Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/09/2008 @ 10:03 Erika ![]() | tegen zeven uur 3 kids in bed? amai, das rushen.Hopelijk slaat de aerosol snel aan.Zoals lieke zegt mss tv opzetten ofzo? |
| 24/09/2008 @ 20:37 L. ![]() | <m mijn kleintjes moeten er om zes uur al uit, vandaar dat ze er zo vroeg ingaan.. ik wou dat ze wat langer zouden blijven liggen, konden ze ook iets later slapen he, maar ja... |
| 25/09/2008 @ 13:13 M. ![]() | slapen ze in t weekend dat langer en blijven ze dan langer op? komen ze vanzelf wakker om 6u of moet je ze nog wakker maken dan? |
| 25/09/2008 @ 18:18 L. ![]() | ze worden helaas vanzelf wakker om zes uur (vooral in t weekeinde, in de week moeten we ze soms wakker maken) |
| 04/10/2008 @ 13:44 Lotte ![]() | hallokes iedereen, @Lieke: slaapt Daan terug al wat beter? 't is vermoeiend é als ze zo slecht slapen. Nu ja, hij is nog klein hé. Tot wanneer ben je eigenlijk nog thuis? @L.: ik heb met Lily ook al moeten aerosollen maar zij was nog een pak kleiner dan je ventjes nu hé. dan beseft ze dat ook veel minder. Kan mij voorstellne dat uw ventekes er niet gediend met waren! @Erika: ik heb ook spotting sinds ik mijn spiraal heb. Wel vervelend soms omdat je dat helemaal niet kan voorzien. Ineens zit je dan op het werk op het toilet en lap, een plek... 't is nu de laatste weken precies wel beter bij mij. @M: leuk dat Laurine gaat stappen! 't is toch wel gemakkelijk als ze zelf al eens wat stapjes kunnen zetten. Moet je er niet altijd met rondzeulen en als ze het beu zijn in de buggy, kunnen ze zelf al wat rondwandelen. Ik ben donderdag met Lily ook naar k&g geweest met Lily. ze weegt nu 7,2 kg en is 64,5 cm op 26 weken. Vroeger zat ze altijd bovenaan de curve,nu wat meer naar het midden toe. Maar dat is normaal als je van bv overschakelt naar vaste/fles voeding. zeker omdat het vrij lang geduurd heeft eer ze goed patatjes at. Maar ze volgt nog altijd mooi haar curve dus er is niks abnormaals. Ze is helemaal goedgekeurd door de dokter. Moest gelukkig deze keer geen spuitjes krijgen. @Erika: ik heb dat rotarixvaccin ook gegeven maar dat wordt oraal gegeven hé. Ik heb heel wat foto's op facebook staan van de kids, ik zal de link es posten: http://www.facebook.com/album.php?aid=89834& voila, nu kunnen jullie mijn dochters es bewonderen! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Babygeluk in 2006?Wie ook ?

' maar in tegendeel, ze is heel flink geweest hoor, goed gespeeld en geslapen, veel gegeten en meer dan een half uur liggen knuffelen met haar 'tante' op de speelmat
ben zo blij dat te horen, t is een teken dat ze daar echt graag is

Ze begint ook terug mooi mollig uit te zien, maar het is ook een echt hongerlijderke. Om de 3 uur drinkt ze een flesje van 120 ml + 4 schepjes leeg. 's nachts laat ze er soms 4 of 5 uur tussen, maar dat is maar 1 keer. Och ja, ik ben wel blij dat ze weer zo goed bijkomt. Ze is ook een heel rustig babytje nu. Het enige waar ze last van heeft, zijn haar billetjes. Die zien bijna constant rood en nu liggen ze ook open. We gebruiken al enkele dagen geen natte doekjes meer en smeren alle keren dermocreme op haar poepke, maar het wil maar niet weggaan. Iemand nog tips, want ze heeft echt pijn als we haar een zuivere pamper moeten aandoen
naar de speelplaneet, kunnen onze meiden eens goed ravotten samen

, vind het wel jammer dat ik er niet bij was maar als ze het thuis nog eens doet zal het voor ons ook als de 1e keer aanvoelen

heeft iemand hét recept? al geprobeerd van internet, boerinnenbond, piet huysentruyt ... of ligt dat aan mijn oven? (combi)...