Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/04/2008 @ 09:23 ann | @Kathy: mooie foto's ![]() @M.: Hopelijk snel weer beter ![]() Gisteren had ik mijn afspraak bij een nieuwe gyn. Een lang en goed gesprek gehad, en zij ziet geen probleem of reden om nog langer te wachten. De besmetting dateert zeker van meer dan drie maand geleden, dus groen licht! |
| 09/04/2008 @ 10:39 Kathy ![]() | Dat is hoopgevend Ann. Dus nu mogen we weer duimen voor jullie dat het vlug raak is! Dus bij deze: ik duim met je mee! |
09/04/2008 @ 22:11 ![]() | Hee Ann supernieuws zeg, succes Malika, veel beterschap! |
| 10/04/2008 @ 10:27 nessie@work | Hey dames, ikke nog eens even. Lees af en toe wel bij, maar kom er niet toe om te reageren. Zo druk bezig altijd en moe dus ook. @ Vannie, nog een gelukkige verjaardag voor Kevin!!! Wel enkele daagjes te laat, maar nog wel gemeend hoor. En nu een echte grote jongen hé, naar de speelzaal. Goh, het gaat toch zo snel! @ Ann, goed dat je groen licht hebt gekregen! Zal wel een opluchting zijn nu bij een andere gyn te gaan. Veel succes en nu duimen we allen voor jou hé. Voor de rest nog beterschap aan de zieken onder ons. Ga nog wat verder doen, ben aan mijn laatste werkdagen bezig en wil dus elke dag mijn werk gedaan hebben zodat er niets blijft liggen als ik vertrek hé. En deze namiddag verlof, dus moet het op een halve dag nu. Ah ja, gisteren met Ilian naar K&G, hij weegt nu zo'n 11.800kg en is 88.5cm groot. Hij doet het dus prima! Ben daarna nog gaan winkelen en heb een mooi setje gekocht om hem zaterdag te laten dragen op zijn verjaardag. Het zal een druk feestje worden, met 12man. De taart ben ik gisteren ook gaan bestellen en morgenavond nog de lasagne maken. Mjamam. Groetjes!!! ![]() |
| 10/04/2008 @ 10:38 ann | @Kelly: Hoe gaat het nu eigenlijk met jou? Ben jij vorige week niet geopereerd? Alles goed verlopen, of heb je al iets laten weten en heb ik het gemist? ![]() @Nessie: hmmmm, klinkt heerlijk! Geniet van het feest zaterdag! En alvast een dikke proficiat voor Ilians verjaardag!!! ![]() |
| 15/04/2008 @ 08:58 ann | Hoi Even laten weten dat ik nog wel meelees, maar niet meer de tijd vind om te antwoorden. Als er iets groots is, laat ik het wel weten hoor! Ik loop (zoals steeds) achter met mijn huishouden, en ik moet dringend serieus beginnen studeren. @Kelly: goed dat de operatie achter de rug is! Nu snel herstellen, en wie weet he, kunnen we binnen een paar weken samen iets vieren?!? Hopelijk valt het mee weer terug te moeten gaan werken en ben je al voldoende hersteld. Groetjes Ann |
< vorige pagina | volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005

in alle hevigheid losgebroken. Ik had ze de vorige keer overgeslagen uiteindelijk, en dat is er nu duidelijk aan te merken
?

Maar ach, dat zal ik ook wel weer snel gewoon worden natuurlijk!
Het geeft toch een goed gevoel en doet me er soms aan twijfelen of ik niet beter zou stoppen met werken om bij hem te kunnen zijn (en binnenkort bij het beebje hopelijk) maar ja, financieel zouden we dat helemaal niet kunnen...
Kelly