Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/10/2008 @ 13:38 ann | Wow Vannie, nu alweer ongesteld? Ik denk dat het bij mij met Lubbe ook zoiets was... Het mocht alleszins nog veel langer duren. Heb je niet lang gevloeid na de bevalling??? Maak jezelf maar geen verwijten over het feit dat je wat te vroeg bevallen bent. Je hebt die dingen nu eenmaal niet in de hand he... Zo te horen beginnen jullie toch wat jullie draai te vinden met z'n vieren? Is Kevin er al volledig mee verzoend dat hij nu de aandacht moet delen? Ik denk dat Lubbe het daar ook nog moeilijk gaat mee hebben. De laatste tijd zegt hij constant dat hij nog een kleine baby is en nog geen grote jongen. ![]() |
| 28/10/2008 @ 10:33 ann | Hey Mekkie Die hele toestand moet ook aan haar knagen he... Een kind voelt zich van minder maar zozo he... Hopelijk krijgen jullie allemaal snel wat meer duidelijkheid! ![]() |
| 28/10/2008 @ 11:06 ann | Kathy: Ik ben eigenlijk wel content dat ik hier weer samen met iemand anders zwanger ben! Begon me al een beetje eenzaam te voelen met mijn prille zwangerschap! Misschien blijk je al wat verder te zijn en zijn we in dezelfde buurt uitgerekend ![]() |
| 28/10/2008 @ 11:41 ann | Kathy: Wanneer mag je op controle gaan??? |
| 28/10/2008 @ 11:44 Kathy ![]() | 24 november, dus ik moet echt nog even geduld hebben. |
| 28/10/2008 @ 11:53 ann | Ah ja, dat had je al eens vermeld zeker, sorry... Ja, da's inderdaad nog lang... Maar dan komt die tweede afspraak waarschijnlijk wel sneller he, rond de 12 weken krijg je ook nog wel een echo zeker??? Ik moet nu 5 weken wachten Gelukkig zijn er al twee voorbij... Bijna in de helft ![]() Voordeel is ook dat er al veel zal te zien zijn he, een klein minimensje... Bij ons zag je met veel moeite een hoofdje en een lijf en een hartslag als je goed keek. Bij Lubbe was mijn eerste afspraak ook wat later en toen zag je toch al iets meer hoor! |
< vorige pagina | volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005

Gelukkig hadden we nog een andere batterij in huis, en toen hadden wij toch al weer een hartslag. Om de baby te horen was het zoals verwacht te vroeg, maar we hebben wel grappige geluiden opgevangen, alsof er ginder toch iets aan het ronddobberen was. Volgende week proberen we nog wel eens. Ik kijk er al naar uit! 

En je weet ook zelf wel dat het heel normaal is dat je nu nog niets hoort dus dat maakt toch ook niet uit...

te krijgen en die echo's enzo te laten doen
wat erg zeg, je moet vast nogal geschrokken zijn en hij ook! gelukkig was t niet al te erg, k zou er ook niet goed van geweest zijn!

Gelukkig zijn er al twee voorbij... Bijna in de helft