Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/08/2008 @ 10:47 ann | Hey Kelly Ik had op je blog gezien dat je op controle moest. Gelukkig gaat alles prima met je buikje! Zo je kindje alleen thuis achterlaten al slapend, daar sta ik ook heel huiverachtig tegenover. Maar ik kan me inbeelden als je meerdere kindjes hebt dat het soms gewoon de beste oplossing is. En het hangt er natuurlijk allemaal vanaf he. Lubbe's school is echt nog geen 100m van onze deur. Dan zou ik hem misschien ook wel alleen durven gaan ophalen, als de (toekomstige) jongste nog ligt te slapen... Zo'n briefje op zak is wel een heel goed idee! Ik zou gewoon doodnerveus zijn zonder. Ik zal het onthouden, als het zich ooit eens voordoet!!! Wat zijn jullie ongeduldig zeg!!! Gaan vissen of er een derde komt, terwijl nr 2 er nog niet is! Arme Vannie, zo onder druk gezet... ![]() Fijn dat je opvangprobleem opgelost is Kelly! Ik zag al zoiets op je site! Ik ben ook nog erg benieuwd wat er uit de bus zal komen op je werk. Hopelijk komen jullie tot een goede oplossing. Ik had er ook over nagedacht om mijn 4/5den in uren op te nemen, maar omdat ik elke dag sowieso met 2 uur transport zit, haalt dat niets uit bij mij... Ik zou Lubbe dan nog niet zelf kunnen afzetten/ophalen. Ik denk dat wij het gaan oplossen dat ik heel vroeg begin te werken en hem 's avonds ga oppikken, terwijl mijn man hem 's morgens gaat afzetten en dan wat langer gaat werken... Zie het ook niet echt zitten om nog vroeger op te staan (nu al 5u50), maar ja... Niets aan te doen zeker... Voor de rest begin ik wel 4/5 den dus thuis op woensdag vanaf november en ga ik proberen een dagje thuis te werken ook. Dan kan ik op vrijdag Lubbe gaan afhalen op een deftig uur. Maar de eerste maanden dat hij naar school moet zal dat niet lukken, want dan heb ik alle dagen (behalve woensdag gelukkig) cursus in brussel... Nog geen idee hoe we dat gaan oplossen... M. Hopelijk blijft Laurine nu weer beter slapen! Mekkie: Zijn jullie al wat beter??? Babietje: groot gelijk dat jullie gaan profiteren van het (laatste?) mooi weer! |
| 27/08/2008 @ 14:46 ann | Klinkt super Ada! En zo mooi beschreven! 't Is alsof we er ook bij waren!!! Nu alleen nog een foto he... ![]() |
| 27/08/2008 @ 15:46 babietje ![]() | Het was zo te horen een zéér mooie dag! Jullie hebben er duidelijk van genoten. |
| 29/08/2008 @ 11:30 ann | Hoe gaat het nu met je Vannie? Je gaat zo stilaan de laatste rechte lijn in he! Wat een mooie buik alweer zeg... Ben ik flink jaloers op hoor... Als ik dan bedenk dat ik eigenlijk binnen twee weken moest bevallen ... Op dit moment zit ik met een lege, dikke buik... Ik ben een paar kilo aangekomen na de laatste mk, en die blijven precies allemaal op mijn buik (en in minder mate billen) plakken... Zo vervelend, ik zie er zwanger uit, terwijl ik het helemaal niet ben... Je ziet de mensen die weten dat je bezig bent dan zo kijken naar je buik Ik denk dat het een beetje door mijn hormonen komt. Die zijn de laatste 9 maand serieus in de war, denk ik... Ik ben nu toch maar weer begonnen met buikspieroefeningen, in de hoop dat het toch weer wat mindert, want het is geen zicht meer... Ik moet weer de kleren dragen van na de bevalling van Lubbe ![]() Mijn optimistische bui is precies met de zon verdwenen... Gelukkig wordt het dit weekend mooi weer, misschien zie ik het dan weer wat rooskleuriger in... |
| 01/09/2008 @ 10:51 ann | Tuurlijk Vannie! Nu moet je in de eerste plaats aan jezelf en je beebje denken he! Rust maar veel, zodat je beebje nog een tijdje blijft zitten. Een keer het op gang komt, gaat het vast heeeeeel snel! ![]() |
| 03/09/2008 @ 09:15 ann | M. Ja, ik kan me inbeelden dat je er rond deze tijd ook veel aan terugdenkt... Mijn ventje staat er niet meer bij stil, dat het deze tijd van het jaar is. Hij kijkt alleen maar vooruit. Op zich niet zo slecht natuurlijk. Al bij al voel ik me eigenlijk niet meer zo slecht (alleen nog dik ). Ik vrees alleen als het deze ronde niets wordt, dat ik dan in een diepe put ga zakken... Maar zo ver is het nog niet he. Hoop doet leven... Dikke knuffel terug! |
| 03/09/2008 @ 11:31 ann | M: 't Probleem is een beetje dat het zonder sporten niet gaat lukken. En om te sporten, moet ik medicamenten pakken (inspanningsallergie). En als ik zwanger wil worden, pak ik liever geen medicamenten. Bij mijn laatste miskraam ging ik nog gaan lopen in het begin van de zwangerschap (zonder medicamenten), maar de laatste keer was mijn hartslag echt veel te hoog. Het spookt nog altijd door mijn hoofd dat ik het daar misschien verprutst heb. Misschien onzin, maar toen ik het vermelde tegen de huisdokter zei die direct dat ik moest stoppen met lopen... Mezelf uithongeren, dat kan ik echt niet en dat wil ik nu ook niet. En met gewoon gezonde voeding gaat er nauwelijks iets af... Wij zijn de 27ste zes jaar getrouwd... Ik zou zoooooo graag tegen dan weer een positieve test in mijn handen hebben (eigenlijk wou ik het tegen mijn uitgerekende datum 15/9, maar dat zal niet meer lukken, nu ik langere cyclussen heb...) Misschien als ik me focus op de 27ste, dat de 15de dan makkelijker passeert??? Maar als het dan negatief is... ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005

! Hartje ging goed tekeer en je kon het bloed goed door de navelstreng horen vloeien! Mijn baarmoeder was op 6 weken ook gegroeid van navel -2 tot navel +2! En euh... de weegschaal gaf ook een +5 aan
Maar dat had ik eerlijk gezegd wel verwacht (nu ja.. zóveel nu eigenlijk ook niet...)
Kelly

Tof ook met die ijsco kar en dat schminken voor de kindjes!
en hopelijk deze ronde wel!!!
...
Ik denk dat het een beetje door mijn hormonen komt. Die zijn de laatste 9 maand serieus in de war, denk ik... Ik ben nu toch maar weer begonnen met buikspieroefeningen, in de hoop dat het toch weer wat mindert, want het is geen zicht meer... Ik moet weer de kleren dragen van na de bevalling van Lubbe 
Gelukkig wordt het dit weekend mooi weer, misschien zie ik het dan weer wat rooskleuriger in...
zit nu met een kanjer van een verkoudheid en slaapt ook minder goed nu door haar verstopte neus