< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?
23/03/2008 @ 22:33
Pien

Online Status
er is dus wel nog een kansje dat ik effectief kom, we zijn vandaag heel de dag bij mijn ouders geweest en heb mijn zus dus bijna heel de dag gezien, ze hadden nog niet echt plannen voor morgen, maar ik moet haar zeker nog zien want ik heb nog een cd van haar. dus misschien, als ik naar mijnen thuis 'moet' gaan, kan ik daarna wel doorrijden naar Nans... Ik laat zeker iets weten dan hoor, Nans, je moet voor mij geen eten voorzien. Moest ik komen breng ik wrsch alleen E mee, dan moet ik niet met bedjes sleuren (hopelijk wil hij dan nog 1 keer in z'n draagmand slapen? ) Ben wel benieuwd naar de verhalen, oa van Fie!! (ontploffing op werk, ben wel eens benieuwd! ) J zit naar Pr ison B r e a k te kijken, denk dat ik maar eens in mijn nestje kruip.
Nog een hele late prettige voor iedereen!!
Link naar deze reactie
23/03/2008 @ 22:33
M

Nans, ik heb je een mailtje gestuurd, kan je andres daarop repyen?

merci!
Link naar deze reactie
23/03/2008 @ 22:17
Nancy78

Online Status
hé mieke
sms je anders je sky net adres eens? of is dat voornaam.achternaam ad sky net. be? want ik denk niet dat ik dat heb

groetjes
nans

Link naar deze reactie
23/03/2008 @ 21:56
M

Hallo iedereen!

Vrolijk pasen !!

Nans, ik kom achter de dut van Camille, zal rond een uur of 14 H of 15 h zijn.

Ik dacht een apellecake te bakken, maar moet ik het dan niet doen? Ach, zal wel eentje maken, we zullen wel zien...

Zeg Nans, ik heb je wegbeschrijving niet ontvangen, heb je 't misschien naar wekradres gestuurd? Kan je eens doormailen naar skynetadres?

THX!
Link naar deze reactie
23/03/2008 @ 20:52
Nancy78

Online Status
hoi

heb aan de (mogelijke) aanwezigen een mail gestuurd met wegbeschrijving en zo

leentje, ik heb het naar A zijn adres en dat van je werk gestuurd omdat ik hier (opnieuw) het niet vond

tata
nans

Link naar deze reactie
23/03/2008 @ 20:27
Nancy78

Online Status
hoi nele

geen probleem hoor als je na de middag komt

indien uiteindelijk niemand pistolets en sandwishes meeheeft, kan ik nog altijd snel naar de spar rijden en er halen hoor, geen probleem
weet je wat: indien niemand hier zegt dat ze erom kan, dan zal ik anders sowieso tegen 11u15 doorgaan nar de winkel en er zelf halen

Mieke en Nele eten niet hier
Fie, Leen, Sanne en ikzelf en mijn B'ke natuurlijk ook wél
Van Rien: dan zie ik t nog wel

tata
nans

Link naar deze reactie
23/03/2008 @ 18:35
Nele

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Amaai Nans, een weekend zonder bezoek bij jullie komt niet veel voor hé. Ik laat het beetje afhangen van PJ wanneer ik morgen kom, dus durf niet te zeggen dat ik pistolets enzo ga meebrengen....sowieso, ik denk dat G zal willen dat ik met hem nog samen eet, want na de middag is hij weg tot s'avonds laat.
Rien ging ook proberen komen dacht ik, nee?

Link naar deze reactie
23/03/2008 @ 17:54
Nancy78

Online Status
goeieavond meisjes!

jaja, Z is erdoor, denk ik
Ze heeft maar 36,7 meer
Maar dus twee dagen heel hoge koorts (gisteren meer dan 40°), en nu ik erover nadenk, waarschijnlijk ook donderdag koorts alleen test ik dat niet zo rap en je zag daar dus niets aan hé, aan Z, dat ze koorts had.

Denk misschien de 3d koorts? Of moeten er dan nog andere symptomen zijn?

