< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Babygeluk in 2006?Wie ook ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Babygeluk in 2006?Wie ook ?
18/06/2008 @ 16:36
cindy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
bij Jochen heb ik mijn laatste echo ook gehad rond 30 weken. Alleen als ik overtijd ga of het kindje in stuit ligt wordt nog een echo gedaan, anders niet meer. Ik vind het wel spijtig, de praktijk van mijn gyn is daar heel strikt in

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 10:43
Erika

idd, lichamelijk wordt het heel zwaar, hij had me gisteren zelfs al willen strippen.
Gisteren ben ik een stuk slijmprop verloren. En nog enkele venijnige rugweeën gehad.

Wel raar dat je 3juli al je laatste echo krijgt! kijk eens in je moederboekje, normaal moet je rond week 36 de laatste echo krijgen, die zijn ze eigenlijk verplicht dacht ik?
Voor gewichtsschatting, vruchtwater en placenta na te zien.

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 08:46
cindy

Oh Erika, spannend!! Zijn er tekenen dat ze toch nog voor maandag zou komen? Leiden ze je zo vroeg in omwille van je reuma en bekkeninstabiliteit? Wel al een heel mooi gewicht van je meisje.

Ik herinner me je harde buiken nog. Dat was ook een heel stresserende periode voor jou he. Hier is het alleen het werk wat mij stress bezorgt en dan nog alleen een paar huurders die moeilijk doen. Ik moet er dadelijk weer naartoe, ik hou mijn hart al vast

We moeten 3 juli terug naar de gyn en dan krijgen we ook onze laatste echo. Juist op mijn man zijn verjaardag

Gisteren Jochen zijn nieuw bedje in elkaar gezet (allé, mijne man dan) en vandaag de kleerkast. Dan moeten we in het weekend alleen de deur nog hangen en Jochen zou kunnen verhuizen. Ik ben eens benieuwd hoe hij gaat reageren.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 15:28
Erika

hoi hoi,

Lieke, wow een gemiddelde van 65 glycemie! proficiat hoor, dat je dit zo goed hebt gedaan, ondanks je niet zo fijne dieet!Chapeau!
Bezig aan het tuintje?

M. en L. héél veel plezier op verlof en met opgeladen batterijtjes terug behouden thuiskomen!

Lotte jij vertrekt ook bijna zeker?

Cindy, pas maar op met die harde buiken ... je weet dat ik er ook veel had en stressperiodes hé. Wil je niet bangmaken maar neem toch maar voldoende rust. Een tweede ZW is sowieso al zwaarder dan een eerste.Wanneer moet je terug naar de gyn?

Binnen dit en 6dagen worden we weer mama en papa! Want ben vanmorgen naar de gyn geweest, alles was erg goed, ontsluiting was vermeerderd dus kon al de vliezen breken maar uiteindelijk is er beslist nog tot maandag te wachten, en dan word ik ingeleid. (23juni)
Ons was ni veel meer bijgekomen, ze is nu 49cm en weegt 3.100 kg.
Deze keer was de GBS wisser negatief dus ik mag in bad! yeah!
Het begint echt spannend te worden nu...

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 21:42
M.

hoi allemaal,

ik kom alvast even dag zeggen, we vertrekken woensdagmorgen vroeg maar denk dat ik morgen niet veel tijd meer zal hebben om langs te komen
moet nog de valiezen inpakken, wat laatste spullen in huis gaan, wat opruimen, naar de bank gaan... t zal nog een drukke dag worden maar erna is t lekker relaxen

cindy, oei niet zo leuk die harde buiken, probeer je maar in de toekomst niet te veel meer op stang te laten jagen, je heeft voorrang nu!

groetjes en tot later

[Laatst gewijzigd door M. - 16/06/2008 @ 21:44] - Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 21:37
cindy

Hey,

L, wel een beetje te laat, maar ik hoop dat jullie je deze week eens goed kunnen ontspannen aan zee. Geestelijk dan, want van lichamelijke ontspanning zal wel niet zoveel in huis komen met je 3 zoontjes

M, mocht ik niet meer langskomen, ook jullie een heel fijne reis. Jullie vertrokken woensdag he?

Erika, en? Nog niets? Maar ja, als het gisteren gebeurd is, zal het nog wel een paar dagen duren vooraleer wij het te horen krijgen. Ben benieuwd

Lieke, nog een paar weekjes en je bent van dat dieet af. Ik kan er goed inkomen dat het heel moeilijk begint te worden. Je doet het wel heel goed zo te lezen. Je suikerwaarden zijn toch mooi onder controle.

Hier is het weekend iets minder ontspannen geweest. Vorige week heb ik een enorm gestresseerde week gehad op het werk en vrijdag was hiervan het hoogtepunt. Ik heb mij echt enorm opgejaagd vrijdag met het gevolg dat ik vrijdag en zaterdagnacht erg pijnlijke harde buiken heb gehad die regelmatig terugkwamen. Ik werd echt bang dat ons meisje veel te vroeg zou komen. Zondag en vandaag gaat het gelukkig weer beter. Ik heb nog harde buiken, maar de pijn is minder en ze komen ook niet meer regelmatig. Morgen maar een dagje verlof genomen om wat te rusten.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
15/06/2008 @ 20:59
M.

hoi allemaal,

terug wat tijd om langs te komen, er is weer niets op tv met die voetbal gans de tijd nu
denk niet te laat te gaan slapen, ben doodop, gepoetst, de was gedaan, boodschappen, verder gewerkt in de keuken, t was me weer t weekendje
t zal deugd doen ons weekje barcelona hoor
morgen nog werken en dan dinsdag op t gemak inpakken en woensdag zijn we weg joepieeee

erika, oei rugweeen, nog veel last van gehad?

lieke, super dat je suiker zo goed staat nu, blijven doordoen zoals je bezig bent hé
welja de zonnebank heeft wel deugd gedaan, is zo even een relaxmoment, ben wel wat verbrand, ben een plek vergeten in te smeren en ja t is van dat...

L, geniet er ook maar van en niet te veel stressen met t inpakken hé
ik heb bewondering voor je hoor, ik loop hier al te denken 'amaai zoveel mee te doen met eentje erbij"

groetjes

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 21:38
L.

We staan aan de vooravond van een weekje vakantie!
Lekker ontspannen (allé, dat hopen we toch) en lekker genieten van de belgische kust (met het weer erbij te nemen zoals het komt natuurlijk).
Maar amaai, wat bezorgt dat veel stress, valiezen pakken voor vijf, waaronder drie kleintjes onder 2,5 jaar. T is hier precies ne volksverhuis!!!
2 tassen vol met kleren (goed weer, slecht weer, koud weer, zwemspullen voor in t zwembad, ....), plooibok met pampers (120 stuks!!), washandjes, badhanddoeken, ...
plooibok met alles voor de fruitpap, flesjes enz... dan nog schoenen, zak met speelgoed, boeken, dingen om de kids bezig te houden, potje omdat onze Yerko er nu toch eindelijk in geinteresserd geraakt, twee koetsen (die gelukkig bij mijn vader in de wagen meekunnen, ....)
Dagen had ik overal lijstjes liggen, om toch maar te hopen dat ik niets ging vergeten!!
we zijn er bijna klaar voor, na de dutjes morgen gaan we ervoor, (en dan maar hopen dat we bijvoorbeeld geen knuffels of babyfoon vergeten...)
stel je voor!!

en dan moetne we over zes dagen weer gans diene boel inpakken en weer in de auto proberen krijgen... hopelijk tegen dan met héél fel verlaaagde stresslevels, dat we toch weer wat ontspannen aan de volgende maanden kunnen beginnen!

M geniet van jullie vakantie!!

lieke
wat goed dat je waarden gewoon goed waren zeg!!

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 14:55
Lieke

M, deugd gehad van je zonnebank-moment?

Ik ben zojuist terug van het ziekenhuis, mijn suikerwaarden waren heel goed, dus gewoon blijven verder doen zoals we bezig zijn! En dan binnen 14 dagen nog eens terug op controle... van de 56 keer dat ik geprikt heb, zat ik maar 5 keer een beetje te hoog en dan nog niet overdreven, mijn gemiddelde 96mg/dl, dus ver onder de 130mg/dl...

Hoe gaat het hier voor de rest met iedereen?

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 23:28
Erika

hm ne zonnebank, kan ik wel gebruiken, kheb wel wa kleur van in den hof te zitten maar mijn spieren relaxeren daar zo van!

ik doe nu Inotiol zinkzalf eraan, en 't is al beter.De beste methode is dus de goeien ouwen brol haha

kheb last van erg pijnlijke rug en krampen, denk soort rugweeën, erg onregelmatig. Kheb nu ff geen last maar derjuist, amai!

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 18:47
M.

hoi,

kom ook snel nog eens langs, straks nog een bezoekje aan de zonnebank brengen, ben veeeel te wit om op reis te gaan
heb zonet eens een lijstje gemaakt met al wat meemoet op reis, amaai, waar we dat allemaal gaan steken?
t zal een ganse verhuis worden en zo zeker de 1e keer met een kindje mee, neem je liever te veel mee dan te weinig

lotte, mooie foto's, t zijn echt 2 schatten van dat je hebt

cindy, zozo lekker verwend op je verjaardag
heb je die stenen al uitgeprobeerd? werken ze?
leuk dat je meter mag worden
geniet maar van de stampjes in je

erika, wij vertrekken woensdag, de vlucht is rond 11u30
ik kijk er enerzijds al naar uit maar ben ook wat bang en benieuwd of t zal meevallen met Laurinetje
ocharme Myrthe, zo'n rode poep, moet wel pijn doen
wat smeer je eraan nu?

lieke, fijn dat alles ok was bij de gyn
nog even volhouden en je mag terug gewoon eten
wanneer ga je de uitslag krijgen van dat examen?

oei, ventje is daar, ben snel weg, dan ben ik niet al te laat naar te zonnebank

groetjes

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 16:01
Lieke

Erika, de gyn gaat de 25ste het gewicht bepalen, hij heeft gisteren enkel de buikomtrek van ons ventje gemeten en daaraan zag hij dat het een dikkertje zou zijn, de buikomtrek kwam overeen met een baby van 36 weken, dus 2 weken voorsprong...

Binnen dit en 2 weken zou ik de uitslag van de proeven moeten krijgen, want als je daarvoor geslaagd bent, moet je een mondeling examen doen, en dat vind plaats op 25 juni.

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 15:07
Erika

hey Lieke, hoeveel is Daantje al van gewicht geschat?
Ik heb geen eiwit en suiker in mijn urine, de gyn zei dat ons een totaal ander kindje is dan Myrthe....
Ik ga wel blij zijn dat ik preparé mag eten, dus wat moet dat voor jou niet zijn met je DB-dieet! nog ff volhouden he?
oja, boekjes, goed dat je dat zegt. Myrthe is een boekenwurm en dat maakt geen lawaai (allee, sommigen wel)
Wanneer krijg je de uitslag van de proeven??

ff rusten in de zetel en dan de vloeren dweilen. is wel in slakkentempo maar allee...

[Laatst gewijzigd door Erika - 12/06/2008 @ 15:07] - Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 14:15
Lieke

Eindelijk ben ik er nog eens geraakt! Ik ben vandaag een dagje thuis vandaar... op het werk geraak ik niet meer op internet omdat ik nu iemand in opleiding heb bij mij. En om eerlijk te zijn heb ik 's avonds geen fut meer...

Gisteren ben ik naar de gyn geweest en alles is goed in orde met ons kleine ventje, vlgs de gyn zou het wel een dikkertje worden... maar ja dat was ons Ella ook bij de geboorte... ik heb de gyn ook gevraagd of hij de eerste 24 uur in de couveuse zou moeten omwille van mijn suiker. Maar dat zou zeker niet het geval zijn... omdat ik zo mijn suiker onder controle kan houden en geen insuline spuit! Oef weer iets waar we gerust in zijn! 25 juni moet ik terug op controle, dan gaat hij nog eens het gewicht en de grootte van ons ventje bepalen...
Momenteel 5 kg bijgekomen in totaal... en waarschijnlijk gaat daar bijna niets meer bijkomen vlgs de gyn! Dus da's ook weer goed nieuws...
Ben wel enorm aan het aftellen tot ik terug gewoon mag eten... het wordt hoe langer hoe moeilijker vind ik!

Cindy, een beetje laat, maar toch nog een gelukkige verjaardag! Goed verwend geweest, zo te lezen!
Ella slaapt nu al enkele dagen in haar groot bed en het gaat redelijk goed, in het begin kwam ze er gemakkelijk uit, maar dan moest ze telkens in haar klein bed gaan slapen van ons. En nu komt ze haar grote bed niet meer uit! Dus het heeft wel effect gehad!
ik heb vandaag voor Ella verschillende kleine cadeautjes gekocht, zo krijgt ze elke keer dat ze haar mama en broertje komt bezoeken in het ziekenhuis een klein cadeautje! (heb enkele boekjes gekocht, een dvd, een pop voor haar dora poppenhuisje, ...)

Lotte, mooie fotootjes!!

L, goh jouw ventjes worden echt al groot! Je ziet zo dat het broertjes zijn, vind ze echt schattig!

M, geniet maar van jullie reisje! Deze zomer blijven we thuis, maar volgende zomer wil ik er toch ook wel even tussenuit met de kinderen!

Erika, hoe gaat het met jou? Nog het gevoel dat het voor elk moment kan zijn?

Oh ja, ik ben vandaag examens gaan doen voor administratief medewerker hier op het stadhuis, goh het was weer verschrikkelijk moeilijk! denk niet dat ik geslaagd ga zijn, maar ja ik heb werk dus zeker niets te verliezen gehad... ben benieuwd naar de uitslag!

In de week is de landmeter ons nieuwe tuintje komen opmeten, gisteren is iemand komt opmeten voor de omheining te plaatsen en morgen moeten alle papieren binnen bij de notaris... dus er begint een beetje schot in de zaak te komen... hoop volgende maand gras te kunnen laten leggen (zo van die matten), dan kan ons Ella daar volgende maand al op spelen! En dan kunnen we eventueel een doopfeestje geven in de tuin in augustus!

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 10:14
Erika

hoi

Cindy, nog een late gelukkige verjaardag!
Ik heb dat ook, bang dat ik Myrthe tekort zou doen, of ik de aandacht als ik alleen ben wel verdeeld krijg.
We hebben het eerste laptopje van Nijntje (er zijn er 2, niet dat moeilijkste) gekocht, ze is zot van onze laptop.
Ze zal ook haar vaste plaats aan tafel behouden en haar plek in de auto, geen routines overhoop gooien qua tijden enz.

M. en Lotte, wanneer vertrekken jullie? Wel een heel gezeul met vanalles als je kindjes hebt he!
Kzou zeker meenemen: zonnecreme factor 50, hoedje enzo!

L. en Lotte mooie foto'kes!
Zie je een tweede/derde nu net zograag als je eerste?

Lieke, hoe ist met jou??

ocharme ons Myrthe haar poep is vuurrood, ineens, ze brulde het gisterenavond uit van de pijn, met zo'n blik van: mama, das uw schuld! oh mijn hart brak
Ze heeft weer een serieuze woedebui gehad, eerst was ze geschrokken van de hond die heel hard waakte en begon te blaffen als er bezoek kwam, echt hysterisch.
Daarna wilde ze niet meer van mijn schoot en als ik haar in de eetstoel zette om te eten wou ze ni eten dus heb ik haar in de keuken ff laten afkoelen.
Nadien was het beter maar het duurde toch een uur! amai!
als da binnekort ook zo is als haar zus er is pff

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 21:28
cindy

Hey,

bedankt voor de felicitaties Ik ben 27 geworden.

Lotte, mooie foto's en Lily is inderdaad juist haar papa!

M, ik heb verschillende cadeautjes gekregen. Van Tom heb ik een badjas en een relax-tuinstoel gekregen, maar die staat nu binnen Echt ideaal om 's avonds wat te ontspannen als Jochen in zijn bedje ligt. Van mijn zus heb ik massage-stenen gekregen en een apparaatje om ze op te warmen, mijn ouders hebben mij een nieuw strijkijzer en strijkplank gekocht en van mijn nog wat familie heb ik in totaal nog 70 euro gehad. Ik ben dus goed verwend geweest

Onze meid begint hier serieus te groeien denk ik. De stampjes worden elke week sterker. Als ze wakker is, reageert ze ook echt als ik mijn buik aanraak Ik word zo benieuwd naar ons mieke en of ze op Jochen gaat lijken.

Erika, wat heb je Myrthe gekocht als cadeautje bij de bevalling? Ik wou dat ook voor Jochen doen zodat hij zich ook wat speciaal voelt die dag. Ik hoop echt dat ik tegen dan mijn aandacht kan verdelen onder de kinderen zodat ze allebei gelukkig zijn. Ik zit er echt mee in dat vooral Jochen het moeilijk gaat hebben als onze meid geboren wordt en mee naar huis komt

Oh ja, vandaag heeft mijn zus ook gevraagd of ik meter wil zijn van haar 2de kindje

Groetjes

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 20:14
Lotte

piep, er staan een paar nieuwe foto's op mijn profiel!

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 10:09
M.

gelukkige verjaardag cindy
maak er maar een fijne dag van! fijn dat het zo'n leuk feestje was, alleen jammer dat je er wat de naslag van had hé
wat heb je gekregen voor je verjaardag?

L, mooie foto's hoor en amaai de kindjes zijn zoveel veranderd
ik herkende Yerko bijna niet meer

lotte, ik heb al gekeken voor een pas voor Laurine en t was hier net zo, niet willen lachen naar de fotograaf, t is eigenlijk wel stom dat het een echte pasfoto moet zijn en dat je er niet gewoon eentje van thuis mag meedoen
daar sta je dan met 6 foto's waar je maar half en half op staat

zo, ga snel nog wat verder poetsen en dan een douchke nemen want deze middag komt Laurine haar meter op bezoek

groetjes

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 09:11
Lotte

@Cindy: gelukkige verjaardag! Hoeveel kaarsjes mag je nu uitblazen?

@M.: wij zijn ook met Mila naar spanje geweest vorig jaar bij mijn tante.
Ik geloof wel dat ik een pak pampers mee had (ben daar ook nogal een stresskip in en denk dat ze in andere landen zo geen goede pampers hebben als in belgie ) maar potjes voeding heb ik gewoon daar gekocht.
nu zaten wij wel bij mijn tante op haar appartement dus ik heb meestal gewoon zelf haar patatjes gemaakt.
Die potjesvoeding was wel toch anders dan hier maar ze heeft het wel opgegeten.
Voor de rest had ik ook een paar pakken koekjes en zo mee omdat je dan toch de dingen meehebt die ze echt lusten hé.

Vergeet neit dat je een paspoort moet hebben voor Laurine voor op het vliegtuig!!! Ik wist dat neit bij Mila en we mochten bijna niet vertrekken.
Dus zeker nog vragen op het gemeentehuis moest je het nog niet hebben.

Ik heb nu ook van Lily pasfoto's moeten laten nemen, serieuze onderneming en ze staat er maar heel boos kijkend op...

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 07:30
L.

hoi dames

voor de nieuwsgierigen onder jullie:
mijn profiel is aangepast he!!
ene paar extra fotos en moet dan dringend nog eens werk maken van de tekst verder aan te passen!

cindy
happy birthday
leuk dat jullie dat al gevierd hebben

erika
amaai, echt nog eens genieten met twee, je bent echt overtuigd dat het zondag gaat gebueren he!!
k zie je nog wel een weekje verder rondwaggelen!!
LOL

met de rest alles goed??

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >