Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/08/2008 @ 14:46 ann | Klinkt super Ada! En zo mooi beschreven! 't Is alsof we er ook bij waren!!! Nu alleen nog een foto he... ![]() |
| 27/08/2008 @ 15:46 babietje ![]() | Het was zo te horen een zéér mooie dag! Jullie hebben er duidelijk van genoten. |
| 29/08/2008 @ 11:30 ann | Hoe gaat het nu met je Vannie? Je gaat zo stilaan de laatste rechte lijn in he! Wat een mooie buik alweer zeg... Ben ik flink jaloers op hoor... Als ik dan bedenk dat ik eigenlijk binnen twee weken moest bevallen ... Op dit moment zit ik met een lege, dikke buik... Ik ben een paar kilo aangekomen na de laatste mk, en die blijven precies allemaal op mijn buik (en in minder mate billen) plakken... Zo vervelend, ik zie er zwanger uit, terwijl ik het helemaal niet ben... Je ziet de mensen die weten dat je bezig bent dan zo kijken naar je buik Ik denk dat het een beetje door mijn hormonen komt. Die zijn de laatste 9 maand serieus in de war, denk ik... Ik ben nu toch maar weer begonnen met buikspieroefeningen, in de hoop dat het toch weer wat mindert, want het is geen zicht meer... Ik moet weer de kleren dragen van na de bevalling van Lubbe ![]() Mijn optimistische bui is precies met de zon verdwenen... Gelukkig wordt het dit weekend mooi weer, misschien zie ik het dan weer wat rooskleuriger in... |
| 01/09/2008 @ 10:51 ann | Tuurlijk Vannie! Nu moet je in de eerste plaats aan jezelf en je beebje denken he! Rust maar veel, zodat je beebje nog een tijdje blijft zitten. Een keer het op gang komt, gaat het vast heeeeeel snel! ![]() |
| 03/09/2008 @ 09:15 ann | M. Ja, ik kan me inbeelden dat je er rond deze tijd ook veel aan terugdenkt... Mijn ventje staat er niet meer bij stil, dat het deze tijd van het jaar is. Hij kijkt alleen maar vooruit. Op zich niet zo slecht natuurlijk. Al bij al voel ik me eigenlijk niet meer zo slecht (alleen nog dik ). Ik vrees alleen als het deze ronde niets wordt, dat ik dan in een diepe put ga zakken... Maar zo ver is het nog niet he. Hoop doet leven... Dikke knuffel terug! |
| 03/09/2008 @ 11:31 ann | M: 't Probleem is een beetje dat het zonder sporten niet gaat lukken. En om te sporten, moet ik medicamenten pakken (inspanningsallergie). En als ik zwanger wil worden, pak ik liever geen medicamenten. Bij mijn laatste miskraam ging ik nog gaan lopen in het begin van de zwangerschap (zonder medicamenten), maar de laatste keer was mijn hartslag echt veel te hoog. Het spookt nog altijd door mijn hoofd dat ik het daar misschien verprutst heb. Misschien onzin, maar toen ik het vermelde tegen de huisdokter zei die direct dat ik moest stoppen met lopen... Mezelf uithongeren, dat kan ik echt niet en dat wil ik nu ook niet. En met gewoon gezonde voeding gaat er nauwelijks iets af... Wij zijn de 27ste zes jaar getrouwd... Ik zou zoooooo graag tegen dan weer een positieve test in mijn handen hebben (eigenlijk wou ik het tegen mijn uitgerekende datum 15/9, maar dat zal niet meer lukken, nu ik langere cyclussen heb...) Misschien als ik me focus op de 27ste, dat de 15de dan makkelijker passeert??? Maar als het dan negatief is... ![]() |
| 03/09/2008 @ 12:47 ann | Pooh: natuurlijk vergeten we je niet!!! We vragen misschien wat minder naar je, omdat je minder langskomt, maar dat wil zeker niet zeggen dat ik niet regelmatig aan je denk hoor. Ik ging net nog eens piepen op de site van Jonathan. Prachtige foto's! Ik las ook nog dat hij al gezichtjes met oogjes tekent! Amai!!! Dat doet Lubbe nog niet hoor. Hij krabbelt wel vanalles (meestal zegt hij dat het een balon is ;-) ), maar ik herken er nog niks in hoor. |
03/09/2008 @ 22:34 ![]() | Hej Ann ik dacht al dat je uitgerekend was op sophies verjaardag... Ben meteen weer weg, moe en zo naar bedje toe. Morgen wellicht meer ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005

Tof ook met die ijsco kar en dat schminken voor de kindjes!
en hopelijk deze ronde wel!!!
...
Ik denk dat het een beetje door mijn hormonen komt. Die zijn de laatste 9 maand serieus in de war, denk ik... Ik ben nu toch maar weer begonnen met buikspieroefeningen, in de hoop dat het toch weer wat mindert, want het is geen zicht meer... Ik moet weer de kleren dragen van na de bevalling van Lubbe 
Gelukkig wordt het dit weekend mooi weer, misschien zie ik het dan weer wat rooskleuriger in...
Ben ook niet echt gemotiveerd om er nu veel aan te doen, want ik wil natuurlijk zo snel mogelijk terug zwanger worden.
zit nu met een kanjer van een verkoudheid en slaapt ook minder goed nu door haar verstopte neus
). Ik vrees alleen als het deze ronde niets wordt, dat ik dan in een diepe put ga zakken... Maar zo ver is het nog niet he. Hoop doet leven... Dikke knuffel terug!
en een