< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
22/09/2008 @ 12:33
M.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
allee Ann, nog ff tanden bijten en dan naar de gyn
ik heb eigenlijk ook nooit bloed laten nemen hoor, als je t liever niet doet...en als je van gedacht verandert kun je nog altijd wel doen hé
hoe voel je je voor de rest? kan je er wat bij?

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 13:06
ann

Ik voel me verbazend rustig tot nu toe... Hopelijk blijft dat nog ruim een week of drie duren en krijg ik dan bevestiging dat alles ok is. Verder nog geen echte symptomen of zo, maar 't is ook nog vroeg he!
Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 14:22
M.

ben blij dat je redelijk rustig bent, probeer dat maar aan te houden en als t ff niet meer lukt dan kom je hier maar langs en gaan wij je gedachten wel even verzetten
en je man was ook content zeker?

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 17:44
Vannie

Meiden, bedankt voor jullie lieve reacties op mijn verslagje en foto's!

Ann : wat zie ik nu voor een geweldige banner ???????????????? Waaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh ow wat gaaf en wat super dit ! Wat een heerlijk geweldig nieuws.

Wauw, Ann neemt mijn plaats als zwangere in ! Mooier had ik niet kunnen wensen denk ik, en Ann al helemaal niet haha. Geweldig gewoon !

Malika, ik ben blij dat Justin's verjaardag niet alleen samenvalt met die vreselijke aanslagen in Amerika maar dus ook op prachtige dagen als jouw huwelijk
Dat Bellewaerde klinkt leuk zeg. Dat is een pretpark toch ? Vind dat altijd geweldig. En straks mag ik ook weer in die attracties dus kan me ook weer uitleven haha. Ik ben er nog nooit geweest, is dus wel een aanrader ?

Kelly, meid je kunt het gewoon weer hoor, we duimen allemaal met je mee voor je bevalling. Het is natuurlijk geen pretje maar allemaal achteraf weer meer dan de moeite waard. Ik heb bij de bevalling van Justin ook op een gegeven moment geroepen dat ze me plat mochten spuiten en ik dacht echt dat ik flauw zou vallen van de pijn, maar op de een of andere manier kunnen we het toch aan, we zijn er als vrouw op gebouwd. En hey, zoals ik nu ook weet is elke bevalling weer totaal anders, dus ook al was de bevalling van Leroy je niet meegevallen, wie weet is het deze keer een makkie, je weet maar nooit meid.

Mekkie, ja ik dacht ook al : krijgen we nog een zwangerbanner ? Maar je hebt nu eigenlijk zo goed als 2 dochters ineens he ? Kan me voorstellen dat je daar druk genoeg mee bent. Ik weet er inmiddels alles van haha. Alles goed met Timmetie ?

Hier alles verder prima, wel superdruk hoor, jeetje het scheelt nogal of er 1 kind of 2 kids over de vloer zijn. Maar dat komt vast wel goed, er is nu nog niet echt sprake van een ritme natuurlijk. Gelukkig is Martin nu nog 2 weken vrij want ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten doen in mijn eentje haha. We gaan sinds donderdag ook lekker met de kleine naar buiten en dat is echt zalig, zeker met dat mooie weer telkens. Heerlijk ! Alles gaat z'n gangetje, de BV loopt dit keer hartstikke goed.
Vrijdag zijn we nog even wezen wegen bij het CB en Justin was toen gewoon 40 gram aangekomen ! Terwijl de meeste babies de eerste week juist afvallen. Nou dan krijgt ie genoeg binnen zou ik zo zeggen. Verder is Justin totaal anders als Kevin. Veel blonder, ook zijn wenkbrouwen en wimpers, en hij heeft echt mijn handen en voeten. Kevin heeft veel meer van zijn vader. Echt grappig om dat verschil al te zien. Ook heeft Justin nu al een heel sterk nekje, die tilt ie al erg goed op, ook een groot verschil met Kevin.

Op dit moment komen er steeds meer visites. Iedereen heeft de kraamweek even afgewacht en nu wil iedereen natuurlijk komen kijken, hartstikke leuk hoor.
Nou ik ga even aan het eten beginnen. Kussssssssss

[Laatst gewijzigd door Vannie - 22/09/2008 @ 17:51] - Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 10:04
Ann

Hey Vannie

Ik had het zo gehoopt dat ik tegen mijn eerste uitgerekende datum toch weer zwanger zou zijn... Ik probeer nuchter af te wachten, maar ik kon het deze morgen toch alweer niet laten om nog eens te testen. En knalpositief hoor, niet eens met ochtendurine. Ik begin er stilaan wat vertrouwen in te krijgen

Hoe we het allemaal gaan bolwerken met 2 kids, dat is weer een andere vraag... Het zal inderdaad wel super druk gaan worden. Maar ik ben ervan overtuigd dat het wel los zal lopen. Ik moet gewoon wat meer gaan organiseren, denk ik... Nu is dat nog wat moeilijk. 13 oktober heb ik weer een examen op het werk, waarvoor ik nu druk aan het studeren ben (of zou moeten zijn, want ik zit hier ), ondertussen heb ik nog een andere cursus lopen waarvan ik examen heb in december, en 16 oktober begin ik alweer een andere cursus voor mijn volgend examen in maart. Ik lijk wel gek Nu ja, ik hoop binnenkort mijn resultaat van het eerste examen te krijgen, en dan ga ik op basis daarvan wel beslissen of ik er echt voor ga of niet.

Mijn ventje is er nog steeds niet gerust in dat we het gaan aankunnen, met twee kindjes, maar dat loopt wel los he! Hij heeft me gisteren wel verrast met een superlief beertje van de "me to you" reeks. Zo kreeg ik er ook eentje toen ik was van Lubbe... Een goed teken he!

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 11:40
Ada

Online Status Bekijk profiel
Hey,
Bah wat een koud en kil weer!!!Ligt dit nu aan mij of zijn de seizoenen echt in de war!
Het koude en donkere weer werkt echt op mijn gemoed, moe, futloos geen zin om veel te doen. Gelukkig geeft Faith en mijn praktijk me wat afleiding, want anders liep ik hier de muren op!
Nadeel van thuis ze zitten! Als je gaat werken dan merk je daar toch niet zoveel van, of wel?
gelukkig beginnen de afspraken voor kennismakingen ( dokters, scholen) terug goed binnen te komen en ben ik binnenkort weer 2 dagen per week op baan voor besprekingen. Zo thuis zitten is toch niet altijd prettig! zeker niet als je niet zo'n kuisfreak bent als ik!

Hoe gaat het met onze zwangere dames??
Kelly, niet teveel last van je rug? Zit zelf al 2 weken compleet geblokkeerd( ja nog altijd van de vorige keer) en heb weinig kracht in mijn armen hierdoor. Als ik zwanger was dan had ik daar ook zoveel last van ( vooral onderrug)
Wanneer heb je terug echo? Kwestie van nog eens zeker te zijn van het geslacht

Ann,
Nog geen beginnende misselijkheid?
Hopelijk voldoende afleiding om de eerste weken ( tot je afspraak) door te komen. Dit moet gewoon goed gaan!! Laten we daar vooral vanuit gaan! Dit komt goed en binnen 9 maand hebben jullie terug een klein lief hummeltje!!!!

Tot later!!!

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 13:50
babietje

Hallo,

Amai het is weer veel te lang geleden. Ik kan niet meer volgen. Op het werk lees ik elke dag mee maar reageren doe ik daar niet. Dat durf ik niet. Ik ga nu ook niet alles nog eens nalezen, het zijn 3 bladzijden. Wat heb ik nog onthouden.

Ann, wat een mooie banner! Ik ben echt heel blij voor jullie. Binnen 9 maanden hebben jullie een 2de wondertje in jullie armen. Geniet ervan nu! Oh ik ben echt blij!

Vannie, een mooi verhaal hoor. En wat een mooie foto's! Zit weer aan men eigen bevallingen te denken. Een klein emo moment.

Ada,mooie foto's en een mooi kleed, vind het echt tof! En nog altijd last van je rug. verdorie toch. Een mens kan soms toch afzien he.

Hier gaat alles zen gewone gangetje. De kindjes doen het goed. Het huis gaat ook goed. De bovenverdieping is ook bijna af dus binnenkort kunnen de welfsels er weer op en dan moet alleen de punten(zijmuren) nog gemetst worden en dan kan het dak erop. En dan is de ruwbouw af.
Met schoonvader gaat het ook elke dag wat beter, hij kan nu al alleen in en uit bed. Hij komt er wel.

Tot later

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 13:59
M.

hoi meiden,

Laurine ligt lekker te slapen dus even tijd voor mama om wat te komen kletsen hier
gisterenmorgen was ze heel slechtgezind opgestaan en ik dacht 'amaai dat zal wat geven in de creche' maar in tegendeel, ze is heel flink geweest hoor, goed gespeeld en geslapen, veel gegeten en meer dan een half uur liggen knuffelen met haar 'tante' op de speelmat ben zo blij dat te horen, t is een teken dat ze daar echt graag is
vandaag is ze thuis gelukkig ook al gans de dag flink geweest en deze nacht nog eens helemaal doorgeslapen ook voor de verandering
vrijdag moeten we naar een trouw en dan is t een nacht bij opa en oma, zal weer raar doen om de zaterdag wakker te worden als ze hier niet is!

ann, ben blij dat je je alsmaar beter en beter voelt, wat nog eens testje doen niet allemaal doet hé
geniet er maar lekker van meid
en zo lief dat je man zo'n beertje heeft gegeven
welke cursussen volg je zoal? en is dat allemaal voor t werk?

vannie, bellewaerde is idd een pretpark en wij gaan zeker terug hoor volgend jaar of misschien naar een ander pretpark
we hebben hier nog plopsaland ook en dat is nog meer voor de kleinere kids
fijn dat alles zo goed gaat bij jullie
wel leuk waarschijnlijk om zo t verschil te kunnen zien tussen je 2

ada, ik kom soms ook van dat weer
we hebben hier zelfs al de verwarming moeten aanzetten terwijl we vorig jaar nog konden genieten van het zonnetje nu
ik voel ook dat verschil hoor, ik hebn tijd nodig om te wennen aan deze seizoensovergang, in de zomer sta je altijd vrolijk op maar nu is t even duwen om wakker te worden
enne ik ga werken maar merk dat ook hoor, evenveel als in de zomer
zit dan te denken dat het veel te slecht weer is om te gaan werken en dan straks in de regen naar huis met de auto en dat ik veel liever lekker gezellig thuis zou zitten met een boek of filmpje op ofzo
maarja wat doen we eraan hé??

babietje, wanneer zouden jullie verhuizen?
fijn dat je schoonvader t ook goed stelt

groetjes

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 20:18
Ann

Ada: Ik merk het ook hoor... Het is nog pikdonker als we vertrekken naar het werk Niet bepaald oppeppend om de dag te beginnen...

Nog niet veel kwaaltjes. Last van mijn darmen, sneller bloedneuzen en behoorlijk prikkelbaar (vooral door de progesteron, naar verluid), maar voor de rest gaat het wel he!

M. Inderdaad, dat laatste testje was echt een oppepper! Ik heb ook al twee klassieke Clearblues besteld, als ik nog eens onzeker word, kan ik die er nog doorjagen Die reageren ook wat tragen, dus als die dan duidelijk positief zijn, kan ik er weer wat tegen he!

Ik heb net een cursus Belasting Niet Inwoners gevolgd (dat is voor een brevet, zo'n groot examen als in het voorjaar). Examen 13/10, echo 15/10... En nu volg ik Projectmanagement (gecertificeerde premie voor een bonus voor 6 jaar). Na mijn examen begint meteen 5 weken cursus Vennootschapsbelasting (deel 1, voor volgend brevet in maart). En zo blijven we bezig he! Weinig tijd om te piekeren.

Babietje: Wat goed dat de bouw zo goed opschiet!!! En dat je schoonvader zich alweer een stuk beter voelt

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 20:52
Ada

Online Status Bekijk profiel
Ann,
Phoewie, ammaai de namen alleen al! Chapeau meid, ik denk dat ik zo'n cursussen echt niet meer zou aankunnen!
Hier officieel last van " het vallen van het blad" zoals ze bij ons dat zeggen ( = herfsthumeur)
Bah vreselijk vind ik het gevoel om je de hele dag te moeten doorsleuren en je in niets zin hebt.
Kan me perfect inbeelden wat je bedoeld met vertrekken als het nog donker is. Dan heb je echt nog geen energie! Die zonneënergie is toch niet te onderschatten! Misschien moet ik binnenkort maar een zonnenlamp kopen? Aangezien we hier zelden nog echt mooi weer hebben, haha!

M,
Begrijp je hoor, ik had dat ook als ik moest gaan werken. Maar vind werk op zo'n momenten een prima afleiding. nu zat ik maar thuis zonder echte afleiding ( na meer dan een jaar is de uitdaging van kids er ook zo'n beetje af) en dat motiveert niet echt.

Gelukkig enkele drukkere dagen in het verschiet. Dus dan kan ik me wat doelgerichter bezig houden.

Kruip nu lekker in mijn zetel onder een zacht dekentje, ben echt bekaf vandaag ( pijn doet er ook geen goed aan natuurlijk!)

Doei

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 13:17
M.

ann, lijken me nogal zware opleidingen zegpff,veel gestudeer voor nodig zeker? nuja, nu zorgt het wel voor de nodige afleiding zeker? en dat de tijd wat sneller gaat

ada, ik ben gaan werken toen Laurine 9 maand en dat was naar mijn gedacht nog veel te vroeg
ik ben echt een huisjesmens
ok, werken is wel afleiding maar als ik kon kiezen dan bleef ik toch liever thuis bij mijn
ok, misschien kan ik wel zeggen dat ik niet graag werk een een luie trees ben maar dat is niet helemaal zo, ik werk wel graag maar dan gewoon thuis, t huishouden en wat boekhouding voor mijn man doen enzo
maarja... hopelijk kan ik thuisblijven eens er een 2e beebje komt
oja, ik heb ook geen enkele vrouwelijke collega en dat mis ik vooral ook veel...

groetjes

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 11:16

Malika, hoeveel uren werk jij nu?
Ik vind het ook superfijn hoor dat ik gewoon thuis bij mijn meisjes kan zijn!!! Soms is het wel vermoeiend en soms ook wel eens wat saai, maar ach dat is het werk buitenshuis ook. Dan zijn er ook dagen dat je geen zin hebt, dus zo relativeer ik het maar. Tja, t zal altijd wel wat zijn zeker

Ann, ik geniet echt zo van je mooie banner Het is je zo gegund!! En deze keer gaat het hopelijk wel goed!!!!!!
Weet je al wanneer je een eerste echo krijgt?

hmm sophie is intussen mijn pennen uit elkaar aan het slopen en probeert de stoelkussens te stempelen HELP

Ada balen dat het nog altijd niet lekker gaat met je rug.
Met de mijne gaat het gelukkig langzaamaan beter.

Kelly oei zie je zo erg tegen de bevalling op meisje?
Phoe ik zou willen dat ik kon zeggen dat het pijnloos was maar helaas
Maar hee, iedere bevalling is anders he. Dus wie weet valt het erg mee

Vannie mooie fotos weer op je hyve pagina. Wat een schatje is Justin toch

Ai ai bij ons waren de luizen dus weer terug zucht Via een schoolvriendinnetje van timmetie. Dus alles weer van voren af aan beginnen. Ik krab mezelf ook weer gek op mijn hoofd

Verder alles oke hier. Van de week weer bezoekregeling gehad voor timmetie dus t was ff iets minder maar nu gaat het weer super. Ze is maandag ook begonnen op een andere school wat ook goed gaat. De nieuwe juf was supertevreden
Wel allemaal verkouden maar dat zal weer wel overgaan he... en dan een druk weekend vol verjaardagen dus weet niet of ik nog langskomen voor maandag.
Fijn weekend vast allemaal

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 14:08
ann

Bij mijn man op het werk zijn er vandaag 281 ontslagen aangekondigd, er zullen nog maar 160 mensen tewerkgesteld blijven... Ik heb net het verlossen sms-je gekregen dat hij nog een job heeft. Was even stressen

Mekkie: Wat vervelend dat die nare beestjes weer terug zijn! Maar wel fijn te lezen dat de nieuwe school zo goed meevalt!

M.: Is inderdaad erg zwaar, zeker gecombineerd met het huishouden en job... Was het alleen maar het studeren, dat zou ik niet erg vinden
Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 16:26
Kathy

Gelukkig ann, dat je man nog z'n werk heeft.

Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 15:06
Vannie

Ann, ja hoor ook met 2 kids loopt het straks vast allemaal wel weer. Het heeft natuurlijk even tijd nodig, maar ook je man zal zich vast voor 100 procent inzetten hoor. Hmmm nou je mag van mij wel op de 13e juni bevallen, op mijn verjaardag. Zou mijn mooiste verjaardagskado ooit zijn meid !!
Ik duim me natuurlijk helemaal kapot dat alles deze keer hartstikke goed gaat. Maar het voelt in ieder geval heel erg goed. En je tests zien er ook goed uit. Wauw !
Gelukkig trouwens dat je man zijn baan behoudt

Ada, ze hebben je gehoord want het is nu heerlijk weer. Hier tenminste......hoop bij jou ook

Malika, en was het vreemd om vanmorgen wakker te worden zonder die kleine meid ? Of was het stiekum ook wel even lekker zo ?

Hier verder geen nieuws meiden. Nog steeds druk met die kleintjes, erg leuk hoor. Martin is deze week nog vrij gelukkig. De jongens stonden afgelopen woensdag met een foto in de krant, bij de burgerlijke stand. Erg leuk !
Het is heerlijk weer dus zometeen nog even naar buiten. We hebben vanmorgen nog visite gehad en deze hele week stond al vol. Morgen en overmorgen hebben we even geen visite. Morgen gaan we wel naar mijn ouders. Maandag moeten we langs de kinderpoli in het ziekenhuis met Justin. Is standaard voor kindjes die wat te vroeg geboren zijn. Dan checken ze alles nog even na. Verder hebben we weer de hele week visites staan volgende week, erg druk allemaal maar ook zo ontzettend leuk !
Met Justin gaat het prima. Slaapt nog erg veel natuurlijk. 's Nachts is hij de ene nacht telkens wakker en de andere nacht slaapt hij gewoon door. Heel grappig. Ook de regeldagen net achter de rug. Hij kwam bijna elk uur voor eten gisteren, pffff. Maar vandaag gaat dat weer super.

tot spreeks en fijn weekend meiden !

Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 14:33
M.

hoi allemaal,

hoe gaat het ermee?
hier alles ok, straks gaan we met een koppel vrieden en hun naar de speelplaneet, kunnen onze meiden eens goed ravotten samen
vrijdag zijn we naar een trouw geweest, was 4u en de dag erna tegen 10u op om Laurine te halen bij opa en oma, we waren wel wat moe
maar vandaag heeft onze meid tot 9u geslapen
we schrokken er zelf van als we wakker werden dat het al zo laat was
lief van ons meisje om papa en mama wat slaap te laten inhalen

Mekkie, ik werk 20u, is niet zoveel maar toch, soms voelt het echt te veel aan, nuja er zijn dan ook wel eens momenten dat ik blij ben ff van huis weg te kunnen maar die momenten vallen niet altijd samen
zou me misschien beter kunnen uitleven in een job met vrije uren ofzo
terug luisjes in huis dat is sukkelen hé, duurt soms zo lang om er terug helemaal van af te geraken
blijkbaar is Timmetie er wel gevoelig voor, het ene kind is er veel vatbaarder voor dan t andere ook denk ik
als er vroeger luizen op school waren had ik het ook altijd zitten
wel fijn dat ze t goed doet op haar nieuwe school
hoe is t met de verkoudheden ondertussen? hier geraken die ook niet helemaal weg!

ann, super dat je man zijn job nog heeft
had er ook niet van gehoord op de radio, er gaan weer veel mensen in de miserie zitten

vannie,t deed enerzijds wel raar wakker worden zonder Laurine maar t was wel nodig want om 4u in bed zitten en er om 8u ten laatste uitgeropen worden lijkt me vast niet fijn

ga jullie laten want hoor dat Laurine wakker aan t worden is

groetjes

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 11:36
Ada

Hey,
Vannie blij te horen dat alles goed gaat met de kindjes!

Brr, het goede weer was jammer genoeg maar van korte duur, nu staat de verwarming hier weer te draaien. het kan jammergenoeg niet het hele jaar door zomer zijn!
Nu dan maak ik gewoon het zonnetje hier in huis

Hier is het razend druk! Te druk eigenlijk, met migraine tot gevolg.
Damn ik zal toch ooit mijn tijd moeten beter leren indelen!
Gisteren vergadering in een groot ziekenhuis! Heb er echt een goed gevoel bij! Vandaag eerste bespreking in een lagere school.
Heb gelukkig goed nieuws gekregen van sociaal bureau! Ik moet 3 jaar geen sociale lasten meer betalen, tenzij ik meer verdien ( maar de eerste 3 jaar zal dat waarschijnlijk niet meer zijn dan de minimumwaarde die zij aangeven)
Ben hierom wel blij, want scheelt toch weer 608 euro!!!! per 3 maand.

Ben er snel mee weg, man is ziek en wil hier nog even op mijn praktijk wat werk verzetten!!
Doei!
Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 08:31
M.

hoi,

ons Laurinetje heeft gisteren haar 1e 2 stapjes gezet in de opvang! super hé, vind het wel jammer dat ik er niet bij was maar als ze het thuis nog eens doet zal het voor ons ook als de 1e keer aanvoelen
ze staat nu al vaak recht uit het niets, heeft dus niets meer nodig om haar aan recht te trekken
ze zeiden in de opvang dat het nu vast niet lang meer zal duren eer ze er mee weg zal zijn
we waren zowiezo van plan om zaterdag nieuwe schoentjes te gaan kopen voor onze dus t komt nu nog goed uit ook
ben supertrots op haar hihi

ada, hier ligt de verwarming ook al terug aan hoor brrr en met zo'n kleine spruit in huis is t beter lekker warm
verzorg je ventje maar goed en hopelijk is hij er snel weer door
goed dat je nu 3 jaar geen bijdrage meer moet betalen want t is idd eenserieuze boterham
wij krijgen terug van de sociale kas omdat we al die jaren eigenlijk al te veel betalen, is ook wel een meevaller
verzorg jezelf ook maar goed, lijkt me niet leukd die migraine aanvallen

groetjes

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 13:46

Wat goed van Laurine!!!

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 14:26
Ann

M. Super! Wat knap van Laurine!

Ada: Goed dat je die sociale lasten niet meer moet betalen! Anders weet je direct waarvoor je werkt he. Gaat het al beter met de migraine?

Ik heb net gebeld voor mijn uitslag van het eerste bevorderingsexamen op het werk (was 30 mei). Ik had er bijna een maand verlof voor genomen en het was enorm stressvol. Daarna bleek dat mijn vruchtje gestorven was, dus ik voelde me wel schuldig dat ik mezelf met dat examen aan zoveel stress had blootgesteld. Maar het heeft wel geloond! Ik ben geslaagd! Een goede vriendin van me (die ook zoveel verlof genomen had) helaas niet, dat is minder. Ze had er enorm hard voor gewerkt en ze heeft maar 10/20, je moet 12 hebben... Ik vind het erg jammer voor haar.

Dat wil nu wel zeggen dat ik volle bak moet gaan voor het tweede examen, 13/10. Dat levert dan wel weer stress op, maar ik kijk er toch iets rustiger tegenaan dan tegen het vorige. Dat was een enorm groot. Als ik het tweede nu niet haal, dan is het volgend jaar of zo, dat zou ooit wel moeten lukken. Van het eerste was het een beetje alles of niets, want dat was het zwaarste.

Er volgen daarna nog twee examens: eentje in maart (een zwaar, waarvan ik hoop dat ik nog kan meedoen) en eentje eind juni (zal ik waarschijnlijk niet kunnen meedoen, maar dat is een kleintje, dus dat kan ik later nog wel eens meedoen, als het 2de wat groter is).

Yessssssss!!!! Echt fijn!!!! Ik zat er zo mee in dat het verloren moeite ging geweest zijn!

Sorry voor het ego-berichtje!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >