Eindelijk ben ik er nog eens geraakt! Ik ben vandaag een dagje thuis vandaar... op het werk geraak ik niet meer op internet omdat ik nu iemand in opleiding heb bij mij. En om eerlijk te zijn heb ik 's avonds geen fut meer...
Gisteren ben ik naar de gyn geweest en alles is goed in orde met ons kleine ventje, vlgs de gyn zou het wel een dikkertje worden... maar ja dat was ons Ella ook bij de geboorte... ik heb de gyn ook gevraagd of hij de eerste 24 uur in de couveuse zou moeten omwille van mijn suiker. Maar dat zou zeker niet het geval zijn... omdat ik zo mijn suiker onder controle kan houden en geen insuline spuit! Oef weer iets waar we gerust in zijn! 25 juni moet ik terug op controle, dan gaat hij nog eens het gewicht en de grootte van ons ventje bepalen...
Momenteel 5 kg bijgekomen in totaal... en waarschijnlijk gaat daar bijna niets meer bijkomen vlgs de gyn! Dus da's ook weer goed nieuws...
Ben wel enorm aan het aftellen tot ik terug gewoon mag eten... het wordt hoe langer hoe moeilijker vind ik!
Cindy, een beetje laat, maar toch nog een gelukkige verjaardag! Goed verwend geweest, zo te lezen!
Ella slaapt nu al enkele dagen in haar groot bed en het gaat redelijk goed, in het begin kwam ze er gemakkelijk uit, maar dan moest ze telkens in haar klein bed gaan slapen van ons. En nu komt ze haar grote bed niet meer uit! Dus het heeft wel effect gehad!
ik heb vandaag voor Ella verschillende kleine cadeautjes gekocht, zo krijgt ze elke keer dat ze haar mama en broertje komt bezoeken in het ziekenhuis een klein cadeautje! (heb enkele boekjes gekocht, een dvd, een pop voor haar dora poppenhuisje, ...)
Lotte, mooie fotootjes!!
L, goh jouw ventjes worden echt al groot! Je ziet zo dat het broertjes zijn, vind ze echt schattig!
M, geniet maar van jullie reisje! Deze zomer blijven we thuis, maar volgende zomer wil ik er toch ook wel even tussenuit met de kinderen!
Erika, hoe gaat het met jou? Nog het gevoel dat het voor elk moment kan zijn?
Oh ja, ik ben vandaag examens gaan doen voor administratief medewerker hier op het stadhuis, goh het was weer verschrikkelijk moeilijk! denk niet dat ik geslaagd ga zijn, maar ja ik heb werk dus zeker niets te verliezen gehad... ben benieuwd naar de uitslag!
In de week is de landmeter ons nieuwe tuintje komen opmeten, gisteren is iemand komt opmeten voor de omheining te plaatsen en morgen moeten alle papieren binnen bij de notaris... dus er begint een beetje schot in de zaak te komen... hoop volgende maand gras te kunnen laten leggen (zo van die matten), dan kan ons Ella daar volgende maand al op spelen! En dan kunnen we eventueel een doopfeestje geven in de tuin in augustus!