< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?
20/08/2008 @ 15:17
Nele

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hahan kots of diarree, geef mij maar diarree dan , en ja, heb ik gekregen ook hoor, sinds een week of 2 is het zo dat 1 van de 2 kakapampers betekent dat hij in bad moet aangezien het tot op zijn rugske hangt...

En Griet, ik heb deze week , op vrijdagVM, voor de eerste maal een nkeuwe, en dan vanaf volgende week woensdag zou die man komen..dus ja, 2 tegelijk van verschillende bureaus, de beste mag blijven

Nans, operatie was dus echt wel heel dringend hé. nu wachten op goed nieuws hé.
Pien, toch succes met de sollicitatie!
Griet, dikke proficiat met het compliment! Wat moet je dan doen zo extern, klanten ronselen?

En ja, Z'tje is goed gegroeid hé. PJ ook, was enkele weken gelden 82 cm, maar wel 12,9 kg ! was teveel hoor vor zijn curve, gewicht dan toch...3/09 ga ik bij k&G, zal dan zijn banneer eens aanpassen.

[Laatst gewijzigd door Nele - 20/08/2008 @ 15:18] - Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 15:19
Pien

Online Status
Griet, je bent zeker welkom hoor!
A mag gerust ook meekomen, we hebben kamers genoeg om hen allemaal apart in het donker te slapen te leggen. Tuurlijk al voor de middag komen! Gezellig!! Ik zal voor soep en boterhammekes e.d. zorgen, je ziet maar of je tijd/goesting hebt dan.
Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 16:34
Sanne

Online Status
Voilà, alles zit klaar... hoop ik toch , want met mijn muffe kop vandaag heb ik 't gevoel dat ik vanalles vergeten ben.

Pien en Griet, mag ik mezelf eventueel ook uitnodigen voor jullie toffe date ? J. is dan naar de crèche en ik zit hier toch maar. Mocht Nans het zien zitten om mee te rijden, dan wil ik wel chauffeur spelen ook ? Allée, als het tenminste niet stoort hé... want ik zit hier maar mensen uit te nodigen en 't is niet eens bij mij thuis

Nu ben ik weg... tot zondagavond of maandag waarschijnlijk

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 16:42
Griet

Sanne, tof! Als het voor Pien goed is he...ik zit hier op mijn toer ook maar uit te nodigen bij een ander...

Pientje, ik werk wel de voormiddag he, dus ik vertrek hier hopelijk tegen 13u. Mijn mama komt hier in de VM en geeft normaal A en E al eten. En tuurlijk komt A mee, alleen zal ik haar dan wel proberen wakker houden, dat is anders weer een bed extra meesleuren he.

Nele, inderdaad, ons diensten gaan voorstellen bij potentieel nieuwe klanten en hopelijk met wat werk terug naar kantoor dan he.
Veel succes met je 2 poetsmensen. Voor hier was het niet te doen om ze allebei te testen tegelijk, want was alletwee op woensdag dat er nog een plekje was. Kan moeilijk die in de NM laten herdoen wat in de VM gedaan is he.
Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 20:20
Nancy78

Online Status
Hoi,

Hier ben ik ook nog eens

Z is naar bedje, B is met Me lissa naar haar huisje en ikke zit hier dus

Het zwemmen was heel leuk! Z amuseerde zich rot, ik had nadien wel weer wat last, maar ja.
Ben al blij dat ik subiet in bed kan kruipen... k zie wel beetje op tegen mijn dagje alleen morgen, vooral omdat de pijn terug beetje per beetje toeneemt. Maar moet voor eind aug nog in pré maman zijn voor bonnen die we gehad hebben van B zijn werk, denk dat ik dat missch in vm ga doen, dan passeert de tijd ook sneller hé

De date in september mag gerust ook op een weekdag zijn hoor én hier!!! ik zou dat fantastisch vinden maar het was bedoeling om bij Sanne langs te gaan, niet? Maar hier mogen jullie zeker ook komen!

Griet, groot gelijk dat je in het begin al op je strepen staat, ik doe dat hier nog altijd vele te weinig naar mijn poetshulp toe.
En goed zeg dat je op je werk zoveel vertrouwen krijgt! Ik wist wel dat je dat goed zou doen!!!

Nele, PJ is ook een flinke kerel hé, en een jongen weeg sowieso meer dan een meisje, niet? Hopelijk zijn jouw auto-perikelen gauw voorbij. Wel tof hoe je over je job spreekt, je doet het duidelijk met hart en ziel, en die hoeveelheid vrijheid, echt wel leuk hé Zou dat ook wel willen maar zou voorlopig vooral willen dat ik terug kon werken
de september rush komt eraan op het werk en voor het eerst in jaren maak ik er geen deel van uit, doet echt raar Ach ja, het is voor het goede doel hé - moet ik dan maar denken zeker

Pien, veel succes met je sollicitatie zeg! Klinkt wel goed, die job en op die manier heb je toch weer een voet binnen daar en kun je via via misschien proberen een nog betere job te vinden hé

Klinkt leuke date volgende week...

Ik ga jullie nu laten, ik ben perte totale (doodop) en ga in bed wat tv kijken (nadat ik opnieuw wat overschrijvingen heb gedaan, lang leven het nakend faillissement )
Pien, je hebt volledig gelijk, ik merk ook écht wel dat het leven verdorie duurder wordt... pff...

Groetjes
nans

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 20:34
Nancy78

Online Status
En sanne, wel... als jij het ziet zittten om te rijden, zou ik het ook wel zien zitten hoor. Maar kan Z dan mee? want ik heb geen creche he... Maar ik zal nog eens zien hoe ik me dan voel die dag hé, alvorens ik helemaal zeker bevestig. Maar het moet uiteraard wel oké zijn natuurlijk voor Pien zelf...
Groetjes
Nans

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 10:44
Nele

Amaai, nog niemand hier…kzal dan eens beginnen met mijn dagbegin te beschrijven..is het de auto niet die vertragingen geeft, ja, dan zijn het de kinderen hé …
PJ heeft deze ochtend een ongelukje gehad binnenshuis..maar kmoest er toch efkes van bekomen. Hij heeft nl. een grote chauffage die klaar stond om opgehangen te worden in de badkamer, over zicht getrokken..en tis een vrij zwaarspel. Ze moeten er zelf met 3 voor zijn om het op te nemen. Ik was op de badkamer en hij in de gang, en ja, plots een hysterisch gebrul…en toen ik op de gang kwam zag ik hem zo helemaal onder die chauffage liggen. Pff, op die momenten blijf je als mama koelbloedig en doe je wat je moet doen (pj voorzichti ervan onder helpen bloed opvangen, troosten..), maar erna toch efkes bekomen ook. Hij bloedde hevig uit zijn mondje. En beetje aan zin hoofd. maar ja, dat is nu nog niet zo erg hé…en toen heb ik nagekeken of er niets gebroken ofzo zou zijn want hij wasecht hysterisch. kHad vooral schrik dat er inwendig iets zou zijn, een bloeding ofzo, dat kan je niet zien hé,vooral omdat hij na bleef wenen. Iktwijfelde om naar spoed te vliegen moest ik hem niet kunnen kalmeren hebben, zelfs Bumba moest hij niet van weten, geen teletubbies, geen melkje, geen kaasje…maar uiteindelijk, na .3 kwartier viel hij in slaap in mijn armen. Kzat daar schoon, eigenlijk trein moeten halen en onze jongen viel in slaap. Maar kwas al content dat het beterde, alles voor onzen boy hé dan. Op die momenten is de moederliefde zooo groot hé.

Goh, kmoest het echt nog eens kwijt. En dit is eigenlijk nog niet zo erg hé allemaal. Ooit zal ik toch eens in het ziekenhuis belanden met hem, ben ik nu al zeker vn. Hij is nu bij de schoonouders. Hij legde zich direct in pepe zijn armen en viel inslaap; Heb al gebeld en ze houden alles goed in het oog, ze zien hem zo graag, ik kan op dat geibed wel op hen rekenen. Alle, en nu weer wat werken vanuit BXL.

