Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 25/06/2008 @ 18:21 M | Olé, een nieuwe baby erbij !!! Vero en familie proficiet met jullie flinke dochter en toffe naam! Altijd feest na de examens! Geniet er maar van! Sanne, nu jij hé?! Pien wat gok je voor Sanne? Je zit er altijd goed op hé?! Groetjes, ga nekeer kijken want mijnen tweeling is hier de chef kok aan 't spelen in hun keukentje met l'eau l'eau kip ( eau qui pique, spuitwater dus!) en hun koeken, een echt deeg zijn ze aan het fabriceren! |
| 25/06/2008 @ 16:15 Pien | Fie, je klinkt in ieder geval misselijk genoeg.... succes met de tandjes.... ![]() |
| 25/06/2008 @ 16:14 Pien | Wihiiiiii! Eindelijk vooruitgang!!! Vero, heeeeeeel dikke proficiat met de geboorte van jullie H!!! Hele mooie en originele naam, en ik ben blij dat ik alweer juist gegokt had op het geslacht! Geniet van je ferme brok! Supervlotte bevalling gehad zeg! Kom maar zo gauw mogelijk iets posten.... Zaaaaaaaalig!!!!Allez, Sanne, nu is al onze hoop op jou gericht he!! (neenee, we willen je zeker niet opjagen, maar in ieder geval: jij bent nu de eerstvolgende he!!! )Nele, niet fijn dat bruinverlies, hopelijk rap meer duidelijkheid!!! Dikke duim hoor, al heb ik er goede hoop op! Die vermoeidheid is goed nieuws!Allez, fruittime hier! (verse aardbeitjes van bij de boer) |
| 25/06/2008 @ 12:05 Nancy78 | Wiiiii wat een tof nieuws vandaag! Dikke proficiat voor Vero, haar ventje en kleine T! Hasse is een heel speciale naam, past echt wel bij T! Ik was eens juist met t geslacht en qua naam dacht ik Hanne dus ook niet zo veraf hé ![]() En toch nog heel snel gegaan, ja, als het rijp is... Sanne, wrijf dat zeker maar es in je ventje zijn gezicht! Ik zat bij de kine dus kon niet direct reageren toen ik t goeie nieuws krijgt. Bovendien is mijn mama hier en straks komt ook mijn oma, dus zal niet zoveel kans hebben langs te komen vandaag! G, merci voor de uitleg en tip. Ik begin straks met mijn eerste dafalgan, ben es benieuwd of dat gaat helpen. Was 3d 3 per dag nemen? ik lees het strakskes nog es opnieuw (dat ik niets verkeerds doe hé) Bekkenpijn is idd de hel hé, verdorie zeg, had nooit gedacht dat dat zoveel pijn kon doen. Heb nu bekkengordel van sanne aan(merci merci merci!!) en die verdraag ik beter dan die die de kine meegaf. Baby zat constant te duwen tegen die hogere band van die eerste bekkengordel, vondt afgekneld worden niet echt goed idee, terwijl die van Sanne nu onder mijn buik komt Vandaag wel nog altijd veel pijn bij t stappen, zal mij gisteren wat overdaan hebben vrees ik. Nu ja. Ik weet weer waarom ik thuis zit (want ik moet toegeven dat ik me dat soms wel afvraag, als ik zo hele tijd aan het rusten ben...) Heel de tijd zitten gaat niet, maar als ik neerlig (op mijn zij of op mijn rug) kan ik wel tijdje pijnvrij zijn. Volgens kine moet ik dat ook zoveel mogelijk doen, maar wel niet te lang na elkaar en af en toe rondlopen en toch ook es wat zitten met speciaal kussen. Heb er nu één van haar meegekregen, ben benieuwd. G, zou ik eventueel dat kussen van jou kunnen gebruiken voor de trouw? Ik ga dat van kine ook meedoen, maar k weet niet op voorhand welk dat ik beste kan verdragen en als dat van kine niet helpt, heb ik tenminste nog iets achter de hand... ? Sanne, nu wordt het nog es extra spannend voor jou hé... Ik duim dat het nu ook écht niet meer lang duurt. En als j weg is en je volkomen rust hebt, zal het wel op gang komen (duim duim) Tot later Nans PS Fieke, goed dat misselijkheid al minder is! HOuden zo meid, want ik krijg hier nog altijd dagelijks buien van kokhalzen ... PPS: Nele, meid, Allez zit goed, ik blijf ervan overtuigd... Ik duim wel voor echo - moge die er snel zijn! En grappig dat je mij en Z zag lopen, was wel redelijk laat hé, bijna 10u. Z is altijd vanalles aan t aanwijzen en vertellen, makkelijk voor mij want dan stapt ze lekker traag en kan ik met mijn waggelpasje bijbenen |
| 25/06/2008 @ 11:30 T | Zo tof! een dochter voor Vero! En een heel mooie naam trouwens, ik hoor dat echt graag! Zo'n mooi gewicht zeg. En het is blijkbaar vlot gegaan, ik ben echt blij voor haar! |
| 25/06/2008 @ 10:52 Sanne | Jaja Ellen, je bent een kei in timing ![]() De naam van ons baby'tje werd inderdaad al eens geraden... en over het geslacht zijn de meningen nog steeds verdeeld ![]() |
| 25/06/2008 @ 10:50 Sanne | Vero schrijft nog: om 2 uur eerste wee en om half 6 bevallen. Heel snel dus. Had 6 cm als ik binnen ging. Wel met epi, zonder zag ik het toch zo niet zitten... 't is dus inderdaad héél snel gegaan. Dat ga ik deze avond toch nog eens onder B. zijn neus wrijven ![]() |
| 25/06/2008 @ 10:35 Sanne | Allée, vier op een rij, dat kan ik nu niet zo laten hé. Ik vraag mij af hoe het begonnen is, en of het snel gegaan is. 't is wel een flinke brok hé. We hebben geen ultime namentip meer gekregen, dus ik vermoed dat het snel zal gegaan zijn. |
| 25/06/2008 @ 10:33 Sanne | mooie naam trouwens. en een dochter, ik heb een keer goed geraden met het geslacht ![]() ik wil ooooooook bevallen nu nu nu nu ! ![]() |
| 25/06/2008 @ 10:28 Sanne | YES YES YES Nieuwsflash !!!! Eindelijk ! Ze is er ! Hasse, 51 cm en 3.900 kg Mama, baby en papa maken het goed, op de reactie van grote broer is het nog even wachten ! Joepi, Vero is bevallen !!! Een dikke proficiat ! Ik ben zooooo benieuwd hoe het verlopen is. Hèhè, ik krijg weer hoop dat er toch ooit nog iets gaat gebeuren bij mij ![]() |
| 25/06/2008 @ 10:19 Sanne | Oh, G. is nog eens langs geweest. Welja, ik kan misschien nog wel wat dvd's gebruiken. De goesting om constant op zwier te gaan is weg. Ik kan ook niets meer verzinnen om nog naartoe te gaan. Vandaag zijn mijn ouders hier, dus heb ik wel wat gezelschap. Maar morgenvroeg komen mijn schoonouders J. halen voor 2 dagen (tja, ze hadden gehoord dat hij vorige week 2 dagen bij mijn ouders geweest was, dus...). En dus zit ik hier donderdag en vrijdag alleen thuis. Ik zou ook wel even langs kunnen komen na de monitor (9u15 in 't ziekenhuis). Ik zal die andere dvd's dan meebrengen. Fie, vandaag is 't weer al een heel pak minder hoor. Zeker geen zwembadweer. Nele, ik kan me voorstellen dat je je ongerust voelt. Gelukkig kan je vrijdag al gaan voor een echo. Ik had in 't begin die geruststelling ook nodig hoor. Hopelijk is 't een goeie kuisvrouw die vandaag langskomt... Ik voel me een zaag als ik het zeg, maar dat overtijd gaan is inderdaad allesbehalve leuk . Ik heb het echt wel gehad nu met die buik en ik ben het kotsbeu ! Voilà, dat moest er effekes uit ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

Vero, heeeeeeel dikke proficiat met de geboorte van jullie H!!! Hele mooie en originele naam, en ik ben blij dat ik alweer juist gegokt had op het geslacht!
Geniet van je ferme brok! Supervlotte bevalling gehad zeg! Kom maar zo gauw mogelijk iets posten....
Zaaaaaaaalig!!!!
(neenee, we willen je zeker niet opjagen, maar in ieder geval: jij bent nu de eerstvolgende he!!!
Die vermoeidheid is goed nieuws!

Hopelijk gaat het dan meteen goed want twee dagen later vertrekken we op reis!
. Ik heb het echt wel gehad nu met die buik en ik ben het kotsbeu !
? 
. Moeeeeee, dat is mijn algemene gevoel dezer dagen. Dit is een goed teken, maar misselijkheid is dus echt weg...en deze ochtend had ik klein beetje bruinverlies....tuurlijk maak ik mij nu zorgen. ik heb nu vrijdagNM een afspraak in Jette om ons dossier af te sluiten maar heb gevraagd voor een extra echo want ben helrmaal niet zeker dat het nog goed zit...sinds vorige week disndag, toen was de goede echo, is er al veel gebeurd en veranderd...nl. londen, pijnlijke buikpijnscheuten, geen misselijkheid meer, beetje bruinverlies...ik mocht direct gaan maar ik zit middenin een inspectieprocedure in een grote farm. firma. Zelf ben ik de hoofdinspecteur ben van een klein team, maar toch, kan dit moeilijk laten stikken hé..ach ja, het zal het resultaat van de zwangerschap toch niet veranderen hé..maar heb nu vrjdag om 10 eerst echo en dan in NM afspraak om het dossier af te sluiten (hoop ik toch nog steeds