< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
27/11/2008 @ 20:13
4mykids

Online Status Stuur bericht
Bovenstaande berichtje is me!
Effie melden dat ik 23 december mijn 2 nieuwe kerstballen krijg

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 20:12
4mykids

Effie melden dat ik binnenkort een nieuwe naam zal hebben!
Gezien meer mensen me googlen ( voor praktijk) wil ik toch wat meer anonimiteit ( privé en werk moeten iets meer gescheiden kunnen blijven)
Verder niets te melden, hoewel niets!
Ben enorm ziek! Lang geleden dat ik me nog zo ziek heb gevoeld!
Komt erbij dat deze week superdruk was en nog is! Vandaag naar Brussel moeten gaan, morgen op schoolbesprekingen. Manman wat zal ik blij zijn als het zaterdag is!

Kelly, begrijp je echt hoor! Is niet gemakkelijk, maar er zijn echt efficiente methodes. Maar die kan ik jammergenoeg niet via mail uitleggen maar jou vraag klinkt me bekend in de oren! Zeker op professioneel vlak.

Moet jullie nu echt laten! Ben kapot!!
Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 17:52

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
kathy super om te horen dat er een mooi vruchtje te zien was
En nog een voor je vader omdat het alweer 2 jaar geleden was van de week... (waar blijft de tijd?!)

Kelly een heeeeel dikke knuffel voor jou sophie is af en toe ook zoooo vervelend maar als je dan hoogzwanger bent pffff dan is het echt wel enorm zwaar denk ik.... Nog ff volhouden hoor voor je !!!

Nou we moeten eten dus ben er weer vantussen

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 16:51
Ann

Kelly: Heeeel herkenbaar ook hier! Rond 2,5 jaar was het hier net hetzelfde... Met een piek toen hij net naar school ging. Horendol werd ik van Lubbe, in het begin van de maand! Ik kreeg ook constant "neen" naar mijn hoofd geslingerd, bijten, slaan, stout zijn in het algemeen... En nu ik zwanger ben, kan ik er ook echt niet meer tegen. Hormonen zeker??? Op den duur zat ik er gewoon naast te wenen!

Maar gelukkig gaat het nu weer een stuk beter. Hij lijkt een nieuw ritme te vinden met het school gaan. Meestal valt hij nu in de zetel of in de buggy in slaap, en zo is hij ineens weer een stuk meer genietbaar. Sinds hij naar school gaat, was het hier puur van vermoeidheid en van al die indrukken dat hij zo lastig loopt, of liep, want het is dus al veel beter nu. Ervoor had ik echt de indruk dat hij zich begon te vervelen in de creche, en dat hij daarom zo 'ambetant' liep! Misschien is het met Leroy ook wel het geval...

Het is sowieso voor de meesten een enorm lastige periode, en als je dan nog eens hoogzwanger rondloopt, moet het echt verschrikkelijk zijn! Ik leef met je mee! Maar het betert weer, echt!

Probeer zoveel mogelijk structuur aan te houden en consequent te blijven. Ik heb hier ook al gemerkt dat het weinig zin heeft tien keer te zeggen dat hij niet mag springen in de zetel. Het enige resultaat is inderdaad een dikke "neen" en nog veel harder door doen (tot hij eruit dondert en mama hem aan één been mag "redden"). Ik doe het niet meer, maar probeer hem af te leiden. Gewoon oppikken uit de zetel, zelf met iets beginnen spelen in zijn zicht, en dan komt hij na een tijdje wel af... (Vragen met wat ga je spelen of wat wil je doen maakt hem alleen maar bozer). Hier gaat het beter als ik niet meer aandring. Misschien heb je er ook iets aan???

M.: Ik denk dat wij er eindelijk doorheen zijn, door de tandjes! Misschien nog één kies die er niet helemaal door zit, maar kom, het ergste lijkt achter de rug! Het heeft lang genoeg geduurd! Hij kreeg zijn eerste tandje al op 4 maand! Ik maar denken dat we er snel vanaf gingen zijn!