Ah ja, date in de week zou voor mij ook gaan zal het op een dag is dat ik thuis werk, is meestal op di, wo of vr..alhoewel kan al eens variëren want september s een drukke maand. Hieronder mijn lijstje wanneer ik thuis werk in september:
3/9; 5/9; 10/9; 12/9; 16/9; 17/9; 23/9; 26/9.

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 11:44
vero

Online Status
nele, ik heb tobias zo eens van de verzorgtafel laten vallen. ook lijkbleek, ni willen eten etc...
wij zijn met hem naar ha gereden. ik heb hem wel wakker gehouden tot daar. ik had zo bang dat als hij in slaap zou vallen hij ni meer wakker zou worden.
moesten zijn oogjes (pupillen) goed in het oog houden. en hem regelmatig is wakker schudden.
hij had ook wel goed gehuild direct na zijn val.

ja t is schrikken hè...

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 11:56
T

Online Status
Nele,
amai, dat is verschieten he! En vooral als er dan bloed en zo bij is... beste manier om op te reageren is zoals jij deed. Gewoon goed in het oog houden, hij zal zelf ook wel geschrokken zijn.
Vorige week is K hier van de verzorgingstafel gerold, amai, zo'n lawaai zeg! Hij weende direct goed, en had eigenlijk niets. Maar ik schrik er toch altijd van, ook al hebben ze hier al heel wat voorgehad.

Deze namiddag wat verjaardagscadeautjes halen en morgen ons feest voorbereiden. Leuk! Ik hoop dat het wel iets warmer is dan nu.

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 14:56
Ellen

Online Status Stuur bericht
Nele, amai zeg, da's ook een serieuze klap voor PJ geweest zeg! Het feit dat ze goed huilen is eigenlijk altijd een goed teken, maar ja, bezorgd ben je zowiezo hé! Goed in de gaten houden en naar arts rijden als je vermoedt dat er iets niet in orde is, meer kan je volgens mij niet doen...
Bij Belle is O 2 keer uit ons bed gevallen (de 2de keer zat ik er zelfs bij omdat ik na die eerste val wou vermijden dat ze dit nog eens zou meemaken en dan gebeurt het TOCH nog! Stom kieken dat ik soms ben!!) Ze weende ook telkens heel hard, wat me dan wel geruststelde...
Vandaag heeft ze me weer heel erg doen schrikken. Op één of andere mandier heeft ze mijn lenzenvloeistof opengekregen en heeft ze daar van gedronken. Ik was echt geschrokken zeg! Zij niet, ze zat daar schoon te lebberen aan die fles
Ik heb toen gebeld naar HA, maar volgens hem moest ik me niet al te veel zorgen maken omdat zo'n vloeistof al zeker niet besmet kan zijn (steriel) en het bevat ook geen brandende of giftige bestanddelen want anders zou je het niet mogen gebruiken voor je ogen. Ik moest goed in de gaten houden of ze zou beginnen overgeven of diarree krijgen of suf worden. Zo ja, dan moet ik toch op controle met haar. Maar tot nu toe heb ik nog niets gehoord van de OM dus ik veronderstel dat alles OK is.

Ik ga nu nog wat verder schilderen zodat het hier wat opschiet... 'k voel me vandaag precies niet zo denderend: hoofdpijn, moe, snotvalling,... Ik hoop dat ik wat energie krijg door te schilderen...

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 16:59
Ellen

Helaas, schilderen heeft geen soelaas gebracht voor energiedip. Integendeel, 'k voel me steeds mottiger worden. Ik zou nu zin hebben in zo'n relaxerende hoofdmassage en gelaatsverzorging terwijl ik gewoon in mijn zetelke lig ;)
Dat zal wel bij dromen blijven, want ik moet mijn pagadders gaan halen! Ambiance en drukte verzekerd! En ik moet met M naar de kapper, zijn lange lokken mogen eens wat kortgewiekt worden want zijn haar springt langs alle kanten op!

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 20:44
Nele

Hé, amaai Ellen, lenzenvloeistof opslurpen, die kinderen toch hé; Zou volgens mij ook geen problemen morgen geven. En zeg, die kleine O vcan jou is ondertussen al 9 maand oud, dat gaat vlug zeg!!! Ik denk dat ik haar nog maar 1 x gezien heb in al die tijd(shame on me).

En wij zijn ondertussen terug van de gyn, en jaja, we weten wat het wordt, een broertje of zusje voor PJ. tHeeft een tijdje geduurt eer we geslacht konden zien want hij/zij lag verkeerd. Maar uiteindelijk heeft de gyn onze pruts wakker geduwd denk ik en keerde het en voila, met 95 % zekerheid dat het een .... wordt . kVond het wel spannend hoor.

En met PJ alles oké, hij is er door gekomen deze nm. Heeft wel ietsjes minder gegeten dan anders, want als hij iets eet dat harder is, zegt hij pijn, dus tzal daar in zijn mondje toch beetje gevoelig zijn denk ik. Maar anders is hij alweer even erg als anders dus kben er redelijk gerust in. Maar khou het in het oog hoor. Moest hij kalmer zijn morgen dan anders, zou ik mij beetje zorgen maken. Nu ligt hij in bed te snurken, hoor het tot door de babyfoon

mmm, zo eengezichtsverzorging, jaja, zie ik ook wel zitten. Ik hier nog een bon daarvoor liggen, ga daar eens een afspraak voor maken in september zé want hij vervalt volgende maand!

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 21:16
Ellen

Ja Nele, doe me nog maar meer watertanden met die bon voor die gezichtsverzorging!
Ik heb intussen een sinu tab genomen en dat helpt ook wel tegen de mottigheid.

En ons O'tje is zelfs al bijna 10 maand oud! 't Gaat inderdaad zoooo snel zeg, ik sta elke dag versteld van het feit dat ze al zo 'oud' is.

Het geslacht ga je niet verklappen zeker? Ik weet nog dat je van PJ ook zweeg als vermoord. Ik dacht toen echt dat het bij jou een meisje ging worden. Nu denk ik trouwens ook dat het een meisje zal worden! Bij een jongen zou ze wel 100% zekerheid geven zeker? En geen 95%?

Ik ga nu wat in de zetel liggen want ik ben echt moe.
Morgen moet ik werken tot 16u en ik hoop dan om nog wat te kunnen voortschilderen zodat het gedaan geraakt vooraleer het schooljaar begint. 't Kleur vind ik iets te donker uitgevallen, maar ja, het staat er nu op en 't is toch niet definitief hé.

Slaapwel

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 10:07
T

Online Status
Amai,
het blijft hier stil vanmorgen!

Ellen,
al wat beter vandaag? is niet te verwonderen dat je met zo'n pokkeweer ziek wordt he! Ik hoop op beter weer morgen, dat we niet met onze voeten in het water zitten! Want het feest gaat door buiten, in zo'n grote partytent. Vandaag alles wat bijeen halen, ze komen ook de tent plaatsen.

Nele,
hoe is het nu met PJ? al wat minder pijn? En leuk dat je weet wat je krijgt! Mijn zus en schoonzus zijn een weekje verder dan jij, en die weten het nog niet. Ze zullen het ook niet proberen te verklappen, zeggen ze.

Hier is K nog steeds aan t slapen. Ongelooflijk! Anders is hij al om 6u15 wakker. Ben al een paar keer gaan kijken, maar hij ligt echt rustig te slapen. Normaal gezien stormen W1 en W2 elke morgen onze kamer binnen(K ligt nog steeds bij ons) en daardoor wordt hij wakker. Maar ik heb een nieuwe regel ingevoerd: als ze wakker worden, mogen ze niet uit hun kamer komen voor mama of papa daar is. Anders kruipen die al van 6u in ons bed, gedaan dan met slapen. Vanmorgen is het dus gelukt, eens zien hoe het morgen zal zijn.

Nu nog een paar betalingen doen!

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 10:20
Nancy78

Online Status
Hoi

Hier ben ik ook nog es
gisteren slechte dag, véél pijn gehad - ik weet dus weer waarom Z'tje naar de creche gaat als het kan en waarom ik zo vaak hulp vraag (moet vragen) aan mijn omgeving om mee op haar te letten. Eén dag Z tillen en heffen en ik crepeer terug
Héél slecht geslapen ook, vond mijn draai niet, de druk op schaambeen wordt ook steeds groter en da's niet zo aangenaam

Maar ach, ik ga stopen met zagen, het is voor het goede doel hé

Mijn bazin heeft gisteren tijdens de middagdut (die ik uiteraard meegedaan heb) gebeld en stond op het antw app. Ze wou weten hoe het met me was... én ze moest me iets vragen. Het zal wel voornal voornamelijk geweest zijn omwille van dat laatste dat ze gebeld heeft natuurlijK. maar gisteren had ik echt de fut niet om haar te bellen, vanmorgen al gebeld maar kan haar (alweer) niet bereiken. Heb nu sms'je gestuurd dat ze me maar zelf moet bellen hoor. Ze zal waarschijnlijk wel wat teksten of zo willen laten nalezen voor t project, denk ik

maar dat komt goed uit, moet haar ook iets vragen: mijn verlof van dit jaar dat ik niet kon nemen owv ziekte, normaal ben ik dat voor groot stuk kwijt (13d kwijt), tenzij zij toestemming geeft die over te dragen. Hét moment om dat zelf ook te vragen, niet? Vragen staat vrij, niet? (neen heb je altijd, ja kun je krijgen

Nele, ik verschoot wel van je verhaal van PJ zeg! Zal wel zijn dat je in shock was, ik zou waarsch naar de spoed gevlogen zijn. zo'n chauffage, da's niet niks. Heb zo eens verhaal gehoord van kindje in mijn nicht haar klas (instapperkes, 2,5j) dat onder kast terecht gekomen was en verpletterd. Sindsdien heb ik echt schrik voor zware dingen die Z op haar kan trekken, zoals bv gestapelde flessen water of zo. Dat kindje was op slag dood en de mama was toen 8,5mnd zwanger. Pfff... Maar wat zit ik hier nu weer allemaal te vertellen ik wil je niet ongerust maken hoor. Bij PJ gelukkig beter meegevallen, alhoewel ze natuurijk wel onder de voeten zijn van zo'n gewicht op hun natuurlijk. Wel verschietachtig ook met dat bloed en niet te kalmeren... ocharme...

En ellen, is O'tje ook twee keer gevallen in LDF? Ocharme zeg! Chance dat het niet te erg was. En K van T en T van Vero van verzorgingskussen getotterd... tjonge, hout vasthouden, ik heb hier precies met Z nog niet veel voorgehad, buiten eens serieuze boem op haar mondje buiten, nét naast stenen trap op ons teras met haar voorhoofdje terecht gekomen. En huilen is idd altijd goed teken, maar dan breekt je moederhart toch ook hé

En O wat lenzenvloeistof gedronken? Amaai, ze zijn echt pietjes pek hé, die kindjes!

Nu telefoon

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 10:24
Nele

Feest dus morgen T, ze geven beter weer hoor dacht ik.

En ja, ik ben heel blij dat we weten wat het wordt..en kben er oh zo gelukkig mee , haha, daarmee weten jullie nu nog niet wat het wordt hé. Ach, maakt eigenlijk niet uit hé, als het maar een gezond boeleke is. En mooi is het sowieso al, dat zag ik gisteren op de echo's.

Rien, lang geleden, hoe gaat het met jou en F? Druk druk zeker op de nieuwe job, valt het beetje mee die droomjob van jou.

Ik verwacht deze NM een vriendin. Het is hier echt vuil, maar kverwachtte deze ochtnd een kuisvrouw, haha, verwachtte zei ik dus, ze zou al 2 keer moeten geweest zijn en telkens is ze er in gelsaagd om ofwel zijofwel hare papa juist die dag in het ziekenhuis te belanden. Nee, kan zijn dat het echt is, maar man man, wat een rare mensen zijn die kuislui toch. Gemukkig kan ik op 2 rekenen, volgende week woensdag zou die vent de eerste keer komen, hmm, hopen dat die niet is zoals de vrouwen qua afzeggen. kmoet dus zelf beetje het kuisen (ipv werken) want zo kan ik echt geen volk ontvangen

Goh, kben ng steeds misselijk zeg, deze keer dus echt wel veel langer last van hoor. Tis niet zo fel als bij PJ, maar wel langer en klben veel meer moe, misschien omdat er hier al eentje rondloopt ofwel toch ander geslacht, andere dracht, maar hoeft niet persé zo te zijn hé .

Fie, hoe gaat het bij jullie, met de zw en met de bouw???

[Laatst gewijzigd door Nele - 22/08/2008 @ 10:37] - Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 10:24
Pien

Online Status
Geen probleem voor woensdag, kom maar massaal af! (heb wel verder nog niets bijgelezen en nu moeten we ons klaarmaken om naar O ostende te vertrekken tot morgen, dus 't zal tot zondag of maandag zijn!! Maar jullie zijn zeker meer dan welkom allemaal! Bedjes ook niet echt probleem, bespreken we later dan wel!
Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 10:36
Nele

PJ maakt het ondertussen beter hoor. Maar gisteravond is het bij mij goed doorgedrongen dat we echt geluk gehad hebben. Mijn mama had ook al zo een verhaal van een kindje dat een hekken over zich trok, in coma ging en gestorven is..pfff, stel je voor zeg. Krijg er hier kippenvel van. Zijn kloek buikske heeft de grootste val opgevangen denk ik. Deze ochtend sliep hij ook lange dan normaal, beetje nog van de slag misschien, maar kwas direct wat ongeruster. Maar tis ne straffen hoor, kan wel tegen een stootje.

Seffens om 11 uur naar tandarts zé, dus kmoet echt wel effe voortmaken met de kuis .
Dinsdag kom ik dan eens af hé Nans, is over de middag oké, is dan mijn middagpauze. kZal ons anders ne koek of een belegd broodje aan halen ofzo...of wat eet jij zoal smiddags?

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 10:47
Nancy78

Online Status
Nele, een gezichtsverzorging, zalig hé! ik heb half sept terug een afspraak, dat is ultieme ontspanning nietwaar? ellen, probeer anders eens een momentje te vinden voor jezelf daarmee te verwennen, je verdient dat zéker!

haha, en Nele wil ons hier goed curieus maken met dat geslacht van d'r kindje ... wel, ik gok om dezelfde reden als Ellen op een meisje dan, bij jongens zijn ze meestal 100% zeker hé

T, goede regel die je ingevoerd hebt, amaai, kan K zoooolang slapen?! ik vind dat onze Z al felle is op dat vlak...

was trouwens mijn oma aan telefoon, niet bazin... operatie nonkel goed verlopen maar veel nieuws is er intussen niet meer geweest, het blijft afwachten. Oma is er wel het hart van in... begrijpelijk hé, want hoe oud je kinderen ook worden, het blijven je kinderen hé

Groetjes
Nans

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 10:51
Rien

Piep,

Ik spring even binnen! Snel zenne, want ben dus al aant sjoemelen bij nieuwe baas

Alles kits hier! heb enkel laatste pagina bijgelezen, dus niet too much antwoordjes verwachten hehe

amai nele, da's verschieten zeg van PJ!!!! ik was gisterenmorgen al in paniek toen kruipende ferre met zijn vingerke tegen de deur zat die ik net open deed. was gelukkig niets aan. maar zo een chauffage zeg!! brrrrrrrrrr dikke kus voor je bazeke ze!!!!
als er woiets gebeurt moet je ze 24u in observatie houden he. onze F is ook op 5 maanden(!!!!) van commode gevallen bij B. als bij wonder had hij NIETS, maar voor zelfde geld was ie er niet meer geweest ... tis eigenlijk nu maar daty we het goed durven zeggen. verschrikkelijk! maar goed, we moesten hem toen toch om de 3 u snachts wakker maken en kijken of de oogjes nog helder waren. brrrrr

maar alles kits met onze kleine vent. zondag houden we al zijn verjaardagsfeestje omdat familie volgende week niet kon.

verder droek droek droek: nieuwe baan is tof maar moet nog veel leren uiteraard. hebben dan ook nieuw huis gekocht. allez, oud huis. ons huis staat nu te koop, vant weekend eerste kijkers. dus kuissiekuis doen. we hebben een huis gekocht int bos, zaaahaaaalig

maar nu moet ik verder!!!

dikke zoen en knuf voor nans en de pijn!!!!!

Rien
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >