< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat voor eerste kindje en is 35+ ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie gaat voor eerste kindje en is 35+ ?
05/09/2008 @ 14:32
Tess

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
en Sofie,heb je het leuk gebracht bij je man, de nieuwe kleding? Hoe is het gevallen?
Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 14:35

hij vond het helemaal niet erg en zei dat leuke dingen waren.
en ik wat later tegen nieuwjaar dan nog es kan uitkijken naar iets leuks. voor met de feestdagen

keb vandaag een mindere dag lichamelijk dan. heb zo last van mijn buik zo aan de zijkanten en onderaan en heb pijn aan mijne ene borst...tzijn precies steken dak in mijn borst krijg.

sofie.

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 17:47

Online Status Bekijk profiel
Hoi

Viola,de eerst werkweek zit erop, het was een drukke week. Ik zit nu echt aan de helft. Ik hoop echt dat ik dinsdag weet wat het zal worden.

katrien

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 20:08

hallo meiden,

ik vertelde eerder vandaag dat ik vannacht wakker was geworden van de buikpijn en da al de hele dag duurde. toen mario thuiskwam dan vertrouwden we het niet echt en heb mijne gyne gebeld en die zei dat ik beter es langsging.
dat hebben we ook gedaan.
beter een keer teveel dan ne keer teweinig.
enfin we hebben een echo gehad en het is gelukkig nog allemaal goed.
hij eeft me nu aangeraden van een weekje buscopan te nemen 3 keer per dag omdat ik eigenlijk al de hele tijd last heb van die buikpijn en dat zou het een beetje verlichten.
heb nu ook mijn papieren mee om naar de huisarts te gaan voor een bloedafname voor de tripletest.
hij zei ook nog dat de nekplooi goed was.
wou het toch eens komen melden.

Sofie.

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 20:16
miekje

Online Status Stuur bericht
Het is niet te geloven, maar ik ben zwanger!!!!! Ik heb de laatste tijd een wat onregelmatige cyclus, maar het duurde nu wel erg lang voordat de langs zou komen. Toch maar een test gedaan en..... zwanger. Ben rond 10 mei uitgerekend
miekje

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 20:25
miekje

Even het lijstje aangepast....

Mira, 39 jaar, 1e kindje, 2e IVF mislukt
Joline, 46 jaar, 1e kindje, cyclus 50 nod 21/9

Zwanger:
Katrien, 37 jaar, 3e kindje, uitgerekend op 23/01/09
Sofie, 36 jaar, 3e kindje, uitgerekend op 15/03/09
Miekje 38 jaar, 2e kindje, uitgerekend op 10/05/09

Bevallen:
Luna, 37 jaar, 1e kindje op 26/06/06: Evy Daniek
Snettle, 39 jaar, 2e kindje op 18/12/06: Demi
Arianne, 38 jaar, 1e kindje op 31/01/07: Eline
Dolfijntje, 40 jaar, tweeling op 22/03/07 (?)
Tess, 45 jaar, 1e kindje op 05/04/07
Wina, 38 jaar, 1e kindje op 08/07/07: Noa Mare
Miekje, 36 jaar, 1e kindje op 09/07/07: Jelle
Stephanie, 39 jaar, 2e kindje op 05/08/07
Myrthe, 37 jaar, 1e en 2e kindje op 24/07/08: Ot en Sef

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 20:39
Tess

Super Miekje! Wel vaker gehoord dat nummer 2 sneller gaat dan nummer 1. We gaan bijna gelijk op. Ik durf mezelf nog niet bij het lijstje te zetten. Ik wacht de eerste echo af.

Groetjes,
Tess
Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 20:55
miekje

Hoi Tess,

Jij natuurlijk ook gefeliciteerd. We kunnen het haast niet geloven... We waren eigenlijk nog in de "oefen" fase. Bij de eerste heeft het 7 maanden "geduurd", en nu al bij de 2e cyclus raak!!!!.
ik voel me absoluut niet zwanger, alleen......die koffielucht. Ik ga er zowat van over mijn nek! En dat had ik ook bij de eerste zwangerschap.

gr.
Miekje

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 16:12
Tess

Hoi Miekje,

Ik merk er ook weinig van behalve een vertraagde stoelgang... De vorige keren was ik dacht ik ook eerder 's morgens misselijk. Geen idee of dat een goed of slecht is. Ik geniet nog gewoon van mijn bakkie koffie.

Groetjes, Tess
Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 20:33
Wina

Hey Miekje! Dat is lekker rap meid! Van harte gefeliciteerd!
Geniet van je tweede zwangerschap, ik ben benieuwd hoe je die nu ervaren gaat.
Je bent nu niet meer onervaren.

Veel liefs van Wina

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 09:30
Tess

Zucht.
Ik heb onrustig geslapen. Gisteravond vertelde ik een vriendin dat ik zwanger was. Grote stilte. En toen: ik hoop dat het maar goed gaat.
Gatver. Geen blijdschap of geruststelling. Ik zeg het tegen niemand meer tot 5 maanden ofzo! Mijn man wist me wel een beetje op tepeppen met dat we weten dat we een groot risico lopen maar wat we er mee kunnen winnen is ons meer waard dan wat we ermee kunnen verliezen.
Groetjes,
Tess
Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 09:42

ja tess ik ken die reacties...die kwetsende reacties. soms is een blik al genoeg.
toen ik mijn miskraam had kreeg ik van mijn schoonvader een uur voor de curetage te horen dat het toch te druk zou zin geweest met 3. op zo ne moment kunt ge gewoon die mens naar de keel vliegen.
we hopen hier allemaal dat jullie wens eindelijk in vervulling mag gaan.

ik deze morgen al bij de huisarts geweest om bloed te laten nemen. ik liep er al van gisteren van op de toppen van mijn tenen. ik haat da gewoon bloed laten nemen. nu ist wachten wachten wachten op de resultaten en da zal agauw ne week duren zei de huisarts. ik heb die test al iedere keer gehad als ik zwanger was en telkens zorgt da voor stress bij mij. misschien weten jullie wel welke ik bedoel...de tripletest. en ik heb al wat meer risico op erfelijk gebied. de toxoplasmose moest ook weer herhaalt worden maar dat zou ik woensdag al weten. enfin tis me dan toch gelukt om nuchter die bloedafname te laten doene...had wel al wat braakneigingen gehad en was weer super misselijk omdat ik nie mocht eten bij het opstaan deze morgen maar tis me dan toch gelukt om te wachten met eten tot ik terug thuis was. had natuurlijk geluk dat er maar 1 iemand voor mij was ook.
ja zoals ik al zei we kunnen nu niet anders dan wachten wachten wachten é...maar de nekplooi meting was goed dus das ook al iets é. enfin moest vragen van de gyne aan de huisarts of ze van het labo een kopie naar de gyne wilden zenden en hij zou me bellen de gyne als er dringende zaken bij de resultaten zaten. en als het niet goed uitdraaid dan gaan we moeten een vruchtwaterpunctie laten uitvoeren maar best niet op de feiten vooruit lopen zeker en eerst de resultaten afwachten van de bloedafname...dus wachten wachten wachten.

sofie.

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 09:43
miekje

Vanmorgen helaas.......de is langsgekomen. Ik voel me nu erg leeg. Ik heb een heerlijk kereltje, weet dat ik zwanger kan raken, maar toch......

miekje

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 10:15
Tess

Ach Miekje, wat verdrietig. die leegte kan ik me heel goed voorstellen! Hopelijk wordtíeweer heel snel gevuld.

Sterkte met het wachten Sofie en wat fijn dat je me begrijpt!
Tess
[Laatst gewijzigd door Tess - 08/09/2008 @ 14:15] - Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 15:23

katrien jij vandaag naar de gyne.
zit al vol ongeduld te wachten op je bericht hier.

sofie.

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 15:50
Wina

Ach Miekje... wat zonde. Er is niets aan te doen, maar het blijft klote als het gebeurt. Als het dan toch niet goed is/zit dan maar zo vroeg mogelijk een miskraam is mijn persoonlijke mening.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het binnenkort gewoon weer raak is!

Liefs, Wina

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 18:17

hallo iedereen

Ben vandaag naar de gyn geweest, alles is picobello in orde. Hij kon nog niet zien wat het was maar had een vermoeden. Ik wacht nog eventjes met het vermoeden aan iedereen te vertellen, maar als zijn vermoeden ook waarheid wordt dan ben ik er heel blij mee.
Er is 1 minpuntje, mijn gewicht is mij opnieuw aan het ontglippen. Ik kan het echt niet helpen, volgens de gyn heb ik veel hormonen en komt het daardoor. Allee, vooruit ik zit dus aan de anabolica volgens hem, haha.

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 19:07

goed katrien dat alles weer goed is.
van dante en n

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 19:12

oei mijn breicht was plos weg en was nog nie klaar.
ik wilde dus zeggen.

van dante en nand ad ik iedere keer zelf al een voorgevoel wat het zou worden en dat werd dan ook iedere keer bevestigd door de gyne.
nu heb ik het vermoeden dat het weer een jongen zal worden als alles blijft goed gaan. ik ben vooral bezig met jongensnamen weer net als de vorige keren.
ik heb er dan ook al 2 dat ik leuk vind. als het een jongen word word het hier een Stan of een Ward. voor een meisje hoor ik graag Cara.

sofie.

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 21:08

hoi hoi

waw Kara staat ook op mijn lijst van meisjes en redelijk bovenaan. Voor een jongen hou ik van Seppe of Senne of iets in die aard.

groetjes
katrien

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >