< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Babygeluk in 2006?Wie ook ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Babygeluk in 2006?Wie ook ?
04/07/2008 @ 08:34
cindy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

gisteren terug naar de gyn geweest. Alles in orde en ons meisje zou gisteren al 1500 gr wegen. Ze zou ook terug in stuit zijn gedraaid. Dinsdag lag ze nog goed en nu heeft ze haar terug omgekieperd, maar ja, dat is een teken dat ze nog plaats genoeg heeft.

Lotte, erg dat je je zo depri voelt. Alles komt precies ook wat gelijk voor jou. Ik zei deze week nog tegen mijn man dat ik het deze keer moeilijker ging hebben als ons meisje groter werd omdat het het laatste is. Ga je volledig stoppen met borstvoeding of de morgen en avondvoeding nog doorgeven als je terug moet gaan werken?
Je had ook een nieuwe job, he, geloof ik. Had je daar al gewerkt voor je in verlof ging of moet je nu daar starten? Ik hoop voor jou dat de badkamer toch snel afgeraakt, dat je op zijn minst al uit de puinhoop bent.

Voor de rest niet veel nieuws. Vandaag al 30 weken Wat gaat het deze keer snel!

Lieke, nog niks aan het beginnen bij jou? Wordt nu wel weer spannend!

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 09:18
Erika

hoi allemaal,

Cindy, nu je meisje in stuit ligt krijg je dan niet nog een echo? Dit was de laatste zei je toch he?
Wat zei de gyn van die pijnlijke harde buiken? Moet je niet eens aan de monitor?
oppassen he... !!!

Lieke, ben heel benieuwd naar je zoontje! hihi ik heb hier mijn broodjes préparé enzo al veroberd zenne! mijne man zegt, allee, eet gij nu weeral prépare!' LOL
Moet je nu nog een examen gaan doen voor die functie bij de gemeente?

Lotte, heeft Lily verborgen of 'gewone' reflux? Slaapt ze al door?
Kan geloven dat je er wat onderdoor zit, alles komt samen hé, mss sta je er veel alleen voor met die 2 kindjes, dat is wel vermoeiend he!

M. wat kan Laurine al zoal zeggen?

Over de koppigheid/woedeaanvallen/hysterische buien: idem hoor!
Bij ons is het echt slecht eten dat Myrthe doet, echt uitdagen.Ze kiepert nog net haar eten ni op de grond.Was al voor Amber geboren was dus 't is geen reactie op haar zusje.
Gisteren heeft ze eens een tik op haar pollen gehad, ze was zo kwaad! dan kalmeerde ze ff.
Ben niet voor tikken uit te delen, maar af en toe een 'pedagogisch verantwoorde tik op de vingers' vind ik nog te doen, of hebben jullie een andere mening?

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 09:22
Erika

oja Lotte: dat van dat laatste kindje, heb ik ook enorm!
Elke geeuw, kreun, blik van ons Amber doet me zo wegsmelten en tegelijk denk ik: oh dit is de laatste keer dat ik dat zal zien ...

Kun je evt ni 's morgens en 's avonds nog BV geven, dat hoor je wel meer?

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 10:38
cindy

Erika, normaal krijg ik geen echo meer. Tenzij ze op 37 weken 'voelt' aan mijn buik dat ze nog in stuit ligt. Maar ik ga er eigenlijk wel van uit dat ze nog zal draaien. Jochen is ook pas op 35 weken gedraaid.
Jochen heeft ook al eens een pedagogische tik gehad hoor. Het doet hem helemaal geen pijn, maar hij verschiet er wel van en stopt zijn hysterisch gedoe dan. Ik weet me soms ook echt geen andere raad. Niks helpt dan en hij blijft krijsen en slaan, stampvoeten, ... Uiteindelijk, ik heb vroeger wel vaker een lap tegen mijn poep (die wel pijn deed) gehad en ik heb er ook geen trauma's aan overgehouden en ik verwijt mijn ouders zeker niks, dus ...

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 10:44
cindy

Ah ja, over die pijnlijke harde buiken. De laatste weken doen ze geen pijn meer, maar de gyn zei dat ik het wat rustiger aan moest doen. Het was echt wel een teken dat ik alles wat geforceerd had. Op het werk is het nu weer wat rustiger en ik voel mij ook al een stuk beter. Van het moment dat ze in regelmaat terug kwamen, moest ik wel dadelijk bellen.

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 13:28
Lieke

Cindy, ik heb ook wel veel harde buiken, maar gelukkig geen pijnlijke... momenteel gaat alles hier wel goed, wel 's avonds last van opgezwollen voeten. Denk wel dat ons ventje al goed aan het indalen is, maar nog niets begonnen...
Hopelijk gaat jouw meisje zich terug goeddraaien, tegen de bevalling, ons ventje ligt al van 25 weken met het hoofdje naar beneden, mss zelfs al van vroeger?!

Erika, goh daar kijk ik toch ook serieus naar uit... terug gewoon kunnen eten... ik houd het al 9 weken vol, dus die 3 laatste zullen ook nog wel lukken zeker?!
Ik heb 25 juni mondeling examen gedaan bij de gemeente, en ze gingen binnen 3 weken iets laten weten, want dat moet nog eerst voorgelegd worden bij het College van Burgemeester en Schepenen. Het was echt niet gemakkelijk...denk dan ook niet dat ik het zal worden... maar ja we hebben werk, dus niets te verliezen.

Ik heb in de week naar de dokter moeten bellen voor mijn suiker-resultaten en ze zijn zo goed dat ik niet meer op controle moet voor de bevalling... natuurlijk als ze ondertussen toch de hoogte ingaan, moet ik zelf teruggaan...

Woensdag moet ik terug naar de gyn, moet wel bij een andere langsgaan omdat mijn gyn op verlof is, ik ben benieuwd of ik al meer opening heb en of ons ventje al goed ingedaald is, want zo voelt het in ieder geval wel....
Nog één weekje werken, amaai wat ben ik aan het aftellen...

Lotte, ik had dat al bij Ella zo... want mijn ventje wou steeds maar één kindje, dus dacht dat Ella al het laatste ging zijn. Nu bij het volgende zal ik dat zeker terug hebben, want ons ventje gaat wel zeker ons laatste kindje zijn... Wel een vreemd gevoel dat ik echt wel de laatste weken echt zwanger ben... ik ga het weer missen...

[Laatst gewijzigd door Lieke - 04/07/2008 @ 14:52] - Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 10:58
Erika

Cindy: ik deel idd geen lap rond haar oren of klets zenne.Kheb er vroeger ook gehad, en ben er niet door getraumatiseerd!
Ik probeer ook niet te roepen. Ach ja. Nu ik niet meer zwanger ben heb ik wel terug veel meer geduld hoor!

Lieke: 't zal nog wachten zijn op de beslissing dus, maar wie weet he? Jullie moeten allemaal zo lang werken hé, ocharme.

Ik heb groot nieuws.
Ik heb gisteren met mijne man een gesprek gehad en ineens zei hij dat hij nog wél een derde kindje wil!!!
Als ik 30 ben ongeveer, dan zit er ff een tijdje tussen, en dan hebben we financieel een beter overzicht mss dat we dan verhuizen en dat ik dan volledig stop met werken.De kans is nl. erg groot dat ik tegen dan invalide wordt verklaard door mijn reuma/fibromyalgie en dan zou hij mij ten laste kunnen nemen.
Het zijn nog geen concrete plannen dus, binnen een maand laat ik een mirenaspiraal steken en als die eruit moet, gaan we zien hoe de situatie is maar mijn ventje zei dat het wel goe zal zijn...
pfff ik was er echt ni goe van!
zo'n nakomertje en toch niet té oud zijn, zie ik echt zitten!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:08
M.

hoikes,

we zijn woensdag terug naar K&G geweest met Laurine, terug 2 prikjes gekregen en oeioei t was groot , de tranen sprongen me bijna zelf in de ogen, ze zat te trekken en te doen om bij mij te kunnen komen ben blij dat ze er nu weer vanaf is voor een paar maanden hoor
voor de rest heeft ze ook een paar 'testjes' moeten doen, je kent dat wel, blokjes in en uit de doos halen, tussen 2 vingers iets vastnemen,... dat was allemaal goed
ik maak me alleen wat zorgen over de lengte en gewicht, ze zit maar op de p10 dus nog 90 kindjes die groter en zwaarder zijn dan haar
ze weegt nu 8,090 kg en meet 72,5 cm, dus idd klein en fijn
ze zeiden dat ik me er nog geen grote zorgen moest om maken en dat ze t verder gingen opvolgen
t is gewoon geen grote eter en ze is heel actief en verbruikt wel veel energie
nuja, t doet me nu soms wel twijfelen hoor, misschien moet ik haar wa meer aansporen om meer te eten? wat denken jullie?

erika, leuk zeg dat je ventje nog een 3e kindje zou willen hé en zoals je zegt, nu even genieten van 2 kindjes en dan nog een nakomertje die toch niet superveel jonger zal zijn
oja, ik denk dat ik ook wel eens een 'tikje' zou geven als t echt nodig is hoor, heb er vroeger zelf ook gekregen en er niets aan overgehouden
echt slaan is iets anders natuurlijk maar eens een kleine waarschuwing kan vast geen kwaad
Laurine zegt al mama, papa, teentjes, poes, kindjes, koetje, visje
allemaal kleine woordjes maar ze klinken me als muziek in de oren

lieke, supernieuws dat je niet meer terug moet voor je suiker!
en nu nog een paar dagen werken en je kan helemaal lekker genieten van het thuiszijn
tot wanneer zal je dan thuis zijn?

lotte, oei wat vervelend dat de werken zolang aanslepen
wat is juist het probleem? zou er ook gek van worden als alles hier overhoop staat, t was zo met onze nieuwe keuken en dat duurde maar eventjes
hopelijk betert het gauw met Mila haar kuren, tja zal de leeftijd zijn hé
gelukkig gaat alles zo goed met Lily
kan geloven dat je t ontziet om te gaan werken, is altijd een zware periode

cindy, fijn dat jullie zo'n mooie 3D echo hebben gehad
jammer dat jullie meisje nu gedraaid is maar ze kan nog terugdraaien, ze heeft nog tijd genoeg

groetjes

Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:52
cindy

Hey,

M, Laurine zal gewoon haar eigen curve volgen. Niet alle kindjes kunnen even groot zijn he. Ik zou haar niet forceren met eten, misschien wat dikwijler iets proberen aan te bieden, maar als ze niet wil, wil ze niet. Zolang ze energiek genoeg is, is toch alles in orde. Die spuitjes zijn altijd zo erg voor hun Het is voor hun eigen goed, maar ja, wat begrijpen zij er al van. Ze kan wel al enorm veel woordjes zeggen hoor voor haar leeftijd Flinke meid!

Lieke, nog 1 weekje en dan eindelijk verlof Goed van je suikerwaarden! Nog even geduld en je kan weer normaal eten.

Erika, oh fijn, later nog een derde kindje!!

Jochen ligt sinds vrijdagnacht in zijn ander kamertje in het grote bed Het gaat eigenlijk redelijk goed. Vrijdag ben ik eventjes bij hem moeten blijven omdat hij wat bang was, maar hij is toen als een blok in slaap gevallen. Vorige nacht heeft hij ook goed geslapen. We zijn er eigenlijk nog niet uit gemoeten omdat hij eruit komt.

Tom heeft zich van het geld van zijn verjaardag een trampoline gekocht. Hij en Jochen zijn nu al het grootste deel van de namiddag buiten aan het springen. Jochen vindt het fantastisch en wil zelfs niet weg gaan.
Jochen heeft het toch opgegeven nu We gaan dus eens op de kermis kijken hier in het dorp.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]