< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Wij gaan voor ons 1ste kindje... Wie ook

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Wij gaan voor ons 1ste kindje... Wie ook
15/10/2008 @ 23:42

Online Status Bekijk profiel
SMDJ wat een prachtige meid is daphne. ze heeft ook heel wat haar e

Lisa wat fijn dat het beter gaat met Sterre. en je mag idd fier op haar zijn dat ze haar petatjes goed eet en dat ze al water dinkt.

Hier gaat alles z'n gangetje,soms druk in de weer met het huishouden en Jason,maar er zijn ook kalme dagen.

Maandag ben ik bij kind en gezin z'n gehoortest moeten gaan laten afnemen. die was in orde. ze hebben hem dan ook gewogen,en ja hoor hij gaat goed vooruit,al 3kg900 . morgen is hij al 1 maand oud,wat gaat het vlug.

Het gaat beter met z'n snotvalling,maar nu moet ik toch met hem naar de dokter, z'n oogje is rood en het kleeft soms toe door groene etter. wss een ontsteking of een kou op z'n oog

groetjes

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 10:16

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hé SMDJ,

Wat een prachtige meid met zoveel haar
Wel leuk dat je een foto van haar op de site hebt gezet.
Nu kunnen wij haar ook bewonderen

Hallo Genevieve,heb je al met afgekookt water geprobeerd?
Kayleigh had er ook veel last van toen ze geboren was.
Ik heb het oogje goed schoon moeten houden met een gaasje en afgekookt water.
Meer kan je er niet aan doen want je krijgt er hier geen zalf voor omdat ze te klein zijn.
Meestal na 1 jaar gaat het weg.
Ik hoop dat je er wat aan hebt

Hier gaat alles zijn gangetje!
Kayleigh is een actieve meid
Maar ik red me wel

Ik ga maar eens even strijken want Kayleigh slaapt nu eindelijk.

Groetjes Dawy & Kayleigh

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 11:30
Lisa

Hey iedereen, ja SMDJ een mooie meid hoor, zoveel haartjes, ben er jaloers op! Sterretje is blond en dan zie je dat haar niet zo goed. Het groeide ook heel erg traag.

Genevieve, oei is Jason ziek? Best eens naar de arts gaan he, maar zoals Moedergevoel zegt, als het enkel zijn oogje is kunnen ze weinig doen, K&G raadde mij dat ook aan (afgekookt water) of zo van dat water voor in hun neusje kan je ook gebruiken (fysiologisch water)

Moedergevoel, die strijk he... vreselijk En is ze zo actief ja?? Moet je vaak achter haar aan rennen dan?

groetjes!
Lisa

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 17:01
SMDJ

hey iedereen

ja inderdaad nu kunnen jullie men meisje ook bewonderen he

lisa fijn dat sterrre goed patatjes eet en water drink he

genevieve ja gaat inderdaad snel he al 1 maand

ik wordt vandaag 22 straks veel volk hier dus hoop dat onze meid daar dan geen last van ondervind

moedergevoel ja ze daphné heeft veel haar vind het echt super
ja zo een kindje in huis veel werk

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 10:15

Hé SMDJ,

van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag.
hopelijk heb je een fijne verjaardag gehad.

@ Lisa,

Ja ik heb de handen vol aan deze dame als ze wakker is.
je moet haar steeds in de gaten houden
eerst zit ze voor in de kamer en voor dat je het weet zit ze achter in de kamer.
en rommel maken kan ze het bestemaar daar ben ik nooit zo blij mee
dus hier ruim ik op en daar is ze weer opnieuw rommel aan het maken
maar ik ben eraan gewend.
en het is goed voor mijn lijn en conditie
maar het lukt allemaal prima ook al sta ik er veel alleen voor want mijn man zit in de horeca en is bijna nooit thuis of heel laat.
in het begin was het moeilijk maar ik was ook weer snel gewend aan de situatie.
maar ik ga even poetsen want kayleigh slaapt nu lekker.

Groetjes Dawy & Kayleigh

[Laatst gewijzigd door moedergevoel - 17/10/2008 @ 10:20] - Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 11:30
SMDJ

hey moedergevoel

bedankt he ja ze het was een fijne verjaardag he
ja dat zal wel dat het wennen en druk zo bijna altijd alleen met zo een kleintje he

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 17:58
Simba

SMDJ, gelukkige verjaardag hè!! (beter te laat dan nooit)

Hier alles goed hoor. Ja Lisa, ben wel fier op mijn buikje, maar in mijn kleren zie je het nog niet supergoed hoor. Kga morgen wel eens kijken voor zwangerschapsbroek, want mijn eigen broeken beginnen te spannen en dat is niet goed hè!

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
18/10/2008 @ 10:19
SMDJ

hey iedereen

simba dank u he

ja fijn zwangerschapskledij kopen he want als je broeken gaan spannend is inderdaad niet prettig he

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 12:53
Missy

Hey iedereen

Alles ok?

Al even geleden. Ben terug aan het werk nog 2 weken. En dan aftellen he. Nog een paar weken.

Kan niet wachten.

Baby is heel beweeglijk. Super.

HOe gaat het met jullie?

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 10:04
Lisa

onze topic stond op pagina 4! dat kon ik niet laten gebeuren he, effe een duwtje in de rug geven ;-)

SMDJ ook nog een gelukkige verjaardag toegewenst, wat aan de late kant maar ik meen het daarom niet minder hoor Was het een leuke dag? Had je meid er last van van de drukte? Neen zeker? Sterre sliep altijd door als ze in een drukke feestzaal of zo kwam. Die had niet liever dan lawaai, nu moet het wel stil zijn als ze moet slapen.
en donker!

Moedergevoel, aiaiai, die rommel! Das minder he! Leren opruimen van jongsaf aan moet je doen Oei zit je zo vaak alleen? pff zou ik niet tegenkunnen, ik ben niet graag alleen, heb graag mijn ventje dicht bij me. Maar hij zou nu ook graag in bijberoep werken in het weekend en dat zie ik niet zo fel zitten.

Simba ho zalig zwangerschapsbroeken gaan halen :-) bij de h&m en c&a vond ik altijd mijn zin. Heb je er al gevonden?

Missy chapeau dat je nog zo lang kan doorwerken! leuk he als ze zo beweeglijk zijn! Al dat gekronkel en die buik die heen en weer vliegt, haha

Met ons alles goed, allebei genezen... alhoewel... Sterretje begint weer te niezen, khoop dat het niet weer de tweede verkoudheid is, ze zit gelijk weer met snot ook. pff! Als ze naar de dagmoeder gaan is dat de ene na de andere verkoudheid zeker? baah

groetjes!!

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 10:56

Hoi lisa,

Ik ben er al aan gewent dat mijn ventje niet veel thuis is.
Hij probeert wel maar het wil niet altijd lukken hij is namelijk de chef in de keuken dus verantwoordelijk voor alles.
Ik probeer Kayleigh idd wel aan te leren dat ze moet helpen met opruimen maar het wil niet altijd lukken
Maar ik wijs haar er wel op maar ze is nog jong.
Vaker hoef ik maar te vragen of te zeggen dat ze haar speelgoed moet opruimen en dan doet ze het weer terug in de kist maar ook dat is niet altijd.
Dus volhouden

Bah idd meestal waar meer kindjes zijn steken ze zich onder elkaar aan.
Vooral zoals griep ens.
Nou meid veel sterkte!

Groetjes Dawy & Kayleigh

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 11:23
SMDJ

hey iedereen

lisa bedankt he nee ons daphné slaapt niet gewoon door tijdens de drukte s avonds wil madam dat het stilletjes is he maar ze is wel heel braaf geweest ze

goed dat de verkoudheden beter zijn he

missy amai inderdaad nog even en je ventje is er he

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 10:37
Lisa

man man man dat is hier stil! Op pagina 5 stonden we! Ale iedereen, herpak u

SMDJ alles goed met je lieve meid?

Missy, het begint nu wel echt spannend te worden zeg!

Moedergevoel, niet zo simpel he om kinderen discipline bij te brengen en zeker niet als het over opruimen gaat :-) Heb een jaartje les gegeven in een derde kleuterklas en dat is echt motiveren opdat ze zouden opruimen, dan een spelletje spelen met hen nadien of met een muziekje opruimen, als het muziekje stopt moeten ze klaar zijn... misschien ook es uitproberen? maar zoals je zegt, ze is nog klein he!

met ons alles oketjes, Sterretje heeft nog fluimpjes die ik af en toe nog hoor in haar longetjes robbelen... hopelijk hervalt ze niet, ik had in elk geval alweer keelpijn deze week en niezen... aiaiai

groetjes!
Lisa
Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 11:56
SMDJ

hey lisa

hier alles goed ze
onze meid doet het super en haar mobiel vind ze super

hopelijk wordt sterre niet terug ziek he

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 20:39
Missy

Hey meiden alles ok?

Is enorm zwaar aan het worden. Mijn rug. Maagzuur. Maar ja. Alles moet je verdragen. Nog 4 weken volhouden. Nog 1 weekje werken. Gaat heel lang duren.

Link naar deze reactie
25/10/2008 @ 16:49
Simba

Missy nog even volhouden meid!

Ondertussen zwangerschapskleren gekocht: 2 broeken, truitje en zo'n kleedje voor erover. Je ziet er mijn buikje al goed in. Ik moet echt er eens een foto van pakken.

Ik heb Angel sound gekocht (doptone) en hoor de hartslag echt goed!! Amaai, zo mooi om te horen!! De hartslag was rond de 155.
Ik ga er veel naar luisteren, vind dat echt een geruststelling als je dat hoort.

Nu aftellen tot de controle van woensdag. Kben zo benieuwd naar het geslacht.

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
25/10/2008 @ 19:56
SMDJ

missy inderdaad nog even volhouden he

simba super zeg hopelijk weet je dan je geslacht he
plezant he zwangerschapskledij kopen he

Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 15:40
Lisa

Hey Simba, leuk zwangerschapskledij kopen, wou dat ik in je plaats was. Dit weekend weer veel heimwee gevoeld naar mijn buik, naar de bewegingen, naar de leuke kledij... Het gaat op en af dat gevoel bij mij

SMDJ leuk he die interactie tussen haar handjes en de mobiel of als ze ligt te kijken ernaar. Sterre zou hem soms in stukken trekken, haha, je hoort dan dat plastic zo kraken, ben altijd bang dat ze het kapot zal trekken!

Missy, ja de laatste loodjes wegen het zwaarst he... maar nog 1 weekje en dan ben je op je gemakje thuis!! en heb je lekker veel weken nadien!!! laat ons zeker weten als je denkt binnen te gaan of als je bevallen bent he!! we zijn curieus!!

Sterretje is weer ziek, gisteren niezen a volonté, snotteren, rochelen... ocharme dat schaap, mijn hart bloedde weer

lisa xxx
Link naar deze reactie
28/10/2008 @ 11:10
SMDJ

hey iedereen

lisa ja inderdaad leuk die mobiel
ons daphné is hier ook ziek das zielig he zo kindjes ziek ze heeft koorts en veel snottepietjes de huisarts zegt dat ze ergens op broed goed in het oog houden
hopelijk is sterre snel beter he

Link naar deze reactie
28/10/2008 @ 14:26

hey dames

wat jammer dat jullie beebjes ziek zijn
Jason is van z'n verkoudheid af, maar nu ben ik degene die ziek is . deze morgen opgestaan met serieus pijn in m'n keel en neus verstopt. af en toe ook barstende hoofdpijn. hoop dat ik er vlug vanaf ben.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >