Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 04/08/2008 @ 20:46 Lieke ![]() | Ik heb de eerste fotootjes van Daan op mijn profiel gezet! Wat vinden jullie ervan? |
| 29/07/2008 @ 23:48 Erika ![]() | Proficiat Lieke! amai,bijna een brok van 4kilo! ben benieuwd naar je verhaal. en idd, inleiden is toch anders dan 'gewoon' bevallen hé? |
| 29/07/2008 @ 10:39 Lotte ![]() | Een dikke proficiat Lieke! |
| 29/07/2008 @ 07:38 L. ![]() | Lieke gefeliciteerd met de geboorte van je flinke zoon!! amaai, een flinke brok precies! en we zijn nieuwsgierig naar je verhaal!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Babygeluk in 2006?Wie ook ?

.
Gelukkig gaat het ook goed met Ella. Zal toch wel een hele aanpassing zijn. Je bevalling is precies heftig maar snel verlopen. Achteraf zal je het wel allemaal kunnen relativeren, maar op het moment zelf
Ben je geknipt of gescheurd?
Toen Jochen die leeftijd had, moest ik ook honderd keer 'neen' zeggen en hem wegnemen van wat hij aan het doen was. Na een tijdje gaan ze wel door hebben hoor dat als ze het een keer niet mogen, het de volgende keer ook niet mag. 1 x 'neen' is dan meestal voldoende
...

te krijgen op reis en was ze nu aan het afwachten dus vandaar...

Zou ik ook wel willen.
ze wil ook de kleuren benoemen maar ze kan ze nog niet zeggen.Nogal frustrerend denk ik.Ze kan veel meer dan wij denken.