< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Babygeluk in 2006?Wie ook ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Babygeluk in 2006?Wie ook ?
09/06/2008 @ 21:08
cindy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

hier een goed, maar druk weekend gehad. Zaterdag de hele dag in de weer geweest voor de barbeque die we hielden voor mijn verjaardag. Ik verjaar morgen pas, maar in het weekend is zoiets altijd leuker. Het was heel gezellig, maar wel wat zwaar geweest. Zaterdagavond en zondag heb ik wat bruinverlies en harde buiken gehad, maar het is voorbij. Ik voel onze mie ook nog goed stampen, dus zal het wel gewoon wat geforceerd hebben.
Zondag dan rond geweest voor vaderdag. Jochen had in de creche een map gemaakt voor papa waarop tekeningen van hem geplakt waren. Ik had deze aan de kant gehouden en Jochen de map zondag laten afgeven. Hij was helemaal ontroerd

Lotte, gefeliciteerd met je nieuwe job!! Oh en Mila al ingeschreven in het kleuterschooltje, wat vliegt de tijd toch voorbij!

Erika, lukt het nog een beetje met de laatste loodjes?

Lieke, hoe gaat het met het dieet en je in je buik? Heeft Ella nu al in haar groot bedje geslapen?

M, fijn eventjes ertussen uit zijn. Ik denk dat je in Barcelona wel Pampers zal vinden, het is toch een grote stad. Ik zou er wel wat meenemen voor mocht je niet dadelijk een winkel tegenkomen. Ja, wat moet je zeker meehebben... ik vind dat ook altijd zo moeilijk om te pakken voor Jochen. Misschien een pijnstiller of koortswerend middel mocht ze ziek worden. Voor de rest hetgeen je dagelijks gebruikt.

L, ik ben al eens gaan kijken naar de foto's op je website. Je ziet echt goed dat het 3 broertjes zijn, vind ik. 3 prachtige kereltjes

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 20:43
M.

hey,

hier een geslaagde vaderdag gehad, mijn man was heel blij met zijn kookshort, was echt ontroerd en had het niet verwacht dat ik zoiets leuks ging voorzien
dan s middags bij onze ouders geweest voor vaderdag en de papa's waren allemaal tevreden met hun cadeautjes
nu is t aftellen tot ons mini reisje naar barcelona, volgende week vertrekken we al
iemand tips wat ik zeker niet mag vergeten mee te doen voor Laurine?
ik had gedacht pampers van thuis mee te nemen maar vrees dat het te veel gewicht zal zijn
zou ik er daar ook makkelijk vinden? en potjes eten ook?
t zal wel even anders plannen en pakken zijn zo met een kleine mee

erika, jij bent dan van antwerpen zeker? mijn schoonzus is ook van daar en weet dat ze daar andere dagen hebben voor moeder en vaderdag
ben ook eens benieuwd wanneer jullie boeleke er zal zijn
leuk dat je nog eens een dagje kan genieten van de foor en cinema

L, pas maar snel je profiel eens aan, dan zien we nog wat nieuwe foto's van je kroost

met de andere dames alles ok? iedereen leuk weekend gehad?

groetjes

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 09:43
Erika

ik waggel nog rond!
haha mijn buik staat op ontploffen, paar keer 'vals' alarm met voorweeën, die telkens stopten. Tja...
Ben echt eens benieuwd of het nu zondag prijs zal zijn!

Lotte, L., hadden jullie voor de oudste een kadootje in de kliniek? Heb dat voorzien, zodat Myrthe zogezegd kadootje van haar zus krijgt als ze voor de eerste keer op bezoek komt.

Lotte wanneer vertrek je op vakantie? Geen stress om zonder ventje met 2 kindjes te gaan? Proficiat met je nieuwe job!

L. ha nog goed geamuseerd met je twins lees ik. Denk dat een eerste verjaardag van een eerste kindje toch anders is dan van een 2e/3e he?

M. 't was hier 19/3 al vaderdag en op 15/8 ist hier moederdag .Wij geven niks aan mekaar. Nog enkele jaren en dan doen ze in de kleuterschool wel vanalles.

Vrijdagavond gaat Myrthe naar mijn ouders slapen. 's Morgens ga ik naar de kapper, 's middags naar de Sinksefoor in 't stad, 's avonds uit eten en naar de cinema. 't zal onze laatste avond ff met 2 zijn denk ik.We gaan onze huwelijksverjaardag vieren, 17/6 zijn we 3j getrouwd. Hopelijk lig ik dan al met onze baby in m'n armen.

Verder alles ok dames? 't ga puffen worden vandaag denk ik, kzal Myrthe maar laten spetsen in haar zwembadje denk!

Link naar deze reactie
07/06/2008 @ 19:13
L.

hoi dames

toch een beetje gevierd hoor
maar de twins zelf beseffen het nog niet he!
wel ff fotos met een kroon (moet dringend eens profiel aanpassen en dat er eens opzetten!ç)
en dan ook nog pakjes opengedaan vandaag en donderdag
fijn dus!

erika
laatste loodjes!!
spannend zeg!!

M
gaat wel hier zenne, niet al te emo!

Link naar deze reactie
07/06/2008 @ 13:50
M.

Hoi allemaal,

t zit weer wat tegen met t weer hé van t weekend? jammer, een bqq voor vaderdag ging wel leuk geweest zijn
wat krijgen jullie mannen als vaderdagcadeautje? ik heb het vast al verteld maar heb een kookshort met een foto van Laurine erop, hopelijk ziet hij het graag
Laurine is ondertussen weer zo goed als nieuw, ze ravot weer, eet weer goed en is weer in haar gewone doen
t begint een echt sloebertje te worden hoor, nu ze zo goed kruipt moeten we haar echt in de gaten houden
ze gooit alles uit de salontafel, zit aan de tv en video te prutsen, trekt aan draden en zit aan stopcontacten
hebben jullie ook van die speciale knopjes op de stopcontacten gedaan? heb er al aan gedacht dat ook te doen maar sommigen zeggen dat je je kindje gewoon moet afleren om eraan te komen
tja...

lieke, vast moeilijk met momenten om zo te onthouden wat wel en wat niet mag gegeten worden zeker? zou ook kiezen voor 2 boterhammen hoor, dat vult wat meer dan die ontbijtgranen

L, hoe is t geweest donderdag? een fijne dag gehad met de twins? niet te emo of is t meegevallen?

erika, idd mooie foto's, t is eche een knappe meid, t ziet er zo'n lieve uit
geniet nog maar van de laatste weekjes met jullie drietjes

cindy, fijn dat je bomma naar huis is en t goed stelt
heb je al nieuws van de uitslag?

lotte, proficiat met de nieuwe job wanneer mag je starten?
leuk dat Mila ook ingeschreven is nu op school

groetjes

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 08:43
Lotte

@L.: proficiat met de verjaardag van de twins!
Pfff, de tijd gaat toch snel en als je kinderen hebt, gaat alles nog veel sneller!

@Erika: hier alles goed hoor. Met Lily gaat het véél beter na de osteopaat. Veel gelukkiger en veel minder wenen.
Gisteren wel haar eerste spuitjes gehad en daar had ze toch wat last van.
met haar ritme gaat het ook al goed. ze slaapt van ong. 21u-21u30 tot 5u30. Dan eten en dan slaapt ze nog door tot 8u30-9u.
Dus dat is al een goed ritme!

Met mila ook alles ok, alleen dat ze door haar potjestraining terug wat last heeft van haar kaka. Ze had weer heel veel last en geef nu dus terug 2 zakjes forlax.
En het is gelukkig toch terug wat beter.
Verder is ze heel flink, ik zou ze echt opeten soms

Wat de sollicitaties betreft, ik heb gisteren mijn contract getekend op mijn nieuwe job! Op een personeelsdienst bij een bedrijf in de buurt. Iets wat ik graag wou doen én met glijdende uren zodat ik Mila niet te lang in de na opvang zal moeten laten op school want... we hebben Mila ingeschreven op school!!!!!!
Vanaf 3 november gaat ons kleine mie al naar school. Het gaat allemaal zo snel!

erika: spannende dagen nu hé, zo bijna met z'n vieren!

Lieke: lukt het allemaal nog een beetje met het dieet?

voor de rest alles ok met de dames?

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 20:31
L.

erika
amaai zeg, wat is ze flink geworden he!
en groot!!

hier moet ik dringend mijn profiel ook eens updaten

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 10:39
Erika

hihi Cindy, ze zijn er net op gezet

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 10:35
cindy

Erika, mooie foto's op je profiel. Wat is Myrthe fel veranderd zeg! Een echt jufrouwtje geworden

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 10:34
cindy

Gelukkige verjaardag aan Kenzo en Yarne!! Alweer een jaartje oud. Wat vliegt de tijd toch snel!

Lieke, met 35g zou ik ook serieus honger hebben hoor. Dan zou ik ook voor een boterhammetje gaan. Je kan je gewicht wel goed onder controle houden, he, als je nu nog maar 5,5 kg bent bijgekomen.

Erika, binnen een paar weekjes ziet jou leven er inderdaad anders uit. Zo te lezen last van nesteldrang

Mijn bomma mag morgen terug naar huis. De uitslag hebben we nog altijd niet gehad. Die zou vandaag of morgen aankomen. Ze ziet er wel al weer een stuk beter uit.

Ik moet verder doen.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 10:10
Erika

L. je zoontjes zijn vandaag 1 jaar! oh wat gaat de tijd snel, en 't zijn al zo'n echte deugnietjes ... allen genezen nu ?
Yerko nog veel last van zijn piemeltje?

M. voor Myrthe hadden wij het Laugh and Learn huisje van Fisherprice, een echte aanrader, nu staat het op haar kamer en ze speelt er nog elke dag mee.

Lieke; veel mensen weten dat niet van die koolhydraten. Ik zou idd ook ipv die ontbijtgranen een boke eten zenne!
Ik vroeg er achter bij de gyn, waarom ze zo groeit. Ik heb de curves gezien en op 20weken zat ze ook al op >p90 lijn en is die steeds gevolgd. Er is ook geen suiker in mijn urine gevonden dus dan is de kans klein dat ik nog diabetes ontwikkel. Dinsdag is er bloed en urine en vaginale wisser voor streptokokken (GBS of GSB?) genomen.

Cindy: khoop dat je goei nieuws krijgt over je bomma, kan ze dan snel weer naar huis? Spijtig dat je niet telkens een echo krijgt! je woont toch niet in NL

Lotte hoe ist met jou en de meisjes? Heb je al een ritme? En hoe verliepen de sollicitaties?

Gisteren alweer druk in de weer geweest, gekuist, kastjes afgewassen, boodschappen gedaan met myrthe, enz enz... Freedom!
In elk geval krijg wel harde buiken ervan zene. Dinsdagnacht na de touché had ik weer wat weeën maar die zetten ni door.
't ga toch raar zijn, ik besef dat het de laatste dagen/weken met ons 3 zijn. 't ga weer een heel verandering zijn... Gelukkig staat de zomer voor de deur, keileuke vooruitzichten als het weer tenminste meezit ... Als ons zo'n slaper is gelijk Myrthe dan zijn we gezegend ... Maar daar hoop ik maar niet op!

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 18:00
L.

dat staat ook op de verpakking van kellogs he dat je daar maar officieel maar 35 g mag van eten!

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 14:12
Lieke

M, ik mag maar 35gr daarvan eten door die zwangerschapsdiabetes! Teveel koolhydraten wordt omgezet in suiker en als ik dus meer dan 35gr van die cornflakes eet, gaat mijn suikerspiegel te hoog. Dus uiteindelijk is het beter 2 volkorenboterhammen te eten, bevat evenveel koolhydraten. Niet gemakkelijk allemaal, maar we houden vol!

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 13:56
M.

hoi allemaal,

hier begint ons stilletjes aan er wat door te komen
ze heeft al gans de tijd goed geslapen, s nachts en overdag en vandaag ook goed gegeten, ze doet terug krachten op
ze speelt ook alweer wat, is soms nog wat hangerig maar dat is normaal
morgen terug gaan werken en Laurine naar de creche, denk dat het zal lukken maar oma en opa staan in ieder geval paraat voor als t nodig is

oja, wou nog even iets vragen, wat is er een leuk geschenk om te geven aan een 1 jarig meisje? wij hebben als iets maar de meter en peter vroegen me er naar. heb niet direct veel ideetjes en mijn man wil niet te veel speelgoed omdat ze er al veel heeft (volgens hem toch)
ik had gedacht aan een grote speelgoedkoffer van disney princess, heb dat eens zien staan en vond dat wel leuk
vind alles van disney princess wel tof maar misschien hebben jullie wel leuke ideetjes?

erika, amaai, idd een flinke baby zeg! ben eens benieuwd voor wanneer t zal zijn
anders nog grote plannen nu je je weer mag uitleven?

cindy, ik ga voor je oma dat alles ok is
wanneer zouden ze het weten?
de AB slaat hier goed aan, t is dezelfde van de vorige keer en toen was ze na een dag of 2 er ook weer bijna door
blij te horen dat alles ok was bij de gyn en leuk dat je maar zoveel bent bijgekomen zeg!

L, ik ga alvast een dikke proficiat zeggen voor Kenzo en Yarne en 3 dikke kussen sturen want morgen ben ik hier niet
geniet er maar van...

lieke, waarom mag je maar 35 gr eten van die kellogs?

groetjes

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 10:17
Lieke

Erika, dat is al een goed gewicht van jullie meisje! 3 weken voor op schema! Dan mag ze gerust gaan komen hè?!
Heeft de gyn gezegd hoe het komt dat ze zo voor ligt? Toch ook geen last van te hoge suiker hoop, ik?! Dat hadden ze bij niet getest zeker?
Ik heb wel regelmatig harde buiken, gelukkig zonder pijn, vooral als ik te veel inspanningen doe! Ik ben ook altijd uitgeput als ik thuis alle trappen moet doen om Ella in haar bed te steken. En het is elke avond : 'Mama, in bedje leggen!' Soms wel vermoeiend allemaal!

Het meeste dat de dietiste vertelde wist ik al, maar er zijn een aantal dingen... ik mag zo bijvoorbeeld maar 35gr special K eten, dat is echt gewoon niets! Gelukkig ben ik nog niet verhongerd!

Cindy, fijn dat alles goed gaat met je meisje!! Ik ben momenteel ook 5.5 kg bijgekomen (vlgs de weegschaal van thuis, die van de gyn weegt ook minder, dus schat daar een 4.5 kg) Ik tel ook altijd op die van de gyn

M, goed dat je er zo snel bij was, Ella heeft daar vorig jaar nog mee in het ziekenhuis gelegen. Dat was ook niet alles!

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 21:00
L.

lieke
wat een goed nieuws zeg, gene insuline spuiten!
gelukkig maar!

erika
amaai zeg, ze doet het goed he!
en spannend dat het nu eigenlijk wel al vooruit kan en ma ggaan!!
stel je voor, de 15e al! is niet lang meer he!!!

M
amaai, Laurine, ocharme! hopelijk is ze snel genezen he!!

voor onze twins geen feestje, is beetje irreel omdat t feestje al geweest is, kijk er wel naar uit maar besef het maar amper!! t is inderdaad zoooo snel vooruit gegaan, weet nog zo goed onze controle als ze zeiden dat t er twee waren (!!!) en nu zijn die twee al één jaar zeg!
zaterdag komt mijn mama voor de kids dus dan beetje vieren! C ging ook een taart meebrengen maar de bazekes kunnen nog niet blazen... dus wordt beetje lastig met de kaarsjes he!
voel me voorlopig helemaal klaar voor de verjaardag, maar wie weet, tegen donderdag, helemaal emo!

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 20:59
cindy

oh ja, nog vergeten te zeggen. Mijn bomma herstelt goed van haar operatie. Het is nu nog wachten op de uitslag van het labo of er uitzaaiingen zijn of niet. Ik hoop natuurlijk van niet en dat ze na het herstel weer de oude wordt, maar ik heb er een beetje bang voor

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 20:57
cindy

Hey,

even niet meer hier geweest. We zijn vorig weekendje even naar zee gegaan. Het heeft wel deugd gedaan, zo eens er tussen uit.

Erika, amai Geweldig dat je meisje het zo goed doet. Dan wordt het nu dus bij jou wel spannend. Ik ben eens benieuwd of dat pendelen uitkomt

Lieke, goed dat je geen insuline moet spuiten.

M, gelukkig ben je er op tijd bij geweest bij Laurine. Je zou soms al eens denken van ze eens uit te laten zieken, maar je ziet wel. Slaat de AB aan?

L, de tijd vliegt inderdaad zo enorm snel. Ik weet ook nog dat ik sprakeloos was toen je kwam vertellen dat je een tweeling verwachtte, nu worden ze al bijna een jaar! Is Yerko zijn plassertje aan het genezen en zijn Kenzo en Yarne volledig waterpokken-vrij?

Lotte, hoe lukt het bij de osteopaat met Lily?

Vandaag ook terug op controle geweest bij de gyn. Geen echo, wel hartje luisteren enzo. Alles was weer in orde. Op de weegschaal van de gyn ben ik tot nu toe 5,5 kg bijgekomen, thuis 7 kg. Ik denk dat ik het gewicht van de gyn maar aanhou

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 17:53
Erika

amai amai,
zijn dus naar de gyn geweest,
ons is volledig ingedaald, baarmoederhals is verweekt maar het gewicht verschoot me nen bult,
zou 2,8 - 3kg reeds zijn!
De ontsluiting was 1cm gebleven.
Als ik 24juni haal gaat de gyn het een 'duwtje' in de rug geven (strippen,of eens serieus toucheren?) want 't is echt een flinke baby.dan ben ik 38w.
op echo was ze al 38w dus 3weken voor op schema ...

Moet nu echt zeker niet meer rusten en mag alles zeker terug doen!
De gyn wou geen vermoedelijke datum uitspreken maar 't zal zeker geen 7juli meer zijn.
Geen probleem, alles is hier klaar. Mss komt de 'pendeldatum' toch nog uit...? (15juni)

@L. oh overmorgen je twins een jaar... ze zijn idd zo snel groot pffff!!! Krijgen ze nog een klein feestje?

@Lieke: goei nieuws he, geen insuline spuiten. En ist wat te doen, je dieet? Zijn er dingen waarvan je uit de lucht viel qua eten?
Ben ook een benieuwd naar het gewicht van jouw spruit heb jij nog geen harde buiken???

@M. verzorg je meisje maar goed he. En jezelf!

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 13:20
M.

hoikes,

zijn gisterenmorgen naar de dokter gemoeten met Laurine, haar 'verkoudheid' beterde precies maar niet, in tegendeel, zondagnacht heeft ze gans de nacht liggen hoesten, ze was er echt niet goed van
s morgens dus naar de dokter en t is een beginnende longontsteking
goed dat we geweest zijn zeg! ze heeft nu terug ab en mag voorlopig niet naar de opvang
gelukkig ben ik vandaag en morgen thuis, tegen donderdag zou het al stukken beter moeten zijn.
ben zelf ook nog niet 100% van de verkoudheid af en dan nog eens erbij, dan is alles precies nog wat lastiger

erika, hoe was t bij de gyn? hopelijk ga je idd niet overtijd of zouden ze het dan in gang steken? wanneer weet je dan meer van je bloedonderzoek?

L, ja zeg, de tijd vliegt! onze kindjes worden zo snel groot!
t zal vast wel een emo dagje zijn dan
moet je werken?

lieke, fiijn dat alles goed is en dat je geen insuline moet spuiten
dus gewoon nog even volhouden zoals je nu bezig bent en alles komt goed

ga snel een hapje eten, Laurine ligt nu net te slapen

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >