< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
06/07/2008 @ 15:32

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Babietje, fijn dat het weer beter gaat met je schoonvader
Is wel ff schrikken geweest allemaal zeg

Nessie, ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid hebben wbt Jinte
Moeten ze die donderdag (is dat as donderdag al? of de week erop?) echt met een buisje in haar keeltje gaan? 't Arme meisje zeg Hoop dat het meevalt, lijkt me heel moeilijk als moeder om daarop toe te moeten kijken maar ook voor nu als je ziet dat het allemaal niet lekker gaat en je eigenlijk machteloos toe moet kijken...

Ann, balen dat je nog steeds bruinverlies hebt enzo... dan kun je ook niet verder he nu

kelly bedankt nogmaals voor de link. Ik heb meteen mezelf aangemeld en wat geplaatst maar dat had je wellicht al gezien

Het gaat ietsjepietsje beter met mijn kaak maar eten is nog steeds een ramp.

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 07:28
Ann

@Babietje: Gelukkig gaat het nu goed met je schoonvader! Ik kan me inbeelden dat het voor hem ook serieus schrikken was. Zeker als je dan zo geconfronteerd wordt met mensen die rond je sterven . 't Moet heel beangstigend zijn om daar te liggen en te denken dat jij misschien de volgende bent... Gelukkig valt het allemaal goed mee! Misschien neemt hij nu wel wat gas terug en gaat hij zijn leven wat rustiger aanpakken. Zo te horen is hij wel heeeeel actief.

@Mekkie: Ik hoop dat het gauw een stuk beter gaat! Niets zo vervelend als tandpijn he...

Ik heb toch de indruk dat het hier wat aan het minderen is nu. Nog weinig bruinverlies. Gisteren dan toch nog eens zo'n gevoelige test gedaan en er kwam nog een heeeeeel licht streepje op. Ik denk dat ik dus rond de 25 zit nu, een mooie daling op een dag of vijf. 't Is ver uit mijn systeem. Nooit gedacht dat ik nog zo content ging zijn met een vrijwel negatieve test. Mijn temp was ook naar beneden gedonderd deze morgen, ik hoop alleen dat het niet weer voor één dagje is...

@Babietje: de solden vielen beter mee dan gedacht! Ik voelde me niet goed in mijn vel door de mk, dus ik dacht dat ik geen zin ging hebben om veel te passen, maar toch een mooie oogst hoor: twee tshirts, een mooie rok en een prachtig kleedje. Dat laatste uit een boetiekje waar ik normaal niet binnen ga wegens te duur, maar in de solden valt dat dus heel goed mee. Voor Lubbe ook twee tshirts van Ducky Beau uit de Dod in Brussel, voor 5 euro samen!

Dan nog een nieuw polshorloge gekocht want ik ben het mijne weer maar eens kwijt (al zeker 3 polshorloges kwijtgespeeld de laatste 15 jaar ). Ik heb er nu eentje met een dubbele veiligheid en een flashy rood wijzerplaatje, ben benieuwd of ik het dan niet meer ga verliezen/misleggen. Dat ander komt misschien nog wel uit hoor. Maar 't is nu een maand zoeken, dus veel hoop heb ik niet meer. Spijtig, want 't was een duur cadeau van mijn pa... Ik ben het al eens een jaar kwijtgeweest, maar toen heb ik het toch nog teruggevonden! Hopelijk duikt het nog weer op.

En ook nog neuhaus pralines gekocht, maar dat was puur omdat mijn goesting op chocolade terug is (teken dat mijn zwangerschapshormonen weg zijn, want de laatste 3 maand niks geen goesting in chocolade gehad, da's heeeeeel uitzonderlijk )

Vandaag werk ik thuis, da's wel eens handig. Geen transport en tijd om tussendoor eens de strijk weg te leggen of zo.

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 10:56
Vannie

Ann, haha ja dat had ik ook hoor. Ik vind die halve circusattracties van bedden ook zo leuk, maar ze zijn erg duur inderdaad. Plus ik bedacht me ineens dat het ook zo tijdelijk is, het kan sneller gaan vervelen. En practisch is het al helemaal niet. Vandaar dat we ook voor wat anders kozen.
Aha zat ik er toch niet helemaal naast met die tests haha !
Ik heb geen idee wanneer een nieuwe cyclus zich aandient. Of je HCG dan weer echt helemaal tot onder de 10 moet zitten ofzo. Eigenlijk best een interessante vraag, zou ik ook wel willen weten. Nu, het loopt bij jou nu mooi terug dus zou niet te lang meer moeten duren denk ik.
Ahhhhhhhh die pralines van Neuhaus. Ja daar heb ik heel wat gekocht toen wij vorig jaar in Brussel waren. Heerlijk. Jullie hebben echt de beste pralines ter wereld, mjammmmmm

Mekkie, is de pijn een beetje over ? Kun je alweer wat beter eten ?
Ik heb Babyboom ook gezien donderdagavond, was leuk he ? Echt leuk om te zien hoe het nu met die mensen verder gaat. Zeker voro degenen waarbij het zwanger worden niet vanzelfsprekend is en die nu toch een kleine hebben of verwachten
Ben je al een beetje nerveus voor de komst van jullie "vakantie-dochter" ? Zo spannend zeg !

Kelly, ja ze worden steeds bijdehanter he ? Straks met de vakantie zat ik ook al te denken om Kevin in het gewonen bed in de vouwwagen te leggen en niet meer in het vakantiebedje. Dat was wel handig, maar vorig jaar gebruikten we die ook nog af en toe als box en dat hoeft nu niet meer. In de vouwwagen zit een 2-persoonsbed en een 1 persoonsbed. We gaan het gewoon proberen. Thuis gaat het met slapen prima. De eerste dagen viel Kevin er 2 keer uit dus ik wou al zo'n hekje gaan kopen. Maar daar is de zijkant van het bed niet echt op gemaakt. Het uit bed vallen is deze week niet meer voorgekomen dus ik laat het even wachten.
Wat fijn dat je de kleine al zo goed voelt zeg
De foto van Leroy vind ik echt geweldig !!!

Sorry meiden dat ik nog steeds geen foto heb gezet van Kevin's nieuwe kamer. Maar ik moet nog een paar kleine dingen doen hier en dan zet ik er echt foto's op !!!

Nessie, wow dat is nogal een verhaal zeg. Hoe gaat het nu ? Ben benieuwd voor donderdag.

Babietje, dat is zeker een hele opluchting zeg ! Ik hoop echt dat het voorspoedig gaat met je schoonvader nu.

Ow meiden, wat een heerlijk weekend gehad. Weer wat nieuwe positiekleding gekocht en mijn jongste broertje het hele weekend over de vloer, was erg gezellig. Wat me nou opvalt he : iedereen is zo'n beetje op vakantie, die kleine heeft schoolvakantie, ik ben gestopt met werken, de zwangerschapszwem heeft ook vakantiepauze. Noem maar op. En ik heb het nog steeds net zo druk ! Bah !
Nou, de vakantie komt er eindelijk bijna aan en daarna is het alleen de babykamer nog. En natuurlijk de badset neerzetten, de box, het wiegje en de maxi-cosy kan weer tevoorschijn komen. En alle kleertjes van Kevin uitzoeken. Dus ik blijf aan de gang.
Vind het wel een vreemd idee hoor, zaterdag was ik 27 weken dus het laatste trimester is nu ingegaan. Ongelofelijk ! Het lijkt echt wel 2x zo snel te gaan als bij de eerste he ?

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 11:22
Ann

Nou Vannie, ik kan niet echt zeggen dat ik jouw gevoel deel dat een tweede supersnel gaat En ik vrees dat bij de volgende poging die eerste twaalf weken wel twaalf maanden zullen lijken te duren. Maar vanaf dan zal het wel vlug gaan zeker?

Wat goed dat Kevin zijn grote bed al helemaal gewoon is! Het zal vast ook geen probleem zijn op vakantie. Wij hebben over een tweetal weken verlof, en dan ga ik toch eens op zoek naar een groot bed voor Lubbe. Ik heb nog steeds zin in dat ikea bed dat je kan omdraaien. We zien wel!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 14:44

Tandpijn gaat langzaam aan ietsje beter maar t loopt nog niet over hoor...

Vannie, jaaa ik vind het ook hard gaan je gaat je 3e trimester alweer in. Geniet er nog maar ff goed van
Mijn vriendin en schoonzusje zijn ook rond diezelfde tijd uitgerekend (ietsje eerder allebei dan jou). Ben ook erg benieuwd naar hun beebjes. Van mijn schoonzusje weet ik al dat het een is. Heb laatst een heel schattig shirtje gekocht, das dan weer wel handig dat je het geslacht al weet
mn vriendin weet het ook maar zegt het niet

LOL intussen dat ik dit zit te typen belt de bloemist of ik thuis ben want hij had een boeket voor me en wilde niet voor een gesloten deur staan? Tja nu ben ik dus heel benieuwd maar hij wilde niet zeggen van wie het was alleen dat het toch echt wel voor mij was Tjaaaa..... (ik houd jullie op de hoogte hoor! k heb vast geen geheime aanbidder hihihi)

Ann, fijn dat het bruinverlies mindert en idd gek he dat je blij bent met een (bijna) negatieve test.
Dat je maar weer snel aan de klus kunt
Ennuh doe mij ook maar zo'n lekkere praline. Net wat Vannie zegt, nergens zo lekekr als in Belgie

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 14:09
M.

hoihoi,

ben hier ook nog eens en veel bij te lezen zie ik..
vorige week zijn we naar K&G gemoeten met Laurine, terug 2 spuitjes gekregen brrrr
vandaag begint ze er wat last van te krijgen van de spuitjes van vorige week denk ik ze doet gelukkig geen koorts maar is wel hangerig en huilerig, t is maar goed als ze bij mij kan zitten...wel wat vervelend, wil ze nu ook niet te veel gaan verwennen hé
voor de rest was alles redelijk goed, ze moest zo een paar 'testjes' doen: blokejs in en uit de doos halen, iets aanwijzen...
alleen haar lengte en gewicht baren me wat zorgen
ze zit op de p10 wat wil zeggen dat er nog 90 kindjes groter en zwaarder zijn dan haar
ze zeiden me dat ik me geen zorgen moest maken, dat ze t wel gingen opvolgen
ze weegt nu 8,090 kg en meet 72,5 cm
tja, zit er wel wat mee in hoor, straks denken ze nog dat ik ze geen eten geef ofzo
t is gewoon geen groter eter ons en ze is overdag zodanig actief in haar spelen dat ze er alles zo doorjaagt...
wat ik nog eens wou vragen, wanneer hebben jullie je kindjes 1e schoentjes gekocht? ik dacht dat dat meestal rond een jaar was?
maar Laurine doet echt nog geen moeite om te proberen stappen, haar rechttrekken doet ze nu wel vaak
zouden schoentjes haar dan stimuleren of laat ik het nog maar even op zen beloop?
zaterdag ook naar de solden geweest, lekker wat geld uitgegeven voor mij een broek, 2 t-shirtjes en wat ondergoed en dan voor Laurine een volledig nieuwe garderobe, ze is net aan t veranderen van maat dus t was de moment ervoor
dit weekend nog eens gaan zoeken naar schoenen voor mij en mijn man en t zal zowat dat zijn dan denk ik
t is weeral een lang epistel geworden zeg

babietje, wat schrikken zeg met je schoonvader, kan geloven dat het stressy momenten waren dan
gelukkig is t nu al een stuk beter
hij zal ook niet meer naar afrika willen gaan zeker nu?

mekkie, wat een leuke foto van Sophie met de poezen
hoelang blijft dat vakantiekindje dan bij jullie?

vannie, en heb jij je al goed laten gaan in de solden?
en ja de tijd gaat echt wel snel, voor je t weet heb je je lieve baby in je armen!

ann, ook goede koopjes gedaan zie ik
hopelijk valt je cyclus snel weer op zen plooi
mogen jullie er direct terug voor gaan? ik hoop echt dat je snel terug zwanger bent hoor, als er iemand is die het verdient nu dan ben jij het wel!!!

kellytje, fijn zeg die 1e stampjes, geniet er maar van

nessie, veel succes alvast met Jinte, hopelijk valt het allemaal goed mee en kunnen ze haar wat helpen

zo, ga ermee stoppen voor er niemand het wil lezen wegens te lang

groetjes

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 15:09
ann

@M. Ik zou nog wachten hoor met schoentjes. Stimuleren doet dat toch niet echt. Voor de ontwikkeling van de voetjes is het beter dat ze blootvoets leren stappen. Pas als ze er echt mee weg zijn, moet je zeker een goede schoen aanschaffen (voldoende steun rond het enkeltje!) Wij hebben ook gewacht tot Lubbe echt kon stappen, en toen was ie al 18 maand he! Rond 12 maand had hij er nog helemaal geen interesse in. In de winter hadden we natuurlijk wel "schoentjes" gekocht, maar dan puur voor de warmte (ik doe veel te voet met de kleine). We letten erop om hem daar niet mee te laten "stappen" aan het handje en zo, dat deden we in huis, blootvoets.

Maar je maar geen zorgen over de lengte en het gewicht (Look who's talking!). We zitten hier precies met hetzelfde. Op een bepaald moment is Lubbe zelfs onder de curve gedoken, maar omdat hij zo netjes in proportie en altijd levendig is, vindt niemand (behalve ik dan blijkbaar) het een echt probleem. Je hebt nu eenmaal ook gewoon kleintjes he...
Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 19:20
babietje

Hallo, kom snel even piepen,

Ann, hoe is het nu met jou?

M, ik heb pas schoenen gekocht toen ze 13.5 maand was denk ik, eerder deed ze ook geen moeite om te stappen en ze heeft haar eerste stapjes alleen gezet op 12 aug, dus ze was iets meer dan 15 maanden. Alle dan stapte ze meerdere keren alleen daarvoor zo is 1 of 2 stapjes los maar dan ging ze zitten.
Nee hij mag niet meer op reis van schoonmoeder en inderdaad hijzelf gaat ook niet meer.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 21:53
Kellytje

Seg, tettermadammekes, ik kan het hier ni meer bijhouden !

Nessie, hopelijk vinden jullie snel een pap die jullie kleintje goed verdraagt en zijn de problemen daarmee opgelost! Het moet vervelend zijn om zo te sukkelen met voeding. En je hebt dan inderdaad ook nog Ilian die natuurlijk de nodige aandacht vraagt.
Ik hoop dat je het allemaal een beetje redt? Misschien maar goed dat je gaat fitnessen met je zus, zodat je er toch even tussenuit kan op die 2 avonden; het zal je goed doen!

Ann, ik denk inderdaad ook dat je afstand zal kunnen nemen van die onprettige data eens je terug zwanger bent. Soms denk ik nog wel eens aan het feit dat ik nu normaal al 7 maanden voorbij zou zijn maar het doet me eigenlijk niet echt veel pijn meer. Omdat je inderdaad nu andere LEUKE data in gedachten kan houden he.
Het zal wel snel goed met je gaan meid, daar ben ik 100% van overtuigd!!! Gaan jullie er meteen weer voor van zodra het kan?
Hoe gaat het ondertussen met "Lubbe op het potje"? Ik denk dat wij het tijdens de vakantie eens gaan proberen. Ik heb een potje besteld om mee te nemen en dan hopen dat het goed weer is!

Babietje, gelukkig gaat het weer veel beter met je schoonvader! Dat moet serieus schrikken zijn, vooral voor hem natuurlijk. Ik heb nu absoluut geen super-erge dingen meegemaakt dit jaar maar ik besef plots donders goed hoe belangrijk gezondheid voor de mens is! En dat is meestal zo he: eerst moet een mens iets meemaken voor hij gaat nadenken...

Mekkie, ik vond je reactie echt super-tof!!! En heb die van gisteren ook gezien hoor, echt heel leuk! Thanx!
Hoe gaat het ondertussen met de pijn? Is het ondertussen nog wat beter?
Van wie was dat boeket nou eigenlijk? Ben wel heel benieuwd hoor!!!

Vannie, wat ik bij Laura-Lynn gemerkt heb van bedden (ze heeft er eigenlijk wel al wat versleten maar gelukkig nooit héél dure!) is dat je goed moet nadenken voor je zo'n hoogslaper koopt (of midi-slaper).
Ik vond het een heel groot nadeel dat je dan nooit eens gezellig bij je kleintje op bed kon gaan zitten. Nu ja, het gaat wel (indien stevig genoeg) maar echt handig is het niet om in en uit die dingen te klauteren! Al helemaal niet bij een hoogslaper (midi valt nog wel mee)!
Wij gaan dus alleen nog maar voor gewone bedden, lekker dicht bij de grond haha Ik weet nog niet of we een nieuw bed gaan kopen voor Leroy: zijn bedje kunnen we omvormen tot groot bed maar ik zou misschien graag wel een bed hebben met opbergruimte onder (schuiven). Dat lijkt me wel heel handig.
Werk jij die kamer nu maar gauw af want ik zit me suf te wachten op die foto's

Vannie, wat voor veiligheidshekje had jij in gedachten voor het bedje van Kevin? Want wat wij hebben (ook voor in de mobilhome) is gewoon een hekje en die gaat in een hoek van 90 graden en dan schuif je het onderste gedeelte gewoon onder de matras. Dat zou in elk bed passen... zeggen ze ... Ik vind het wel knap dat Kevin zo goed in zijn grote bed slaapt!
Het laatste trimester al!!!???!!!! Goh Vannie, voor je het weet heb je je stoere bink in je armen!!! Wat gaat het inderdaad ongelooflijk snel!

M, vervelend he die spuitjes, maar gelukkig hebben wij dat hier en zijn het maar wat kleine neveneffecten. Leroy is er gelukkig nooit echt ziek van geweest! Zelfs de spuitjes zelf vielen heel goed mee oef!
Maak je maar geen zorgen om die "gemiddelden"! Zolang jullie meid zich goed voelt, is alles in orde!
Eerste schoentjes weet ik eerlijk gezegd niet goed meer... Hij had eerst zo van die slofjes (die speciale dingen met anti-slip zool... Goh ken de naam echt niet meer) en pas later, als hij echt goed en veel ging stappen, hebben we schoentjes gekocht.
Ik denk ook dat schoentjes in het begin helemaal niet handig zijn voor je kleintje als het nog goed moet leren recht te gaan staan enzo. Dat gaat toch beter op blote voetjes (of zoals wij ook deden: met sokjes met anti-slip zolen)

Hier niet echt veel nieuws... Ik voel het kleintje nu meer en meer en geniet er super-hard van (maar dat had ik misschien al gezegd hahaha). Ondertussen gaat de zoektocht naar een naam hier verder maar ik vrees dat het nog lang gaat duren voor we er gaan uit geraken! Momenteel zijn er maar 2 namen waar we het helemaal mee eens zijn (had lijstje gemaakt en dan van beiden + of - gezet en gezien bij welke namen er dan 2 +'jes stonden) en 1 daarvan is de naam van een nicht van mij.
Hoe zouden jullie het vinden moest een nicht van jullie haar dochtertje dezelfde naam geven? Ik moet wel zeggen dat wij heeeeel weinig contact hebben (het is vroeger wel altijd mijn "lievelingsnichtje" geweest omdat we even oud zijn (1 maand verschil))

Zo, ik ga jullie laten want het is ondertussen weer bijna tijd om ons bedje te gaan bezoeken!

[Laatst gewijzigd door Kellytje - 08/07/2008 @ 21:54] - Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 23:01

M, wat schoentjes betreft, net wat hier al gezegd is, op blote voetjes lopen is beter ivm de grip die ze dan op de vloer hebben. pas als ze een maand of 3 stevig lopen/staan kun je goede schoenen kopen.
Ik heb al wel vroeg schoenen moeten kopen (maat 19 was dat), nog ruim voor Sophies eerste verjaardag. Waren open schoentjes, vorig jaar zomer. Maar Sophie liep al met 10 maanden los. Natuurlijk nog niet zo ver en stevig in het begin maar op blote voetjes buiten vond ik niks. Binnen liep ze wel op blote voeten (overigens trekt ze sowieso altijd haar sokken uit als ze kan, ze loopt ALTIJD blootvoets. Buiten in de tuin ook wel, maar daarbuiten moet ze wel schoenen aan van mij).
Ik denk dat het net na haar 1e verjaardag was dat ik Nikes voor dr gekocht had. Die liepen echt goed, liep ze graag op. Ik wil nu binnenkort ook weer nieuwe Nikes voor haar kopen

Kelly, wat is dat voor bedhekje? Heb je er een foto van? Wij hebben zelf iets gemaakt voor op het ledikant. IN een gewoon bed ben ik bang dat ze niet blijft liggen.
Een midi slaper lijkt mij wel wat. Lijkt me wel handig bij het bed opmaken enzo en toch plaats voor wat spullen eronder. Of zou dat ook neit zo handig zijn? Idd wel waar wat je zegt, met erbij gaan zitten

Het raadsel van de bloemist: Jaco (mijn man) had van de winter een paar oude mensjes geholpen toen ze met autopech midden op de grote weg stilstonden. Hartstikke gevaarlijk natuurlijk!!! Maar niemand die stopte om te helpen Dus Jaco natuurlijk wel (hij heeft zelfs wel eens een kalkoen gered, waar zijn vader nog boos op was, die had dat beest liever opgegeten hahaha ).
Hij heeft de gevarenlichten aangezet, de wegenwacht gebeld, later de auto aan de kant gesleept, bij die mensen gebleven etc. En later ook die mensjes thuis afgezet. En die mensen maar ongerust zijn over hem, want het was rond etenstijd en hij is echt lang bij ze gebleven dus al ver na etenstijd pas thuis.
Die mensn wilden hem bedanken en geld geven maar dat wilde jaco echt niet aannemen. Dus later zijn ze gaan vragen, goh wie was die man en hoe kunnen we hem bedanken, aan andere mensen. Uiteindelijk (na maanden) zijn ze via de bloemist uit zijn geboortedorp (een naburig dorp hier) erachter gekomen dus waar wij wonen en hebben ze een grote bos bloemen met bedankkaartje af laten geven. Toch lief he

Zo wat een geklets weer van mij

Oh ja Sophie had me tegen mijn zere kaak geslagen (per ongeluk) (hele verhaal staat op mijn blog) deed ooooo zoooo veel pijn Verder gaat het gelukkig wel beter

Truste ladies

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 08:34
ann

Waaahw Mekkie! Zo lief! Zowel van je man dat hij die mensen geholpen heeft, als van die mensen om dan zo ijverig op zoek te gaan naar een manier om hem te bedanken! De wereld kan dan toch nog schoon zijn he...

Bedankt voor je bezoekje aan de site! Laat ze maar komen he

Wij voelen ook voor een halfhoogslaper. Die kun je inderdaad nog makkelijk opmaken. Eronder zou ik een "nestje" maken. Matras op de grond, een hoop kussens en daar dan lekker samen boekje lezen! En meteen een plaats voor als er een vriendje of neefje komt slapen. Wat denken jullie?

Die van de ikea kun je wel eerst nog draaien, zodat het aanvankelijk een laag bed is met een sterrenhemel. Tot ik zie dat hij er niet meer uitdondert!

@Kellytje: Lubbe gaat nog steeds 1 a 2 keer per dag netjes op het potje. Voorlopig alleen pipi. De week van de 21ste gaan we in verlof, en dan proberen we het zonder pamper!

Ik wou het eigenlijk laten uitschijnen dat we nog effe willen wachten, om de druk wat van de ketel te houden, maar ik kan gewoon niet liegen We moeten één cyclus wachten en dat gaan we braafjes doen, maar daarna hoop ik toch snel weer te zijn. Op FF heb ik echt goed kunnen babbelen met een moderator, en ik heb haar gezegd dat ik ga proberen te genieten van elke dag dat ik in de toekomst nog zwanger mag zijn. Hoe lang of kort het ook duurt. Met jezelf gek te maken van zorgen schiet je ook niks op he...

Oh en Vannie: ik wil ooooook foto's zien

@Babietje: het gaat wel hoor. Nog steeds niet echt super. Gisteren was ik heeeeel slecht opgestaan. Ik begon echt te wenen voor het minste. Dan nog wat commentaren als: Je hebt toch al een kindje. Je kunt toch zwanger worden etc... en ik was weer vertrokken Gelukkig heb ik onder de middag een goede babbel gehad met een collega en toen ging het weer een stuk beter. 't Valt me toch wel zwaar soms, om positief te blijven... Ik vrees dat er maar één remedie voor is
Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 13:08
Ada

Hey meiden!
Even een updateje?
Gosj waar zou ik beginnen...
Misschien enkele maanden terug?
Half mei kreeg ik de kans om te gaan werken bij de drukkerij waar ik een interim heb gedaan. Hoewel ik toen geen vast werk zocht vond ik het aanbod toch aantrekkelijk. Fulltime met kans op vast, en het interimbureau belde me zelf op met de uitdrukkelijke vraag van de drukkerij.
Heel leuk werk, vrij goede uren enkel wat moeilijk want het was fulltime ( ma - do van 8u tot 16u30 en vrij 8u tot 13 u) goed betaald, + tijdens proefperiode contracten per week ( dus elke week kon ik stopzetten als het me te veel werd ~ depressie)
Leuk om te doen, maar buiten de kinderen gerekend! Amber huilde elke avond en sliep slecht! Ik voelde me er niet goed bij, schuldig,... na een weekje huilde ze niet meer constant dus dacht dat ze erover was. Tot ik op oudercontact ging! Het ging niet goed met Amber op school, moe, verdrietig, hoofdpijn,.. Thuis sliep ze ook niet goed ( vroeger 12 uur onafgebroken, nu 4 keer per nacht wakker en maar 9 uur slaap), ze lag te waken, werd veel wakker,...
Na 4 weken beslist om te stoppen met werken! Mijn kids zijn vééééél belangrijker dan het finaciele en voor mij is maar 1 ding belangrijk en dat is dat mijn kids gelukkig zijn. Doorbijten en mijn kids verplicht doen wennen, sorry hier ga ik niet mee akkoord! Ik wil er terug 100% zijn voor mijn kids en zelf alles te kunnen doen. Dus sinds 4 juli werk ik daar niet meer! Ben ook niet meer van plan om nog werk te zoeken! Enkel nog af en toe een korte interim ( 2 of 3 dagen).
Dus ondertussen ook beslist om te trouwen ( moet dan geen sociale lasten meer betalen voor mijn zelfstandige praktijk) dus heb mijn handen vol.
Maar! Ik heb een afspraak met de kids: voormiddag doe ik het huishouden en in de namiddag niets en enkel met hun bezig!
Daarbuiten ga ik na de zomer terug een drukke periode in met mijn praktijk ( persberichten ~heb dat nog nooit verzonden; contact scholen)

Nu nog vollop bezig met organisatie trouw, mijn kleed gekocht ( op 30 minuten tijd!!!! Zo moeilijk is dat toch niet als je weet wat je wil! Verkoopster gaf me er een compliment over tegen mijn man; " ze weet wat ze wil en heeft een zeer goed gevoel voor mode!") Amber en Faith hebben al hun outfit, nu enkel nog Steven en Storm! Onze ringen bestellen we morgen ( op internet opgezocht en uitgeprint: www. amici .be) dus dat zal ook maar een kwartiertje duren.
De trouw zelf moet ik nog bespreken met de gemeente ( ik wil dat Amber en Storm de ringen mogen overhandigen en aandoen; Storm bij mij en Amber bij Steven) Ballonnnen bestellen voor de kids.
Nog wat kleine dingen regelen en vastleggen, maar het vlot heel goed!

Kelly,
Bedankt voor je berichtje! Heb het vrij druk om online te komen ( soms staat msn op, maar zit mijn man op internet) we zijn elke avond tot 23 uur bezig met voorbereidingen ( mijn fuif nu zaterdag nav 30 jaar en de trouw)

Meiden, succes met alles!!!! Ben niet meer mee hoor met de verhalen.

XXXXX Ada
Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 13:45
M.

bedankt allemaal voor de raad over de schoentjes, zal dus nog maar even wachten
had van t weekend al eens rondgekeken en schrok ervan hoe duur kinderschoenen wel zijn nuja je mag daar niet besparen
t zou zonde zijn om er nu te kopen en dat ze ze amper draagt en dan binnen een paar maand terug nieuwe moeten halen omdat ze eruit gegroeid is hé
hier is t ook de laatste werkweek, nog morgen en vrijdag en dan een maand verlof zaaaaalig
heb nog nooit een job gehad met zo'n lange verlofperiode
ook tussen kerst en nieuwjaar 2 weken thuis
en mijn man heeft net dezelfde verlofdagen als mij dus echt wel superleuk
we gaan allebei mee met het bouwverlof
dinsdag vertrekken we dan naar Italie voor 2 weken, hopelijk valt het wat mee...

ann, typisch voor mama's zeker om hun zorgen te maken over de lengte en gewicht van hun kindje? hopelijk vlot je cyclus goed en kunnen julle er snel weer invliegen
gaan jullie trouwens op reis deze zomer? vakantie is altijd de ideale moment om zwanger te worden hé

kellytje, ik zou niet laten van die naam te nemen hoor, zeker niet als je amper contact hebt met die nicht
ik zou eerlijk gezegd nooit laten om een naam te nemen omdat iemand die ik ken al een kindje heeft die zo heet
onze jongensnaam was trouwens dezelfde als die van onze buren
ze hebben ons altijd gezegd dat ze t niet erg zouden vinden als we die naam ook gingen nemen

mekkie, gevochten met Sophie ja en ze heeft blijkbaar gewonnen ook
wat lief van die mensen trouwens dat ze je man bloemen hebben gegeven
tja niet iedereen is nog zo behulpzaam voor de medemens

ada, druk druk zo te horen bij jullie
dat is normaal met een trouw in t vooruitzicht
jammer dat het niet goed ging met de job maar zoals je zegt, de kindjes komen op de 1e plaats en t is belangrijk dat jullie je allemaal goed in jullie vel voelen

groetjes

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 14:46
Ada

Malika,
Kun je geloven dat ik het zelfs niet erg vind van de job! Uiteindelijk was het toch maar een tijdelijke oplossing ( het is niet mijn bedoeling om echt een nieuwe job te blijven doen) tot mijn praktijk voldoende winstgevend is. Mijn echte roeping en voldoening is mijn eigen praktijk dus treuren doe ik niet. Mis het zelfs niet! Enne, mijn kids zijn inderdaad veel belangrijker dan die extra centen!!

Groot gelijk hoor van die schoenen! Echt wachten tot ze echt stapt. In tussentijd kun je ze pantoffeltjes bijaan doen ( bobuxen of dergelijke) enne in de solden inkopen doen ;) Ik koop altijd 2 paar schoenen op de groei in de solden ( 1 en 2 schoenmaten groter) zo heb ik altijd goedkope schoenen op voorraad liggen. Nu kun je bij torfs wel koopjes doen hoor ( zeker de - 70% is de moeite, de rest laat je gewoon nog liggen) Ik heb nu voor Storm 3 paar schoenen voor slechts 15 euro samen!! paar sandalen, paar gewone en 1 paar badsletsen ( in shoediscount gekocht) en voor Amber 3 paar ( sandalen met hak, gewone sandalen, gewone schoenen) voor 28 euro in totaal en Faith heeft een paar schoentjes ( nu nog beetje te groot, maar ze heeft nu nog 2 paar waar ze in rondloopt) voor 6 euro.
Als je rondkijkt kun je echt wel koopjes doen hoor. Faith haar Geox schoentjes die ze nu aanheeft kostte maar 16 euro meer ( kwamen van 75 euro).

Zeg mama's uit Belgie tip. GA NAAR DE COLRUYT zo snel mogelijk! Nu is het speelgoed in solden nog eens - 50% Vandaag is het speelgoed dat in solden was ( gele sticker tot - 40%) nog eens extra afgeprijsd met een sticker van -50% ( wordt er aan de kassa afgetrokken) Ik heb echt enorm grote dozen mee voor maar 15 euro meer ( komt van 60 euro). Totaalsom 165 euro maar heb wel een kar vol! Dansende en zingende dorapop was slechts 16 euro meer!! ( sintkado voor Faith)
Tis de moeite!!!

Doei!
Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 14:53
M.

adan thx voor de colruyt tip, ga er misschien straks nog eens naartoe gaan
is t enkel vandaag? moet dit weekend toevallig zowiezo daar in de buurt zijn maar als t enkel vandaag is ga ik beter straks nog
heb al veel gehoord van die bobuxen maar wat is dat nu precies en waar heel je die
heb je trouwens enig idee welke maat ik dan zou moeten nemen? zou ook wel al een paar schoenen voor later willen kopen in de solden maar weet dan ook niet welke maat te nemen en of het dan open of gesloten moeten zijn
een mens heeft idd geld nodig om te leven maar t maakt ons niet altijd gelukkig hé
ik weet ook wel dat als ik ft zou gaan werken we t financieel wat meer ademruimte zouden hebben maar ik heb het er gewoon niet voor over
zou t niet zien zitten 5/7 te gaan werken en mijn zo vaak te moeten missen dus ik kan je geen ongelijk geven, zeker niet aangezien je nog met je praktijk zit ook

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 15:01
ann

Bedankt voor de tip Ada! We zullen er op letten. We zitten hier wel met een nood-colruyt, want ze hebben de onze afgebroken en gaan die heropbouwen, dus veel speelgoed is er niet. Maar ik ga toch eens kijken zunne!

Wat fijn dat je lekker foert hebt gezegd en gewoon je zin doet! Bewonder ik echt hoor! Je kindjes hebben een top-mama!

Een trouw plannen is toch altijd een serieuze drukte he... Zelfs al gaat het allemaal vlot. Wij waren ook snelle beslissers. De ringen, het kleed, de zaal: piece of cake! En alles netjes binnen budget! Ben ik nog steeds trots op (bijna 6 jaar later) Alleen de uitnodigingen vroegen wat meer tijd. Die hadden we zelf ontworpen en het was wel even zoeken naar het perfecte papier en zo. Maar wel mooi, al zeg ik het zelf

Schoentjes op de groei kopen, kunnen wij echt niet doen. Lubbe heeft zeer hoge voeten (zo mollig, kweet niet goed hoe ik het moet omschrijven). Eén keer hadden we schoenen gekocht, de week erna had hij een groeispurt en hij kon er echt niet meer in Zonde van het geld! Je bent gauw 50 euro kwijt... We moeten sowieso altijd verschillende modellen passen met zijn rare voeten (heeft ie van de mama, da's ook altijd miserie). Je kunt ook niet op een merk vertrouwen of zo, het zijn echt serieuze verschillen van model tot model. En ook op het zicht valt het erg tegen. Passen dus voor ons! Gelukkig groeit ie niet al te vlug, dat is dan weer het voordeel van zo'n kleine rakker als de onze he

M. We hadden gezegd van niet op reis te gaan, gezien de
leek me dat niet zo'n goed idee. Je moet toch erg op je voeding letten en zo. Nu zit ik met de gebakken peren he, geen en geen reis! Ik voel me behoorlijk in 't zak gezet, zoals ze dat bij ons zeggen . Ga toch eens polsen bij mijn ventje of ie nog een midweek ziet zitten in Landal of zo. Daar heb ik zo'n zin in... Maar we zijn al twee keer op weekend geweest dit jaar, en hij zal wel wat neuten over de centjes

Ik voor mooi weer in Italie!
Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 15:15
Ada

Het is vanaf vandaag, maar aangezien het zo'n lage prijzen zijn zal het speelgoed er echt niet lang liggen ( playmobile voor maar 6 euro meer ( doos van anders 24 euro))
Ik rij trouwens vanavond nog eens om naar een andere colruyt ( ik doe vandaag de winkel van mijn ouders dus vandaar ook tijd om te chatten!) want het is echt de moeite ( ligt dan weg op zolder tot hun verjaardag, sint en kerst)
Ik heb ook een kast met kadotjes voor verjaardagen van vriendjes en geboortekado's en die kan ik nu terug goed aanvullen.

Malika,
Je kunt die bestellen op het internet, maar ook in baby 2000 en premaman hebben ze die. Zijn pantoffeltjes die echt goed aanblijven, maar wel duur zijn; Ik heb die wel nooit gekocht, mijn voorkeur ging uit naar blootvoets! Ook buitenshuis.
Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 15:20
M.

hebben ze er eigenlijk ook grotere stukken speelgoed zoals een boerderij of een dierenarc of muziekinstrumenten ofzo
en ook genoeg voor 1 jarigen?
ga eens kijken op de site van premaman of die schoentjes erop staan en hoeveel ze kosten

ann, groot gelijk dat je er toch eens een paar dagen tussenuit zou gaan, je zal er deugd van hebben en je ventje ook
voor Lubbe zou het trouwens ook wel leuk zijn
heb hier ook een brochure liggen van Landal maar zijn er nog nooit geweest
komt dat wat overaan met center parcs?
Laurine is er nog te klein voor zeker?
nuja, denk trouwens niet dat nog een vakantietje er zal inzitten hier, t is zo al genoeg geweest

groetjes

[Laatst gewijzigd door M. - 09/07/2008 @ 15:23] - Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 15:28
Ada

Ann,
Ja gemakkelijk wordt het niet om rond te komen met 1 inkomen, maar nu we trouwen heb ik die extra kost van mijn praktijk niet meer ( toch 608 euro per 3 maand die wegvalt) dus zou het nipt moeten lukken.
Ik voelde me gewoon immens verdrietig ( mijn kids zagen ook immens af, je kunt je dat echt niet inbeelden hoe het is dat je dochter elke dag huilt en zegt dat ze je mist en je bij haar wil hebben ( en echt verdriet he! geen getrunt) mijn hart brak echt zeker omdat ook andere mensen me erover aanspraken dat ze het heel moeilijk had)

Nu had vroeger gedacht dat ik niet zonder werk kon, maar na dit heb ik beseft dat ik mijn kids nog veel meer nodig heb dan ik dacht. en omgekeerd ook. Mijn kids zijn echt gelukkig als ik thuis ben! Gedrag is ook 10x beter.
Maar is geen gemakkelijke keuze natuurlijk.

Hey wij maken ook de uitnodiging zelf, allez wij! De kinderen hebben hem gemaakt!
Ze hebben elk een tekening gemaakt, die hebben we bewerkt naar 1 foto en die dient als uitnodiging. Ook de tekst is anders en origineel.
Ik zal vanavond even proberen de foto op avatar zetten.
Hey en wij kopen enkel schoenen op voorhand tot ze 2,5 jaar zijn, daarna laten we ze passen en kopen die gepaste en goede maat in 2 maten groter aan. ) omtrekje van voet tekenen, uitknippen en dat in de schoen leggen, werkt gegarandeerd = zit bij mij in mijn portefuille)
Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 15:32
Ada

Malika,
Ik heb toch enkele hele grote stukken mee.
Bij ons stonden vrij grote dozen, hopelijk bij jullie ook?
Ik heb voor Storm zijn verjaardag ( oktober) een grote racebaan van Pirates of the caribian gekocht en voor Faith haar sint een grote zingende en dansende dorapop ( 25 cm groot)
Voor Laurine had ik ook wel enkele dingen kunnen kopen dus denk wel dat je iets zult vinden ( wel niet te lang wachten!!)
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >