dat idee maar terug opgeborgen. We hadden niet genoeg spaarcenten om ons dak te vernieuwen + zolder inrichten + zonnepanelen plaatsen... We zijn wel overgeschakeld van E lectra bel naar E co power (Mieke zal het niet graag horen... )
Ai, A. wil niet al te goed meer luisteren. Hier kan J. vaak ook selectief doof zijn. Maar hier is de remedie dat papa het zal komen doen als hij niet meewerkt... bijv. als hij niet meewerkt bij het aankleden zeg ik dat papa hem zal komen aankleden en dat werkt perfect (tip van Ellen gekregen in LDF)

Leen, super dat Y. alleen naar toilet kan gaan ! Dat zou hier schitterend uitkomen want deze morgen zaten we met een praktisch probleem. Namelijk ik was net L. aan 't eten geven toen J. afkwam dat hij pipi moest doen. Tegen dat ik iets kon doen was 't al in zijn broek natuurlijk... Dat was dus zo'n situatie met 2 krijsers... L. was kwaad omdat ze gestoord was in haar eten, en J. was ambetant omdat ik hem niet rap genoeg geholpen had en het in zijn broek was

Nans, gelukkig was je oma al op de hoogte. Mijn papa heeft een paar jaar terug hetzelfde meegemaakt, ook hartaanval en daarna operatie met 5 overbruggingen. Nu is zijn conditie beter dan voor die ingreep. Hij is wel fel vermagerd en let nu wel op zijn voeding en gaat regelmatig fietsen enzo. Hij had de waarschuwing begrepen.

Ellen, ik denk wel dat je bij A ldi niet veel schrik moet hebben voor de kwaliteit. Ik zou 't mij wel riskeren denk ik.

Vero, wel grappig, eskimo-melk .

Ik ga jullie laten... nog snel effe B. helpen met zijn valies

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 08:59
Nele

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Oh Sanne, vertrekt B alweer, dikke knuffel maar een dikke duim voor voor jullie, jullie zijn echt wel 2 sterke mensen als je dat zo aankan als kersverse nieuwe ouders en toch elkaar telkens zo moeten missen hé. Het missen betert misschien wel, is niet meer zoals we 18 jaar waren hé en eens elkaar een week niet zagen, allé, dat gevoel heb ik ch, en Leen schreef dat hier ook eens..maar misschien bij jou juist niet, zoveel te beter dan.

Vandaag werk ik thuis zé. Normaal inspectie maar kheb ze verplaatst aangezien die auto enzo..daarbij, veel te druk anders. kBen wel content dat ik dat allemaal zo zelf kan regelen. Khad nooit gedacht nog een job te vinden waar ik zo vrij was als op de unief, en awel, tis ier nog beter.

Morgen gynbeozek, deze ochtend eens op de weegschaal gestaan, 58 kg! alweer 2 kilo erbij zeg. Is in totaal 6 kg hoor. Maar soit, was vorige keer ook zo, nog meer zelgfs, dus kmoet nie klagen.

Ellen, ik kijk het eens na hoor voor jou ivm die boeken enzo hoor.

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 09:51
Sanne

Online Status
Zo, B. belde net dat hij is toegekomen op de luchthaven. Godzijdank moest ik hem niet wegbrengen want dat zou praktisch gezien een ramp geweest zijn deze morgen, en bovendien, ik vind het afscheid nemen hier thuis emotioneel gezien veel minder zwaar, dan hem zo door de douane zien gaan. J. begon de vorige keer toen ook te wenen... dus van zo'n scènes blijf ik toch liever gespaard.

't is hier wel een horror-nacht geweest. Niet door L., maar door J.
Om 2u30 begon hij te wenen, toen ik ging kijken vond ik al dat het zo raar rook op zijn kamer. toen ik het licht aandeed was het meteen duidelijk. Héééél zijn bed ondergekotst, en zelf hing hij ook helemaal vol smurrie natuurlijk. Dus hem in de douche gestoken, nieuwe pyjama aan, bed verschoond, zelf nieuw slaapkleed aangedaan, hem weer in bed gestoken en dan nog een dikke nachtzoen... en dan ... begon hij opnieuw te kotsen ... wéééér héééél zijn bed vol, zelf helemaal vol, op de muur, op de vloer, ... . Dus van nul af aan opnieuw in de douche etc... Toen hij terug in zijn bed zat was het al een dik anderhalf uur later. L. sliep nog steeds mooi toen ik op de kamer kwam, maar ik heb ze toch maar wakker gemaakt om te eten, zodat ik niet een uur later opnieuw eruit zou moeten voor haar.
Net toen zij gedaan had met eten hoor ik J. weer huilen. Ik met een bang hartje naar zijn kamer , en ja hoor, wééééér hééééélemaal ondergekotst. Dus voor de derde keer weer héél de cirque moegen verversen en hem in de douche steken .
Toen was 't er blijkbaar toch allemaal uit en heeft hij verder geslapen. Ik heb zeker nog een dik uur klaarwakker gelegen door al die nachtelijke activiteit.
Deze morgen was er niets aan te zien. Hij is nu gewoon naar de crèche. En ik ga hier eens aan de bergen was beginnen

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 10:23
Nele

amaai Sanne, wat was dat zeg vannacht, heb ik nog nooit moeten meemaken, en gelukkig maar, ge zult zien..om het zo erg te pakken te hebben zal ik eerst ook een 2de moeten hebben, amaai, kan mij voorstellen dat jij nu pompaf bent , nee?

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 10:36
Sanne

Online Status
Ik voel mij nog redelijk, maar ik zie er slecht uit.
Ik was wel opgelucht toen hij deze morgen niet meer ziek was. Ik zag het rampscenario al weer voor me van vorige keer... B. weg en de kindjes ziek.

Maar gelukkig was 't niets want hij vroeg zelfs zelf naar een bordje cornflakes dus hij had honger.

Ik ben eerlijk gezegd wel blij dat hij naar de crèche is vandaag. Dat scheelt al een pak voor mij. Ik moet nog vanalles strijken, klaarzetten en inpakken want ik zou deze avond willen vertrekken naar de zee met de kindjes. 't is wel geen schitterend weer nu, maar dit weekend gaat het blijkbaar wel beter zijn. Hopelijk kunnen we tussen de buien door toch wat buiten morgen en overmorgen.

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 10:56
Nele

ah naar zee, amaai,hele verhuis toch hé met zo een 2 kinderen. Ga jij daar dan alleen zijn met hen of zijn er grootouders ook? En ja, ze geven dit weekend tot 24 °C zag ik.

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 12:08
Sanne

Online Status
Ligt er nu eigenlijk al een datum vast voor een date in september ? Ellen vroeg me bij Belle om enkele data door te geven. Voor ons past in september: 20, 27 en 28 september...
En tijdens de week maar dat past voor de werkende mensen natuurlijk niet hé

Nele, normaalgezien ga ik alleen met de kindjes. Maar ik begin mij nu wel af te vragen of het toch niet gezelliger zou zijn mocht mijn mama ook meegaan, al is 't maar voor een dagje of 2.
Haha, 24°C in augustus, en we zijn al content... amai, triestige zomer
In C. is het momenteel 32°C. B. zal zweten want we zijn die hitte totaal niet gewoon nu.

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 12:51
Ellen

Online Status Stuur bericht
Ah ja, de date voor september: 20 september past voor mij. het weekend daarna is wat moeilijker want dat is het weekend van mijn verjaardag en meestal plannen we dan wel iets.
Nog kandidaten voor 20 september?

Sanne, wat een helnacht zeg! Ge zoudt voor minder wallen onder je ogen hebben! En iedere keer zoveel werk. Hoe lang heb jij in het totaal dan opgezeten? Toch al gauw een uur of 2 zeker?

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 13:10
Nele

ai, 20 sept gaat niet voor mij, zijn dat hele weekend weg naar de Ardennen, het weekend ervoor en erna wel...ach, we zien nog wel hé. Tis nooit dat iedereen er kan bij zijn hé, en het weekend erna is het JBJ bij Griet hé, daar kan ik alleszins al zijn.

En ja, Sanne, lijkt mij zelkf dat je meer dan 2 uur bent wakker geweest tijdens deze helnacht.

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 13:55
Griet

Sanne, amai, zo'n rampnacht! Kan mij voorstellen dat je er niet zo fris uit ziet. Hier nog nooit zo'n erge situatie voorgehad. En die vermoeidheid, ik heb al gemerkt dat na zo'n helse nachten de klop altijd een dag achter komt (nu mijne klop van eergisteren nacht zo slecth te slapen).
En ja, ook al zijn onze peuters al wat zelfstandiger, je kan toch veeeel beter doorwerken als ze even uit huis zijn he.

Nele, leuk he zo'n job waar je alles kan regelen! Geniet er maar van dat jij degene bent die hem te pakken hebt gekregen!

Hier slechte start met de poetsvrouw: ze is er niet! En van 't bureau waren zenog zo aan't stoefen dat ze nooit een dag afwezig is geweest sinds indiensttreding.
Goeie nieuws is wel dat ik gisterenavodn nog van een ander kantoor bericht kreeg dat iemand kon starten. Gelukkig heb ik uitstel van antwoord gevraagd tot vanavond. De optie om ze allebei een paar weken te laten komen was er niet, want ze zouden alletwee op dezelfde dag komen.

Met E gaat het de goeie kant uit. AL 2 nachten door zonder nachtvoeding. Hij krijgt nu zijn fles met 3 grote scheppen koekjesmeel. Hij drinkt daarvan de helft om 19u30 en de 2de helft tegen 22u-22u30 en zo komt hij blijkbaar rond. Hij eet nu ook rond 18u een boterham of een yoghurt Wel 3 keer op moeten staan voor de tut, maar goed, dat zal ook beteren. Hopelijk eindelijk op weg naar eens een flinke nacht zonder onderbrekingen!

Op't werk vandaag compliment gekregen. Was gisteren voor't eerst wat commercieel mogen gaan en omdat het zo goed gaat mag ik volgende week mee op buitendienst voor't eerst!

Nu ga ik wat verder opkuisen en zelf de stofzuiger eens ter hand nemen. Was er nu toch aan begonnen.
Nee, eerst een koffieke, de speculoos zal ik erbij denken
Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 14:08
Pien

Online Status
Oooh, Sanne, dat klinkt ZO herkenbaar!! Wij hebben dat ook al af en toe voorgehad hoor, maar sinds we hier wonen nog maar 1 keer... ik kan dan de rest van de nacht geen OOG meer dichtdoen, want ik kan niet goed tegen kots, ik word er echt zelf niet goed van (jekkes, die geluiden alleen al!) en lig dan voortdurend te waken... Maar die situatie van net helemaal proper en dan nog 2 keer opneiuw kunnen beginnen ken ik. Heerlijk.
Ik zou dat gerief van de Aldi ook wel betrouwen hoor, de spullen die wij er van hebben zijn vaak beter van kwaliteit dan duurdere van elders. Die kunnen zich dat volgens mij niet permitteren om echt brol te verkopen, zo'n keten. H's donsdeken komt ook uit de Lidl en we zijn daar toch tevreden van. Is ook perfect te wassen en zo, handig voor als ze eens in bed kotsen... (niet dat H dat doet, die is wonderbaarlijk altijd op tijd aan de wc!! Ik begrijp dat zelf niet hoe ze het zo goed kan voelen!)

Hier beetje down-dagje, ik heb dringend me-time nodig, ik wou dat Griet hier was dan konden we wat zagen tegen mekaar en dan elkaar oppeppen!

Wel goed nieuws, mijn lieve collega is bevallen van een tweede meisje: eerst een An ne lies en nu een A m b e r, dat hoor ik echt graag! Alles prima maar ook rap gegaan. Helaas kunnen we er niet direct naartoe, want morgen zijn we bij vrienden en vrijdag en zaterdag ook, dus zal moeten wachten tot...??
Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 14:09
Pien

Online Status
Oooooh, Griet is hier geweest, en ik vernoem haar nog net in mijn bericht, eerst eens lezen wat ze te vertellen heeft bij koffie met speculooske!
Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 14:11
Pien

Online Status
Oh Griet, zo stom dat die poetsvrouw niet afgekomen is zeg!! Anders zaten we hier nu gezellig samen met een koffietje ipv elk apart!
Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 14:41
Nancy78

Online Status
Hoi

Hier ben ik ook es

Voor september kan ik 20e wel, rest niet... maar ik sluit mij aan bij de meerderheid hé, ik zou er graag bij zijn maar geen ramp als het niet lukt

Sanne, vanaf nu terug alleen, ocharme En dan weer zo'n rampnacht... Hier ook hoor, we hadden samen kunnen wakker zijn. Hier wakker om 1u30, 2u, 2u30 en 5u30 voor diarreepamper... en elke keer bijhorende wasbeurt, wasmachine is hier ook in overdrive aan het gaan. Z heeft al 12 kakpampers gehad op laatste 24u. Om 5u30 had ze dan ook nog es 39,5° koorts, pfff... Maar ze was alert en brabbelde volop dus ik denk dat ze zich nog redelijk voelde.

Ambetante hier is dat Z niet kon slapen deze middag, slechts 45min, omdat de buren hun muur aan het afkloppen waren.

Enfin, kots is nog erger dan diarree, dat vind ik toch ook, maar diarree is ook niet plezant ... En ik kom nu altijd uit bed omdat B terug zo vroeg moet opstaan, dus ben zelf ook beteke perte totale.

Morgen zit ik voor eerste keer alleen met Z. B kon geen verlof nemen, mama en papa weg, en me lissa gaat vanavond terug naar huis. Ach ja, één dag zal ik wel overleven zeker?

Deze ochtend trouwens voor eerste keer bij K&G geweest hier in Aa lst. Z is flink gegroeid zeg, 84,5cm en weegt 11kg540
Dus ondanks dat ze heel weinig eet groeit ze flink hé

mijn nonkel is vanochtend geopereerd maar nog geen verder nieuws

Griet, jammer van de poetshulp -ik ken er alles van, van poetshulpen die niet opdagen
en flink van E dat hij nu beter slaapt, de duimen staan op voor verder zo'n verloop

Ik kom strakskes terug maar ga eerst zwemmen met Z. Want ondanks vannacht is ze nu stukken beter en bij K&G zegden ze alleszins dat het geen kwaad kon om te gaan zwemmen met haar dus ja, zal es zien... ze heeft nu geen koorts meer. alleen is ze wat zeurderig, ook altijd leuk

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 14:51
Pien

Online Status
In september lukt het voor mij eigenlijk al helemaal niet meer om te daten heb ik net geconstateerd. 20 en 27 sept hebben we een trouw, 1 weekend zijn we in Lu xemburg en ander weekend staat er ook al vanalles op. 't Worden drukke tijden! Tenzij het eens in de week kan, dat lukt natuurlijk wel! Ofwel eens mini-hou-Nans-gezelschapsdate in de week??
Net gebeld naar Unief A'pen voor vacature en ga me wellicht toch kandidaat stellen, diensthoofd leek me vrij schappelijk man aan de telefoon... heb wel nog niets durven vragen over 80% werken, maar eerst maar eens uitgenodigd proberen worden voor gesprek zeker?!
Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 15:05
Griet

Andere poetsvrouw vastgekregen. Binnen 2w start zij. Benieuwd...
T vond dat ik eerst nog moest bellen naar die firma die vandaag poetsvrouw zou leveren, maar ik vind dat ze maar zelf contact moeten opnemen. Dat is gewoon geen goeie basis om van te vertrekken als ze er de eerste keer al niet is zonder te verwittigen!

Pien, dan kom ik anders volgende week koffie drinken? Mag E dan bij jou slapen? Want na de dut is het ook de moeite niet meer om te vertrekken hier he.

Nans, bij jou diarree perikelen, ook niet niets! Denk dat ik toch nog liever kots dan diarree heb, ...alhoewel..., liever geen van de 2!!!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >