Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 20/05/2008 @ 19:41 L. ![]() | amaai al die flinke potjeshangers k zal er dan toch ook nog eens mijn werk van moeten maken hier wilt het voor geen meter vlotten! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Babygeluk in 2006?Wie ook ?

hopelijk blijft ze t volhouden
ook gedoopt, wij zijn zelf ook gedoopt en getrouwd voor de kerk en t is een beetje zoals erika zegt, ze kunnen er dan later mee doen wat ze willen hé
Oude mensen zijn daar nog zo fel voor, maar wij ook niet hoor. We hebben Jochen laten dopen omdat we toch een beetje gelovig zijn en hem later ook zijn communie wouden laten meedoen met de andere kindjes in zijn klas.
terecht in het hiernamaals 

Ik hoop echt voor jou dat het niet zover komt dat je insuline moet gaan spuiten en dat eens Daan geboren is, alles weer normaal wordt. Veel sterkte met je dieet!!

zal nogal blij zijn ermee! grappig dat hij nu zo een eigen willetje krijgt, soms vast ook wel vervelend maar ik moet me ook altijd proberen in t houden van te lachten als Laurine iets 'uitsteekt'
Dan ben je inderdaad zo fier!! Gisteren nog eens geprobeerd, maar op het potje kwam niks en toen hij rechtstond, deed hij pipi op de grond