< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?
17/03/2008 @ 18:36
Griet

Online Status
net effe gekeken of de leeftijd klopt en ja... E begint vandaag zijn volgende sprongetje... is terug hangerig en wil ganse tijd bij mij blijven plakken. En zo blijven we bezig he.

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 16:52
Leen

Online Status
succes morgen hé Nans

ik ben er ook mee weg
nog één keer slapen en dan grote dag, oef
daaag

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 16:38
Pien

Online Status
Oh, Nans, zo had ik het niet bedoeld hoor!!! Ik zat hier gewoon te glimlachen met je plotse goesting in een zwangerschap! Waarom zou je je nu niet een beetje geambeteerd mogen voelen omdat die duivels maar niet komen en je ook geen positieve test had?? Dat gevoel kennen we hier ALLEMAAL hoor, geloof me!!!!
Zit er dus maar niet mee in, je 'zaagt' niet hoor!!!
Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 16:03
Ellen

Online Status Stuur bericht
Pien, ik wil je niet doen watertanden, maar O heeft hier nu 2 nachten na mekaar doorgeslapen! Je kikkert daar enorm van op, da's echt niet te doen! Ik durf nog niet hopen op doorslapen van onbepaalde duur, want ze heeft al meer wel eens één of meer nachtjes doorgeslapen, maar nu was het toch al lang geleden!

Nans toch, je bent helemaal niet belachelijk! Zo'n NOD doet gewoon rare dingen met een mens. Plots ben je dan maar op 1 iets gefocust en da's een eventuele zs! Ik hoop echt dat je nog een positief testje mag wagen!

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 15:59
Nancy78

Online Status
ben ermee weg
tot morgen

sorry dat ik zoveel kwam zagen vandaag

voel me redelijk belachelijk momenteel, nav wat pien schreef ...

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 15:37
Nancy78

Online Status
en k heb nog altijd dodelijke schrik om te bevallen - helaas
weer horrorverhaal gehoord van een vriendin
mag er niet aan denken
maar dat zijn zorgen voor later

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 15:36
Nancy78

Online Status
ja, k vind dat zelf ook wel vreemd om te ervaren, Pien. Nu ben ik er écht de hele maand niet mee bezig geweest, we h volgens mij ook iets te weinig feestjes gebouwd wegens ziek, moe, ... ik kan mij zelfs exact inbeelden wanneer "het" zou gebeurd zijn want zijn helaas niet zo actief geweest

goh, wat zeg ik hier nu toch weer allemaal

maar ja, eens die NOD in zicht kwam en dan nog doordat die duivels dan nog eens wegbleven, is het plots wel heel erg spannend

Nu, ik ga nog altijd niet in de lappenmand liggen als ik ze toch krijg, maar heb vooral schrik dat het weer "iets" zal zijn dat niet goed zit en dat het opnieuw tot mk zal leiden

daar heb ik meer schrik voor dan dat ik de duivels op bezoek zou krijgen

soit

als ik zaterdag gewoon mijn regels had gekregen, had ik er minder ambetant van geweest dan dat het nu zo is
dan had ik gewoon uitgekeken naar volgende maand en was kous af

heb gewoon idee dat mijn lichaam met mijn voeten speelt
ben altijd zo mooi regelmatig en nu opeens ...?

enfin,
nog niets te zien voorlopig

nog 20min en ben ervandoor

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 15:26
Pien

Online Status
En Ellen!!! Fantastisch dat jullie naar Belle gaan!!! Doe haar ENORM veel groeten van ons he!!!! En geef ze daar allemaal maar een ECHTE knuffel van mij!
Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 15:25
Pien

Online Status
Nans, ongelooflijk toch hoe het plots WEL allemaal 'dringend' kan worden he.... Ik hoor je hier enkele weken geleden nog zo zeggen dat je hoopte dat het nog niet voor direct ging zijn uit schrik voor de bevalling... Maar goed, het maakt het hier wel spannend!!
Bij H heb ik ook eerst negatief getest hoor, en dan was ik ook ZEKER al overtijd. Dus alles kan nog! Zolang er geen duiveltjes zijn enz enz...

Griet, amaai zeg, gij steekt er wel vaart achter!! Zelf ben ik echt TE KAPOT om me er serieus aan te zetten... E heeft ZO'N slechte nachten (weende om de 2 uur ongeveer, maar viel wel buiten 2 keer telkens vanzelf terug stil). Vanavond weer alleen thuis. Ik ga ECHT proberen om er eens vroeg in te kruipen...
Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 14:35
Nancy78

Online Status
goed zo griet! way to go!!! we duimen!!

en ja, ellen, idd, daad bij woord... ben beteke verward vandaag vrees ik

ik ga toch morgenochtend testen hoor, ik zie de neg test van afgelopen zaterdag nog voor me en schrik voor nog neg test slaat me al om t hartje

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 14:28
Griet

hihi, ben toch niet volledig afgeschreven op jobmarkt denk ik. Heb mailtje gestuurd voor nog iets zeer interessant en hupla, binnen de 5min al telefoon en morgen op 1e gesprek. 't zal een drukke dag worden.

ellen, je bent zeker niet te negatief hoor, ik wil zeker zijn van mijnb eslissing.

nans, ik ga vanvond nog eens een paar andere stellingen noteren, nu met in achterhoofd dat die 1e job niets wordt. Goh, ben er toch wel erg mee bezig precies. Weer veel interessante dingen gezien vandaag.
Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 14:21
Ellen

Griet, amai zeg, da's serieus schrikken zeg! Ik zou er ook niet goed van zijn! Onze mollekes zijn toch echt wel nog héél kleintjes hé om al in het ziekenhuis te belanden?! Ocharme E'ke, hopelijk recupereert hij nu snel!

Wat die job betreft, ik denk niet dat ik mijn vast contract zou opzeggen voor iets tijdelijks. Er zullen zeker nog interessante aanbiedingen zijn die wel vast werk betekenen. En dan is het misschien wel beter om bv eerst nog 6 maanden naar je oude job terug te keren om dan de perfect job te vinden dicht bij huis én met vast contract. Het is natuurlijk wel héél spijtig als je een schijnbaar leuke job moet afzeggen omdat het geen vast contract biedt, maar ik zou nu toch kiezen voor de zekerheid. Maar da's natuurlijk mijn mening, Nans denkt daar blijkbaar anders over.
Ik zou ook niet echt voortgaan op het feit dat ze zeggen dat je daar dan gekend bent en dat er eventueel iets uit kan voortvloeien. Da's makkelijk gezegd hé, maar wel héél vaag. Allé ja, ik klink hier nu misschien wel nogal negatief, ik ben gewoon nogal nuchter in zo'n dingen.

Nanske, wij voegen daad bij woord en niet omgekeerd!
Enne, ik heb ook nog nooit speciaal gewacht op ochtendurine om te testen hoor! Bij M was het midden in de namiddag en bij O was het midden in de nacht! (wat je misschien dan wel als ochtendurine kan beschouwen?) Afin, dat doet er volgens mij echt niet meer toe, als je je echt niet meer kan inhouden, kan je zeker vanavond nog eens testen.

Leen, momenteel was het weer niet zo schitterend bij Belle, maar blijkbaar verwachten ze elk moment opnieuw mooi weer! Hopelijk is het zo een zalig weertje, dan zou het des te leuker zijn!

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 14:11
Nancy78

Online Status
goh, leen, 5d ga ik niet kunnen wachten, vrees ik
zal morgenochtend testen

griet, amaai, dan was jouw hcg bij E ook hoog zeg
bij mij dus dag van NOD negatief dus vrees dat dat nog niet veel gewijzigd zal zijn op enkele dagen...
en had het blijkb verkeerd voor ivm job, sorry. maar toch... doe je die afweging voor jezelf ns (die ik via mail doorgaf), ben benieuwd wat daar resultaat van gaat zijn

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 13:53
Griet

Nans, is zonder kans op verlenging, zeker niet op die plaats, maar eens je daar binnen bent ben je wel "gekend" en zo kan er "wie weet" nog iets uit voortkomen. Maar niets zeker op dat vlak. is beetje gelijk bij de overheid.

eneuh...tegenwoordig hoeft dat geen ochtendplasje meer te zijn hoor voor die testen! Voor E zelfs dag voor NOD gestest met zeer late avondplas!
Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 13:52
Leen

Online Status
Nancy, ik heb telkens al 5 dagen gewachten en 's middags getest. en telkens positief.

Ellen, dat is een goed idee zeg. Belle en C; zullen zeker laaiend enthousiast zijn. heel leuk dat jullie dat willen doen tijdens jullie vakantie. en voor genieten zal er ook wel tijd zijn hé. hoe warm is het daar nu al?

Griet, moeilijke beslssing

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 13:50
Nancy78

Online Status
griet, merci voor de tip ivm datum zo maar blijf voorbarig, eerst zien dan geloven
schrikkepeut nans is echt aanwezig momenteel

en ivm die job... je weet mijn standpunt hé... en maak je afweging meisje... Ik zou het doen maar wie ben ik hé , vooral omdat er kans op vast contract en verlenging was, nietwaar?

maar amaai, van E'tje verschiet ik wel, was toch veel ernstiger dan eerst gedacht. Chance dat je zo alert reageert meid! veel sterkte met het aerosollen

- zucht - wat gaat tijd traag als je zenuwen hebt

drukke avond straks, moet om 16u weg hier, want om 18u tandprotese in Gent en dan naar de osteopaat owv rugpijn . Da's ook goei vriendin van mij en ik ga hopelijk nog wat bijkletsen dan maar ook niet te lang of anders ben ik stikkapot morgen
maar wel goed dat avodn zo gaat voorbijvliegen dan

tata
nans

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 13:42
Nancy78

Online Status
oooooh ellen, nu doe je me terug hoop krijgen
morgen ben ik 3d overtijd, zou ik dan niet beter tot woendag wachten? maar weet niet of het gaat lukken... maar als het dan weer negatief is ga ik toepezot komen denk ik

wel leuk dat jullie naar LDF gaan naar Belle en C! Tof zeg!!! had ook al gedacht om dat te doen maar jullie voegen woord bij daad, schitterend! het zal toch leuk zijn om hen te zien en voor kindjes om samen te spelen! zalig!

en M'ke zal idd ooit wel goed beginne praten, het kan vrij snel gaan opeens hé, bij A van Pien was het ook op 3tal weken dat die volzinne sprak, denk ik, niet?

oké, nog es broekloeren

maar vré moeilijk hé, nu testen, want (a) op t werk en daar geen test en (b) niet mogelijk om buiten ochtendurine te testen zo vroeg hé

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 13:42
Griet

nans, zal ik even helpen? Mijn Nod was 20/3, eisprong was geweest 6/3 en E uitgerekend dus voor 27/11... bij jou dus een paar dagen minder!

Goh, bewogen weekend alweer. Weet niet of ik hier vrijdag nog geweest ben, maar E heeft op 't nippertje niet in 't ziekenhuis gelegen. zware bronchite dus die niet overging met aerosol, dus vrijdag met AB moeten beginnen. Het was dus ipv de virale versie, een bacteriële. Dat ventje was echt echt ziek, ben vrijdag met tranen in mijn goen van paniek anar de KA gereden, hij zag er zo slecht uit en had 's anchts hoge koorts gehad en dan plots neiging tot onderkoeling. akelig. Ik was net op tijd om te starten met AB en een longontsteking te vermijden, want het was bijna van datte. vanmorgent erug op controle geweest en zijn longskes zijn nog steeds neit zuiver, hij piept nog altijd, dus verder blijven aerotsjollen.

Ivm job zal het hoogstwaarschijnlijk negatief zijn, ze krijgen nieuws van een uitverkoren of die aanvaardt of niet, dus ik zal niet eens op gesprek moeten gaan. Morgen wel gesprek voor iets anders, is voor 6m, maar wel hier op 100m van thuis. ik twijfel nog sterk, want ik moet er wel mijn vast contract voor opgeven (al is dat sowieso de bedoeling, maa rliever voor eits vast natuurlijk). Als er tips of redeneringen zijn: alles is welkom om mijn keuze iets gemakkelijker te maken.

Sanne, hou je maar goed rustig, want als je begint te sukkelen met bloeddruk moet je toch opletten voor zwsvergiftiging he. Niet dat ik je ongerust wil maken hoor, maar een verwittigd vrouw is er drie waard he!
Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 13:33
Ellen

Vandaag een rustige dag! Mijn leerlingen hebben allemaal examens en zodoende moet ik bijna niet werken voor het onderwijs deze week! (Da's dan het voordeel van het secundair onderwijs hé!).

Eerst en vooral, Nans: spannend zeg! Ik kan het goed geloven zeg dat je er mee in zit, we begrijpen dat hier allemaal!
Ik wil je geen valse hoop geven, maar van O heb ik ook eerst negatief getest en toch al 2 dagen over tijd. 2 dagen later was het dan héééél licht positief en achteraf is dan gebleken dat ik een week minder ver was dan ik dacht (wat totaal niet klopte met de keren waarin we gefeest hadden, 't moet echt een onbevlekte ontvangenis geweest zijn hihi!)
Wie weet test je morgen toch positief?! Ik hoop het zo, ik zou het héél tof vinden voor jou!

G, zo leuk dat je er nog eens was! Ik ben blij te horen dat je gyn je toch nog kansen geeft. We kunnen echt maar hopen en duimen dat er nu eens eindelijk een embietje wil innestelen hé!

Pien, zo leuk dat A al zo goed spreekt! Ik ben daar echt jaloers van, als logopediste zijnde. Ik kijk er zo naar uit tegen dat M dat ook kan, maar hij is nog steeds niet zo rap in zijn spreken. Ik ben mijn boek over kindertaalontwikkeling, die we in de opleiding gekregen hebben, opnieuw aan het lezen en tot nu toe is alles eigenlijk wel nog normaal, maar tegen 2,5 jaar zou er toch een grote verbetering moeten zijn op vlak van uitspraak en zinsbouw. Hij heeft dus nog wat tijd hé... Ik ben alleszins al content dat hij van januari is en een jaar extra kleutertijd zal hebben, want ik heb het voorgevoel dat hij dat goed zal kunnen gebruiken.

Sanne, die doopsuiker is echt duur hé! Ik vind dat ook. En als je dan nog eens de prijs voor je drukwerk rekent, dan kost dat toch allemaal wel een bom geld.
Bij O hebben wij echt veel minder bezoek gehad dan bij M en ik heb hier dus nog doopsuikers in overvloed. Er zijn er hier wel nog veel van 't forum die nog geen gekregen hebben hé? Ik breng dat eens mee op een volgende date.

Volgende week hebben wij ook op verlof en we gaan weg... naar Belle in LDF!!! We hebben voorgesteld om hen ginder wat te helpen met de werken en we zien dat dus allemaal goed zitten! We zullen dinsdag aankomen en dan kan B toch een dag of 4 goed meehelpen met C! En dan kan ik wat helpen met Belle en hebben onze kindjes speelkameraadjes.
Ik kijk er wel naar uit, 't misschien wel niet vakantie in de pure zin, maar we zijn toch eens weg én in leuk gezelschap hé.

Allé, ik ga hier nog wat voortdoen!

PS: Nans, ga je dat nog kunnen uithouden tot morgen?

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 13:30
Nancy78

Online Status
en dat broek-loeren is toch ook wel ambetant
mijn collega uit de bureau denkt waarschijnlijk al dat ik een blaasontsteking heb
maar ze had wel al opgemerkt dat ik geen groentjes genomen had bij mijn broodje
die is echt niet dom, zou ik zeggen

soit
leen, ook jouw eet-verhaal vind ik best wel grappig
chance dat je niet rood wordt, ik zou dat voorhebben denk ik

nans

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >