< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Babygeluk in 2006?Wie ook ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Babygeluk in 2006?Wie ook ?
11/07/2008 @ 08:46
cindy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Het is maar stilletjes hier de laatste tijd.

Lieke, en, nog alles in orde of al bevallen misschien

De foto's voor het geboortekaartje zijn heel goed gelukt gisteren. Binnen enkele weken kunnen we naar het voorontwerpje gaan kijken. Ik ben eens benieuwd.

Hoe gaat het met de rest? Alles ok?

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 10:12
Lieke

Cindy, ik loop nog rond hoor! Vandaag mijn laatste werkdag, ik hoop tegen eind volgende week te bevallen, zo'n weekje op voorhand zou ik wel zien zitten. En naar't schijnt is't volgende week vrijdag volle maan... Ella is ook bij volle maan geboren... dus wie weet...
Het zal wel mooi zijn, jouw geboortekaartjes... heb je die van Jochen ook zelf laten maken? Of gewoon bij een drukker besteld?

[Laatst gewijzigd door Lieke - 11/07/2008 @ 10:14] - Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 15:30
Lotte

hoi hoi,

hier alles ok, rustig...
De badkamer begint gelukkig al wat meer vorm te krijgen en we kunnen sinds gisteren ook al eens een bad nemen.
Heb dat deze morgen dan ook direct gedaan en het heeft ook echt deugd gedaan!

Met de vrouw van mijn pa gaat het wel, ze ligt nog tot zondag in het ziekenhuis en ik ga er morgen eens naartoe in het ziekenhuis.
Aangezien ze in gent ligt en wij in antwerpen wonen, zijn we er nog niet eerder geraakt.
Maar volgens mijn pa ging het al veel beter met haar.

@Lieke: ik duim voor je mee dat het volgende week prijs is! En hopelijk ga je niet overtijd!

voor de rest alles ok hier, Lily is een echt schatje!
Ze drinkt nu 2 flesjes per dag en nog 3 borstvoedingen dus en stilletjes aan aan het afbouwen...
Nog eventjes 's morgens en 's avonds bv en tegen dat ik ga werken, helemaal overstappen op flesvoeding.

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 19:51
L.

ciny
k ben al curieus naar je kaartjes!

lieke
begint spannend te worden he
goed afscheid genomen van je collegas??

lotte
wanneer moet je weer werken?? gaat snel he

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 10:45
M.

hoi allemaal,

eidenlijk eens een zonnetje te zien vandaag!
t is me wat geweest dat weer de laatste dagen
nuja, ga niet klagen want binnen een paar dagen vertrekken we naar de zon
oja, heb nog een navraag gedaan en er is airco op de kamer, oef
zo zal het tenminste doenbaar zijn om te slapen voor ons (en wij ook natuurlijk)
Laurine is ferm ziek geweest van haar prikjes, niet te doen
dinsdag en woensdag was ze zo al wat hangerig en lastiger dan anders maar donderdag ferm koorts beginnen doen, gans de tijd rond de 39 graden en s nachts zelfs iets meer dan 40
we kregen de koorts ook niet makkelijk naar beneden en heb toen naar de dokter gebeld
we hebben junifen gekregen en daarmee lukte het wel
vandaag is ze er precies weer wat door, geen koorts meer en terug speels en vrolijk

cindy, t is voor 2 weken dat we in Italie zitten
nuja, we gaan alleen met zen 3tjes dus als het tegenvalt kunnen we nog naar huis komen maar t zal wel lukken, zeker aangezien er airco is, als je allemaal goed slaapt dan zit je al beter in je vel en dat was een beetje het probleem in barcelona denk ik, te weinig geslapen en een kindje is daar lastig van hé, ik liep er zelfs lastig van rond
fijn dat de fotoshoor goed gegaan is
zet je er dan eens een paar foto's van op je profiel?
jammer dat je zoveel last hebt van het maagzuur, kan je weinig aan doen zeker?

L, allee nog even werken en t zit er ook op
dus jij neemt al je ouderschapsverlof na elkaar op nu
gaan jullie er nog even tussenuit ook deze zomer?

lieke, t is aftellen voor jullie nu hé en wie weet idd volgende week met die volle maan...

lotte, goed dat de badkamer eindelijk wat opschiet nu, t is maar een behelpen anders zeker?

groetjes

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 10:26
M.

na een heel slechte nacht toch naar de dokter moeten gaan met Laurine en ze heeft een oorontsteking
vannacht kwam ze gans de tijd wakker al wenend van de pijn blijkbaar dus
heb ab gekregen en normaal zou het op een dag of 2 moeten beter zijn
ik hoop het want anders amaai 12u zo in de auto zitten

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 11:38
cindy

Hey,

M, ocharme, daarom dat ze zoveel koorts maakte. Normaal gaat het wel heel snel beter eens de AB aanslaat.
Al goed dat jullie nu airco hebben in Italië. 2 weken zonder zou wel erg zijn, ja

Lieke, en, nog alles in orde? Ik duim mee dat het vrijdag mag gebeuren Heeft Ella nu al kunnen genieten van de nieuwe tuin met dat slechte weer vorige week? Gisteren was het wel mooi.

Lotte, fijn dat de badkamer vorm krijgt. Wij gaan binnen enkele weekjes ook nog een bad plaatsen. Ik verheug mij er ook al op om nog eens een zalig bad te kunnen nemen.

Erika, ça va met je 2 meiden?

L, oh, fijn, 5 weken verlof. Kan je eindelijk eens genieten van je 3 (b)engeltjes Je zal wel weten wat te doen! Heeft je vriend ook vrij dan?

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik krijg meer en meer last van mijn bekken, maar ja, dat hoort erbij. Of misschien niet, maar het zal er niet meer beter op worden voordat ik beval. Gisteren nog eens naar mijn paard gaan kijken wat ik vorig jaar heb verkocht. Hij ziet er goed uit en herkende mij nog. Ik mis hem nu wel weer, maar voor hem is het beter.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 13:13
Lotte

hallo iedereen,

M.: gelukkig is het nu uitgekomen van wat de koorts kwam! En met antibiotica zal het allemaal wel snel over zijn!
Mila heeft ook zo eens een oorontsteking gehad en op een gegeven moment kwam de etter uit haar oren gelopen! heel verschietachtig om te zien! Gelukkig was mijn ma er toen net en die wist dat het van haar ontsteking kwam. Zou anders nogal panikeren!

@Cindy: hebben jullie dan een foto van jullie 3 voor op het geboortekaartje?

@erika: alles goed met de dochters? is Amber nog zo flink?
En met Myrthe en haar kuren ook alles goed ?

@L.: ik moet 1 augustus terug beginnen... en het komt angstaanjagend snel dichterbij...
Ach ja, ik moet er een keer afstand van nemen hé. en ben al blij dat ik op een nieuwe job kan beginnen!

Lieke, ben je er nog?????

Hier alles ok. Lily is super flink! wat een engeltje is dat toch! ik hoor die neit van een ganse dag! Altijd op haar gemak, lachen,... we zijn er gisteren avond nog met op restaurant geweest en we hebben wij een heel rustig etentje gehad!
Met mila ook alles ok, nog altijd serieuze kuren soms maar ja... Als dan weer eens super lief is, vergeet je dat wel direct!

[Laatst gewijzigd door Lotte - 14/07/2008 @ 13:15] - Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 20:49
L.

hoi allemaal

M gelukkig weet je nu watr er scheelt... hopelijk is ze snel genezen he

hier nog drie daagjes werken.. K heb een dagje extra gevraagd, k hoop dat t goedgekeurd wordt, ben ik vrijdag al lekker thuis!!! ventje gaat eten met een collega en dan ga ik lekker mee...LOL
en ik neem maar één maand ouderschapsverlof nu he, en dat vanaf nu elke jaar tot ze net zes zijn!

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 09:04
M.

hoi dames,

kom snel al even afscheid nemen want denk niet dat ik nog veel tijd zal hebben vandaag
moet nog verder inpakken, boodschappen doen en dan met een zieke erbij
dus t zal tot binnen 2 weken zijn hé!
geniet maar allemaal van t verlof en Lieke doe dat goed meid

groetjes en tot later

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 12:19
Lieke

M, een hele fijne vakantie! Geniet ervan! Ik zal hier mijn best doen !!

Cindy, Ella heeft gisteren al goed buitengespeeld! ze vind het zo fijn om op het gras te spelen, echt chance dat we dat hebben kunnen bijkopen!
Spijtig dat je zoveel last hebt van je bekken! Het einde nadert hè...

Lotte, dat is altijd pijnlijk hè, terug moeten gaan werken, ik weet nu al dat ik in november ook een serieus dipje ga hebben, maar daar denken we nu nog niet aan!

L, geniet maar van je maandje thuis met je 3 rakkers!! Nog maar enkele dagen te werken...

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 09:26
Lotte

't is hier stillekes de laatste dagen...

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 09:54
Erika

hoi allemaal

hoe ist hier? ons Amber is een flink boeleke zenne, ze heeft nog wel last van haar verborgen reflux. Die nutrilon AR is wel goed maar zo'n dikke pap pff gesukkel met spenen en flesjes,dan heeft ze weer harde stoelgang en dan ligt ze uren te wringen ... ni alles!
verder ist een brave zenne, ze weent nooit bena!
Myrthe is heel lief en flink maar achter mijn rug durft ze wel serieuze deugnieterij uithalen! we belonen haar telkens als ze heel flink is en dat heeft effect!
heb speciaal wat speciaal nog wat speelgoed opzij gelaten voor na de bevalling zoals duplo en nu als Amber dan eens slaapt spelen we daarmee of een thee-serviesje, vindt ze schitterend.
De osteopaat vond geen verschoven werveltje dus dat is niet echt een grote verbetering geweest.

Ik begin er wel wat door te zitten, 3weken mega slaaptekort en dan de weken van voor de bevalling bijgerekend, ik voel mij echt een wrak! en kan hier geen rommel of vuil zien he, zo frustrerend! kheb dus geen rust, als Myrthe slaapt kuis ik ipv toen zij geboren was, mij zelf ook in bed leggen.

@Lotte: hoe hebben ze die reflux bij Lily ontdekt?

@Cindy: reageert Jochen op je buikje? Praat hij al veel? Myrthe héél af en toe 2 woordzinnetjes, maar meestal is ze te koppig!

@Lieke: nog een week! ben benieuwd of je zoontje vroeger gaat zijn of zoals Ella, inleiding en toch ni willen!

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 10:48
L.

lieke
begint nu echt wel spannend te worden he

hier alles goed, de eerste dag vakantie... hoewel "vakantie'
ben aan t verven van de living begonnen. die gaan we zondag met een paar mensen aanpakken en heb vandaag al onze toog (scheiding keuken/living) aangepakt in een accent kleur
primer en eerste laag ligt, en deze avond als de kids slapen dan de tweede laag
kan moeilijk gaan verven als ze hier rondlopen he, zo schoon zijn...

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 19:07
Lieke

Ik ben zojuist terug van de gyn, met ons ventje is alles in orde! Ik heb momenteel 2 cm opening, als het dit weekend niet spontaan begint mag ik kiezen of ik woensdag of vrijdag binnenga om het in te leiden... Ik ga dit weekend nog zien, en anders ga ik dinsdag langs de raadpleging om een datum vast te leggen... dus zeker ten laatste volgende week hebben we ons ventje in onze armen! Kijk er enorm naar uit!

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 20:00
L.

Och, lieke
wat fijn, nu kan je echt gaan aftellen!!!

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 20:09
cindy

Oh Lieke, spannend. Wie weet zet het dit weekend al door als je al 2 cm ontsluiting hebt. Was het vanavond geen volle maan? Nog veel sterkte die laatste dagen, ze zullen wel vermoeiend zijn.

Erika, kan je geen hulp krijgen in het huishouden of kraamhulp aanvragen? Dan kan je toch even bijrusten als Myrthe ook slaapt. Je rust is toch heel belangrijk hoor om de rest aan te kunnen.
Geweldig dat Amber zo'n rustige baby is. Heeft ze veel last van haar reflux? Mooie foto's op je profiel!
Jochen zegt wel al wat 2-woord zinnetjes, maar meestal gewoon woordjes. Alhoewel, als hij gemorst heeft of iets kapot gedaan ofzo zegt hij meestal 'papa daan', ook al is papa niet in de buurt. Ik vraag mij af hoe hij erbij komt soms Hij tettert wel de hele dag door, maar kan zijn naam nog niet zeggen.

Lotte, hoe gaat het met jou meisjes?

L, grote plannen dus in de living. De verfwerken hebben wij voor volgend jaar in het verlof gepland. Nog een lange tijd dus, alleen de kinderkamers worden nu geverfd. Ik kan mij wel heel goed inbeelden dat verven niet lukt als de kinderen wakker zijn

Hier alles ok. De harde buiken beginnen dikwijler te komen weer, maar ze doen geen pijn. Volgens mij is het nu vooral een voorbereiding op de bevalling. Binnen 8 weken is het ook onze beurt Het gaat zo enorm snel allemaal deze keer

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 21:21
L.

cindy
amaai, nog acht weken te gaan zeg!! gaat nu wel héél snel he
spannend allemaal

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 12:56
Lieke

Cindy, idd het was vorige nacht volle maan... maar ik heb er niets van gevoeld... hij zal nog te graag bij zijn mama blijven zeker?!

Ik wacht af... begin wel ongeduldig te worden...

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 17:53
Lotte

hallokes iedereen,

@Lieke: ik duim voor jou dat het nog spontaan komt dit weekend!
Ella zal nogal wat doen zeker als haar kleine broer er gaat zijn! Beseft ze het eigenlijk al goed?

@Cindy: het komt idd wel heel erg dichtbij nu! spannend allemaal seg!

Een goede vriendin is woensdag ook van een meisje bevallen: Axelle. Bijna iedereen in onze vriendenkring heeft nu ook kindjes of is zwanger of aan het proberen , wel leuk!

@L.: allez, je hebt er goede moed in! Verven en zo!!
Bij ons is net de electriciteit gedaan in onze badkamer. We hebben nu eindelijk terug verlichting.
Nu liggen de werken een week stil om de muur die nog nat is (daarom duurden de werken zo lang) nog wat verder te laten uitdrogen en dan kan alles betegeld worden en dan is het EINDELIJK af!!
Gelukkig kunnen we nu wel al ons bad en de pompbak gebruiken.

@Erika: ik ben met Lily bij de pediater geweest en zei toen dat ze nogal veel huilde. Ze vroeg toen of aan mij of ze veel slikte en veel zo 'gulpgeluidjes' maakte en dat was toen idd zo. En dan hebben ze daar direct de diagnose van verborgen reflux opgeplakt.
Ik ben alleen heel blij dat ze zo goed geholpen was met de osteopaat en dat ik ben kunnen stoppen met die zantac.

Goed dat Amber zo flink is hé, Lily is ook een echt schatje! Die weent ook bijna nooit! Alleen als ze moe is of honger heeft. En als ze moe is, valt ze met haar tutje en haar doekje bij haar ook direct in slaap.

Mila had deze morgen een VERSCHRIKKELIJK lastige morgen! Ik kon er gewoon niks met doen en ze was zoooo lastig!
Maar ze was om 7u wakker geworden van haar zus die wakker werd en ze was nog niet uitgeslapen.
Man, man, man, niks met te doen! Heb haar dan maar om 10u30 terug in bed gelegd en ze heeft dan wel tot half 1 geslapen.
Nu is ze gaan zwemmen met haar papa, vindt ze natuurlijk wel fantastich!

Morgen groot familie feest en daarna eens naar de gentse feesten. Raar, zo de eerste keer terug uitgaan sinds ik zwanger en bevallen ben...
vorig jaar op de gentse feesten was eigenlijk de laatste keer dat we echt eens goed gaan stappen zijn. 't gaat toch allemaal snel!

Ben ook aan het afbouwen met de bv, ze krijgt alleen nog 's morgens en 's avonds en ben dat ook stillekes aan aan het afbouwen.

ga haar toch verschrikkelijk missen als ik terug ben gaan werken!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >