Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 27/11/2008 @ 20:13 4mykids ![]() | Bovenstaande berichtje is me! Effie melden dat ik 23 december mijn 2 nieuwe kerstballen krijg ![]() ![]() |
| 27/11/2008 @ 20:12 4mykids | Effie melden dat ik binnenkort een nieuwe naam zal hebben! Gezien meer mensen me googlen ( voor praktijk) wil ik toch wat meer anonimiteit ( privé en werk moeten iets meer gescheiden kunnen blijven) Verder niets te melden, hoewel niets! Ben enorm ziek! Lang geleden dat ik me nog zo ziek heb gevoeld! Komt erbij dat deze week superdruk was en nog is! Vandaag naar Brussel moeten gaan, morgen op schoolbesprekingen. Manman wat zal ik blij zijn als het zaterdag is! Kelly, begrijp je echt hoor! Is niet gemakkelijk, maar er zijn echt efficiente methodes. Maar die kan ik jammergenoeg niet via mail uitleggen maar jou vraag klinkt me bekend in de oren! Zeker op professioneel vlak. Moet jullie nu echt laten! Ben kapot!! |
| 24/11/2008 @ 18:26 Ann ![]() | Super Kathy! ![]() |
| 24/11/2008 @ 18:09 Kellytje ![]() | Kathy, dat is geweldig! Wat leuk dat de kindjes hier maar blijven komen he hahaha ![]() |
| 24/11/2008 @ 12:54 nessie@work | Nog een uurtje Kathy!! Kijk uit naar je verslag. |
24/11/2008 @ 11:25 ![]() | ik zal aan je denken kathy |
| 24/11/2008 @ 09:20 nessie@work | @ Ada, nog bedankt voor je mailtje. Heb spijtig genoeg nog geen tijd gevonden om er werk van te maken. Maar Ilian geeft eigenlijk niet zoveel problemen. Oh ja, nog proficiat met je job. Bevalt het je een beetje? En leuk dat je je uren een beetje kan regelen met je praktijk. Zo heb je toch elke maand weer wat extra hé. Wel spijtig dat je zo vroeg moet opstaan dan, maar alles went zeggen ze hé. @ Kathy, je banner gaat idd snel. Je zal zien dat het snel zover gaat zijn hoor. Moest je vandaag naar de gyn? Ben benieuwd hoe groot het al is. @ Ann, een 2e zwangerschap gaat altijd sneller voorbij dan een eerst, je hebt gewoon minder tijd om er veel aan te denken en een week is niets meer, zeker niet nu onze kindjes naar school gaan. Hier gaat Ilian al een beetje vlotter naar school. Echt springen doet hij nog niet, maar echt wenen ook niet meer. Dat is al wel leuker. En hij begint soms ook al te vertellen of zingen wat ze in school doen. Woensdag is het grootouderfeest en moeten ze dus een dansje instuderen. Thuis doet hij dat dus een beetje voor voor ons, maar we kunnen er niet veel van maken. Wel schattig om te zien hoor. Voor de rest zijn ze allebei bijna genezen. Hoesten doen ze nog wel, dus we blijven nog 1keer per dag aërosollen voor de zekerheid. Allé, ga eens verderdoen hier. Tot snel! |
< vorige pagina | volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005

voor je vader omdat het alweer 2 jaar geleden was van de week... (waar blijft de tijd?!)
sophie is af en toe ook zoooo vervelend
maar als je dan hoogzwanger bent pffff dan is het echt wel enorm zwaar denk ik.... Nog ff volhouden hoor voor je
!!!

jammer is zo mooi om te zien, dat sneeuwtapijt dat alles bedekt
dat heb je dan met oude huizen