Babietje: Wat doen je meisjes het goed zeg! Lijken ze goed op elkaar? Ik had zo de indruk van de fotootjes, maar ze zijn nogal klein, dus ik kan er serieus neffes zitten!

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 15:57
M.

hoi,

ben hier ook nog eens, Laurine ligt nog even te slapen dus ff wat tijd
hier loop ik soms ook de muren ervan op hoor
ze heeft zoveel last van haar tandjes dat ze echt zo hangerig is en vervelend doet en ja ook al weet dat ze er niet kan aan doen toch is t met momenten
voel me ook weer wat ziekjes worden en Laurine zit ook met een hoest en t is een beetje zoals ada zegt, je kan nooit echt uitzieken in bed ofzo, je moet blijven verder doen hé
gelukkig is t probleem in het toilet opgelost, de loodgieter is langsgeweest, moeten nu wel alles herschilderen want ja die mannen kappen en slaan er op los
weer een beetje werk erbij...
ze zijn ook van t water langsgeweest, de hoofdkraan was kapot en t water stroomde eruit
nu maar dat we even van de miserie af zijn

kathy, fijn dat alles in orde was bij de gyn en leuk dat je man nu ook zo is met de
geniet er maar van

kellytje, ik hoop dat je t nog even kunt volhouden, je hebt het echt moeilijk hé
t is zowiezo soms al lastig om zwanger te zijn en dan nog met een actieve peuter in huis
kop op meid, nog een paar weekjes en je bent er
kom maar lekker je hartje luchten hier en wij sleuren je er wel door
misschien moet je maar eens vragen aan de papa of grootouders om wat mee te helpen met Leroy?

vannie, lekker uitgegaan zie ik, kan eens deugd doen, zo ff zonder de kids zeker? kan de tijd niet noemen dat wij dat nog eens gedaan hebben maar allee er liggen hier nog 2 cinematickets die we binnenkort eens gaan gebruiken en dan zijn we er ook nog eens tussenuit

ada, zal je ff mijn mailadres geven via pb
verzorg je maar goed en hopelijk voel je je snel beter

babietje, fijn dat alles ok was bij k&g

ga jullie moeten laten want zie net dat manlief thuiskomt

groetjes

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 13:35
babietje

Hallo iedereen,

vorige week woensdag bij k&g geweest. Ze doen het goed onze meisjes. Ons Lore weegt 13530 gr en is 93 cm groot. Ons Emma weegt 9350 gram en is 76 cm groot. Ons Emma heeft ook 2 spuitjes gekregen maar dat vond ze niet zo leuk. Maja het moet gebeuren he.

Amai ik moet 2.5 bladen bijlezen! Sorry maar heb de tijd niet. Ja dat komt ervan als je niet regelmatig komt he.

Ik heb het vandaag aan de juffrouw gevraagd of ons Lore komt vargen om op het potje te gaan. Maar ze doet het niet graag zegt ze dus ik mocht het zo laten, smorgens een pamperbroekje aandoen en dan smiddags terug uit. Voor de rest is ze wel vinnig en dat merk ik thuis wel want ze doet niet anders dan de versjes en liedjes aframmelen thuis. Dus ze gaat wel graag naar het klasje. het zal wel komen, nog wat geduld he.

Kathy, goed he! mooi vruchtje en alles in orde, fijn zo!

Kelly, das niet zo gemakkelijk he als je hoogzwanger bent en dat er thuis ook nog eentje rondloopt. Maar nog effe en het is voorbij. Spannend! Denk elke keer teurg aan mijn zwangerschappen en bevallingen als er eentje bijna moet bevallen.

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 12:44
Kathy

Dit ervaarde ik ook met Serjenka voor ze naar school ging. Het is een mss een magere troost, maar eenmaal hij naar school zal kunnen, zal het wel beteren hoor. Serjenka is ook wel nog eens ongehoorzaam, maar het is al stukken beter dan voordien.

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 11:51
Kellytje

Sorry voor mijn volgende ego-bericht maar ik moet dit echt effe van me afschrijven!!!

Ik heb het de laatste tijd zó moeilijk met Leroy he! Ik heb hem net met veel ruzie in zijn bed gestoken en zit hier te wenen...
Ik kan er gewoon niet meer tegen: hij luistert echt gewoon van geen kanten al zeg ik (rustig!) 10 keer hetzelfde (bv niet springen op de zetel). Hij zit constant aan vanalles waar hij moet afblijven terwijl hij naar zijn speelgoed gewoon niet omkijkt en er echt ook geen interesse in toont!
Alles wat ik zeg of vraag daar krijg ik een NEE op en liefst dan nog roepend, zodat ik het zeker gehoord heb!!!

Maar het ergst van al vind ik het wanneer hij begint te krijsen en te gillen als ik hem onder zijn voeten geef of in de hoek zet ofzo!!! Ik kan daar ECHT niet tegen en sorry maar dan zou ik hem (zoals ik mij NU voel) tegen de muur plakken!!!
Ik heb zo'n schrik dat dat binnenkort nog erger gaat worden! Dat ik het echt allemaal niet ga aankunnen... Het klinkt waarschijnlijk heel erg, maar ik zal blij zijn dat hij naar school kan gaan...

Sorry, dit moest echt even van mijn hart en ik weet dat jullie dit niet erg zullen vinden...

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 13:33
4mykids

Online Status Stuur bericht
M,
Kun je me eens je mailadres doorgeven? Heb het niet zitten.

Sorry, maar kan effie niet reageren op iedereen. Ben immens verkouden + pijn in rug ( voor verandering!) en op de koop toe ben ik ongesteld.
Weet je dat is het enige dat ik dus moeilijk vind als je kinderen hebt. Eens ziek kunnen zijn! echt, als je geen kids hebt dan blijf je gewoon lekker in je bed of zetel liggen, maar met kids in huis krijg je eigenlijk geen tijd om ziek te zijn.
Haha hoor mij klagen! Neen hoor, mijn hoofd ontploft, keel zit vol scheermesjes, nek verkrampt + lage rugpijn ( menstruatie) zou niets liever willen dan nu in mijn bed te kruipen en er niet meer uit te komen.
Jammergenoeg roept de plicht hé!
Hatsie!

Kathy,
kan het eigenlijk nog altijd niet goed vatten dat binnen enkele maanden jullie gezinnetje 3 kids zal tellen. Blij te horen dat alles goed is!

Kelly,
Nog effie volhouden meid!! Hoe zwaar het ook is, geniet nu van de rust! Want eenmaal die kleine er is is het voor héééééél lang gedaan met rustig zitten!
Succes!

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 18:26
Ann

Super Kathy!

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 18:09
Kellytje

Kathy, dat is geweldig!

Wat leuk dat de kindjes hier maar blijven komen he hahaha

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 16:53
Kathy

We hebben een mooi vruchtje gezien met een mooi kloppend hartje, m'n man is er zelfs al verliefd op. Ik ben 1 dag langer zwanger dan ik dacht, dus zometeen m'n banner aanpassen.
Ben superblij dat alles in orde is, en het lijkt nu ook echter.
15 december mag ik voor de 2de echo.

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 16:35
Kellytje

Kathy, hopelijk hebben jullie een mooi beebje te zien gekregen!!!

Vannie, ik had het er ook al over gehad om misschien 1 fles te vervangen door KV maar dan vraag ik me af of je borstvoeding niet danig in de war geraakt??? En als je een voeding overslaat, dan staan je boobs de volgende keer toch op ontploffen, niet?
Ik zou willen dat we het zo kunnen oplossen maar heb schrik dat de bv daardoor helemaal ontregeld geraakt...

M. de problemen houden precies niet op bij jullie?! Verschrikkelijk he, als alles zo opeens op een hoop komt qua problemen!

Nessie, goed dat Ilian nu vlotter naar school gaat! Ach, dat zal wel normaal zijn he, het is dan ook een hele aanpassing voor die kleintjes!

Ook hier een serieuze hoest bij Leroy! Het zijn al slapeloze nachten geweest sinds woensdag pffff
Vandaag dan toch maar naar de dokter en we moeten puffen en nog één of ander poedertje geven... Vandaag was hij nog thuis maar morgen gaat hij terug naar de onthaalmoeder hoor.
Ik vind het heel spijtig dat ik dat moet zeggen, maar het gaat me gewoon niet af als hij thuis is. Mijn geduld is momenteel 0,0 en dat is voor hem uiteraard ook niet leuk he!

Voor de rest ben ik het allemaal een beetje beu... Ik wil gewoon bevallen! En daarom ben ik gestopt met het nemen van de weeënremmers (dat moest anders donderdag, dus die paar dagen...) en heb ik vandaag al wat meer gedaan in huis! Nee echt, ik geraak bijna niet meer vooruit, alles doet pijn, ik voel me niet goed in mijn vel... Ik wil er gewoon vanaf zijn! Ik hoop echt maximum nog 2 weken!

Sorry voor mijn klagen, maar het moest even van me af...

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 16:21
Ann

Kathy: Ik ben ook erg benieuwd hoe het ging??? Hopelijk is alles dik in orde!?!

Profiel is nog steeds niet bijgewerkt. Misschien kijk ik er straks eens naar, als Lubbe in bed zit. Maar ik kan niets beloven hoor. Inscannen van de echo's is gisteren ook al niet gelukt...

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 15:57
Vannie

Hey meiden, wat een rotweer telkens he ? Pffff zo koud en hier sneeuwt het telkens. Wel grappig maar je kunt geen kant op. We gaan hier nu steeds om en om de deur uit. Dit weekend heb ik Martin naar de supermarkt gestuurt met Kevin en toen ze terug waren ben ik een paar uurtjes de stad in gegaan om te shoppen en daarna is Martin ook nog kleding gaan kopen in zijn eentje. Een betere oplossing was er even niet haha. Zaterdagavond ben ik wezen stappen met mijn schoonzusje. Erg gezellig. Waren pas rond half 5 thuis was doodop en nog steeds eigenlijk haha. Merk wel dat ik geen 18 meer ben hoor. Gisteren dus rustig aangedaan. We zouden eerst naar een Sinterklaasfeest gaan maar dat was in de open lucht en het was dus rotweer. Martin is samen met Kevin en mijn broertje naar een overdekte speeltuin geweest en ik met Justin lekker naar mijn ouders.

Kelly, je hebt gelijk hoor. Weet je wat ik deed ? Ik liet Martin 's nachts gewoon de fles geven. Met afgekolfte melk of KV. Op die manier had ik in ieder geval niet steeds de verplichting er 's nachts uit te gaan en Martin kan er veel beter tegen, ik slaap daarna anders gewoon niet goed meer in.

Malika, ja Sint Maarten is iets heel anders namelijk. Dat is een soort Halloween zeg maar, maar dan zonder verkleden en spoken en zo. Anders moet je het eens nazoeken, er staat veel over op internet. Overigens vierden ze niet overal in Nederland Sint Maarten hoor. Het is trouwens wel druk met al die feestjes achter elkaar pffff. Sint Maarten, Sinterklaas, kerst. Heel gedoe weer haha.

Kathy, het gaat inderdaad snel je banner haha. Het lijkt wel alsof het bij elke zwangerschap sneller gaat zeg. Komt natuurlijk omdat het al zo druk hebt met de andere kindjes.
Wat die kritiek van je familie betreft : lekker laten ! Het is jouw leven en jouw beslissing. Ik ken mensen die bewust 1 kindje hebben en die krijgen ook altijd kritiek. Dat het zo zielig is dat hun kindje geen broers en zussen heeft en zo. Waar gaat het allemaal over ? Het is ook nooit goed wat je doet. Als jullie maar gelukkig zijn daar gaat het om.
Jeetje, is het alweer 2 jaar geleden van je vader ? Jemig wat gaat dat snel zeg, ik weet nog precies dat je het vertelde. Alsvast een kaarsje voor morgen
Hoe was het bij de gyn ?????????????

xxx

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 12:54
nessie@work

Nog een uurtje Kathy!!
Kijk uit naar je verslag.

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 11:25

ik zal aan je denken kathy

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 11:00
Kathy

Gisteren was de sneeuw iets anders, nu vonden ze het totaal niet leuk. Ze hebben geweeend tot we weer binnen waren. Serjenka vond het stappen in de sneeuw niet prettig, haar schoentjes werden vuil.

Om 14u moet ik bij de gyn zijn, duimen jullie voor me?

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 10:11
M.

dag dames,

de mooie sneeuwvlokjes zijn alweer vervangen door regendruppels jammer is zo mooi om te zien, dat sneeuwtapijt dat alles bedekt
we zijn gisteren ook even buiten geweest met Laurine in de sneeuw, en leuk dat het was, ze kreeg er maar niet genoeg van
dat is nu wel de enige positieve noot aan t weekend
gisterenavond zijn plots de buizen van het toilet gesprongen wat een miserie, overal water en t wilde maar niet stoppen met lopen
manlief heeft dan maar de hoofdkraan dichtgedraaid en straks komt de loodgieter gelukkig al langs
maar wat zal dat weer kosten hé
na de keuken was t weer hoog tijd om opnieuw wat te sparen maar als t zo verder gaat zal t er ook niet van komen...
onze brander doet ook raar en t dak van de garage regent binnen pfff dat heb je dan met oude huizen

Kathy, voor kindjes is sneeuw toch idd wel iets bijzonders hé
hier was t ook als ze terug naar binnen moest

ann, zet die buikfoto dan zeker maar eens op je profiel

nessie, fijn dat Ilian t al beter doet in school, t zal wel een moment komen dat hij er helemaal aan verhangen is hoor, t is een aanpassing voor zo'n klein mannen hé

zo, ga Laurine klaar maken en dan snel ook ff douchen

groetjes

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 09:20
nessie@work

@ Ada, nog bedankt voor je mailtje. Heb spijtig genoeg nog geen tijd gevonden om er werk van te maken. Maar Ilian geeft eigenlijk niet zoveel problemen.
Oh ja, nog proficiat met je job. Bevalt het je een beetje? En leuk dat je je uren een beetje kan regelen met je praktijk. Zo heb je toch elke maand weer wat extra hé. Wel spijtig dat je zo vroeg moet opstaan dan, maar alles went zeggen ze hé.

@ Kathy, je banner gaat idd snel. Je zal zien dat het snel zover gaat zijn hoor. Moest je vandaag naar de gyn? Ben benieuwd hoe groot het al is.

@ Ann, een 2e zwangerschap gaat altijd sneller voorbij dan een eerst, je hebt gewoon minder tijd om er veel aan te denken en een week is niets meer, zeker niet nu onze kindjes naar school gaan.

Hier gaat Ilian al een beetje vlotter naar school. Echt springen doet hij nog niet, maar echt wenen ook niet meer. Dat is al wel leuker. En hij begint soms ook al te vertellen of zingen wat ze in school doen. Woensdag is het grootouderfeest en moeten ze dus een dansje instuderen. Thuis doet hij dat dus een beetje voor voor ons, maar we kunnen er niet veel van maken. Wel schattig om te zien hoor.

Voor de rest zijn ze allebei bijna genezen. Hoesten doen ze nog wel, dus we blijven nog 1keer per dag aërosollen voor de zekerheid.

Allé, ga eens verderdoen hier.

Tot snel!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >