< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Babygeluk in 2006?Wie ook ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Babygeluk in 2006?Wie ook ?
30/03/2008 @ 19:16
L.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
M
we mogen komende maandag, den 7e om de fotos
k zal er dan een paar proberen op t profiel zetten
eerst zien welke we gaan kiezen he, want we gaan ze natuurlijk niet allemaal nemen, dat komt weer te duur uit

Link naar deze reactie
30/03/2008 @ 13:57
M.

hoi allemaal,

kom ook nog snel even langs nu Laurine ligt te slapen.
met de tandjespijn gaat het al beter, de tand zit er nog steeds niet door maar de pijn is precies wat beter.
alleen dat eten wil precies maar niet meer goed lukken de ene dag wil ze alleen maar melk en de andere dag alleen maar vaste voeding.
ze heeft nu ook ferm last van een loopneus, amaai zou er moeten een zakje aanhangen.
vandaag een lekker rustig dagje thuis, we gingen wel graag nog eens gaan wandelen zijn naar de paasfoor maar t weer is er niet echt naar
we zijn gisteren bij dreambaby geweest voor een nieuwe buggy te kopen en ging hem graag eens inlopen
degene die we hadden is al een redelijk oude en er was geen voetenzak bij en er stond geen kap op, ook het systeem om de kindjes vast te hangen was niet echt dat dusja terug ons geld uitgegeven
hoop dat we er content van gaan zijn
t is een driewieler van Quiny, een beetje bruin/zwartachtig, zodat het ook nog gaan als we hier nog een zouden krijgen.
morgen dus de 1e dag creche voor Laurine, zal vast wel even
gelukkig ben ik t op t werk al wat gewoon maar denk om toch even te bellen over de middag hoor
mijn ventje is ook thuis in de voormiddag dus we gaan ze samen kunnen brengen. hopelijk valt het wat mee

lotte, nog een weekje geduld hebben dus, nuja ze zijn dat ook nooit zeker hé, toen ik op de laatste controle ben geweest bij de gyn had ik ook maar 1,5 cm opening en de gyn zei dat het ook zeker nog een week zou duren en de dag nadien ben ik al bevallen
nuja, aangezien het een kleine baby zal zijn is t wel niet slecht dat er eerst nog wat grammetjes bijkomen hé
ik hoop dat je t nog even kunt volhouden meid!

L, leuk een fotoshoot, wanneer krijg je de foto's? zet je er dan een paar op je profiel?

lieke, hoe is t nu met Ella? je was nogal geschrokken zeker? gelukkig hebben ze t kunnen lijmen, t is ook minder kans dat het een groot litteken zal zijn hé
mooie foto's op je profiel trouwens

erika, hoe is t nu met je meid? gaat het wat?

cindy, ocharme Jochen ook tandjes? en doen kiezen meer pijn dan gewonen tandjes?

groetjes

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 17:57
L.

lotte
ff volhouden nu he
en ze is wel al flink gegroeid he!! nu al een flinke meid!!

we zijn deze morgen naar de shopping geweest in de buurt, voor een fotoshoot van onze kids en dan erna ff gaan shoppen. Ging eigenlijk heel erg vlotjes... we zijn wel maar een paar uurkes geweest maar toch, ze hebben daar flink geweest, ff gegeten daar en dan nog ff rondgereden terwijl ze in de koets zaten.

k was blij dat t zo vlot ging... had dat weer niet verwacht.

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 13:38
Lieke

Lotte, goed dat je babietje zo goed is bijgekomen...
wie weet beval je toch nog voeger... ik ging vlgs de gyn zeker niet bevallen voor de uitgerekende dag, ik ging zeker over tijd gaan, Ella heeft daar niet naar geluisterd en is toch nog voor de uitgerekende datum gekomen... dus wie weet bij jou ook.

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 11:24
Lotte

goed nieuws en minder goed nieuws (voor mij dan toch)...

goede nieuws: mijn baby zal zeker 3 kg wegen, waarschijnlijk zelfs meer dus dat is echt een pak van mijn hart.
Zat er wat met in dat het zo een kleine baby is maar blijkbaar is ze goed bijgekomen in gewicht!

minder goede nieuws: 't zal wel zeker nog een week duren eer ik beval. en ik heb er géén zin meer in...
Maar ja, afwachten zeker?

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 21:31
Lotte

@Lieke: amai, nog een geluk dat Ella niet moest genaaid worden. Ik kan me al voorstellen hoe mila de boel op stelten zou zetten moest ze genaaid moeten worden.

@Cindy: ongelooflijk hoe snel ze toch groot worden hé. zeker als ze zo wat beginnen te praten. Mila haar kwebber staat geen 5 sec. stil. Die zegt alles na wat wij zeggen, echt soms heel grappig!

Ben vandaag nog es naar het ziekenhuis geweest voor controle aan de monitor (moet ik nu 2 x week doen omdat mijn meisje zo klein is).
Met de harttonen alles ok, ook al regelmatig lichte contracties. Maar wel nog altijd maar 1 cm opening, baarmoederhals is wel al verweekt.
Maar ik begin het hier weer op mijn systeem te krijgen dat het hier niet vooruit gaat.
Begin ook heel slecht te slapen en heb gewoon geen zin meer in het zwanger zijn! Ik wil gewoon mijn 2e poppemie in mijn armen houden!!!

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 20:05
L.

Lieke
goed dat t niet te erg is geweest met Ella

erika
hier gaat in de zomer de creche drie weken toe, de laatste twee van juli en de eerste van aug
k neem dan ook ouderschapsverlof op om alles te overbruggen. k heb nog vijf jaar ouderschapsverlof (alle, vijf keer een maand he) die ik de komende jaren kan opnemen, dus dat is perfect he

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 13:27
Lieke

Ben terug van de dokter, Ella ligt nu juist in haar bedje... het moest gelukkig niet genaaid worden, ze hebben het dichtgelijmd. Gelukkig dat er zoiets bestaat, want ik zag dat toch allemaal niet goed zitten. We moesten haar al met 3 man vasthouden om die lijm eraan te doen, je moet niet vragen als die eerst moet verdoofd worden om dan te naaien.. goh zag het al niet meer goed komen. Ella wordt al hysterisch als ze nog maar een dokter ziet..; echt niet normaal.

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 11:40
cindy

Hey,

M, klinkt een leuke job. Hoe zit het met Laurine haar tandjes? Jochen is ook weer een kies aan het doorkrijgen. Gisteren was hij in zijn mondje aan het prutsen. Ik vroeg hem wat hij in zijn mondje had. 'Pijn' antwoorde hij Ik vond het zo zielig en grappig gelijkertijd. Hij wordt zo slim mijn engeltje.

Erika, ik voel me wel op mijn gemak hoor in ons huis, maar we hadden nog geen gordijnen en vanachter hebben we een grote venster. 's Avonds voelde ik mij niet zo op mijn gemak omdat iedereen kon binnenkijken zonder dat ik iemand zag. Voor het zelfde geld staan ze op mijn terras zonder dat ik iemand zie. Nu zijn ze de lamellen komen hangen en is er 's avonds weer een gezellige prive-sfeer.
Veel sterkte zaterdag Je angstaanvallen lijken me niet meer dan normaal hoor. Als ik naar een begrafenis moet, ben ik ook altijd aan het wenen ook al zijn het bijna onbekenden. Ik moet altijd dadelijk aan mijn man of Jochen denken dan.

Lieke, oei, Ella gevallen. Hopelijk moet het niet genaaid worden. Mooi buikje. Ik zal binnenkort ook eens een foto maken. Jochen snapt nog niks van de baby in mama haar buik. Hij komt 's morgens in bed dikwijls op mijn buik paardje rijden. Ik moet hem nu vertellen dat hij voorzichtig moet zijn omdat hij zijn broertje of zusje pijn doet, maar hij begrijpt er geen snars van.

Lotte, nog eventjes geduld Wie weet is je meisje toch boven de 3kg. Die gewichtsbepalingen zijn ook maar een gok.

L, hoe gaat het met je jongens? Slapen de twins al beter 's nachts?

Ik ben ermee weg. Nog snel naar de post en dan iets gaan eten met mijn ma.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 11:12
Erika

hey allemaal,

bedankt voor jullie steunbetuigingen.
Ik heb eindelijk mijn tekst af voor in de mis zaterdag, die ik ga proberen zelf voor te lezen.
Ik weet het, het zal zeker niet gemakkelijk zijn. Mijn man gaat als het niet (meer) moest gaan hem overnemen. Dit zijn zo mijn laatste woorden voor hem die ik moét vertellen.
Kzal eerlijk gezegd blij zijn dat het zaterdag is, het is nu al een week geleden en het is zwaar om elke dag te 'wachten' tot de crematie.
Ben hem nog gaan groeten vrijdag. Hij lag heel mooi opgebaard.
Sinds vrijdag heb ik wel last van angst- en paniek aanvallen.
Bang dat Kevin iets overkomt, dat Myrthe dood in haar bedje zou liggen, dat mijn ongeboren baby in mijn buik sterft, mijn ouders, familie iets overkomt... ik weet niet hoe maar ik heb precies ff kortsluiting in mijne kop gehad.
Ben over vanalles en nog wa aan't denken, ni gezond. Kzal mij er toch wa tegen moeten verzetten maar't is ni gemakkelijk.

Lieke, hopelijk moet ze ni genaaid worden boven haar oog?
Myrthe is eergisteren ook goe gevallen, tanden door haar lip en geschaafd onder haar neus, en nu begint dat te zweren
Mooi buikje hoor... kzal ook eens ene moeten maken...

Lotte, ja das idd een klein meisje. Zolang het geen oorzaak aan de placenta geeft is dat niet zo erg zeker? Moet je dan extra op controle? Maar een fijn kindje heeft ook voordelen hé, langer kleertjes dragen, (hopelijk) minder zware bevalling.

L. gelukkig dat je 2w verlof krijgt van je werk als de creche sluit. Heb je in de zomer ook dat de creche een tijd sluit?

M. tja tandjes, je kunt er niks aan doen feitelijk, buiten Teejel dat helpt hier wel goed.
Bedankt voor je berichtje he.

Cindy voel je je nog niet 100% op je gemak in je nieuwe huis, of las ik dat verkeerd? Geen zieken meer in huis?

Onze zolder is bijna af ... gisteren de kleuren verf gekocht, auberginepaars en dan een mokkagrijze tegenkleur, echt prachtig.
Dan nog novilon en dan kunnen we de boel naar boven verhuizen.

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 10:18
Lieke

Lotte, je meisje zal nog veel te goed zitten bij de mama, dat ze nog maar even blijft zitten dat ze wat kan bijkomen in gewicht!

M, hopelijk is Laurine snel verlost van die tandpijn, tja je kunt niet helpen hè, om ze sneller te laten doorkomen... maandag naar de crèche, ze zal haar oogjes nogal nodig hebben, zoveel kindjes samen! De eerste dagen zal ze het wat moeilijk hebben, maar dan zal ze wel graag gaan!

Ik heb nog enkele fotootjes bij op mijn profiel gezet, alleen die van de trouw krijg ik er niet op gezet... raar...

Oei ze bellen mij juist Ella is gevallen in de crèche, ze heeft een snede boven haar oog, ga ze snel halen....

Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 18:08
L.

M
over die tweelingen
hier zitten er wel tweelingen in de familie maar k heb ondertussen verstaan dat ééneiige tweelingen louter speling van het lot zijn
tweeeiige tweelingen, van twee eisprongen, zijn erfelijk en kunnen dus bij moeder en dochter enzovoort voorkomen.

dus wie weet later ook een tweeling voor jou
is inderdaad heel hard verschieten als je dat hoort maar je moet er toch mee verder he!!

lotte
nog ff volhouden meid, dat je kleintje nog wat kan groeien!!

lieke
wat grappig dat de kids er zo mee bezig zijn he

Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 13:47
M.

hoi allemaal,

hier nog steeds een met veel tandjespijn
gelukkig slaapt ze goed door de nacht, t is vooral tegen de morgen en overdag dat ze t moeilijk heeft
ik zie het gaatje al mooi dus hoop dat het niet te lang meer zal duren eer de tand er door komt
maandag moet ze voor de 1e keer naar de creche dus maar dat ze van die tandjes af is tegen dan hoor

lieke, ik maak ook meestal chocomousse als er te veel chocolade is, op den duur weet je niet meer waar je hem moet steken anders
wat leuk dat Ella al zoveel kan praten en zo lief dat ze denkt dat er iedereen zijn buik een zit hihi
en heb je goed kunnen poetsen? geniet maar van je weekje verlof

lotte, idd een licht boeleke zeg, dusja ze kan nu nog even wat groeien in mama's buik
ben benieuwd voor wanneer t is hoor

erika, heb je een berichtje nagelaten op de topic dat ja hebt opgestart
ook hier nog eens veel sterkte meid

groetjes

Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 12:19
Lotte

hallookes iedereen,

hier nog altijd niet bevallen, jammer genoeg...
Ben nu echt wel aan het aftellen maar ons madam heeft voorlopig nog geen goesting om af te komen.

Och ja, nu kan ze nog wat groeien. Ik weet niet meer wie het juist vroeg maar het is maar een klein babieke.
Ben vrijdag op controle geweest en ze weegt maar 2,560 kg nu... Dus ik moet nu 2 keer per week aan de monitor liggen ter extra controle omdat ze zo klein is. Maar voor de rest is alles wel normaal hoor. Gyn heeft doorstroming van placenta naar baby nagekeken en dat was allemaal in orde. 't zal gewoon een klein prutske zijn...

@Erika: innige deelneming met het overlijden van je grootvader.
Ook al is het niet helemaal onverwacht, het blijft verschrikkelijk moeilijk hé.
Veel sterkte!

@Lieke: Mila is ook heel erg bezig met de baby hoor. Ze weet ook dat als mama naar het ziekenhuis moet, dat de baby gaat komen.
En kusjes komen geven op de buik voor de baby. Echt schattig!

En we hebben eindelijk een nieuwe computer dus ik ben weer bereikbaar!

Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 10:15
Lieke

Ons Ella is weer rotverwend geweest met Pasen, echt schandalig, dus nu moeten mama en papa volop paaseieren eten... denk dat ik één van de volgende dagen eens chocomousse ga maken want ze komen mijn oren al uit, die eieren...Ze vond het echt wel super om die eitjes te zoeken.

M, ons Ella is haar melk nog steeds niet beu, alleen 's morgens drinkt ze wel minder omdat we het nog enkel koud in een bekertje geven. Moest ik haar dat nog steeds warm in een fles geven, dronk ze meer. 's avonds drinkt ze nog een fles voor het slapengaan, en die is meestal volledig leeg.

Cindy, zo te horen is Jochen ook enorm verwend geweest... hij zal het wel fijn gevonden hebben om die eitjes te zoeken...

Erika, hoe gaat het met jou? Heb je het al een beetje kunnen verwerken?

Ik heb deze week verlof, mijn man (hihi klinkt nog steeds raar) moet spijtig genoeg werken, gelukkig maar met de vroege, dus om 14u30 is hij terug thuis. Ella is vandaag even naar de crèche, dan kan ik alles eens deftig kuisen en opruimen... ze was weer zo blij dat ze naar de kindjes mocht, joepie spelen zegt ze dan. Tot dat mama vertrok, dan had ze het even moeilijk, maar ik weet dat dat altijd maar eventjes is...
Goh ze wordt zo groot, ze begint echt goed te babbelen nu, ze gebruikt nu al regelmatig zinnetjes van 2 à 3 woordjes en ze probeert ook alles na te zeggen... grappig.
In de week zat ze in bad en was ze al haar lichaamsdelen aan het opnoemen, arm, been, voet, ..; en dan wees ze naar haar buik en zei ze 'beebie', dat was echt wel grappig.. dus ik maar weer uitleggen dat mama een beebie in haar buik heeft en Ella en papa niet. Je moet niet vragen ze is nog maar zo jong en daar toch al enorm mee bezig...

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 21:48
M.

L, je ventjes zitten idd goed op de curve en anders, tja ieder kind groeit gelijk het wilt hé
neenee, we gaan zeker nog niet voor een 2e hoor, ik wou gewoon Laurine haar banner aanpassen met de lengte en gewicht van de laatste meting
zou idd beter op mijn banner 'ter info' zetten
we zijn er nog niet echt klaar voor
ik heb net een nieuwe job, mijn ventje ook
hebben net een groot deel van onze spaarcentjes in de nieuwe keuken gestopt dus eerst wat werken nu
en wie weet binnen een paar jaar....
wat ik je nog eens wou vragen, zitten er veel 2lingen bij jullie in de familie of was het echt toeval?
t is maar dat bij ons, welja, de mk was een 2ling en toen ik nog onder begeleiding stond bij de gyn er ook eens een maand is geweest waar ik een dubbele eisprong had en zit er nu aan te denken dat t de volgende keer misschien weer een 2ling kan zijn en dat doet me wel wat schrikken hoor

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 18:12
L.

Yarne zit net onder P50, kenzo net op P25 dus ze zijn zeker niet groot of dik

haha, nieuwe banner... gaan jullie er voor?

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 15:26
M.

ok nu wel

L, jou mannetjes zijn idd iets kleiner dan Laurine en wegen wat meer maarja jongens wegen over t algemeen iets meer dan meisjes
hoe staan zij op de curve?
van gewicht zit Laurine er net iets onder en van lengte er net iets boven

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 15:24
M.

hmmm lukt precies niet om haar banner aan te passen

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 15:22
M.

L, ja ze zeggen dat bij K&G ook, t is een lange smalle ze eet nochtans meestal goed maar ze is enorm actief en werkt het zo wel weer snel af ook.
hoe is t met de kids? leuk paasweekend gehad?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >