Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/09/2008 @ 13:06 ann | Ik voel me verbazend rustig tot nu toe... Hopelijk blijft dat nog ruim een week of drie duren en krijg ik dan bevestiging dat alles ok is. Verder nog geen echte symptomen of zo, maar 't is ook nog vroeg he! |
| 26/09/2008 @ 14:08 ann | Bij mijn man op het werk zijn er vandaag 281 ontslagen aangekondigd, er zullen nog maar 160 mensen tewerkgesteld blijven... Ik heb net het verlossen sms-je gekregen dat hij nog een job heeft. Was even stressen ![]() Mekkie: Wat vervelend dat die nare beestjes weer terug zijn! Maar wel fijn te lezen dat de nieuwe school zo goed meevalt! M.: Is inderdaad erg zwaar, zeker gecombineerd met het huishouden en job... Was het alleen maar het studeren, dat zou ik niet erg vinden ![]() |
| 26/09/2008 @ 16:26 Kathy ![]() | Gelukkig ann, dat je man nog z'n werk heeft. |
| 30/09/2008 @ 11:36 Ada | Hey, Vannie blij te horen dat alles goed gaat met de kindjes! Brr, het goede weer was jammer genoeg maar van korte duur, nu staat de verwarming hier weer te draaien. het kan jammergenoeg niet het hele jaar door zomer zijn! Nu dan maak ik gewoon het zonnetje hier in huis ![]() Hier is het razend druk! Te druk eigenlijk, met migraine tot gevolg. Damn ik zal toch ooit mijn tijd moeten beter leren indelen! Gisteren vergadering in een groot ziekenhuis! Heb er echt een goed gevoel bij! Vandaag eerste bespreking in een lagere school. Heb gelukkig goed nieuws gekregen van sociaal bureau! Ik moet 3 jaar geen sociale lasten meer betalen, tenzij ik meer verdien ( maar de eerste 3 jaar zal dat waarschijnlijk niet meer zijn dan de minimumwaarde die zij aangeven) Ben hierom wel blij, want scheelt toch weer 608 euro!!!! per 3 maand. Ben er snel mee weg, man is ziek en wil hier nog even op mijn praktijk wat werk verzetten!! Doei! |
01/10/2008 @ 13:46 ![]() | Wat goed van Laurine!!! ![]() ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005

), ondertussen heb ik nog een andere cursus lopen waarvan ik examen heb in december, en 16 oktober begin ik alweer een andere cursus voor mijn volgend examen in maart. Ik lijk wel gek
Nu ja, ik hoop binnenkort mijn resultaat van het eerste examen te krijgen, en dan ga ik op basis daarvan wel beslissen of ik er echt voor ga of niet.
was van Lubbe... Een goed teken he!

in jullie armen. Geniet ervan nu! Oh ik ben echt blij!
' maar in tegendeel, ze is heel flink geweest hoor, goed gespeeld en geslapen, veel gegeten en meer dan een half uur liggen knuffelen met haar 'tante' op de speelmat
ben zo blij dat te horen, t is een teken dat ze daar echt graag is
van dat weer
Niet bepaald oppeppend om de dag te beginnen...
Die reageren ook wat tragen, dus als die dan duidelijk positief zijn, kan ik er weer wat tegen he!
pff,veel gestudeer voor nodig zeker? nuja, nu zorgt het wel voor de nodige afleiding zeker? en dat de tijd wat sneller gaat

Via een schoolvriendinnetje van timmetie. Dus alles weer van voren af aan beginnen. Ik krab mezelf ook weer gek op mijn hoofd 

, vind het wel jammer dat ik er niet bij was maar als ze het thuis nog eens doet zal het voor ons ook als de 1e keer aanvoelen