Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/07/2008 @ 19:51 L. ![]() | ciny k ben al curieus naar je kaartjes! lieke begint spannend te worden he goed afscheid genomen van je collegas?? lotte wanneer moet je weer werken?? gaat snel he |
| 17/07/2008 @ 09:26 Lotte ![]() | 't is hier stillekes de laatste dagen... |
< vorige pagina | volgende pagina >

Babygeluk in 2006?Wie ook ?

ze doet gelukkig geen koorts maar is wel hangerig en huilerig, t is maar goed als ze bij mij kan zitten...wel wat vervelend, wil ze nu ook niet te veel gaan verwennen hé
voor mij een broek, 2 t-shirtjes en wat ondergoed en dan voor Laurine een volledig nieuwe garderobe, ze is net aan t veranderen van maat dus t was de moment ervoor
nuja moet me dan wel vaker inhouden om niets nieuws te kopen want op den duur heeft ze veel te veel om te dragen
Jochen heeft alleen nog maar het terras achter. Er is gras ingezaaid, maar we moeten nog even wachten totdat dit uitkomt. Trouwens de dag nadat dit ingezaaid was, is er weer een wolkbreuk boven ons geweest en ik denk dat het meeste weggespoeld is. Ze zouden dit komen herstellen, maar ik heb tot nu toe nog niemand gezien.
(en wij ook natuurlijk)

?