In elk geval is ze nu tiptop, buiten beetje loopneusje maar welk kindje heeft dat niet? Ze hoest ook nog altijd beetje maar dat is al weken zo en de HA zegt dat dat niet erg is, is gewoon wat taai slijm dat we met lyco mucyl behandelen nu

hopelijk laten jullie zich daardoor niet afschrikken

Iedereen welkom!
Voorzien jullie anders pistolekes en sandwishen voor 's middags? Welkom tegen 12u? Heb alleszins nog beleg over van vanmiddag, was 12man hier voor pistoleks en beleg
Heb ook nog bijna half aardbeientaartje, enkele stukjes javanais, enkele petit fourkes en véél cake over dus: niet noodzakelijk dat er iets meegebracht wordt, tenzij jullie al iets hadden voorzien, zal wel opgeraken hé

Als iemand pistolets en sandwishes wil halen, moet ik dat al niet meer doen....

Dus: wie komt?
Griet, Sanne, Nele, Fie, Mieke en ik?

Z is hier aan t aandringen om bij mij te liggen, ik moet ff afsluiten
ik mail mijn gsmnummer en adres en wegbeschrijving nog

tot gauw
nans

Link naar deze reactie
23/03/2008 @ 14:13
Sanne

Online Status Stuur bericht
goeiemorgen...
en een prettige voor iedereen !

Hier was het eitjes rapen een succes deze morgen. Gelukkig scheen de zon en was er geen sneeuw en hagel zoals voorspeld.
En J. lust wel 'locolade' moet ik zeggen, gelukkig is 't niet elke maand pasen...

Nans, ik kom morgen ook rond de middag. Ik ga J. niet te slapen leggen want hij slaapt sowieso al héél moeilijk ergens anders, en met andere kindjes op één kamer gaat dat zeker niet lukken.
Maar gisteren heeft hij ook de hele dag zonder dutje doorgedaan, want bij mijn schoonouders wou hij ook niet slapen, en eigenlijk viel dat goed mee.

Vero, ik las gisteren dat onze derde trim. begonnen is blijkbaar.
Amai, nu begint het toch te naderen hé. 't wordt stilletjes aan tijd om eens wat dingen te beginnen regelen want wij hebben nog niets gedaan.

Nele, G. zijn reactie was wel grappig... hier denkt B. er net hetzelfde over zenne.

Nu ga'k wat rusten...
tot later

Link naar deze reactie
23/03/2008 @ 10:46
Nele

ja, die mannen snappen echt niet goed wat wij hier altijd te zoeken hebben hé. Gisteren nog gemerkt per toeval. Ik zei hem van Nans, dat ze zwanger was....bekijkt die mij zo van, "ah tof hé, hoe ver was ze dan als we gingen voor JBJ?" "Ah" zei ik, "maar toen wist ze het zelf nog niet"...."amaai" zei hij, "dan is ze er ook niet ziek van hé"...toen ik natuurlijk, "maar allé nee", zei ik, "ze heeft zopas getest"...."Oei" zei die, "en die zegt dat zo direct tegen jullie dat ze pos. getest heeft enzo?"...."haja", zei ik, "wij wisten zelfs van op voorhand dat ze ging testen"...ja, en toen snapte die het helemaal al niet meer. "En die zet dat op internet". "Ja, tuurlijk" zei ik met beetje bang hartje dan maar ook, "iedereen weet ook dat wij een poging doen hoor volgende maand"...."ja ma ja "zei hij, "waarom zwijgen wij dit eigenlijk nog als het toch op internet staat?" haha, logica van de man dus, en ik krijg hem dus niet uitgelegd dat wij hier zo goed als alles tegeneen komen vertellen hé.

Vrolijk paasfeest allemaal, en nu gaan we aan de familiebezoekjes beginnen zé, ja, laat op want pj (en wij ook) geslapen tot 9u00!!!

[Laatst gewijzigd door Nele - 23/03/2008 @ 10:47] - Link naar deze reactie
22/03/2008 @ 16:48
Rien

Mijne B is ERG positief over ons zappyclubke meiskes!
Gisteren voor het eerst mijn groenten- en fruitpakket gehaald (dankzij G, dan Sanne en Vero)!

Vanmorgen zat ik dan receptjes te zoeken om te eten met pa sti naak , blauwe rapen en aard peren (ik had van geen 1 van die groenten al ooit gehoord ). Hij zo: 'Toch wel knap dat ge da zo van die zappyers te weten gekomen zijt, da zijn precies toffe madammen'
Ja, wat dacht hij!!!!!!!!!
Link naar deze reactie
22/03/2008 @ 15:34
Pien

Online Status
Lief van je zeg, Nele!!
Date zal toch een succes zijn precies, en dat alles door het slechte weer!!
Moest ik toch nog kunnen komen laat ik ook iets weten hoor!!
Link naar deze reactie
22/03/2008 @ 15:27
Nele

Jippie, lekker veel volk waarschijnlijk maandag. Nu hopen dat z'tje al wat beter is .... en anders is het gewoon bij mij te doen hoor, we gaan het niet aflassen hoor mocht Z'tje nog ziek zijn!!
Ben zopas om mijn JBJ spulletjes geweest....plezant hé, en vanavond ga ik het hem al geven want straks familiefeestje bij mijn ouders. Plezant.

Goh, zelf ben ik altijd in vrij actieve bui. Ik ben hier dus echt met de grote schoonmaak begonnen en heb daarjuist bij G zijn opa gaan kuisen, ja doe ik zo af en toe eens heel grondig want die van hzt OCMW dat daar komen zijn toch ook maar viespotten hoor. En ja, de rest doe ik dan zo soms eens (en ge moet weten dat G zijn mama thuis is hé, die is al op pensioen van haar 48ste!!!). Maar ja, ik doe dat met plezier hoor, die mens heeft dat gewoon al graag omdat hij dan hele dag companie heeft hé, en ik krijg koffie en koekjes a volonté.

Link naar deze reactie
22/03/2008 @ 14:36
Griet

Online Status
Nans, kan je morgen laten weten hoe het is met Z en wat ze heeft? Ik ben nu met E zo erg op mijn hoede, hij is eindelijk genezen en ik heb écht geen zin om terug iets aan zijn longskes te krijgen. EN sowieso zal hij volgens de KA daar gevoelig aan zijn nu. 'k zou het wel heeel erg vinden van thuis te moeten blijven, maar liever dat dan terug zo'n ziek ventje.

Link naar deze reactie
22/03/2008 @ 14:20
Rien

Nans, hoe is het nu met Z'je????
Link naar deze reactie
22/03/2008 @ 14:17
Rien

Nanske,

Zou je me toch je adres en gsmnummer kunnen doormailen? Als F echt goed is, kom ik wel. Ik laat het altijd nog weten vis sms of ik al dan niet kom.

Kus
Rien
Link naar deze reactie
22/03/2008 @ 11:53
M

Hey, wij gaan dus niet naar de zee hé! Wij zullen dinsdag nekeer een dagje naar de Hoge Venen gaan met de slee en de hond!

Dus maandag zou ook moeten lukken voor mij.
Ik ga er maar eentje van de 2 meebrengen zo kan C nekeer met 1 van de 2 wat exclusieve tijd doorbrengen en ik met de andere.
Naargelang het humeur kies ik dan dewelke ik mee zal brengen

Zeg kunnen jullie mij nekeer op mail adres en GSM doorsturen van Nans en eventueel GSM van Leen, misschien kunnen we dan samen komen, maar ik zou pas om 13 of 14 h komen, na middageten en zal appelcake maken.

Alé, ben blij om jullie nekeer terug te zien, zo ben ik weer op de hoogte van alles
Link naar deze reactie
22/03/2008 @ 09:37
Nele

zal i kdan komen tegen 14 uur Nans? Voor mij oké hoor.

Link naar deze reactie
21/03/2008 @ 23:16
fie

wou efkes checken of de date nog doorging, ja dus

Normaalgezien zal ik ook komen!

Sorry dat ik niet veel langskom, dat heeft niets met jullie te maken maar wel met mijn tijdsgebrek en energiegebrek maar ik vertel jullie maandag misschien wel eens over mijn "uitbarsting" op het werk...

Groetjes

Fie

Link naar deze reactie
21/03/2008 @ 20:12
Nancy78

Online Status
ik ga nu in bad
B is naar col ruyt - is eerste keer dat hij boodschappen doet sinds we verhuisd zijn maar ben toch content dat ik niet moet gaan deze week

strakskes nog wat strijken - bwèèèèk

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >