< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
09/04/2008 @ 09:23
ann

@Kathy: mooie foto's

@M.: Hopelijk snel weer beter

Gisteren had ik mijn afspraak bij een nieuwe gyn. Een lang en goed gesprek gehad, en zij ziet geen probleem of reden om nog langer te wachten. De besmetting dateert zeker van meer dan drie maand geleden, dus groen licht!
Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 10:39
Kathy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dat is hoopgevend Ann.

Dus nu mogen we weer duimen voor jullie dat het vlug raak is!

Dus bij deze: ik duim met je mee!

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 13:39
M.

hoi dames,

kom ook nog even loeren hier, een fijne afwissling tegenover al dat zetelhangen pfff op den duur begin je dat toch beu te worden hoor
deze nacht heel slecht geslapen met als gevolg dat ik me vandaag weer even slecht voel als in t begin
ben nu nog thuis tot eind van de week en ga volgende week wat extra dagen werken om het te compenseren want ze geraken niet rond met alles
nuja t zal even een druk weekje worden dan maar ga me nu eerst concenteren op mijn genezing
Laurine is vandaag thuis bij mij en dat maakt het er ook niet makkelijker op hoor, ze zit ook niet zo goed in haar vel en als je ziek bent kun je precies wat minder verdragen
morgen en vrijdag moet ze naar de creche, vind ik enerzijds wel jammer maar denk dat het me goed zal doen om te kunnen rusten en dat zij niet hier bij een zieke moet zitten

ann, goed nieuws zeg
ik ga zeker keihard voor je hoor! super dat jullie er terug mogen aan beginnen en dat de gyn zo goed meevalt!

ada, thx voor de site, heb hem even opgeschreven en ga dan later eens gaan kijken

groetjes

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 22:11

Hee Ann supernieuws zeg, succes

Malika, veel beterschap!

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 10:27
nessie@work

Hey dames, ikke nog eens even. Lees af en toe wel bij, maar kom er niet toe om te reageren. Zo druk bezig altijd en moe dus ook.

@ Vannie, nog een gelukkige verjaardag voor Kevin!!! Wel enkele daagjes te laat, maar nog wel gemeend hoor. En nu een echte grote jongen hé, naar de speelzaal. Goh, het gaat toch zo snel!

@ Ann, goed dat je groen licht hebt gekregen! Zal wel een opluchting zijn nu bij een andere gyn te gaan. Veel succes en nu duimen we allen voor jou hé.

Voor de rest nog beterschap aan de zieken onder ons.

Ga nog wat verder doen, ben aan mijn laatste werkdagen bezig en wil dus elke dag mijn werk gedaan hebben zodat er niets blijft liggen als ik vertrek hé. En deze namiddag verlof, dus moet het op een halve dag nu.

Ah ja, gisteren met Ilian naar K&G, hij weegt nu zo'n 11.800kg en is 88.5cm groot. Hij doet het dus prima! Ben daarna nog gaan winkelen en heb een mooi setje gekocht om hem zaterdag te laten dragen op zijn verjaardag. Het zal een druk feestje worden, met 12man. De taart ben ik gisteren ook gaan bestellen en morgenavond nog de lasagne maken. Mjamam.

Groetjes!!!

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 10:38
ann

@Kelly: Hoe gaat het nu eigenlijk met jou? Ben jij vorige week niet geopereerd? Alles goed verlopen, of heb je al iets laten weten en heb ik het gemist?

@Nessie: hmmmm, klinkt heerlijk! Geniet van het feest zaterdag! En alvast een dikke proficiat voor Ilians verjaardag!!!
Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 15:26
Vannie

Hallo daar meisjes !

Jullie ook nog bedankt voor alle felicitaties voor Kevin.
Heel erg lief van jullie.

Ann, GO FOR IT !!!

Malika, beterschap hoor meis

Nessie, eindelijk verlof, joepie ! Kun je je lekker gaan voorbereiden op Ilian zijn verjaardag.

Kelly, inderdaad ik vroeg me ook al af hoe het met je gaat naar aanleiding van je operatie...

Hier niet veel te vertellen hoor, alles gaat z'n gangetje. Heb momenteel weinig last van iets en heb veel energie gelukkig want heb het razend druk.
Kevin was vanmorgen weer naar de PSZ, en toen ik hem ophaalde was ie weer met hetzelfde meisje aan het spelen als dinsdag. Het is dus dik 'aan' denk ik hoor
Ik heb trouwens vandaag ook de Babykadoos opgehaald bij de Etos.

Gistermiddag was ik bij een vriendin die nu 37 weken is. Ook van de tweede. Haar eerste is ook een zoontje en is anderhalve maand ouder als Kevin. Het klikt echt zo leuk tussen die 2. Ze krijgt nu een meisje. Ik ben ook zo benieuwd wat het bij ons wordt. Nog even wachten tot 14 mei pas.....

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 18:17
Ada

Online Status Bekijk profiel
Vannie,
Ja ik zou ook nieuwsgierig zijn om te weten wat het wordt. Ik gok op een meisje! Lijkt inderdaad nog ver weg 14 mei, ik tel mee met je af hoor!
Al een geluk dat je nu niet meer misselijk bent!
Hier ook zo'n bezige bij, maar ik moet mezelf wat beschermen tegen mezelf en me verplichten om af en toe niets te doen ( ook al heb ik nog veel werk) anders wordt ik weer oververmoeid.

Gisteren hele grappige situatie meegemaakt. We zaten aan tafel bij mijn moeder en ze vraagt wie er nog frietjes wil antwoord Faith toch wel zeker! " ikke". Heel de tafel draaide zijn hoofd naar haar zo vol verbijstering... grappig!
Faith zit in een supergrappige periode, ze verteld echt honderduit, maar je verstaat dus amper een woord want het is echt rare brabbeltaal. ze doet Storm en Amber nu echt voortdurend na. Ah ja en haar laatste nieuwe! ze wil niet aangekleed worden door mij, ik krijg een steevaste neen en dan loopt ze weg ( als ik vraag of we haar kleren gaan aandoen). Amber heeft wel succes, want die mag het direct doen. Hier is de liefde van Amber en Storm nog niet bekoeld hoor ( zoals zoveel mensen voorspelden) ze hebben soms ruzie onderling over wie nu haar pamper mag verversen en haar kleren aan- en uitdoen. Ja en haar schoenen ( laarsjes met een rits) die trekt ze zelf aan!!
Pff ze worden toch snel groot!! Vind het wel alvast heel leuk om te zien, ik loop de laatste tijd bijna constant te glunderen. Wat is mama zijn toch leuk!

Kelly,
Hopelijk herstel je sneller dan verwacht, was 3 april niet je ingreep? Heb er vaak aan gedacht, maar altijd vergeten te vragen. Hopelijk is jullie vakantie ook vlot verlopen!!
Kel je moet echt eens het boek van Wendy Bosmans ontlenen, ik heb het net uitgelezen voor uit te lenen aan mijn patiënten en het is superpraktisch!! Ik denk echt dat je er iets mee zou zijn. Ik wil je de gegevens wel eens doorgeven als je hierin interesse hebt!

Babietje,
Brr werken!!! geniet nog van je laatste daagjes!!!! Na Faith zag ik er ook echt tegenop om terug te gaan werken, mijn ontslag geven was dan ook een immense opluchting! Zoals het nu is is het voor mij prima: 1 à 2 weken interims doen en voor de rest lekker thuis zijn en me bezig houden met mijn praktijk. Geen verplichtingen meer! Morgen nog een dagje interim, kijk er naar uit! Dan superleuk en druk weekend en dan een weekje thuis. Ik zou niet meer willen ruilen hoor! En als mijn praktijk beter van de grond komt dan kan ik afhankelijk van de hoeveelheid alles regelen zodat ik toch ook vaak thuis ben als de kids thuis zijn.
Hopelijk vlot de bouw van jullie huis!

Ann,
Hoe is het nu met Lubbe? Nog tanden die moeten doorkomen??

Kathy,
Hoe gaat het met Serjenka??

Nessie,
Normaal hoor dat je het druk hebt. Ik kan me amper herinneren hoe het was tussen de geboorte van Amber en tot Storm 18 maand was. Hopelijk vind je een beetje een ritme zodat je nog wat tijd overhoud voor jezelf. Hey en gewoon meelezen is ook goed hoor!! Heb dat ook altijd blijven doen ook al schreef ik hier niet meer.
Wel niet vergeten verwittigen wanneer je bevalt he! Ben nieuwsgierig naar jullie dochtertje!!!

Groetjes

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 08:36
Ann

Zo... Gisteren zijn de in alle hevigheid losgebroken. Ik had ze de vorige keer overgeslagen uiteindelijk, en dat is er nu duidelijk aan te merken . Morgen toch nog eens bloed laten prikken (ik zou zooooo graag op papier zien staan dat het oke is), maar normaal gezien laat ik mijn ring nu weg...

@Ada: De laatste vier kiezen zijn er nog niet. Hij lijkt er voorlopig geen last van te hebben en bijt niet meer. Hij loopt ook niet meer constant met een lepel rond. Stilte voor de storm dus!

De laatste dagen wordt Lubbe wel weer om 5 uur wakker (vorige week sliep hij nog tot 6/7 uur). Hij droomt dan precies. Hij ligt zo wat te wenen en te roepen, maar als je gaat kijken wil hij gerust gelaten worden. Hij kalmeert toch wel wat als je erbij bent geweest, maar een half uurtje later is hij dan klaarwakker en wil hij zijn melk. Geen idee wat er aan de hand is. Misschien een soort sprongetje, dat hij teveel te verwerken krijgt van overdag??? Hij leert in elk geval snel bij nu. Hij zegt al woorden als "wenkbrauwen" en gebruikt nu veel zinnetjes. Hij begint ook grapjes uit te halen. Opzettelijk iets verkeerd benoemen (bv mama's wielen ipv voeten) en als ik dan een rare smoel trek zegt hij zo: "Neeeeeeeee mama, niet wielen! Mama voetjes!". Super schattig! Ik lach me een breuk met onze kleine man.
De peuterpuberteit lijkt ook wat beter, veel minder drama tegenwoordig. Hij wil nog steeds niet op het potje, maar we hebben nog tijd he. Ik vraag het gewoon een paar keer per dag, en zegt hij neen, dan dring ik niet aan.

@Vannie: Zoooo! Kevin is er ook vroeg bij! Nu al een vriendinnetje!

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 13:05
M.

hoi,

ben hier ook nog eens, voel me al stukken beter, eidenlijk oef! geen koorts meer en de hoofdpijn is ook zo goed als weg, enkel nog een zere keel en wat snot maar t valt mee
ben gisteren wel met Laurine naar de dokter geweest, ze zat zo in een lelijke uitslag aan haan mondje en t zette hem precies verder
ze zaten er in de creche ook wat mee in vandaar...
gelukkig is t niet erg, t is gewoon een infectie door een wondje en al dat speeksel dat er aan komt
even wat zalf smeren een paar dagen en t zou moeten beter zijn dan.

nessie, ook van mij alvast een heel gelukkige verjaardag voor Ilian en maak er maar een leuk van!

vannie, hihi kevin is verliefd zo te horen en is t een knappe meid?
ik ben ook wel benieuwd naar t geslacht hoor, ik gok op een jongen terug
wat denk jij zelf?

ada, wat leuk dat Faith dat zo zei 'ikke'
en amaai wat fijn dat de kids zo lief zijn voor elkaar
dat is ook niet overal zo hé

ann, hopelijk niet al te veel last van de
veel succes alvast voor het bloedprikken en ik ga dat het goed is!
misschien idd een sprongetje van Lubbe? kinderen maken zoveel mee door de dag en ze moeten dat op de een of andere manier kunnen verwerken hé
slaapt hij dan nog wat verder als hij melk gedronken heeft?

groetjes

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 13:32
Vannie

Ada, ja moeilijk is dat he, stil gaan zitten en aan jezelf denken. Ik heb het ook gewoon niet in me. Zelf vind ik het niet eens zo'n groot probleem, totdat mensen in mijn omgeving me gestressed gaan vinden of zeggen dat ik er moe uitzie. En Martin wordt ook echt boos op me als ik 's avonds niet op mijn hol ga zitten. Dan loop ik maar van hot naar her van alles te doen en ik MOET dan verplicht op de bank. Kan ik eigenlijk helemaal niet, maar hij heeft wel gelijk.
Ja nog 4,5 week ongeveer tot de echo. Jij denkt ook al een meisje ? Dat denken de meesten in mijn omgeving ook. Alleen Martin en mijn moeder denken een jongen, de rest niet. Wel grappig is dat. Vannacht heb ik gedroomd dat ik een jongen kreeg. Zal dat een voorteken zijn ? Ze zeggen dat toch vaak ? Bij Kevin had ik ook bijna alleen maar dromen over jongens. Ik zou een broertje voor Kevin echt geweldig vinden hoor. En een meid is natuurlijk ook hartstikke welkom. Het maakt ons echt niets uit, maar ben toch stiknieuwsgierig haha.

Wat leuk zeg dat Faith al zo'n pittige tante is met een eigen willetje. Haha, ja broer en zus zijn dus erg populair bij haar. Is ook wel weer leuk natuurlijk he, maar kan me voorstellen dat je er niet altijd trek in hebt dat ze niet aangekleed wilt worden door je. Zeker als je de deur uit moet he.

Ann, ja dat zal wel heftig zijn deze keer, dubbel de narigheid gelijk op deze manier. Maar laat je de ring nu inderdaad weg ? Jullie kunnen er in principe voor gaan toch ?
Ik lig helemaal dubbel om die zin van Lubbe. Ik heb precies zoiets laatst met Kevin gehad. Die noemde tot een maand geleden auto's altijd tata's. Weet ook niet waarom dat was, maar goed, zelf verzonnen he. Maar ineens ging hij wel auto zeggen, maar soms zei hij nog wel tata. Afijn, toen was hij eens een autootje kwijt en die lag onder de bank. Vraagt ie dus aan mij "tata ??" en haalt daarbij zijn schouders en handjes op. Zijn vaste tekenen dat ie iets zoekt.
Dus ik graai die auto onder de bank vandaan en zeg tegen Kevin "hier is je tata weer !!". Kijkt ie me heel boos aan ineens. Zegt ie "mama, nee tata, is auto !" Om te gieren toch ? Is bijna hetzelfde als Lubbe dus zei. Bijdehand zijn ze he ? Ze vinden ons af en toe gewoon dom dat blijkt dus haha

Malika, fijn dat je je weer wat beter voelt zeg.
Ja Kevin is denk ik erg verliefd haha. Het is een erg leuke meid hoor, een blondje haha. Een knap kind en iets van 3 jaar dus ik snap Kevin wel dat hij haar leuk vindt inderdaad.
Dus jij denkt een jongen ? Ik ben zo benieuwd wie er het allemaal goed raden. Ik denk zelf helemaal niks meer. Met Kevin had ik al vanaf het begin het idee dat het een jongen werd. Nu had ik geen idee maar de laatste 2 weken dacht ik echt dat het een meisje ging worden. Totdat ik dus over een jongen droomde vannacht. Dus nu weet ik het echt niet meer.

Ik ga straks even met Kevin langs de dokter. Hij hoest al een paar dagen als een zeehond en hij lijkt echt pijn te hebben. Heeft ook last met eten en drinken. En hij is weer verkouden. Ik denk dus toch iets met zijn keel hoor. Ik laat er even naar kijken in ieder geval.
Vanavond ga ik bij mijn broertje op visite. En alleen bij hem. Mijn schoonzusje zit in Turkije voor haar werk en ik laat Martin en Kevin lekker thuis. Dus broer en zus onder mekaar, gezellig weer eens.
Morgen gaan we even naar familie die niet op Kevin's verjaardag konden komen. Gaan we lekker daarheen en gaan we als we tijd overhouden zomershoppen voor Kevin. Ik krijg echt de kriebels van dat mooie weer en wil dan gelijk zomerkleding kopen haha.
Zondag gaan we naar mijn schoonouders want mijn schoonpa is jarig en er is weer Marathon, gaan we altijd kijken. Dus weer een hoop te doen. Ik spreek jullie na het weekend weer.

xxxx

[Laatst gewijzigd door Vannie - 11/04/2008 @ 13:36] - Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 14:21
Pooh

Kevin nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik heb niet zo vaak de gelegenheid meer om langs te komen, maar bij deze alsnog hoor! En alvast voor Ilian ook, Nessie!

Kathy, weet je al meer over de uitslag van het bloed? Zoals je weet heeft Jonathan een koemelk allergie dus ik weet hoe lastig het kan gaan zijn. (och en het went ook wel snel hoor)

Als we nu boodschappen doen, zegt hij zelf al: lezen, mama! Als hij iets uit de schappen pakt haha

Ann, groen licht, ik ben blij voor je. Nu duimen dat het snel en goed raak is.

Helaas moet ik er weer vandoor. Hopelijk tot snel weer eens. xxxx

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 14:30
Ann

@M. Hij slaapt dan jammergenoeg niet verder neen. Om half zes begint hij te babbelen of te wenen tot hij zijn melk krijgt, dan tien minuutjes rust en daarna: "Mama/papa! (afhankelijk van wie het flesje bracht) Flesje op! Wakkerrrrrrrrr! Uit!!!" En dan begint weer een nieuwe dag volg commando's van onze kleine tiran

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 19:52
Ada

Ann,
Gelukkig heeft Lubbe toch niet echt last van zijn kiezen. Misschien komen de laatste vier door zonder veel erg??? ( Laat ons hopen! Hoop doet leven, he?)
Begrijp het hoor dat je nog even bloed laat prikken, ik zou ook het zekere voor het onzekere nemen. Nu ik heb wat info ingewonnen over CMV ( heb namelijk die vraag gekregen van iemand die ik ken) en heb in België wel enkele namen die daar veel ervaring mee hebben.
Gewoon goed opletten met speekseloverdracht en pampers zodra je zwanger wil worden ( kwestie van risico op besmetting toch een klein beetje te beperken, kan perfect hoor! Ook al heb je kindjes, virus wordt immers niet door de lucht overgedragen)
Brr vind het best spannend in jou plaats! Ben al nieuwsgierig naar de eerste testen!!! Klussen meid, dit is niet goed voor mijn tikker, ik hoop dat je snel zwanger bent!!!

vannie,
Ja ik ben dus ook zo, maar met gevolg dat ik nooit naar mezelf heb geluisterd en uiteindelijk vorig jaar dan een mega zware crash heb gehad ( depressie). Ik heb nu echt geleerd om op tijd rust in te lassen ( ook al voel ik niet dat ik dat nodig heb op dat moment) zodat ik niet meer overgestresst geraak. En ik moet zeggen het werpt echt vruchten af! Ik voel me nu echt ontspannen en ben eindelijk verlost van de niet aflatende druk die ik bleef voelen ( gejaagdheid, vanalles doen) Ik kan de boel nu ook echt de boel laten.
Delegeren is de boodschap!
Ja, ja Kevin zijn eerste vriendinnetje, dat beloofd!! Ik wist dat hij rap was, maar zo rap! zou je al geen voorlichting geven
Neen, ik gok echt op een meisje, lekker roze!!!

Zeg en ik vind het niet erg hoor, de truk is net om Amber haar te laten aankleden dan is er geen ruzie. Ik neem tegenwoordig overal mijn tijd voor en gun de kids ook hun tijd, gedaan met stressen en gejaagd zijn! Gewoon 10 minuten meer uittrekken om aan te kleden en te eten lost veel meer op dan alles rap rap doen
Ik vind het vertederend om mijn 3 bezig te zien, echt ik mag mijn handen kussen! Nu zou eigenlijk niet anders mogen, gezien mijn opleiding en beroep

Ann,
Ja, eenmaal ze kunnen praten heeft dat voor de mama ook zijn nadeel. Dan roepen ze gewoon : mama wakker! Pelen ( spelen)
Geeuw, ik zou ook even zuchten zo vroeg! Pff zou ik toch alles van trukken op proberen om te veranderen hoor.

Gezellige dag vandaag! Interim was leuk en ik kon zelf bepalen hoe lang ik werkte ( ik had maar 1 opdracht en daar zou ik normaal 7 uur over doen) Gevraagd wat ik mocht doen na die taak en de baas zei dat als ik vroeger gedaan had ik naar huis mocht. Dat moet je mij geen 2 keer zeggen! Heb me de naad uit mijn lijf gewerkt en was om 14 uur al klaar ( i.p.v. 16 uur) Dus lekker naar huis en de kids kunnen gaan afhalen op school. Na school meegestapt met vriendje van Storm en zijn mama en bij hun thuis nog wat gespeeld en gebabbeld.
Thuisgekomen rustig eten kunnen maken en nu liggen ze al 50 minuten te ronken in hun bed.
Ben voldaan! Straks nog even strijken ( er staan 2 hele grote wasmanden strijk te wachten) want Steven is naar de voetbal.
Hier ook druk weekend!
Doei!!!

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 11:05
M.

hoi allemaal,

net als Vannie zat ik ook wat met shopkriebels
ik was gisteren boodschappen gaan doen om zo de zaterdagdrukte te vermijden en dacht er toen plots op dat ik voor Laurine wel nog een paar haarbandjes kon kopen
in de creche draagt ze geen speldjes in t haar en t valt constant in haar gezicht
doe ze nu altijd een haarband aan en t is echt heel schattig
maar ik had er maar 1 en ja dat is niet veel
ben dus binnengegaan in de c&a en wat bleek... er was een voorjaarsuitverkoop
massa's dingen aan -50% dus heb me wat laten gaan
paar t -shirts gekocht, een pulletje, haarbandjes en een ongeloofelijk schattig kleedje van Winnie the Pooh ik kon het gewoon niet laten hangen hihi
en om men ventje wat te sussen met de uitgaven heb ik voor hem een leuk hemd gekocht alleen voor mezelf weer niets gekocht, tja als je kindjes hebt hang je precies liever daar je geld aan hé!

vannie, hoe was t bij de dokter met Kevin?
en waar ga je heen om te shoppen? er zijn echt weer veel leuke kleren hoor voor t voorjaar en de zomer, je zal je vast ook niet kunnen inhouden

pooh, hoe is t met jou en met Jonathan?

ann, ai niet zo fijn dat Lubbe dan niet meer verder slaapt
en t helpt ook niet als je hem bij jullie in bed neemt dan?

ada, leuk zeg dat je direct naar huis mocht als je werk gedaan was
is idd een goede motivatie om snel te werken
grote plannen voor t weekend dan?

groetjes

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 11:17
Kellytje

Terug op post
Hoi iedereen!

Hier zijn we weer terug!
De operatie was inderdaad vorige week donderdag en nog geen 24u later was ik al thuis. Nu, je zou denken, thuis is het toch beter... Maar niet als je je amper kan bewegen hoor!
In het ziekenhuis zet je je bed met enkele knopjes zoals je wil en je kan je recht trekken aan die stand maar onze zetel is niet zo uitgerust! Dat was dus wel enorm pijnlijk!
Ook het slapen sloeg serieus tegen ook omdat ik last had met ademhalen (druk op het middenrif door de lucht die ze in mijn buik hebben geblazen)
Maar nu gaat het al veel beter hoor! GIsteren naar de huisarts om de wondjes te laten nakijken (4 sneetjes) en alles was in orde.
Ik mag wel 3 weken normaalgezien niet heffen (en daar hoort Leroy dus bij) en dat is wel vervelend! Omdat ons mama hier was deze week ging dat wel maar de volgende 2 weken vrees ik er toch voor of me dat wel zal lukken!
En het is alsof ons meneertje het wist want telkens hij iets verkeerd deed of hij moest komen dan liep hij heel hard weg of ging hij gaan liggen zodat ik hem niet kon pakken

We waren dus de eerste week van de vakantie weg met de mobilhome en normaal waren we pas dinsdag naar huis gekomen maar omdat ik zondagavond zo misselijk werd en schrik had om een galcrisis te krijgen daar zijn we meteen naar huis gereden (om 12u 's nachts aangekomen). Dat was natuurlijk veel minder maar hopelijk zal dat nu tenminste niet meer gebeuren!
Ik voel me mentaal ook veel beter omdat het nu fysiek ook beter gaat, dat is echt een heel verschil!

Maandag moet ik al terug gaan werken ook al had die specialist gezegd 2 weken... Maar ach, dat zal ik ook wel weer snel gewoon worden natuurlijk!
En hoe langer ik weg blijf, hoe groter de stapel met werk wordt dus kan ik maar beter terug gaan nu!

Ik heb voor de rest snel snel overal doorgelezen maar ik weet echt helemaal niet tot in detail wat iedereen geschreven heeft.

Alleen het goede nieuws van Ann is me zeker bijgebleven!!! Super-de-super goed nieuws het meid!!!!
Kunnen we er vanaf nu samen voor gaan, dat vind ik toch wel leuk!
Ik moet nu nog een weekje wachten op de en dan gaan we er weer voor!!!

Ada, ik heb het boek een tijdje geleden meegekregen van m'n schoonzusje, maar ik ben niet zo'n lezer en nu ligt het weeral een tijdje opzij... Ik denk wel dat ik het ga kopen want anders gaat ze het boek pas binnen een half jaar terug krijgen denk ik

Met Leroy gaat het voor de rest heel goed, hij wordt echt groot he! En hij begint ook echt alles na te zeggen, schitterend! Het is wel grappig soms dat hij iets zegt en niemand verstaat het behalve ik Het geeft toch een goed gevoel en doet me er soms aan twijfelen of ik niet beter zou stoppen met werken om bij hem te kunnen zijn (en binnenkort bij het beebje hopelijk) maar ja, financieel zouden we dat helemaal niet kunnen...

Ik hoop dat alles voor de rest heel goed gaat met iedereen!

En Vannie, ik durf het nu bijna niet meer te zeggen maar nog een hele gelukkige verjaardag voor Kevin! Ik hoop dat hij genoten heeft van de vele versieringen en de Bumba-taart!!!

Vanaf nu zal ik weer regelmatig komen schrijven hoor!

Kelly

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 10:22
Vannie

Hey meiden !

Hoe was jullie weekend ?

Ik ben er maar heel even want ik heb sinds vrijdag echt geen 5 minuten meer gezeten en ik ben dat helemaal zat. En zoals jij ook al zegt Ada, dan beland ik straks nog in een crisis. Ik wil nu echt even aan mezelf gaan denken want ik stort anders in ofzo.
Dus vandaag ga ik kort reageren, dat scheelt me dan weer een half uur haha.
Ik ben overigens flink geslaagd voor zomerkleding voor Kevin. Heb stapels korte broeken en shirts gekocht en nieuwe Crocs, die staan zo schattig. Heb zelf ook een paar gekocht en wat zit dat lekker zeg ! Ik moet nu alleen nog ondergoed en sokken hebben en de rest komt wel.
Vandaag zou ik eigenlijk met een vriendin en de kids naar de kinderboerderij maar ik kan me er echt even niet toe zetten. Gelukkig begreep ze dat want ze was zelf ook nog snipverkouden en wij beginnen ook al. Kevin is nu ook snippie, vrijdag bij de dokter een drankje voor zijn keel meegenomen en die helpt gelukkig goed.

Kelly, je hebt nogal wat meegemaakt met die operatie en zo. Doe alsjeblieft rustig aan hoor, ook op het werk. Als het niet gaat, ga dan lekker naar huis.

Nessie, gefeliciteerd met Ilian !!!
Hoe is het feestje geweest ???

[Laatst gewijzigd door Vannie - 14/04/2008 @ 10:23] - Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 13:46

Nessie ook van mij ietsje te laat maar gefeliciteerd met Ilian
Hoe is het met de Is het nog een beetje te doen?

Vannie, jaaaa hier ook altijd druk druk druk, pfff ons weekend was echt heel vol en hectisch. Maar gelukkig kan Sophie het goed hebben, die slaapt gewoon wanneer het uitkomt (of niet ) en past zich makkelijk overal aan en eet ook overal en altijd mee, maakt niet uit wat we eten (en ook niet zoveel hoe laat dat is).
Crocs, ik had precies dezelfde voor mezelf als voor Sophie gekocht. Zij moest ze niet dus ik ze weer verkocht op Marktplaats. En wat denk je, loopt ze nu hele dagen op die van mij rond
Ik vind ze ook heerlijk lopen, hubbie vindt ze er niet uit zien maar nu wil ie ze mss ook wel hihi.

Kelly, tof weer van je te lezen en fijn dat het weer beter gaat. t is toch wel een hele operatie he, uiteindelijk.
En bijna NOD dan kun je er weer voor gaan, lees ik

Oh ja hier ook lekker zomerkleertjes voor Sophie gekocht van t weekend en een mooie doopjurk en schoenen voor as zondag!!! En voor mezelf ook nog een nieuwe rok + jasje, voor een zondag

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 08:58
ann

Hoi

Even laten weten dat ik nog wel meelees, maar niet meer de tijd vind om te antwoorden. Als er iets groots is, laat ik het wel weten hoor!

Ik loop (zoals steeds) achter met mijn huishouden, en ik moet dringend serieus beginnen studeren.

@Kelly: goed dat de operatie achter de rug is! Nu snel herstellen, en wie weet he, kunnen we binnen een paar weken samen iets vieren?!? Hopelijk valt het mee weer terug te moeten gaan werken en ben je al voldoende hersteld.

Groetjes
Ann
Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 10:39
Kathy

Serjenka krijgt momenteel weer gewone koemelk ipv sojamelk en het lijkt of de diarree weer beter wordt. Maar ga niet te luid roepen.

Donderdag naar huisarts gebeld, ze heeft iig geen infectie. Voor allergie moet er bloed getrokken worden, waarom hij dit niet gedaan heeft, wanneer we met haar langsgegaan waren, geen idee.

Maar hou het toch nog even in het oog dat het niet verslechterd.

Pffff, ik ben 1 dag overtijd. Dat is echt niet van m'n gewoonte, heb normaal een erg regelmatige cyclus, kan er de klok op gelijk zetten, in manier van spreken.
Gisteren was ik zo nerveus dat die duivels er nog niet waren, en er maar een test tegenaan gegooid. Natuurlijk negatief, maar vandaag dus nog steeds niks te zien.

Ik hoop echt wel dat ik niet zwanger ben en dat die duivels er nog aankomen, zo vlug mogelijk.

Ik zit nu gewoon op geen zwangerschap te wachten. In de eerste plaats zie ik het niet zitten om weeral op m'n werk te gaan zeggen dat ik zwanger ben. In de tweede plaats ben ik er nog helemaal niet klaar voor. Heb het druk genoeg met deze twee kanjers en ik weet ook niet of ik nog wel een derde wil. Het is een tegenstrijdig gevoel. En in de derde plaats, we zijn nu bezig met de architect de plannen aan het maken voor onze verbouwing.
Graag hadden we volgend jaar eraan begonnen en het zal wel een geruime tijd overgaan, omdat we zo weinig mogelijk willen lenen.
Dus dit zou geen ideale situatie zijn voor een kleine spruit.
We hebben verbouwingsplannen al eens uitgesteld door onze kinderwens, dus ik hoop dat dit nu niet meer moet gebeuren.

Zo dat lucht op, sorry voor het ego berichtje.
Duimen jullie mee dat de duivels alsnog komen, 't liefst vandaag nog.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >