Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 23/09/2008 @ 16:51 Pien | Ik ben niet zo moeilijk hoor! ![]() |
| 23/09/2008 @ 16:51 Pien | En dan zou ik best een boekhoud-diploma hebben zeker?? ![]() |
| 23/09/2008 @ 15:58 Pien | Zitten die sessies rap vol? Is er echt genoeg vraag naar? Zoiets bedoelde ik. ![]() ![]() |
| 23/09/2008 @ 15:58 Pien | Om zo begeleiding aan te vragen en aan info-cursussen deel te nemen en zo? |
| 23/09/2008 @ 15:57 Pien | Ja, die uren, nachten, weekends, 't zal vooral dat zijn dat J niet oz goed zal zien zitten vrees ik. Maar tegen dat ik afgestudeerd ben zijn we in het beste geval 3 jaar later, en dan moet je eerst toch een aantal jaar ervaring opdoen voor je zoiets kan beginnen. Dus ik gok zo op mijn veertigste.... Man man man, waarom doe ik toch niet gewoon normaaaaal??? |
| 23/09/2008 @ 15:56 g ![]() | wat bedoel je met 'er rap bij zijn om plaats te hebben'? |
| 23/09/2008 @ 15:54 Pien | Inderdaad, een onderonsje! Denk je echt dat dat een gat in de markt is? Moet je er rap bij zijn om plaats te hebben? (geen ervaring mee namelijk...) |
| 23/09/2008 @ 15:47 g ![]() | 't is hier een pien-g onderonsje aan het worden ![]() |
| 23/09/2008 @ 15:42 Pien | G, zo'n mooie site dat die hebben! Lijkt me dus echt de max om zoiets te doen, en hier in de streek is er nog niets dergelijks. |
| 23/09/2008 @ 15:36 Pien | Ja, ik heb eigenlijk nooit echt begeleiding gehad tijdens de zs-en, en eigenlijk ook niet zo veel gelezen en zo. Raar he? Ik had daar niet zoveel behoefte aan, dacht dat dat zo ook wel allemaal zou lukken en dat was uiteindelijk ook zo. Ik had maar 1 boek waar ik echt supergraag in las: The Pregnancy B o o k, iets redelijk oud, maar oh zo goed en herkenbaar geschreven! Ik had ook het chiqueste boek uit de Fn ac gekocht maar daar heb ik amper door gebladerd op die 3 keer 9 maanden. Maar alles wat met zwangeren, bevallen, boorlingen en bv te maken heeft interesseert me wel mateloos!! Ik moest het gewoon eerst onbevangen proefondervindelijk kunnen meemaken denk ik, nu wil ik er alles van weten! ![]() |
| 23/09/2008 @ 15:08 Pien | Grappig dat je dat schrijft, ik zit hier al een hele tijd op die site en op sites van allerlei geboortehuizen te surfen! ![]() |
| 23/09/2008 @ 14:23 Pien | G, wihiiiii! Ik lig hier in een deuk met de uitspraak over grootouders-kinderen-kleinkinderen!! Inderdaad, 't is misschien nu ECHT wel het moment om mijn zin te doen, misschien merken ze het niet eens! Vanmorgen ben ik nog vanalles gaan regelen, heb nu eigenlijk vrijwel alle papieren in huis om eraan te beginnen... Nu toch nog eens kortsluiten met J..... Ik ga een afspraak maken donderdagmiddag om te zien welke vrijstellingen ik zou krijgen (niet veel in elk geval, dat bleek al aan de telefoon, maar daar doen we het ook niet voor natuurlijk! ) Eigenlijk zie ik het zelf echt wel helemaal zitten...RIEN RIEN RIEN, nog eens een oproêp aan jou: was dat doenbaar om een hogeschool-opleiding te volgen, waarom heb je het uiteindelijk geprobeerd en waarom ben je gestopt? Ik ken zelf helaas geen enkele vroedvrouw, ik zou dus niet weten wie uit te horen, ik kan toch niet zomaar eender wie plots opbellen? Ik heb wel een heel lang telefoongesprek gehad met de opleidingsverantwoordelijke gisteren, zij had ook 7 jaar als vroedvrouw gewerkt, heb haar uitgevraagd over arbeidsvoorwaarden, leefomstandigheden, mogelijkheid tot combineren met een gezin, loon etc. Maar wou toch dat ik nog eens een second opinion kon uithoren. G, wat voor werk is het voor imm? Zou ik eens kunnen komen helpen op één of andere manier? Anders graag hoor! |
< vorige pagina | volgende pagina >

zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

Man man man, waarom doe ik toch niet gewoon normaaaaal???
je kon gewoon telkens zelf zien dat alles ok was!
Ik moest het gewoon eerst onbevangen proefondervindelijk kunnen meemaken denk ik, nu wil ik er alles van weten!