Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/08/2008 @ 15:19 Pien | Griet, je bent zeker welkom hoor! A mag gerust ook meekomen, we hebben kamers genoeg om hen allemaal apart in het donker te slapen te leggen. Tuurlijk al voor de middag komen! Gezellig!! Ik zal voor soep en boterhammekes e.d. zorgen, je ziet maar of je tijd/goesting hebt dan. |
| 20/08/2008 @ 16:34 Sanne | Voilà, alles zit klaar... hoop ik toch , want met mijn muffe kop vandaag heb ik 't gevoel dat ik vanalles vergeten ben.Pien en Griet, mag ik mezelf eventueel ook uitnodigen voor jullie toffe date ? J. is dan naar de crèche en ik zit hier toch maar. Mocht Nans het zien zitten om mee te rijden, dan wil ik wel chauffeur spelen ook ? Allée, als het tenminste niet stoort hé... want ik zit hier maar mensen uit te nodigen en 't is niet eens bij mij thuis ![]() Nu ben ik weg... tot zondagavond of maandag waarschijnlijk ![]() |
| 20/08/2008 @ 16:42 Griet | Sanne, tof! Als het voor Pien goed is he...ik zit hier op mijn toer ook maar uit te nodigen bij een ander... Pientje, ik werk wel de voormiddag he, dus ik vertrek hier hopelijk tegen 13u. Mijn mama komt hier in de VM en geeft normaal A en E al eten. En tuurlijk komt A mee, alleen zal ik haar dan wel proberen wakker houden, dat is anders weer een bed extra meesleuren he. Nele, inderdaad, ons diensten gaan voorstellen bij potentieel nieuwe klanten en hopelijk met wat werk terug naar kantoor dan he. Veel succes met je 2 poetsmensen. Voor hier was het niet te doen om ze allebei te testen tegelijk, want was alletwee op woensdag dat er nog een plekje was. Kan moeilijk die in de NM laten herdoen wat in de VM gedaan is he. |
| 20/08/2008 @ 20:20 Nancy78 | Hoi, Hier ben ik ook nog eens Z is naar bedje, B is met Me lissa naar haar huisje en ikke zit hier dus Het zwemmen was heel leuk! Z amuseerde zich rot, ik had nadien wel weer wat last, maar ja. Ben al blij dat ik subiet in bed kan kruipen... k zie wel beetje op tegen mijn dagje alleen morgen, vooral omdat de pijn terug beetje per beetje toeneemt. Maar moet voor eind aug nog in pré maman zijn voor bonnen die we gehad hebben van B zijn werk, denk dat ik dat missch in vm ga doen, dan passeert de tijd ook sneller hé De date in september mag gerust ook op een weekdag zijn hoor én hier!!! ik zou dat fantastisch vinden maar het was bedoeling om bij Sanne langs te gaan, niet? Maar hier mogen jullie zeker ook komen! Griet, groot gelijk dat je in het begin al op je strepen staat, ik doe dat hier nog altijd vele te weinig naar mijn poetshulp toe. En goed zeg dat je op je werk zoveel vertrouwen krijgt! Ik wist wel dat je dat goed zou doen!!! Nele, PJ is ook een flinke kerel hé, en een jongen weeg sowieso meer dan een meisje, niet? Hopelijk zijn jouw auto-perikelen gauw voorbij. Wel tof hoe je over je job spreekt, je doet het duidelijk met hart en ziel, en die hoeveelheid vrijheid, echt wel leuk hé maar zou voorlopig vooral willen dat ik terug kon werken ![]() de september rush komt eraan op het werk en voor het eerst in jaren maak ik er geen deel van uit, doet echt raar Ach ja, het is voor het goede doel hé - moet ik dan maar denken zekerPien, veel succes met je sollicitatie zeg! Klinkt wel goed, die job en op die manier heb je toch weer een voet binnen daar en kun je via via misschien proberen een nog betere job te vinden hé ![]() Klinkt leuke date volgende week... Ik ga jullie nu laten, ik ben perte totale (doodop) en ga in bed wat tv kijken (nadat ik opnieuw wat overschrijvingen heb gedaan, lang leven het nakend faillissement )Pien, je hebt volledig gelijk, ik merk ook écht wel dat het leven verdorie duurder wordt... pff... Groetjes nans |
| 20/08/2008 @ 20:34 Nancy78 | En sanne, wel... als jij het ziet zittten om te rijden, zou ik het ook wel zien zitten hoor. Maar kan Z dan mee? want ik heb geen creche he... Maar ik zal nog eens zien hoe ik me dan voel die dag hé, alvorens ik helemaal zeker bevestig. Maar het moet uiteraard wel oké zijn natuurlijk voor Pien zelf... Groetjes Nans |
| 21/08/2008 @ 11:44 vero | nele, ik heb tobias zo eens van de verzorgtafel laten vallen. ook lijkbleek, ni willen eten etc... wij zijn met hem naar ha gereden. ik heb hem wel wakker gehouden tot daar. ik had zo bang dat als hij in slaap zou vallen hij ni meer wakker zou worden. moesten zijn oogjes (pupillen) goed in het oog houden. en hem regelmatig is wakker schudden. hij had ook wel goed gehuild direct na zijn val. ja t is schrikken hè... |
| 21/08/2008 @ 11:56 T | Nele, amai, dat is verschieten he! En vooral als er dan bloed en zo bij is... beste manier om op te reageren is zoals jij deed. Gewoon goed in het oog houden, hij zal zelf ook wel geschrokken zijn. Vorige week is K hier van de verzorgingstafel gerold, amai, zo'n lawaai zeg! Hij weende direct goed, en had eigenlijk niets. Maar ik schrik er toch altijd van, ook al hebben ze hier al heel wat voorgehad. Deze namiddag wat verjaardagscadeautjes halen en morgen ons feest voorbereiden. Leuk! Ik hoop dat het wel iets warmer is dan nu. |
| 22/08/2008 @ 10:07 T | Amai, het blijft hier stil vanmorgen! Ellen, al wat beter vandaag? is niet te verwonderen dat je met zo'n pokkeweer ziek wordt he! Ik hoop op beter weer morgen, dat we niet met onze voeten in het water zitten! Want het feest gaat door buiten, in zo'n grote partytent. Vandaag alles wat bijeen halen, ze komen ook de tent plaatsen. Nele, hoe is het nu met PJ? al wat minder pijn? En leuk dat je weet wat je krijgt! Mijn zus en schoonzus zijn een weekje verder dan jij, en die weten het nog niet. Ze zullen het ook niet proberen te verklappen, zeggen ze. Hier is K nog steeds aan t slapen. Ongelooflijk! Anders is hij al om 6u15 wakker. Ben al een paar keer gaan kijken, maar hij ligt echt rustig te slapen. Normaal gezien stormen W1 en W2 elke morgen onze kamer binnen(K ligt nog steeds bij ons) en daardoor wordt hij wakker. Maar ik heb een nieuwe regel ingevoerd: als ze wakker worden, mogen ze niet uit hun kamer komen voor mama of papa daar is. Anders kruipen die al van 6u in ons bed, gedaan dan met slapen. Vanmorgen is het dus gelukt, eens zien hoe het morgen zal zijn. Nu nog een paar betalingen doen! |
| 22/08/2008 @ 10:20 Nancy78 | Hoi Hier ben ik ook nog es gisteren slechte dag, véél pijn gehad - ik weet dus weer waarom Z'tje naar de creche gaat als het kan en waarom ik zo vaak hulp vraag (moet vragen) aan mijn omgeving om mee op haar te letten. Eén dag Z tillen en heffen en ik crepeer terug Héél slecht geslapen ook, vond mijn draai niet, de druk op schaambeen wordt ook steeds groter en da's niet zo aangenaam Maar ach, ik ga stopen met zagen, het is voor het goede doel hé Mijn bazin heeft gisteren tijdens de middagdut (die ik uiteraard meegedaan heb) gebeld en stond op het antw app. Ze wou weten hoe het met me was... én ze moest me iets vragen. Het zal wel voornal voornamelijk geweest zijn omwille van dat laatste dat ze gebeld heeft natuurlijK. maar gisteren had ik echt de fut niet om haar te bellen, vanmorgen al gebeld maar kan haar (alweer) niet bereiken. Heb nu sms'je gestuurd dat ze me maar zelf moet bellen hoor. Ze zal waarschijnlijk wel wat teksten of zo willen laten nalezen voor t project, denk ik maar dat komt goed uit, moet haar ook iets vragen: mijn verlof van dit jaar dat ik niet kon nemen owv ziekte, normaal ben ik dat voor groot stuk kwijt (13d kwijt), tenzij zij toestemming geeft die over te dragen. Hét moment om dat zelf ook te vragen, niet? Vragen staat vrij, niet? (neen heb je altijd, ja kun je krijgen ![]() Nele, ik verschoot wel van je verhaal van PJ zeg! Zal wel zijn dat je in shock was, ik zou waarsch naar de spoed gevlogen zijn. zo'n chauffage, da's niet niks. Heb zo eens verhaal gehoord van kindje in mijn nicht haar klas (instapperkes, 2,5j) dat onder kast terecht gekomen was en verpletterd. Sindsdien heb ik echt schrik voor zware dingen die Z op haar kan trekken, zoals bv gestapelde flessen water of zo. Dat kindje was op slag dood en de mama was toen 8,5mnd zwanger. Pfff... Maar wat zit ik hier nu weer allemaal te vertellen ik wil je niet ongerust maken hoor. Bij PJ gelukkig beter meegevallen, alhoewel ze natuurijk wel onder de voeten zijn van zo'n gewicht op hun natuurlijk. Wel verschietachtig ook met dat bloed en niet te kalmeren... ocharme... En ellen, is O'tje ook twee keer gevallen in LDF? Ocharme zeg! Chance dat het niet te erg was. En K van T en T van Vero van verzorgingskussen getotterd... tjonge, hout vasthouden, ik heb hier precies met Z nog niet veel voorgehad, buiten eens serieuze boem op haar mondje buiten, nét naast stenen trap op ons teras met haar voorhoofdje terecht gekomen. En huilen is idd altijd goed teken, maar dan breekt je moederhart toch ook hé En O wat lenzenvloeistof gedronken? Amaai, ze zijn echt pietjes pek hé, die kindjes! Nu telefoon |
| 22/08/2008 @ 10:24 Pien | Geen probleem voor woensdag, kom maar massaal af! (heb wel verder nog niets bijgelezen en nu moeten we ons klaarmaken om naar O ostende te vertrekken tot morgen, dus 't zal tot zondag of maandag zijn!! Maar jullie zijn zeker meer dan welkom allemaal! Bedjes ook niet echt probleem, bespreken we later dan wel! |
| 22/08/2008 @ 10:47 Nancy78 | Nele, een gezichtsverzorging, zalig hé! ik heb half sept terug een afspraak, dat is ultieme ontspanning nietwaar? ellen, probeer anders eens een momentje te vinden voor jezelf daarmee te verwennen, je verdient dat zéker! haha, en Nele wil ons hier goed curieus maken met dat geslacht van d'r kindje ... wel, ik gok om dezelfde reden als Ellen op een meisje dan, bij jongens zijn ze meestal 100% zeker hé ![]() T, goede regel die je ingevoerd hebt, amaai, kan K zoooolang slapen?! ik vind dat onze Z al felle is op dat vlak... was trouwens mijn oma aan telefoon, niet bazin... operatie nonkel goed verlopen maar veel nieuws is er intussen niet meer geweest, het blijft afwachten. Oma is er wel het hart van in... begrijpelijk hé, want hoe oud je kinderen ook worden, het blijven je kinderen hé Groetjes Nans |
| 22/08/2008 @ 10:51 Rien | Piep, Ik spring even binnen! Snel zenne, want ben dus al aant sjoemelen bij nieuwe baas ![]() Alles kits hier! heb enkel laatste pagina bijgelezen, dus niet too much antwoordjes verwachten hehe amai nele, da's verschieten zeg van PJ!!!! ik was gisterenmorgen al in paniek toen kruipende ferre met zijn vingerke tegen de deur zat die ik net open deed. was gelukkig niets aan. maar zo een chauffage zeg!! brrrrrrrrrr dikke kus voor je bazeke ze!!!! als er woiets gebeurt moet je ze 24u in observatie houden he. onze F is ook op 5 maanden(!!!!) van commode gevallen bij B. als bij wonder had hij NIETS, maar voor zelfde geld was ie er niet meer geweest ... tis eigenlijk nu maar daty we het goed durven zeggen. verschrikkelijk! maar goed, we moesten hem toen toch om de 3 u snachts wakker maken en kijken of de oogjes nog helder waren. brrrrr maar alles kits met onze kleine vent. zondag houden we al zijn verjaardagsfeestje omdat familie volgende week niet kon. verder droek droek droek: nieuwe baan is tof maar moet nog veel leren uiteraard. hebben dan ook nieuw huis gekocht. allez, oud huis. ons huis staat nu te koop, vant weekend eerste kijkers. dus kuissiekuis doen. we hebben een huis gekocht int bos, zaaahaaaalig maar nu moet ik verder!!! dikke zoen en knuf voor nans en de pijn!!!!! Rien |
< vorige pagina | volgende pagina >

zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

, en ja, heb ik gekregen ook hoor, sinds een week of 2 is het zo dat 1 van de 2 kakapampers betekent dat hij in bad moet aangezien het tot op zijn rugske hangt...
! was teveel hoor vor zijn curve, gewicht dan toch...3/09 ga ik bij k&G, zal dan zijn banneer eens aanpassen.

Ach ja, het is voor het goede doel hé - moet ik dan maar denken zeker
)
Ik was echt geschrokken zeg! Zij niet, ze zat daar schoon te lebberen aan die fles

Vragen staat vrij, niet? (neen heb je altijd, ja kun je krijgen 

.