< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?
05/09/2008 @ 16:44
Leen

Online Status
juist een waskussenovertrek bijgekocht. ééntje van motches, een fuchsia, voor 5euro verzending inbegrepen, geen geld hé. ik heb er nu twee, één van motches en één van noukies en soms is dat wat krap. ik wil er dan een handdoek overleggen als de overtrek wat vuil is, maar daar moet madam niet van weten...
ik heb zo'n verstevigd kussen met karton onderaan van bébé confort en daar passen enkel motches en noukies over, zeiden ze me indertijd, die kussens zijn groter geloof ik.
er stond er ook nog ergens een turkoois en lime kleurig te koop, maar die vroeg nog 20euro per stuk, nieuw kosten ze 29,95euro.

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 17:00
Nancy78

Online Status
amaai, leen, die vraagt ook door zeg! 20 euro, da's dan 2/3 van de nieuwprijs? ik betaal voor tweedehandsdingen max 1/3 van nieuwprijs, vind ik maar fair want je hebt het tenslotte al gebruikt hé; Tenzij ik het echt wil

Ik ben ook zo'n lijstje aan het maken met de dingen die hier nog moeten gebeuren voor de baby er is, oa nog dozen uitpakken, wieg zetten,speelgoed naar boven en berging verhuizen, park bovenhalen, kaartje maken, doopsuiker (wil ik zelf maken want zoveel thuis hé), ... maar we zullen zien, ik heb precies nog alle tijd vd wereld. Bij jou is t nog iets eerder hé, maar je hebt ook nog tijd hoor, bij Z was dat tegen 37w pas allemaal in orde en enkele dagen later was ze er...

Onze namen staan wel al vast, zowel voor jongen als meisje, dus daar kunnne we wel wat rond gaan werken hé

ik zou toch rekening houden met 11 oktober hoor, leen, en je zal de rust voordien ook wel kunnen gebruiken. Maar je doet natuurlijk wat je wil hé, je kan nog overtijd gaan net als Sanne hé. Ik zit in elk geval vanaf 34w in bevallingsverlof, verplicht, owv ziekte op voorhand hé

ik ga Z nu halen, het is vrijdag, dan sluiten ze vroeger hé
dan nog even bij mijn oma potje soep afzetten (ze doet zoveel voor mij, kan ik es iets voor haar doen) en dan ziet ze Z ook nog es hé

tot later!
groetjes
nans

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 17:49
Ellen

Online Status Stuur bericht
Ja, 1/3 van de nieuwprijs is ook mijn richtlijn bij het aankopen van 2de handsspullen (zeker bij kledij want in de solden kan je ook vaak 50% of meer korting krijgen en dan is het nog nieuw).

Leen, een ververskussen heb ik hier al lang niet meer nodig voor M. Hij is daar echt te klein voor geworden. Idem voor slaapzak trouwens. Wroeten doet hij niet echt in zijn bed. Vanmorgen lag hij nog op dezelfde plaats als gisterenavond!
Zeg, volgens mij ga jij vroeger bevallen. Dat baby'tje heeft nu al zo'n schoon gewicht! Ik zie je daar echt geen maand en een half meer mee rondlopen... Het kan natuurlijk wel hé, zeker als het zo uitgerekend is. Maar dan zal het al een 1-maanderke zijn dat je koopt!

Amai, Vero, ik wist ook niet dat T al ganse dagen doet op school. Sliep hij voorheen ook al niet meer in de namiddag?
H is inderdaad een volhouderke zeg! Hoe zou je zelf zijn hé? Bv is wel véél leuker hé!
Bij ons heeft het ook lang geduurd vooraleer O een flesje wou accepteren van mij. Ze wist echt wel goed dat ze iets beter kon verkrijgen. Als ik niet in de buurt was, dan was een flesje wel goed voor madam!
Ik zou nog niet te snel overschakelen op kolven. uiteindelijk is H nog maar 9 weken hé. Ik ben bij O pas op 3 maanden begonnen met de fles en de dag vooraleer ze moest starten bij de OM kon ze het ook nog niet. En toen heb ik de vv ingeschakeld die er wel in geslaagd is. En bij de OM heeft ze het dan gelukkig ook niet te fel geweigerd.

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 17:51
Birgit

Online Status
Vlug even een reactie voor de date, ik zal ook niet kunnen want ik moet werken heel dat weekend.
Ja zo om de 3 à 4 weken hangen we eraan hè en het is juist dan, en om dan nog een hele trip te ondernemen is misschien wat veel van het goede.

Nu weet ik toevallig wel op 15/11 moet J naar een bijscholing in Gent een hele dag, misschien is dat een mogelijkheid om eens wat mensen te zien? Afin we zien wel.

Ik lees hier dat er veel kids ook zo bloot liggen 's nachts, A ligt ook bloot, maar in de zomer deden we geen slaapzak aan vermits hij het altijd zo warm had, maar nu ga ik er toch terug eentje aandoen denk ik.
Oei de hel breekt hier los, er valt ene zal eens moeten gaan zien.
Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:40
Nele

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo allemaal,
Niet zoveel te vertellen eerlijk gezegd..enkel dat ik ongelooflijk moe en misselijk ben, zagen dus...maar tkan wel eens deugd doen, dat zagen dan bedoel ik hé. De mannen, ja, ook onze kleine PJ, zijn buiten een he aan het plaatsen, iets wat echt nodig is want anders kan hij zomaar de straat op. Ik heb al wat winkels (Colruyt, om bloemen,..)gedaan enzo maar voor de rest niet veel. Moeheid komt gedeeltelijk door zw, maar vooral omdat ik niet of slecht slaap. Lig veel wakker, met hoofdpijn als gevolg...

En hoe gaat het bij jullie allemaal?
Nans, is het bekken al beter?
Rien, hoe gaat het daar bij jou, superdruk waarschijnlijk en supermooi huis hebben jullie gekocht, wanneer gaan jullie erin?

[Laatst gewijzigd door Nele - Gisteren @ 14:11] - Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:38
Nele

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hé, zag zopas het berichtje van Griet en de JBJuitnodiging, wel ik zou kunnen komen, komen er nog?, kwestie dat ik niet de enige zappy-meid ben?

[Laatst gewijzigd door Nele - Gisteren @ 17:44] - Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:09
Ellen

Online Status Stuur bericht
Nele, ik ga moeten passen voor de JBJ-date want ik verjaar de dag erna en op zondag komt onze familie vieren.

Ik ga dringend eens naar de HA moeten, want mijn oren zitten weer dicht en ik vind dat echt een heel ambetant gevoel.

Voor de rest niet veel te vertellen. We zijn deze namiddag naar de kermis geweest en M heeft op de draaimolen gezeten en eendjes gevist. Dat eerste vond hij leuk, maar dat 2de niet hoor! Hij was kwaad dat hij die eendjes uit het water moest halen en wou ze er voortdurend weer ingooien. Toen ik zei dat hij een cadeautje mocht kiezen als er veel eendjes in zijn bak lagen, kon hij ze natuurlijk niet snel genoeg pakken! En dan was hij weer kwaad dat het op een bepaald moment gedaan was met vissen!
Hij heeft dan een tractor kunnen kiezen en daar was hij heel content mee.

Nu filmpje kijken op v t m.
Slaapwel!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]