Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/09/2008 @ 16:44 Leen | juist een waskussenovertrek bijgekocht. ééntje van motches, een fuchsia, voor 5euro verzending inbegrepen, geen geld hé. ik heb er nu twee, één van motches en één van noukies en soms is dat wat krap. ik wil er dan een handdoek overleggen als de overtrek wat vuil is, maar daar moet madam niet van weten... ik heb zo'n verstevigd kussen met karton onderaan van bébé confort en daar passen enkel motches en noukies over, zeiden ze me indertijd, die kussens zijn groter geloof ik. er stond er ook nog ergens een turkoois en lime kleurig te koop, maar die vroeg nog 20euro per stuk, nieuw kosten ze 29,95euro. |
| 05/09/2008 @ 17:00 Nancy78 | amaai, leen, die vraagt ook door zeg! 20 euro, da's dan 2/3 van de nieuwprijs? ik betaal voor tweedehandsdingen max 1/3 van nieuwprijs, vind ik maar fair want je hebt het tenslotte al gebruikt hé; Tenzij ik het echt wil Ik ben ook zo'n lijstje aan het maken met de dingen die hier nog moeten gebeuren voor de baby er is, oa nog dozen uitpakken, wieg zetten,speelgoed naar boven en berging verhuizen, park bovenhalen, kaartje maken, doopsuiker (wil ik zelf maken want zoveel thuis hé), ... maar we zullen zien, ik heb precies nog alle tijd vd wereld. Bij jou is t nog iets eerder hé, maar je hebt ook nog tijd hoor, bij Z was dat tegen 37w pas allemaal in orde en enkele dagen later was ze er... Onze namen staan wel al vast, zowel voor jongen als meisje, dus daar kunnne we wel wat rond gaan werken hé ik zou toch rekening houden met 11 oktober hoor, leen, en je zal de rust voordien ook wel kunnen gebruiken. Maar je doet natuurlijk wat je wil hé, je kan nog overtijd gaan net als Sanne hé. Ik zit in elk geval vanaf 34w in bevallingsverlof, verplicht, owv ziekte op voorhand hé ik ga Z nu halen, het is vrijdag, dan sluiten ze vroeger hé dan nog even bij mijn oma potje soep afzetten (ze doet zoveel voor mij, kan ik es iets voor haar doen) en dan ziet ze Z ook nog es hé tot later! groetjes nans |
| 05/09/2008 @ 17:51 Birgit | Vlug even een reactie voor de date, ik zal ook niet kunnen want ik moet werken heel dat weekend. Ja zo om de 3 à 4 weken hangen we eraan hè en het is juist dan, en om dan nog een hele trip te ondernemen is misschien wat veel van het goede. Nu weet ik toevallig wel op 15/11 moet J naar een bijscholing in Gent een hele dag, misschien is dat een mogelijkheid om eens wat mensen te zien? Afin we zien wel. Ik lees hier dat er veel kids ook zo bloot liggen 's nachts, A ligt ook bloot, maar in de zomer deden we geen slaapzak aan vermits hij het altijd zo warm had, maar nu ga ik er toch terug eentje aandoen denk ik. Oei de hel breekt hier los, er valt ene zal eens moeten gaan zien. |
| Gisteren @ 16:38 Nele ![]() | hé, zag zopas het berichtje van Griet en de JBJuitnodiging, wel ik zou kunnen komen, komen er nog?, kwestie dat ik niet de enige zappy-meid ben? |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

, zagen dus...maar tkan wel eens deugd doen, dat zagen dan bedoel ik hé
. De mannen, ja, ook onze kleine PJ, zijn buiten een he aan het plaatsen, iets wat echt nodig is want anders kan hij zomaar de straat op. Ik heb al wat winkels (Colruyt, om bloemen,..)gedaan enzo maar voor de rest niet veel. Moeheid komt gedeeltelijk door zw, maar vooral omdat ik niet of slecht slaap. Lig veel wakker, met hoofdpijn als gevolg...
Toen ik zei dat hij een cadeautje mocht kiezen als er veel eendjes in zijn bak lagen, kon hij ze natuurlijk niet snel genoeg pakken! En dan was hij weer kwaad dat het op een bepaald moment gedaan was met vissen!