Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/07/2008 @ 21:06 Ann ![]() | @Kellytje: ik heb die ook gekregen! hihihi |
| 19/07/2008 @ 13:13 Ann ![]() | Kijk eens: een banner! Ik heb mijn vrijwel gewoon op tijd gekregen! Ik denk niet dat ik een eisprong gehad heb, maar kom, misschien kunnen we nu weer verder he... |
| 19/07/2008 @ 18:49 Kathy ![]() | Al een goed teken dat de duivels op tijd zijn. Ik duim met jullie mee dat er vlug een nieuwe kans komt! |
01/08/2008 @ 15:38 ![]() | http://www.europakinderhulp.nl is de site van die stichting maar das alleen voor mensen van uit NL. Weet eigenlijk niet of er in Belgie ook zoiets is? zo en nu ga ik sophie eens uit bedje halen. Hopelijk blijft het een beetje droog want we zouden vanavond gaan bbq en |
< vorige pagina | volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005

Dus meiden: als we ze tegenkomen... 
pffff
vrijwel gewoon op tijd gekregen! Ik denk niet dat ik een eisprong gehad heb, maar kom, misschien kunnen we nu weer verder he...
of
Mooi buikje trouwens!
Nu hopen dat het snel goed weer wordt, kunnen ze lekker in het zwembad. Hubbie had een heel mooi zwembadje gekocht voor allebei de kindjes en hij had vandaag ook nieuwe schoentjes en kleertjes voor Kimberly gekocht. Verder kan ik er niet te veel over kwijt, maar dat begrijpen jullie wel he...
gaat zijn. Drie keer is tenslotte ook scheepsrecht. Hopelijk mag het snel zo ver zijn 

), doet mooi bravo, drinkt haar melk helemaal alleen en begint zowat aan de hand te stappen
Nog een weekje dan moet ze weer terug. Sophie zal Kimberly wel onwijs missen want ze zijn echt heel dol op elkaar 

Gelukkig is alles nu opgelost! Nu kunnen we weer kletsen!