Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 08/07/2008 @ 12:58 SMDJ ![]() | hey iedereen simba succes he morgen marie de urine testen zijn meestal betrouwbaar ze ![]() |
| 08/07/2008 @ 11:52 Marie | Hey iedereen, Ik weet niet meer wat ik moet denken ... ben ik nu zwanger of niet ? Wij zijn sinds mei met de pil gestopt, normaal moest ik mijn regels doorkrijgen op 30 juni, maar ik het ze nog steeds niet. Vorige week woensdag een test gedaan maar deze was negatief. De dokter opgebeld en die vertelde mij dat het kan zijn dat mijn eisprong later was (door het stoppen met de pil) en dat we het misschien nog niet konden zien ... nog eventjes afwachten zei hij. Gisterenavond toch maar bloed gaan laten trekken .... vanavond mag ik bellen voor de uitslag ... spannend ! Zijn er hier mensen die dit ook hebben meegemaakt ? Een negatieve test, maar toch zwanger ? |
| 06/07/2008 @ 21:46 SMDJ ![]() | hey iedereen missy succes met je echo he inderdaad hier nog eventjes he kijk er al naar uit ze ![]() simba ja inderdaad het is altijd een teleurstelling als die stomme er zijn he ![]() |
| 05/07/2008 @ 15:41 Katrien ![]() | Wat jammer simba... |
| 04/07/2008 @ 18:30 SMDJ ![]() | hey iedereen simba wat jammer dat de er zijn he ![]() |
| 23/06/2008 @ 18:25 SMDJ ![]() | hey iedereen ja inderdaad prachtige he die 3d met haar mondje open ![]() ja lisa inderdaad nog een kleine 12 weken en dan ga ik men buikje missen he ![]() |
| 23/06/2008 @ 14:23 Katrien ![]() | prachtige echo's smjd!!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wij gaan voor ons 1ste kindje... Wie ook

er zijn he