Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 17/03/2008 @ 18:36 Griet | net effe gekeken of de leeftijd klopt en ja... E begint vandaag zijn volgende sprongetje... is terug hangerig en wil ganse tijd bij mij blijven plakken. En zo blijven we bezig he. |
| 17/03/2008 @ 16:52 Leen | succes morgen hé Nans ik ben er ook mee weg nog één keer slapen en dan grote dag, oef daaag |
| 17/03/2008 @ 16:38 Pien | Oh, Nans, zo had ik het niet bedoeld hoor!!! Ik zat hier gewoon te glimlachen met je plotse goesting in een zwangerschap! Waarom zou je je nu niet een beetje geambeteerd mogen voelen omdat die duivels maar niet komen en je ook geen positieve test had?? Dat gevoel kennen we hier ALLEMAAL hoor, geloof me!!!! Zit er dus maar niet mee in, je 'zaagt' niet hoor!!! |
| 17/03/2008 @ 15:59 Nancy78 | ben ermee weg tot morgen sorry dat ik zoveel kwam zagen vandaag voel me redelijk belachelijk momenteel, nav wat pien schreef ... |
| 17/03/2008 @ 15:37 Nancy78 | en k heb nog altijd dodelijke schrik om te bevallen - helaas weer horrorverhaal gehoord van een vriendin mag er niet aan denken maar dat zijn zorgen voor later ![]() |
| 17/03/2008 @ 15:36 Nancy78 | ja, k vind dat zelf ook wel vreemd om te ervaren, Pien. Nu ben ik er écht de hele maand niet mee bezig geweest, we h volgens mij ook iets te weinig feestjes gebouwd wegens ziek, moe, ... ik kan mij zelfs exact inbeelden wanneer "het" zou gebeurd zijn want zijn helaas niet zo actief geweest ![]() goh, wat zeg ik hier nu toch weer allemaal ![]() maar ja, eens die NOD in zicht kwam en dan nog doordat die duivels dan nog eens wegbleven, is het plots wel heel erg spannend Nu, ik ga nog altijd niet in de lappenmand liggen als ik ze toch krijg, maar heb vooral schrik dat het weer "iets" zal zijn dat niet goed zit en dat het opnieuw tot mk zal leiden daar heb ik meer schrik voor dan dat ik de duivels op bezoek zou krijgen soit als ik zaterdag gewoon mijn regels had gekregen, had ik er minder ambetant van geweest dan dat het nu zo is dan had ik gewoon uitgekeken naar volgende maand en was kous af heb gewoon idee dat mijn lichaam met mijn voeten speelt ben altijd zo mooi regelmatig en nu opeens ...? enfin, nog niets te zien voorlopig nog 20min en ben ervandoor |
| 17/03/2008 @ 15:26 Pien | En Ellen!!! Fantastisch dat jullie naar Belle gaan!!! Doe haar ENORM veel groeten van ons he!!!! En geef ze daar allemaal maar een ECHTE knuffel van mij! ![]() |
| 17/03/2008 @ 15:25 Pien | Nans, ongelooflijk toch hoe het plots WEL allemaal 'dringend' kan worden he.... Ik hoor je hier enkele weken geleden nog zo zeggen dat je hoopte dat het nog niet voor direct ging zijn uit schrik voor de bevalling... Maar goed, het maakt het hier wel spannend!!Bij H heb ik ook eerst negatief getest hoor, en dan was ik ook ZEKER al overtijd. Dus alles kan nog! Zolang er geen duiveltjes zijn enz enz... Griet, amaai zeg, gij steekt er wel vaart achter!! Zelf ben ik echt TE KAPOT om me er serieus aan te zetten... E heeft ZO'N slechte nachten (weende om de 2 uur ongeveer, maar viel wel buiten 2 keer telkens vanzelf terug stil). Vanavond weer alleen thuis. Ik ga ECHT proberen om er eens vroeg in te kruipen... ![]() |
| 17/03/2008 @ 14:35 Nancy78 | goed zo griet! way to go!!! we duimen!! en ja, ellen, idd, daad bij woord... ben beteke verward vandaag vrees ik ik ga toch morgenochtend testen hoor, ik zie de neg test van afgelopen zaterdag nog voor me en schrik voor nog neg test slaat me al om t hartje |
| 17/03/2008 @ 14:28 Griet | hihi, ben toch niet volledig afgeschreven op jobmarkt denk ik. Heb mailtje gestuurd voor nog iets zeer interessant en hupla, binnen de 5min al telefoon en morgen op 1e gesprek. 't zal een drukke dag worden. ellen, je bent zeker niet te negatief hoor, ik wil zeker zijn van mijnb eslissing. nans, ik ga vanvond nog eens een paar andere stellingen noteren, nu met in achterhoofd dat die 1e job niets wordt. Goh, ben er toch wel erg mee bezig precies. Weer veel interessante dingen gezien vandaag. |
| 17/03/2008 @ 14:11 Nancy78 | goh, leen, 5d ga ik niet kunnen wachten, vrees ik zal morgenochtend testen griet, amaai, dan was jouw hcg bij E ook hoog zeg bij mij dus dag van NOD negatief dus vrees dat dat nog niet veel gewijzigd zal zijn op enkele dagen... en had het blijkb verkeerd voor ivm job, sorry. maar toch... doe je die afweging voor jezelf ns (die ik via mail doorgaf), ben benieuwd wat daar resultaat van gaat zijn |
| 17/03/2008 @ 13:53 Griet | Nans, is zonder kans op verlenging, zeker niet op die plaats, maar eens je daar binnen bent ben je wel "gekend" en zo kan er "wie weet" nog iets uit voortkomen. Maar niets zeker op dat vlak. is beetje gelijk bij de overheid. eneuh...tegenwoordig hoeft dat geen ochtendplasje meer te zijn hoor voor die testen! Voor E zelfs dag voor NOD gestest met zeer late avondplas! |
| 17/03/2008 @ 13:52 Leen | Nancy, ik heb telkens al 5 dagen gewachten en 's middags getest. en telkens positief. Ellen, dat is een goed idee zeg. Belle en C; zullen zeker laaiend enthousiast zijn. heel leuk dat jullie dat willen doen tijdens jullie vakantie. en voor genieten zal er ook wel tijd zijn hé. hoe warm is het daar nu al? Griet, moeilijke beslssing |
| 17/03/2008 @ 13:50 Nancy78 | griet, merci voor de tip ivm datum zo maar blijf voorbarig, eerst zien dan gelovenschrikkepeut nans is echt aanwezig momenteel en ivm die job... je weet mijn standpunt hé... en maak je afweging meisje... Ik zou het doen maar wie ben ik hé , vooral omdat er kans op vast contract en verlenging was, nietwaar? maar amaai, van E'tje verschiet ik wel, was toch veel ernstiger dan eerst gedacht. Chance dat je zo alert reageert meid! veel sterkte met het aerosollen - zucht - wat gaat tijd traag als je zenuwen hebt drukke avond straks, moet om 16u weg hier, want om 18u tandprotese in Gent en dan naar de osteopaat owv rugpijn . Da's ook goei vriendin van mij en ik ga hopelijk nog wat bijkletsen dan maar ook niet te lang of anders ben ik stikkapot morgen maar wel goed dat avodn zo gaat voorbijvliegen dan tata nans |
| 17/03/2008 @ 13:42 Nancy78 | oooooh ellen, nu doe je me terug hoop krijgen morgen ben ik 3d overtijd, zou ik dan niet beter tot woendag wachten? maar weet niet of het gaat lukken... maar als het dan weer negatief is ga ik toepezot komen denk ik wel leuk dat jullie naar LDF gaan naar Belle en C! Tof zeg!!! had ook al gedacht om dat te doen maar jullie voegen woord bij daad, schitterend! het zal toch leuk zijn om hen te zien en voor kindjes om samen te spelen! zalig! en M'ke zal idd ooit wel goed beginne praten, het kan vrij snel gaan opeens hé, bij A van Pien was het ook op 3tal weken dat die volzinne sprak, denk ik, niet? oké, nog es broekloeren maar vré moeilijk hé, nu testen, want (a) op t werk en daar geen test en (b) niet mogelijk om buiten ochtendurine te testen zo vroeg hé |
| 17/03/2008 @ 13:42 Griet | nans, zal ik even helpen? Mijn Nod was 20/3, eisprong was geweest 6/3 en E uitgerekend dus voor 27/11... bij jou dus een paar dagen minder! Goh, bewogen weekend alweer. Weet niet of ik hier vrijdag nog geweest ben, maar E heeft op 't nippertje niet in 't ziekenhuis gelegen. zware bronchite dus die niet overging met aerosol, dus vrijdag met AB moeten beginnen. Het was dus ipv de virale versie, een bacteriële. Dat ventje was echt echt ziek, ben vrijdag met tranen in mijn goen van paniek anar de KA gereden, hij zag er zo slecht uit en had 's anchts hoge koorts gehad en dan plots neiging tot onderkoeling. akelig. Ik was net op tijd om te starten met AB en een longontsteking te vermijden, want het was bijna van datte. vanmorgent erug op controle geweest en zijn longskes zijn nog steeds neit zuiver, hij piept nog altijd, dus verder blijven aerotsjollen. Ivm job zal het hoogstwaarschijnlijk negatief zijn, ze krijgen nieuws van een uitverkoren of die aanvaardt of niet, dus ik zal niet eens op gesprek moeten gaan. Morgen wel gesprek voor iets anders, is voor 6m, maar wel hier op 100m van thuis. ik twijfel nog sterk, want ik moet er wel mijn vast contract voor opgeven (al is dat sowieso de bedoeling, maa rliever voor eits vast natuurlijk). Als er tips of redeneringen zijn: alles is welkom om mijn keuze iets gemakkelijker te maken. Sanne, hou je maar goed rustig, want als je begint te sukkelen met bloeddruk moet je toch opletten voor zwsvergiftiging he. Niet dat ik je ongerust wil maken hoor, maar een verwittigd vrouw is er drie waard he! |
| 17/03/2008 @ 13:30 Nancy78 | en dat broek-loeren is toch ook wel ambetant mijn collega uit de bureau denkt waarschijnlijk al dat ik een blaasontsteking heb maar ze had wel al opgemerkt dat ik geen groentjes genomen had bij mijn broodje die is echt niet dom, zou ik zeggen soit leen, ook jouw eet-verhaal vind ik best wel grappig chance dat je niet rood wordt, ik zou dat voorhebben denk ik nans |
< vorige pagina | volgende pagina >

zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

wegens ziek, moe, ... ik kan mij zelfs exact inbeelden wanneer "het" zou gebeurd zijn want zijn helaas niet zo actief geweest 

Maar goed, het maakt het hier wel spannend!!

hihi!)