< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
27/08/2008 @ 14:40
Ada

Online Status Bekijk profiel
We mogen aan de grote tafel plaatsnemen, onze kids krijgen een ereplaats naast de schepen. Toevallig is de schepen een kennis van ons ( schoonbroer van een jeugdvriendin die Steven en ik 14 jaar geleden koppelde aan elkaar! - als dat geen goed voorteken is!)
Wanneer de eerste zinnen worden uitgesproken krijg ik het plots koud en warm tegelijk! Gelukkig is de viering supergrappig ( Faith geeft constant commentaar op de schepen en zit te lachen en te zingen) en heb ik geen tijd meer om zenuwachtig te worden. Vol overtuiging zeggen we ja!!! en de hele zaal ligt plat als Faith luid lachend roept; ja trouwen!!
Dan moeten jullie weten dat Faith een superverlegen meisje is dat in bijzijn van anderen niets zegt en nu plots was ze een heuse spraakwaterval!
Uitwisseling van de ringen gebeurd door Amber ( bij steven) en Storm ( bij mij) en Faithje hield de ringen bij in het doosje ( in tegenstelling tot de repetitie thuis gaf ze nu direct de ringen aan Storm en Amber) Mijn ring is zilver ( op mijn uitdrukkelijke wens!) met 4 steentjes ( voor elke geliefde 1: 3 kids en steven)
Er zijn enkele grappige momenten geweest, maar eentje steekt wel de troon! Jos ( de schepen) toonde het trouwboekje aan Amber en legde uit dat zij ( de kids) er al instonden en dat zoals ze kan zien er nog vele lege plaatsjes waren voor nog veel broers en zusjes. Waarop mijn vader direct antwoord; ja scheur die bladen er dan maar rap uit!
Onder luid geklap verlaten we de zaal ( raar bij het naar buitengaan zie ik niet echt wie er allemaal is!) Buiten nemen we nog een foto met alle aanwezigen.
We zien de wachtende limosine van de volgende trouwers ( goh zijn we zo traag?) maar toch duurt het nog even eer we terug in de oldtimer zitten en we richting locatie rijden ( huis van mijn ouders, aan de andere kant van ons dorp)
De hele weg toeteren alle achterrijders luid! Ben het niet gewoon om zo in de belangstelling te staan, maar vind het superleuk!!!

We drinken een glaasje champagne ( ik niet - ik ben geheelonthouder!) en eten snel de broodjes zodat we wat krachten opdoen voor straks.. De kids zijn niet te stuiten; het springkasteel, de volksspelen en de voetbaltafel ze willen het allemaal eerst doen! En ik er maar achterlopen met broodjes!!
Het weer is momenteel koud ( vooral de wind) maar het regent niet dus dat is ook al veel!
Faithje komt vragen om te mogen slapen en ik ga haar in het reisbedje leggen op mijn ouders hun kamer. Zoals een echte moeder betaamd ga ik elk half uur ( denk ik toch?) gaan kijken.

Net beneden blijken de eerste gasten aan te komen.
Voortdurend is het een komen van nieuwe gasten. Iedereen is verrast door mijn kleed en zegt dat ik er stralend uitzie ( ikzelf kan met zoveel complimenten niet overweg, kan het niet laten om te denken dat ze het uit beleefdheid zeggen)
Ik heb amper tijd om drinken te halen of een praatje te doen want dan zijn er al nieuwe mensen daar. Om 16 uur ( weet ik doordat het zo afgesproken was, maar ik schrok serieus toen hij toekwam, ik wist niet dat het al zo laat was) komt de ijskar toe ( een oude fietskar met echte hoeveijs) Ondertussen schijnt de zon superhard en is het ook lekker warm geworden ( de rest van de dag blijft het droog en zonnig!)
Een nicht van ons ( hoogzwanger van haar derde spruit) heeft haar grimekoffer mee en vraagt of ze de kids mag smincken ( tuurlijk! Wat een leuk idee van haar!)
Dus in een mum van tijd loopt het zwart van de tijgertjes, clowns, leeuwtjes, poesjes prinsesjes.
115 volwassenen en 40 kinderen dat kan tellen he!
Een kennis met boorling ( 6 dagen oud!!) komt even langs en wat ben ik hier blij mee! Na een ijsje en drankje gaat ze wijselijk terug naar haar huis en zeteltje! Gelukkig woont ze om de hoek en hoeft ze dus niet ver.
De barbecue is een enorm succes en iedereen geeft vollop complimenten hoe lekker het wel niet is!
Om 20 uur beginnen de eerste te vertrekken ( wat de bedoeling was - we willen geen avondfeest) want ze moeten nog tot in Leuven geraken.
Iedereen geraakt er niet over uitgesproken hoe leuk en origineel het was dat iemand eindelijk eens een trouwfeest gaf voor kinderen! Kan natuurlijk niet ontkennen dat ik supergecharmeerd ben omdat ik toch maar als eerste in de familie en kenniskring ben die met zo'n gedurfde formule durft uitpakken. Ook thuis krijg ik de volgende dagen nog mails en berichtjes over hoe leuk het wel niet was!
Om 2 uur vertrekken we richting huis ( om 12 uur waren de laatste gasten weg, maar ik ben nog blijven kletsen met een nicht die bij mijn moeder bleef overnachten- ze woont in Duitseland) en het grappige is dat we bij het wegrijden de overburen van mijn ouders passeren ( ze zijn geweest op het tuinfeest en moesten daarna naar een andere trouw, zij kwamen thuis toen wij weggingen)

Zo dat was in het " kort" mijn trouwdag!

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 14:46
ann

Klinkt super Ada! En zo mooi beschreven! 't Is alsof we er ook bij waren!!! Nu alleen nog een foto he...
Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 15:46
babietje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Het was zo te horen een zéér mooie dag! Jullie hebben er duidelijk van genoten.

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 16:41
Kellytje

Ada, ik heb je trouw helemaal mee beleefd! Het klinkt in ieder geval geweldig! Moest ik nog niet getrouwd zijn, ik zou er nu super-veel zin in hebben!!!

Even voor alle duidelijkheid, de school ligt hier ook achter de hoek hoor, het is maar dat jullie niet denken dat ik enorm lang zou weg zijn

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 16:51
Ada

Kelly,
Ik weet dat de school bij jou ook om de hoek ligt.

de foto's die zullen nog even op zich wachten ( alles is door de fotograaf gedaan en morgen hebben we de proefjes op cd)
Moet dringend doordoen, vanavond op huisbezoek ( intakegesprek)
Tot later!!!

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 18:56

Ada heb net je hele verhaal gelezen, klinkt super Tof ook met die ijsco kar en dat schminken voor de kindjes!

Kelly neeee ik geloof zeker niet dat je je kindje lang alleen zou laten liggen hoor!
Ik moet helaas wel helemaal in de auto voor timmetie dus k kan sophie echt niet laten liggen. Hopelijk is het met de taxi snel rond. Maar ja overheidsinstellingen en snel?!??!?!

Ann lastig hoe je het straks met de baby moet gaan doen he Maar goed eerst maar eens een en hopelijk deze ronde wel!!!

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 11:30
ann

Hoe gaat het nu met je Vannie? Je gaat zo stilaan de laatste rechte lijn in he! Wat een mooie buik alweer zeg... Ben ik flink jaloers op hoor... Als ik dan bedenk dat ik eigenlijk binnen twee weken moest bevallen ...

Op dit moment zit ik met een lege, dikke buik... Ik ben een paar kilo aangekomen na de laatste mk, en die blijven precies allemaal op mijn buik (en in minder mate billen) plakken... Zo vervelend, ik zie er zwanger uit, terwijl ik het helemaal niet ben... Je ziet de mensen die weten dat je bezig bent dan zo kijken naar je buik Ik denk dat het een beetje door mijn hormonen komt. Die zijn de laatste 9 maand serieus in de war, denk ik... Ik ben nu toch maar weer begonnen met buikspieroefeningen, in de hoop dat het toch weer wat mindert, want het is geen zicht meer... Ik moet weer de kleren dragen van na de bevalling van Lubbe

Mijn optimistische bui is precies met de zon verdwenen... Gelukkig wordt het dit weekend mooi weer, misschien zie ik het dan weer wat rooskleuriger in...
Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 22:11

Oei Ann dat is vervelend van je buik zeg. Kan idd best dat het met je hormonen te maken heeft. Je bent toch 2x zwanger geweest dus de baarmoeder en zo is toch opgerekt geweest.
Ach meissie ik heb zo met je te doen. Je zou idd rond de verjaardag van Sophie uitgerekend zijn nietwaar (15 sept is ze jarig). Lijkt me echt zo moeilijk En dan over een poosje weer zo'n datum waarop je dan weer uitgerekend zou zijn. Ik zou het daar ook serieus moeilijk mee hebben hoor.
Ik geef je dan ook een hele hele dikke virtuele knuffel (meer kan ik helaas niet doen)
Sorry dat ik trouwens nog geen pb'tje terug gestuurd heb aan je maar k heb het erg druk gehad en we zijn allemaal nog een beetje ziekjes hier. Bovendien eist alles met Timmetie best wel veel aandacht op.

Kindjes zijn gister allebei naar de kapper geweest. Zien er weer helemaal netjes uit Sophie heeft gelukkig nog krulletjes. De kapster was ook bang dat ze ze eruit zou knippen dus ze heeft speciaal zo geknipt dat je juist weer krul krijgt. Ze heeft echt nog een mooie slag erin Zo grappig wij hebben echt allebei SUPERsteil haar dus ja

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 15:13
babietje

Amai het was me gisteren het dagje wel, ben er nog steeds niet goed van. Schoonvader is gisteren van de ladder gevallen recht het keldergat in. Hoe het gebeurt is weet hij zelf niet goed. Hij ligt nu momenteel nog op de intensieve. Hij heeft 6 ribben gebroken en 2 breuken in zen heup en een barst. Ze gaan hem niet opereren dus het zal zo nog kunnen of moeten genezen. De eerste 6 weken moet hij plat liggen. Hij zal niet veel meer kunnen de doen de komende maanden. daar is hij het hart weer van in maja niets aan te doen. IK had het al dikwijls tegen Johan gezegd hoe jullie zo naar beneden durven komen begrijp ik niet, als je op de ladder staat zie je rechts naast u het keldergat. Op het gelijkvloers en boven staat rond de opening waar de trap moet komen wel paletten dus je kan er niet invallen maar als je op de ladder staat wel natuurlijk. Volgens mij heeft hij zen voet op de palet gezet ipv op de ladder en daardoor zal hij zen evenwicht verloren hebben. Nu gaan we het gat toch dichtleggen en er de isolatie inzetten, veel te laat maja. Gelukkig kan hij he tnog navertellen. Hij vind het wel zéér erg dat hij nu niet meer kan helpen maar dat is het minste van men zorgen. Hij moet nu maar eerst herstellen en aan zichzelf denken wij zullen onze plan wel trekken.

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 10:46
Ann

Oei Babietje, dat zal wel schrikken geweest zijn! En gebroken ribben zijn naar verluid heeeel pijnlijk... Hopelijk herstelt hij vlot...

Mekkie: geen probleem hoor, ziek maar lekker uit...

Ik denk dat het een beetje de combinatie van de twee is, hormonen en post mk-vreetbuien... Ben ook niet echt gemotiveerd om er nu veel aan te doen, want ik wil natuurlijk zo snel mogelijk terug zwanger worden.

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 10:46
Vannie

Hoi lieve meiden,

zoals jullie hebben kunnen merken ben ik niet veel online momenteel. Ben druk bezig de laatste puntjes op de "ï" te zetten. Heb veel last van harde buiken en voorweeën en de verloskundige zei vanmorgen dat dat best kan betekenen dat een en ander wat eerder gaat gebeuren. Verder hebben we momenteel gewoon erg veel om handen en wil ik daarnaast toch mijn rust pakken. Maar.......ik ken jullie inmiddels lang genoeg om te weten dat jullie dat begrijpen toch meiden ?

Ik lees dus nog wel mee maar heb geen tijd over om te reageren. Zal dit zo spoedig mogelijk wel weer gaan doen hoor...

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 10:51
ann

Tuurlijk Vannie! Nu moet je in de eerste plaats aan jezelf en je beebje denken he! Rust maar veel, zodat je beebje nog een tijdje blijft zitten. Een keer het op gang komt, gaat het vast heeeeeel snel!
Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 13:27
M.

hoi allemaal,

kom snel even langs nu Laurine ligt te slapen
de nachten gingen precies weer wat beter maar onze zit nu met een kanjer van een verkoudheid en slaapt ook minder goed nu door haar verstopte neus
ze heeft gelukkig geen koorts en eet nog goed maar echt veel last van neus en hoesten
ga niet direct naar de dokter lopen want het is niet zo erg maar vroeg me wel af wat jullie geven tegen een gewone verkoudheid
ik heb hier nog junifen staan en neusfdruppels, zou dat goed zijn?
van t weekend zijn we ook naar Kortrijk geweest, weet niet of jullie dat programma fata morgana kennen? wel de opnamen waren in kortrijk, mijn ouders wonen daar dus zodoende zijn we maar eens gaan kijken
niet te lang gebleven want er was overdreven veel volk, niet te doen
voor de rest weinig nieuws, ben aan t kijken om me terug in te schrijven om te gaan sporten 2 keer per week maar t is nu wel even zoeken naar het plannen ervan hoor met een man die veel werkt en een in huis
hoe is t hier voor de rest met iedereen?

ann, meid heb met je te doen hoor, kan geloven dat het megazwaar moet zijn nu
ik zit nu ook vaak te denken dat als het hier niet was misgelopen ik nu ook al terug bevallen zou zijn of ieder moment
en van ons was het dan nog niet eens gepland dus kan me niet inbeelden hoe zwaar het nu moet zijn voor jou
wou dat ik iets voor je kon doen... zal je ook een megadikke knuffel sturen, is niet veel maar ja....
heb je wat steun aan je ventje nu in deze periode ook?

ada, klinkt echt als een zaaaaalige dag en zo leuk met die ijskar en grime voor de kindjes
echt perfect, kijk ook al uit naar de foto's

kellytje, en hoe zit het nu met je werk? wat hebben ze geregeld van uren? fijn te horen dat alles ok was bij de gyn trouwens

babietje, hopelijk is je schoonvader er snel weer door, klinkt allemaal heel pijnlijk, vooral die ribben ook
mijn man heeft zo eens een gekneusde rib gehad en die verging van de pijn

groetjes

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 09:15
ann

M. Ja, ik kan me inbeelden dat je er rond deze tijd ook veel aan terugdenkt... Mijn ventje staat er niet meer bij stil, dat het deze tijd van het jaar is. Hij kijkt alleen maar vooruit. Op zich niet zo slecht natuurlijk. Al bij al voel ik me eigenlijk niet meer zo slecht (alleen nog dik ). Ik vrees alleen als het deze ronde niets wordt, dat ik dan in een diepe put ga zakken... Maar zo ver is het nog niet he. Hoop doet leven... Dikke knuffel terug!
Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 11:18
M.

Ann, hoop doet idd leven, en ik ga keihard dat het raak mag zijn deze maand
misschien even een rare vraag of raar voorstel hoor maar als je een paar kilootjes kwijt wil, waarom doe je het dan niet? ik weet wel dat je t nu wat zinloos zou vinden omdat je snel zwanger wil worden maar al wat je nu nog kwijt bent hoef je erna niet meer af te werken
en misschien zal het ook even je zinnen verzetten en ga je je wat beter in je vel voelen als je die kilootjes kan afwerken?
ik zag dat afslanken toch als iets goed, de mensen gaven me comlimentjes, ik kon weer in oude kleren, voelde me knapper...
is maar een zot idee hé
mijn man praat er ook niet veel meer over, ik weet dat als ik erover zou beginnen hij wel zou luisteren en mij zou troosten dus die gedachte doet me wel goed
hij zegt wel vaak dat hij nu denkt dat het de volgende keer terug een 2ling zal zijn, een en een
tja, hij heeft zo ook van die zotte gedachten...
t zal wel raar doen, volgende week is onze huwelijksverjaardag en op die dag was ik uitgerekend, zal we ff emo zijn die dag...

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 11:31
ann

M: 't Probleem is een beetje dat het zonder sporten niet gaat lukken. En om te sporten, moet ik medicamenten pakken (inspanningsallergie). En als ik zwanger wil worden, pak ik liever geen medicamenten. Bij mijn laatste miskraam ging ik nog gaan lopen in het begin van de zwangerschap (zonder medicamenten), maar de laatste keer was mijn hartslag echt veel te hoog. Het spookt nog altijd door mijn hoofd dat ik het daar misschien verprutst heb. Misschien onzin, maar toen ik het vermelde tegen de huisdokter zei die direct dat ik moest stoppen met lopen...

Mezelf uithongeren, dat kan ik echt niet en dat wil ik nu ook niet. En met gewoon gezonde voeding gaat er nauwelijks iets af...

Wij zijn de 27ste zes jaar getrouwd... Ik zou zoooooo graag tegen dan weer een positieve test in mijn handen hebben (eigenlijk wou ik het tegen mijn uitgerekende datum 15/9, maar dat zal niet meer lukken, nu ik langere cyclussen heb...) Misschien als ik me focus op de 27ste, dat de 15de dan makkelijker passeert??? Maar als het dan negatief is...
Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 11:33
Pooh

Hallo mensen,
kwam even piepen of Vannie al bevallen was hihi (doe nog maar even niet hoor!) Maar ik zie bij Kelly ook al een flink buikje komen. Sjonge wat gaat de tijd snel. Mekkie, is Kimberley nog altijd bij jullie? Wat gezellig!
Ada, gefeliciteerd met je huwelijk! Klinkt als een super dag!

Nou meisjes ik vergeet jullie niet hoor. Jullie ons ook niet hoop ik?
Tot snel weer xxxxxx

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 12:47
ann

Pooh: natuurlijk vergeten we je niet!!! We vragen misschien wat minder naar je, omdat je minder langskomt, maar dat wil zeker niet zeggen dat ik niet regelmatig aan je denk hoor.

Ik ging net nog eens piepen op de site van Jonathan. Prachtige foto's! Ik las ook nog dat hij al gezichtjes met oogjes tekent! Amai!!! Dat doet Lubbe nog niet hoor. Hij krabbelt wel vanalles (meestal zegt hij dat het een balon is ;-) ), maar ik herken er nog niks in hoor.
Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 14:43
M.

ann, tja dat is idd minder goed dan, als t niet met gezonde voeding lukt en je kan niet gaan sporten door die inspanningsallergie
een vriendin van ons heeft dat ook, maar zij neemt nu iets van voedingssuplementen en heeft een aangepast voedingsschema en t is daardoor veel verbeterd
jezelf uithongeren heeft trouwens toch geen zin, dan verlies je wel een paar kilo's maar eens je weer gewoon eet komen die er zo bij
ik zou dat trouwens ook niet kunnen, ik geniet nog eens graag van een taartje, chipjes, lekker etentje
we mogen ons niet te veel ontzeggen hé
je moet jezelf niet de schuld geven van je mk hoor, ik ben er zeker van dat die niets te zien heeft met het lopen
toen ik net zwanger was van Laurine zei de gyn me ook dat ik beter kon stoppen met sporten omdat we zolang geprobeerd hadden om zwanger te worden en t is eigenlijk gewoon maar preventief dat ze dat zeggen denk ik
hopelijk ken je je ventje een positieve test als huwelijksverjaardagscadeau geven, zou echt super zijn en ja concentreer je maar op de langste datum, dan passeert die 1e des te sneller

pooh, fijn je nog eens te horen, jammer dat je er niet vaak meer bent...

groetjes

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 22:34

Hej Ann ik dacht al dat je uitgerekend was op sophies verjaardag...

Ben meteen weer weg, moe en zo naar bedje toe. Morgen wellicht meer

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >