Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/09/2008 @ 21:10 Els | Nele, vallen is inderdaad niet ideaal als je zwanger bent. Niet doen (als je het kan vermijden). Heb het ook gedaan hoor, met geschaafde knie en kloppend hart achteraf. Klinkt als druk weekend. Verzorg jezelf. Verkoudheid is niet ideaal met zwangerschap! Die omnibionta nam ik ook niet echt stipt (ik probeerde het te onthouden, want hielp wel tegen vermoeidheid bij mij), maar ik denk niet dat het kwaad kan hoor! Is inderdaad voor je eigen weerstand. Heb al verschillende vriendinnen gehad die het nooit genomen hebben en ze hebben perfecte babietjes gekregen. Leen, als ik je banner zie, kort de tijd echt wel voor jou! Veel succes met de laatste voorbereidingen! Inderdaad, best eens polsen bij mensen die in de buurt wonen waar je je schatje even kan achterlaten. Heb geen idee van je omgeving, maar hoorde al van mensen die met buren afspraken (nu ja, vrienden die in dezelfde straat wonen). Misschien iemand die je goed kent die op de weg naar het ziekenhuis woont? Nansje, trek je de kilootjes niet aan. Na de bevalling heb je nog tijd genoeg om daar eens over te denken! Hou er rekening mee dat je eigenlijk rust. Je zal dus wel nog wat bijkomen, maar dat kan maar ten goede komen van je ukkepukkie. Laten we daar vanuit gaan, he! Weekend begint vanavond. blijblijblij! Tot later ![]() |
| 18/09/2008 @ 21:34 Nancy78 | Hoi hoi hoi Mijn vriendin is net op trein gezet door B dus nu even tijd om langs te komen. Drukke dag : Z oproepen en naar creche doen, naar osteo, bij vriendin langsgaan die geopereerd is, boodschappen doen, andere vriendin oppikken in G ent en meedoen naar huis, soep maken, Z gaan halen in creche en dan nog wat kletsen. Maar heb het overleefd, was wel leuke dag maar véél te druk voor mij Z trouwens 39,6 koorts vanavond, hopelijk tijdelijk - ze was ook heel hangerig en had ons vannacht ook al uit slaap gehouden - hopelijk snel beter want wil héél graag zaterdag naar date komen ! B is trouwens die dag naar Fie gaan helpen met ikea-kastjes in elkaar steken dus ik ga alleen moeten voor Z zorgen. Indien ze niet ziek is, mogen we dan op middag bij Sanne toekoemn? Sanne, past dat of liever niet? T is maar als ik Z moet laten slapen, gaat dat best als ze al even ergens is en dan kan slapen daar... Nele, hopelijk voel je je beter nu, wnat zo op weekend vertrekken... ocharme... en ivm vitamientjes: ik kan die nog altijd niet verdragen dus n iet mee inzitten, ik ben ero ok nog niet van doodgevallen dat ik dat niet deed. Bij bv ga ik dat wel proberen nemen. els, ik PROBEER niet met kilo'kes in te zitten maar ja, niet evident. ach ja, beebje is belangrijkste hé en morgen verlof? geniet er maar van! pien, leuke foto's geselecteerd? is wel ferm werkje hé! maar leuk om te doen (vind ik toch) Leen, amaai, t begint idd te korten. En al wat belangrijke zaken geregeld zie ik, wij moeten daar dringend ook es werk van maken maar ja, nog wel enkele weken langer dan jij hé( normaalgezien toch) enfin, ik ga jullie nu laten, teveel pijn van rechtzitten, ik ga slapen nans |
| 19/09/2008 @ 10:30 Sanne | ik moet dringend weg, maar wou vlug effe laten weten aan Nans dat morgen rond de middag geen probleem is. Ik zal J. zijn reisbedje boven op de kamer zetten die we helemaal donker kunnen maken. tot vanavond... |
| 19/09/2008 @ 10:32 Sanne | O ja, en Nele, ![]() En goei weekend... en alvast ook proficiat met je verjaardag, want jij bent deze avond al weg zeker x x ![]() 't zal feest zijn zeker morgenavond ? Lijkt me wel leuk, met zoveel volk op weekend zijn op je verjaardag. ![]() |
| 19/09/2008 @ 10:36 Nele ![]() | Merci, en idd, daarmee dat ik om pralinen moet hé , msschien nog stkske taart meenemen, want tis toch een ganse bende hé! |
| 19/09/2008 @ 11:17 Nancy78 | Nele, ook van mij een héél gelukkige verjaardag hoor! ![]() Geniet er maar van, zal leuk weekend worden, zeker na je energieboost van de echo van 20w! héél goed dat alles oké is meid, de roes na zo'n date met de baby is toch altijd zalig hé!Ellen, ai ai ai, nieuwe kosten in t verschiet! Ja, da's waar, aan een "ouder" huis heb je idd meer kosten en vooral het feit dat die vaak onverwacht komen, is niet zo aangenaam (zacht uitgedrukt). Maar ook bouwen is volgens mij niet alles (heb ik van horen zeggen) en ook daar vliegen de kosten soms de pan uit. Ach, het IS gewoond duur om een eigen huis te hebben en de kosten die eraan verbonden zijn te moeten ophoesten. Nu ja, niet veel aan te doen hé... Alleen blij zijn dat we gezond zijn, dak boven ons hoofd hebben en in t goei deel vd wereld wonen zeker ?Wel flink van O'tje zeg, zo mooi haar curves blijven volgen! Eigenlijk verbazingwekkend hoe die kindjes groeien als kool hé. Voor we het weten is t haar verjaardag ! Sanne, mercikes dat we voor de middag mogen komen. Ik zal wel broodjes meedoen die we in de oven kunnen klaarmaken en nog soep maken in vm. Ik heb ook fruitsla (als ik tijd en energie heb om die te maken) of muffins (als ik geen energie heb) voorzien! stuur je aub nog es een wegbeschrijving door want ben echt een ramp daarin en B is met de grote auto weg dus heb gene gps... Z trouwens beter vandaag, er was niets meer aan te zien! Toen wij om 22u15 gingen slapen, had ze nog 38,6, maar vannacht niets meer. En ja, dat van vannacht weet ik omdat ons madam om 1u30 "wakke" was en "edaan lapen, nu pelen" riep! Ze heeft dat 2u volgehouden, ben in totaal 4x naar haar geweest, en B ook 1x (maar ja, hij moet eruit om 5u50 voor t werk hé). Uiteindelijk is ze tegen 3u30 stilgevallen nadat ik haar in de hoek had gezet, kamer verlaten en na 1 minuut (waarin ze brulde alsof ik haar gekeeld had) terugkwam. Dan kwam ze naar mij toe en zei "nie wakke, lapen, bed, mama ook", dus ze had EINDELIJK de boodschap begrepen. ![]() Ach ja, soms zouden we ze toch achter het behang plakken hé, ons klein mannen (en vrouwen) ![]() B was echter niet vertrokken naar Bxl maar had van thuis uit wat gewerkt, tot hij zeker was dat Z niet ging moeten thuisblijven van de creche en heeft haar uiteindelijk tegen 8u gebracht (ze was wakker om 7u15, ondanks nachtelijke wakkere uren). Dus... heb kunnen uitslapen tot 10u ![]() Een goed begin van een rustdag ![]() ![]() Heb vandaag wel wat pijn maar niet zoveel als vorige keer na osteo-behandeling. Wel meer natuurlijk dan op "gewone dag" maar had het erger verwacht... Enfin, ik beloof me vandaag héél rustig te houden - wel tegen 12u eten bij mijn oma (dan moet ik straks niet koken) en dan terug naar huisje... Tata, tot later ![]() nans |
| 19/09/2008 @ 11:26 Nancy78 | oooh fieke toch, kom hier dat ik u dikke knuffel geef ![]() ![]() ![]() Wat een ramp zeg, eerst zo'n kl*testreek van poetsvrouw en dan nog verhuisdatum moeten verzetten... Die poetsvrouw is echt wel een straffe, die doet nog fermer dan die van mij . Ik versta dus niet dat ze dat niet es bij jou zelf gechecked heeft en dat kantoor ook niet, dat is ferme blunder. Ik zou toch hen nog es terugbellen (kantoor) en dat zeggen, dat ze hun klanten echt verwaarlozen en dat je het niet zal laten negatieve reclame voor hen te maken omdat ze zo onbetrouwbaar zijn (ja ik kan een serpent zijn als het mijn keel uithangt hoor )En voor verhuis, meid toch... En kun je er niet in zonder rolluikbakken of zie ik dat te simplistisch . 11 nov wordt missch wel moeilijk voor mijn B om te gaan helpen, is héél dicht bij mijn bevallingsdatum... Ttz, als ik nog niet bevallen ben, mag hij natuurlijk wel gaan hé, dan zorg ik dat ik iemand overdag bij mij heb, maar voor t zelfde geld ben ik wel al bevallen en om dan ineens in weekend met twee kindjes alleen te zitten...Knuf Nans |
| 19/09/2008 @ 11:48 Rien | Dames, Niks bijgelezen kom even snel jullie advies vragen. In de creche is er laminaat en de begeleidsters zeiden me dat Ferre precies er op uitglijdt met zijn bobuxjes. Hij wil nu ook constant staan ... Wat deden jullie aan de voetjes van jullie kindjes in deze fase? Vind het zo zielig als ie ermee uitglijdt ... . heb al wat zitten zoeken op intenret en er is blijkbaar een nederlands merk shoe sme (ik splits het even). Kennen jullie andere merken? Echt stappen doet ie nog niet dus ik wil wel een goed iets voor dat voetje in groei. Mercikes Kus` Rien |
| 19/09/2008 @ 11:53 Nancy78 | rien, dat merk ken ik niet eigenlijk, sorry Z gleed echter met haar bobuxjes niet uit in de creche en daar was ook laminaat in creche in G ent. Ook nu in Aa lst draagt ze bobuxjes als pantoffels en ook daar laminaat maar nog geen klachten over uitglijden gehoord... Ik vrees dus dat ik je niet kan helpen... sorry meid... Wat ik wel soms doe, is sokjes met van die bollekes of zo op vanonderen, als Z haar bobuxen thuis weer es niet vindt (ze laat die overal rondslingeren). En op onze parket gaat dat alleszins perfect en glijdt ze er niet mee uit... tata nans |
| 19/09/2008 @ 16:37 Nancy78 | wauw, is hier sindsdien niemand meer langsgeweest? en dat op een werkendag ![]() Ik ga strakskes om mijn kabouterke maar nu nog even rusten Eten bij mijn oma was weer overheerlijk: puree in de oven (met korstje op), gebakken viskes, witloof en tomaatjes. Er was zelfs zoveel over dat ik morgen, op het bakken van één extra viske, niets meer ga moeten doen om eten op tafel te toveren want heb overschot meegekregen ![]() wel blijven plakken (na dik uur platte rust op haar bed) voor een koffieke en stukske cake (ai ai, die kilo's ) maar nu dus al effe terug thuis aan het rustenTot later en voor sommmigen (weinigen helaas maar ) tot morgen op de date bij Sanne!Nans |
| 19/09/2008 @ 16:41 Els | Fie toch! We duimen voor je dat je snel iemand vindt die je kan komen helpen met het poetswerk! D. wil gerust komen helpen met de verhuis (als het nu eind oktober of november wordt). Je moet maar laten weten waar hulp nodig is. Hij ging ook vanavond nog eens bellen of jullie morgen nog hulp kunnen gebruiken voor de keuken. Nele: Gelukkige verjaardag! Rien: R uben gleed ook uit met zijn bobuxjes toen hij net stapte thuis (ook laminaat). Ik liet hem meestal op blote voeten lopen of als het koud was op sokjes met antislipzool. Eenmaal hij vlotter kon stappen, waren bobuxjes geen probleem meer. Ellen: weet wat je bedoelt met verbouwen. Hebben ook hele serie achter de rug: nieuwe verwarming (leidingen en ketel), nieuwe ramen en voordeur, isolatie op dak (wel geen nieuw dak moeten leggen), nieuwe vloeren, nieuwe keuken.... Ja is kostelijke affaire, maar je bent wel blij als het eenmaal gedaan is. Verbouwen is niet leukste periode, he. Sterkte ga nu snel R. gaan ophalen bij dagmoeder! Groetjes |
| 19/09/2008 @ 21:03 Nancy78 | sanne, nog even ivm morgen: mail je aub een (hopelijk eenvoudige) routebeschrijving? ik ben echt een ramp in weg vinden en spijtig genoeg is B weg met de auto met gps.. nans |
| 19/09/2008 @ 21:28 Pien | Dikke knuffel voor Fie! Blij dat je toch al iets beter klonk na het shoppen! Zo mini-bodietjes zijn toch om OP te eten he... ![]() Hou je goed meid, en concentreer je maar op het belangrijkste: growing a baby!! Veel plezier morgen op de minidate! Wij zitten op trouw van mijn neef, E gaat dus de eerste keer uit logeren morgenavond... Normaal vragen we mijn mama als E er bij is, maar die moet nu natuurlijk ook naar trouwfeest! Hopelijk valt het mee...Griet, lang geleden dat we je nog hoorden. Hou je het hoofd wat boven water of is het pompen of verzuipen? Ben benieuwd naar nieuws van jou! |
| 19/09/2008 @ 21:35 Leen | hallo even van thuis uit. moest nog iets doorgeven voor onze buitenverlichting. dat duurde al vijf weken en ze hadden gezegd 2à3 weken. nu zou het nog tot 10/10 duren vooraleer ze geleverd worden, maar ze hebben ons voorgesteld van een hoger modelleke aan dezelfde prijs te leveren en direct. is goed voor ons, vind ik ook mooier maar vond die lagere al duur genoeg. mijn vader gaat ze volgende week ophalen. heb al ballekes gemaakt voor de volauvent en afgekookt met de kippen. de champignons zijn al gestoofd. nu morgen nog het kippevlees van de kippen halen en dan de saus maken. mijn vader komt namelijk morgenmiddag eten, daar mijn moeder nu een weekje weg is met vriendinnen en wil morgenvoormiddag naar een tweede hands beurs gaan met Y. dus zo zal dat wel lukken. Fie, amai zeg, wat een toeren. ik ga me ook maar eens op wachtlijsten laten zetten. zou graag vanaf februari iemand hebben die op woensdagvoormiddag komt. dan ben ik ook thuis en vind dat beter zo. je hoort zoveel verhalen van wat poetsvrouwen allemaal doen en niet doen als je er niet bij bent en A. heeft het er een beetje moeilijk mee dat er iemand komt die we niet kennen terwijl we er niet zijn. maar je shopping heeft je een beetje kunnen opkikkeren,goed van je. ja die rolluikkasten, wij dachten die ook eerst zelf te maken, maar daar kroop daar zoveel werk in, dat we ze laten maken hebben door de schrijnwerker, was op een dag gedaan en we hebben er toen 11 laten doen. twee hebben we erna zelf gemaakt en nu moeten we nog één doen in de babykamer. Rien, ik zou je ook niet kunnen helpen, Y. heeft altijd die bobuxjes gedragen. Nele, gelukkige verjaardag en amuseer je op weekend. Sanne, spijtig dat ik er morgen niet bij kan zijn. maar zal een drukke dag worden voor mij morgen. op 't werk is 't ook verzuipen, ik doe normaal nog twee weken of twee weken en half en hoor niets anders dan van vergeet je dit niet te regelen en dat, hoe ga ik dat ooit klaren? pfff. volgende week nog twee vergaderingen waar ik moet dingen uitleggen die er vandaag bijgekomen zijn. ach ja, misschien eens een to do list opstellen thuis voor 't geval dat... vanmiddag hadden we dan vergadering in 't auditorium over de persooonlijke verderzetting van de hospitalisatieverzekering en die stoelen zijn zo kaarsrecht en geen beenruimte. om erop te zitten ging het wel, maar erna, ik was precies kreupel en sinds dan heb ik zo van die ongipijnen en ik voel mijn boeleke echt laag bewegen. ik ga hier eens afronden slaapwel allemaal |
| 19/09/2008 @ 21:55 Sanne | Nans, Ellen, de wegbeschrijving is doorgestuurd. G. kom jij morgen ook even langs ? Zou héél leuk zijn. ![]() Fie, wat is dat toch met die kuisvrouwen zeg. Amai, die kunnen zich nogal wat permiteren... alléén maar werken wanneer je zin hebt, zoals die van Nans, posten gewoon laten vallen zoals die van jou ![]() Hopelijk vind je rap een andere en betere. Ik heb onlangs nog een slag geslagen op e bay. Ik heb 6 PB bodies gekocht aan één euro 't stuk. En ze waren echt nog gelijk nieuw. De prijs was zo laag ingezet, en er had niemand anders op geboden. Ik dacht eerst dat L. wel de bodies van J. zou dragen, maar in de maat die ze nu draagt heb ik er enkel met korte mouwen en zonder mouwen want 't was toen een hittegolf (juli 2006), terwijl ze er nu toch wel met lange mouwen kan gebruiken onder sommige kleedjes. Voor J. had ik ook veel kleertjes in bruikleen destijds, maar voor L. nu ook niets. Ik heb wel al redelijk wat mooie spulletjes gevonden in H&M en ik had op de lijst redelijk wat gezet van PF. Leen, die ongipijnen op 't laatste herinner ik mij ook nog héél goed. Soms had ik het gevoel dat ze er al aan 't uitkruipen was. Heeft de gyn niet gechecked of je al opening had ? Nu ja, dat wil nog niets zeggen hé. Ik had al lang 4 cm en ben nog dik overtijd gegaan. Rien, J. heeft ook altijd bobuxjes aangehad. Hij schoof daar niet echt mee uit. Ja Pien, ik dacht er vandaag ook nog aan dat we Griet al een tijdje niet meer gehoord hebben. |
< vorige pagina | volgende pagina >

zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

). De dakwerkers zijn onze goten aan het vernieuwen (we zaten met een lek) en er moet ook gewerkt worden aan onze verwarmingsketel. Ons dak zou eigenlijk helemaal moeten vernieuwd worden (nieuwe pannen, nieuw onderdak en isolatie) en we zouden eigenlijk ook een nieuwe chauffageketel moeten hebben. Grote kosten dus. De dakwerker zou prijs geven voor ons dak en dan gingen we eens grondig uitzoeken op welke premies we daarvoor aanspraak maken. De chauffageketel vernieuwen zou wel moeten kunnen wachten tot we onze oude aanbouw afsmijten en verbouwen, want dan moeten er toch nieuwe leidingen gelegd worden. We weten dus weer waarvoor gewerkt

. En wel, ga die vitaminen toch proberen nemen als het tegen de vermoeidheid werkt want ik blijf klagen over vermoeidheid, is dan niet onlogisch als ik nietske bijneem hé, ga er hier direct eens eentje pakken zé. Voel mij trouwens ietske beter hoor vandaag, maar toch, niet te vlug victorie kraaien. Het zien van tbeebke kan mij echt een boost geven en goh, het lag daar weer al mooi te friemelen enzo. Wij gaan in oktober een 3D doen, aangezien ik het van PJ heb wil ik het dit indje ook niet ontnemen, en eerlijk gezegd vind ik het zelf ook wel leuk.

x 
, msschien nog stkske taart meenemen, want tis toch een ganse bende hé!
SMS mij naam en krijg dan SMS: "ik heb geen plaats meer". Ik bel haar meteen op en zegt ze doodleuk dat ze van vriendin van mijn ma zou gehoord hebben dat ik iemand anders heb en ze dus andere post heeft genomen
- ik zit nu al 5 maanden zonder kuisvrouw - zonder veel uitzicht op iemand anders (ik sta op wel 5 lange wachtlijsten...) en nu lappen ze me dat! Volgens mij wil ze gewoon niet meer komen!

- wel tegen 12u eten bij mijn oma (dan moet ik straks niet koken) en dan terug naar huisje... 
. Ik versta dus niet dat ze dat niet es bij jou zelf gechecked heeft en dat kantoor ook niet, dat is ferme blunder. Ik zou toch hen nog es terugbellen (kantoor) en dat zeggen, dat ze hun klanten echt verwaarlozen en dat je het niet zal laten negatieve reclame voor hen te maken omdat ze zo onbetrouwbaar zijn (ja ik kan een serpent zijn als het mijn keel uithangt hoor
)