Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 23/03/2008 @ 22:33 Pien | er is dus wel nog een kansje dat ik effectief kom, we zijn vandaag heel de dag bij mijn ouders geweest en heb mijn zus dus bijna heel de dag gezien, ze hadden nog niet echt plannen voor morgen, maar ik moet haar zeker nog zien want ik heb nog een cd van haar. dus misschien, als ik naar mijnen thuis 'moet' gaan, kan ik daarna wel doorrijden naar Nans... Ik laat zeker iets weten dan hoor, Nans, je moet voor mij geen eten voorzien. Moest ik komen breng ik wrsch alleen E mee, dan moet ik niet met bedjes sleuren (hopelijk wil hij dan nog 1 keer in z'n draagmand slapen? ) Ben wel benieuwd naar de verhalen, oa van Fie!! (ontploffing op werk, ben wel eens benieuwd! ) J zit naar Pr ison B r e a k te kijken, denk dat ik maar eens in mijn nestje kruip.Nog een hele late prettige voor iedereen!! |
| 23/03/2008 @ 22:33 M | Nans, ik heb je een mailtje gestuurd, kan je andres daarop repyen? merci! |
| 23/03/2008 @ 22:17 Nancy78 | hé mieke sms je anders je sky net adres eens? of is dat voornaam.achternaam ad sky net. be? want ik denk niet dat ik dat heb groetjes nans |
| 23/03/2008 @ 21:56 M | Hallo iedereen! Vrolijk pasen !! Nans, ik kom achter de dut van Camille, zal rond een uur of 14 H of 15 h zijn. Ik dacht een apellecake te bakken, maar moet ik het dan niet doen? Ach, zal wel eentje maken, we zullen wel zien... Zeg Nans, ik heb je wegbeschrijving niet ontvangen, heb je 't misschien naar wekradres gestuurd? Kan je eens doormailen naar skynetadres? THX! |
| 23/03/2008 @ 20:52 Nancy78 | hoi heb aan de (mogelijke) aanwezigen een mail gestuurd met wegbeschrijving en zo leentje, ik heb het naar A zijn adres en dat van je werk gestuurd omdat ik hier (opnieuw) het niet vond tata nans |
| 23/03/2008 @ 20:27 Nancy78 | hoi nele geen probleem hoor als je na de middag komt indien uiteindelijk niemand pistolets en sandwishes meeheeft, kan ik nog altijd snel naar de spar rijden en er halen hoor, geen probleem weet je wat: indien niemand hier zegt dat ze erom kan, dan zal ik anders sowieso tegen 11u15 doorgaan nar de winkel en er zelf halen Mieke en Nele eten niet hier Fie, Leen, Sanne en ikzelf en mijn B'ke natuurlijk ook wél Van Rien: dan zie ik t nog wel tata nans |
| 23/03/2008 @ 17:54 Nancy78 | goeieavond meisjes! jaja, Z is erdoor, denk ik Ze heeft maar 36,7 meer Maar dus twee dagen heel hoge koorts (gisteren meer dan 40°), en nu ik erover nadenk, waarschijnlijk ook donderdag koorts alleen test ik dat niet zo rap en je zag daar dus niets aan hé, aan Z, dat ze koorts had. Denk misschien de 3d koorts? Of moeten er dan nog andere symptomen zijn? In elk geval is ze nu tiptop, buiten beetje loopneusje maar welk kindje heeft dat niet? Ze hoest ook nog altijd beetje maar dat is al weken zo en de HA zegt dat dat niet erg is, is gewoon wat taai slijm dat we met lyco mucyl behandelen nu hopelijk laten jullie zich daardoor niet afschrikken Iedereen welkom! Voorzien jullie anders pistolekes en sandwishen voor 's middags? Welkom tegen 12u? Heb alleszins nog beleg over van vanmiddag, was 12man hier voor pistoleks en beleg Heb ook nog bijna half aardbeientaartje, enkele stukjes javanais, enkele petit fourkes en véél cake over dus: niet noodzakelijk dat er iets meegebracht wordt, tenzij jullie al iets hadden voorzien, zal wel opgeraken hé ![]() Als iemand pistolets en sandwishes wil halen, moet ik dat al niet meer doen.... Dus: wie komt? Griet, Sanne, Nele, Fie, Mieke en ik? Z is hier aan t aandringen om bij mij te liggen, ik moet ff afsluiten ik mail mijn gsmnummer en adres en wegbeschrijving nog tot gauw nans |
| 22/03/2008 @ 16:48 Rien | Mijne B is ERG positief over ons zappyclubke meiskes! Gisteren voor het eerst mijn groenten- en fruitpakket gehaald (dankzij G, dan Sanne en Vero)! Vanmorgen zat ik dan receptjes te zoeken om te eten met pa sti naak , blauwe rapen en aard peren (ik had van geen 1 van die groenten al ooit gehoord ). Hij zo: 'Toch wel knap dat ge da zo van die zappyers te weten gekomen zijt, da zijn precies toffe madammen' Ja, wat dacht hij!!!!!!!!! ![]() ![]() |
| 22/03/2008 @ 15:34 Pien | Lief van je zeg, Nele!! Date zal toch een succes zijn precies, en dat alles door het slechte weer!! Moest ik toch nog kunnen komen laat ik ook iets weten hoor!! |
| 22/03/2008 @ 14:36 Griet | Nans, kan je morgen laten weten hoe het is met Z en wat ze heeft? Ik ben nu met E zo erg op mijn hoede, hij is eindelijk genezen en ik heb écht geen zin om terug iets aan zijn longskes te krijgen. EN sowieso zal hij volgens de KA daar gevoelig aan zijn nu. 'k zou het wel heeel erg vinden van thuis te moeten blijven, maar liever dat dan terug zo'n ziek ventje. |
| 22/03/2008 @ 14:20 Rien | Nans, hoe is het nu met Z'je???? |
| 22/03/2008 @ 14:17 Rien | Nanske, Zou je me toch je adres en gsmnummer kunnen doormailen? Als F echt goed is, kom ik wel. Ik laat het altijd nog weten vis sms of ik al dan niet kom. Kus Rien |
| 22/03/2008 @ 11:53 M | Hey, wij gaan dus niet naar de zee hé! Wij zullen dinsdag nekeer een dagje naar de Hoge Venen gaan met de slee en de hond! Dus maandag zou ook moeten lukken voor mij. Ik ga er maar eentje van de 2 meebrengen zo kan C nekeer met 1 van de 2 wat exclusieve tijd doorbrengen en ik met de andere. Naargelang het humeur kies ik dan dewelke ik mee zal brengen ![]() Zeg kunnen jullie mij nekeer op mail adres en GSM doorsturen van Nans en eventueel GSM van Leen, misschien kunnen we dan samen komen, maar ik zou pas om 13 of 14 h komen, na middageten en zal appelcake maken. Alé, ben blij om jullie nekeer terug te zien, zo ben ik weer op de hoogte van alles ![]() |
| 22/03/2008 @ 09:37 Nele ![]() | zal i kdan komen tegen 14 uur Nans? Voor mij oké hoor. |
| 21/03/2008 @ 20:12 Nancy78 | ik ga nu in bad B is naar col ruyt - is eerste keer dat hij boodschappen doet sinds we verhuisd zijn maar ben toch content dat ik niet moet gaan deze week strakskes nog wat strijken - bwèèèèk |
< vorige pagina | volgende pagina >

zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?
) Ben wel benieuwd naar de verhalen, oa van Fie!! (ontploffing op werk, ben wel eens benieuwd!
) J zit naar Pr ison B r e a k te kijken, denk dat ik maar eens in mijn nestje kruip.
voor iedereen!!

!
". "Ja, tuurlijk" zei ik met beetje bang hartje dan maar ook, "iedereen weet ook dat wij een poging doen hoor volgende maand"...."ja ma ja "zei hij, "waarom zwijgen wij dit eigenlijk nog als het toch op internet staat
?" haha, logica van de man dus, en ik krijg hem dus niet uitgelegd dat wij hier zo goed als alles tegeneen komen vertellen hé