Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/09/2008 @ 14:32 Tess ![]() | en Sofie,heb je het leuk gebracht bij je man, de nieuwe kleding? Hoe is het gevallen? |
05/09/2008 @ 17:47![]() | Hoi Viola,de eerst werkweek zit erop, het was een drukke week. Ik zit nu echt aan de helft. Ik hoop echt dat ik dinsdag weet wat het zal worden. katrien |
| 08/09/2008 @ 09:43 miekje ![]() | Vanmorgen helaas.......de is langsgekomen. Ik voel me nu erg leeg. Ik heb een heerlijk kereltje, weet dat ik zwanger kan raken, maar toch...... miekje |
09/09/2008 @ 15:23 ![]() | katrien jij vandaag naar de gyne. zit al vol ongeduld te wachten op je bericht hier. sofie. |
09/09/2008 @ 19:07 ![]() | goed katrien dat alles weer goed is. van dante en n |
09/09/2008 @ 21:08![]() | hoi hoi waw Kara staat ook op mijn lijst van meisjes en redelijk bovenaan. Voor een jongen hou ik van Seppe of Senne of iets in die aard. groetjes katrien |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie gaat voor eerste kindje en is 35+ ?

langs zou komen. Toch maar een test gedaan en..... zwanger. Ben rond 10 mei uitgerekend
miekje