volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 19/07/2008 @ 18:49 Kathy ![]() | Al een goed teken dat de duivels op tijd zijn. Ik duim met jullie mee dat er vlug een nieuwe kans komt! |
| 19/07/2008 @ 13:13 Ann ![]() | Kijk eens: een banner! Ik heb mijn vrijwel gewoon op tijd gekregen! Ik denk niet dat ik een eisprong gehad heb, maar kom, misschien kunnen we nu weer verder he... |
| 18/07/2008 @ 21:06 Ann ![]() | @Kellytje: ik heb die ook gekregen! hihihi |
| 16/07/2008 @ 13:17 ann | Fijne vakantie trouwens, allemaal! ![]() |
| 15/07/2008 @ 19:29 Kathy ![]() | Vannie, ik ben helemaal verliefd op dat kamertje ![]() Kelly, leuk te horen dat alles in orde was met je babietje. |
| 15/07/2008 @ 11:49 Kathy ![]() | Tot binnen 2 weken, veel plezier? Hoe is het geweest bij de vroedvrouw, Kelly? |
| 14/07/2008 @ 12:19 Kathy ![]() | Kelly: kan wel begrijpen dat je ongerust bent hoor. Morgen zul je horen dat alles in orde zal zijn met de beeb. |
volgende pagina >
[Reageer]

klussen vanaf juni 2005

Nu hopen dat het snel goed weer wordt, kunnen ze lekker in het zwembad. Hubbie had een heel mooi zwembadje gekocht voor allebei de kindjes en hij had vandaag ook nieuwe schoentjes en kleertjes voor Kimberly gekocht. Verder kan ik er niet te veel over kwijt, maar dat begrijpen jullie wel he...
dat is een goed teken!!!! Gaan jullie er nu direct weer voor? Weetje ik heb het gevoel dat het dit keer wel goed zal gaan als je straks weer
gaat zijn. Drie keer is tenslotte ook scheepsrecht. Hopelijk mag het snel zo ver zijn 

of
Mooi buikje trouwens!
Dus meiden: als we ze tegenkomen...
pffff

En de datum was ook oke... Geen idee wat ermee aan de hand was... Ik heb dan maar een andere geopend (eerst zelf geproefd) en die gegeven, en dan heeft hij flink gedronken. Ik ben nu natuurlijk bang dat hij ziek gaat worden, maar veel zal hij er wel niet van binnen hebben. Zo vies... Jakkes! Ik heb meteen gebeld naar de colruyt en ik mag die fles binnenbrengen voor verder onderzoek als het mij eens past. Ik ga toch vragen om op de hoogte gehouden te worden over wat ze vinden hoor! 
). Ik trek het mij allemaal veel te veel aan en voel me dan weer helemaal negatief worden en zit in compassie te blèten aan mijn pc
Denk dat ik beter even wat afstand neem. En zulke onderwerpen niet lezen, dat lukt me toch nooit...