Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/10/2008 @ 11:30 SMDJ ![]() | hey moedergevoel bedankt he ja ze het was een fijne verjaardag he ja dat zal wel dat het wennen en druk zo bijna altijd alleen met zo een kleintje he ![]() |
| 18/10/2008 @ 10:19 SMDJ ![]() | hey iedereen simba dank u he ![]() ja fijn zwangerschapskledij kopen he want als je broeken gaan spannend is inderdaad niet prettig he ![]() |
| 24/10/2008 @ 10:37 Lisa | man man man dat is hier stil! Op pagina 5 stonden we! Ale iedereen, herpak u ![]() SMDJ alles goed met je lieve meid? Missy, het begint nu wel echt spannend te worden zeg! Moedergevoel, niet zo simpel he om kinderen discipline bij te brengen en zeker niet als het over opruimen gaat :-) Heb een jaartje les gegeven in een derde kleuterklas en dat is echt motiveren opdat ze zouden opruimen, dan een spelletje spelen met hen nadien of met een muziekje opruimen, als het muziekje stopt moeten ze klaar zijn... misschien ook es uitproberen? maar zoals je zegt, ze is nog klein he! met ons alles oketjes, Sterretje heeft nog fluimpjes die ik af en toe nog hoor in haar longetjes robbelen... hopelijk hervalt ze niet, ik had in elk geval alweer keelpijn deze week en niezen... aiaiai ![]() groetjes! Lisa |
| 24/10/2008 @ 11:56 SMDJ ![]() | hey lisa hier alles goed ze onze meid doet het super en haar mobiel vind ze super ![]() hopelijk wordt sterre niet terug ziek he |
| 24/10/2008 @ 20:39 Missy ![]() | Hey meiden alles ok? Is enorm zwaar aan het worden. Mijn rug. Maagzuur. Maar ja. Alles moet je verdragen. Nog 4 weken volhouden. Nog 1 weekje werken. Gaat heel lang duren. |
| 25/10/2008 @ 19:56 SMDJ ![]() | missy inderdaad nog even volhouden he simba super zeg hopelijk weet je dan je geslacht he plezant he zwangerschapskledij kopen he ![]() |
| 27/10/2008 @ 15:40 Lisa | Hey Simba, leuk zwangerschapskledij kopen, wou dat ik in je plaats was. Dit weekend weer veel heimwee gevoeld naar mijn buik, naar de bewegingen, naar de leuke kledij... Het gaat op en af dat gevoel bij mij SMDJ leuk he die interactie tussen haar handjes en de mobiel of als ze ligt te kijken ernaar. Sterre zou hem soms in stukken trekken, haha, je hoort dan dat plastic zo kraken, ben altijd bang dat ze het kapot zal trekken! Missy, ja de laatste loodjes wegen het zwaarst he... maar nog 1 weekje en dan ben je op je gemakje thuis!! en heb je lekker veel weken nadien!!! laat ons zeker weten als je denkt binnen te gaan of als je bevallen bent he!! we zijn curieus!! Sterretje is weer ziek, gisteren niezen a volonté, snotteren, rochelen... ocharme dat schaap, mijn hart bloedde weer ![]() lisa xxx |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wij gaan voor ons 1ste kindje... Wie ook

wss een ontsteking of een kou op z'n oog

En is ze zo actief ja?? Moet je vaak achter haar aan rennen dan?
straks veel volk hier dus hoop dat onze meid daar dan geen last van ondervind 

maar daar ben ik nooit zo blij mee

ze heeft koorts en veel snottepietjes de huisarts zegt dat ze ergens op broed goed in het oog houden