Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 28/03/2008 @ 13:00 ann | Juist Kathy! Ik zat al de hele week te denken: ik mag de verjaardag van Serjenka niet vergeten, en nu doe ik het bijna toch Komt ie: van harte gefeliciteerd Serjenka! Doen jullie iets speciaals in het weekend of zo? En welke cadeautjes heb je voorzien? Hihi, ik zie dat Lubbe evenveel weegt maar wel 4 cm kleiner is dan jouw meid! Het is nochtans ook geen dikkertje hoor ![]() Leander doet het precies ook erg goed he?!? |
| 28/03/2008 @ 10:44 hope | Vannie, Oh al een echt minimensje!!! Supermooi! gelukkig is alles in orde. Allez we hebben de koffers ingepakt, de auto volgeladen en kunnen vertrekken voor ons weekendje met familie. We gaan naar mijn tante een weekendje luieren. Morgen alvast naar Planckendaele en voor de rest gewoon relaxen! Altijd gezellig! Maar wat een volksverhuizing! En dan moeten we geen wasgerief en slaapgerief meenemen. Deze zomer gaan we een weekje naar Frankrijk en ik vrees dat het dan echt proppen wordt om alles in de auto te krijgen. Nog geen idee hoe we dat gaan doen. Hey hier ook een enorme leesfreak! Maar sinds ik kids heb lukt het me niet meer om ook maar 1 boek uit te lezen, behalve beroepsboeken dan. Heb net het boek van Wendy Bosman gekregen voor mijn praktijk, opvoeden zo lukt het beter. Echt supermooi geschreven en een aanrader voor wie vragen heeft. heb al een klein stukje gelezen ( moet ook wel als ik het aan mijn ouders willen uitlenen danmoet ik weten wat de inhoud is) en ik moet zeggen dat ik precies mezelf hoor praten. Ze heeft zo te zien bijna dezelfde filosofie en kijk op opvoeding als ik heb. Nu eerst eens boek uitlezen, dit weekend lukt het me vast wel. Groetjes!!! |
| 28/03/2008 @ 07:59 Ann ![]() | @Nessie: inderdaad, de kindjes eisten ook een flink stuk van de aandacht op. Haar dochtertje was heel lief en flink, maar Lubbe was een beetje jaloers op de aandacht van mama voor die andere baby... Hopelijk een snel voorbij gaande fase. Gelukkig werd hij niet aggressief tegen de baby (hij gaf haar heel lief streeltjes), maar ik heb een paar keer een klap in mijn gezicht gehad . Telkens gevolgd door een time-out natuurlijk! Hij was wel erg moe, dat zat er ook voor iets tussen. Uiteindelijk heb ik hem in bed gekregen en daarna was hij een stuk beter te genieten. @Mekkie: Pfff, ik was vroeger ook een serieuze lezer, maar sinds ik beginnen werken ben, komt er niet veel meer van in huis. En nu al zeker niet, met Lubbe. Ik ben ook beginnen te studeren voor mijn bevorderingsexamens, dus niet meteen een boek-moment in zicht hier Wat leuk, een vakantiekindje! Ik heb er vroeger nog ernstig over nagedacht om een Russisch kindje in huis te halen in de vakantie (ik heb zelf slavistiek gestudeerd, dus dan zou ik nog eens iets kunnen doen met mijn talen). Alleen is het erg moeilijk voor me om mijn verlof daar naar te regelen, dan schieten er voor de rest niet veel dagen meer over. En nu gaat het helemaal niet meer, met de creche die al 10 weken per jaar gesloten is... Maar heel knap dat jullie het wel willen @M. Mijn vriendin is voor een dikke week in Belgie, vooral om haar familie te bezoeken en Cornelia te tonen he. Ze is gewoon Belgische, maar met een Duitser getrouwd. Ze heeft nogal een speciaal geloof, waarvan er maar een paar aanhangers zijn in Belgie, dus het zat er dik in dat ze met een buitenlander ging trouwen. Ik heb er veel verdriet in gehad dat ze wegtrok, want we waren precies zusjes (we lijken ook wel wat op elkaar), maar haar man, ziet haar erg graag en dat maakt het natuurlijk dan weer helemaal goed he! Die site waar ik de kalender en het boekje gekocht heb is http://www.amoriforkids.nl/. |
| 27/03/2008 @ 16:47 Vannie ![]() | Ik heb 1 van de fotootjes van de echo van gisteren op mijn profiel gezet. Het valt wat kleiner uit maar ach wat geeft het haha |
| 26/03/2008 @ 19:51 hope | Babietje, Ammai blunder van megaformaat! Nu dacht ik echt dat je even oud was als mij! Oh oude doos ![]() Ann, Groot gelijk dat je trots bent, het is uiteindelijk jou grote prins en trots!!! Vannie, Wat super dat je echo goed is gegaan!!! Zeg en wat een mooi buikje heb je al! En, stoppen de mensen al aan de zebrapaden? ( als je een buikje hebt krijg je veel sneller voorrang en zijn de mensen veel eleganter) Pooh, Brr erg zoveel ziek zijn! Storm had dit als kind ook continue! 2 jaar aan een stuk. Heb je het gevoel dat de aerosol ( cortisone) helpt? Al eens aan gedacht om een allergietest te laten doen? Bij Storm kwamen de longontstekingen en slijmen van zijn tarweallergie. Hij heeft zelfs een muccotest moeten ondergaan omdat hij zoveel taai slijm had en niets hielp ( ontstekingsremmers, cortisonepuffers, aerosols) astma was ook uitgesloten bij hem. Storm hebben we laten testen met een electro-laser allergietest ( misschien handig om te weten) en hiermee vinden ze al vanaf 6 maand allergieën ( ook die die in het bloed niet zijn terug te vinden) Faith ondergaat zo'n test 15 april Pff snel weg, niet veel nieuws ( Storm terug ziek) Grtz |
| 26/03/2008 @ 16:18 babietje ![]() | Vannie, ik krijg het niet klaar met die glittertekst. waar moet je dat precies doen. Bij profiel aanpassen? maar daar zie ik niets van die button? Help ![]() Is wel mooi vind ik. |
| 26/03/2008 @ 08:28 ann | Oh ja, en nog eens veel succes straks met de echo Vannie! Die kleertjes van bumba kan je zien op de site van jbc (www punt jbc punt be). Alleen werkte de link naar de kinderkledij vandaag niet in het nederlands, wel in het frans?!? Ik heb het grijze vestje gekocht met de kleine bumba's erop, met een jeansbroekje en een groen tshirt. Nog steeds geen tijd gehad om de site bij te werken met zijn verjaardagsfoto's ![]() Ik heb trouwens net de plas kalender en ook het peuterplasboekje besteld! Meteen maar allebei! Dan kan ik het boekje misschien meegeven naar de creche (als ze dat willen, want de andere kindjes zouden misschien wel jaloers kunnen zijn he). Hebben we dat alvast in huis he! De laatste tijd weigert hij volledig op het potje te gaan zitten (zelfs met broek), en ik wil het ook niet echt forceren. Nochtans komt hij kaka altijd zeggen achteraf, en het is wel duidelijk dat hij bezig is, want hij gaat ergens stilletjes in een hoekje staan om zich te "concentreren". Maar niet op het potje willen he. Nu ja, ik maak er mij niet druk in. We hebben nog tijd tot november he! |
| 25/03/2008 @ 16:02 ann | @Vannie: daar ben ik weer. Die bumba-outfit heb ik wat verkeerd uitgedrukt, denk ik. 't Is geen echt bumba kostuum (had ik eerlijk gezegd niet aan gedacht, maar was inderdaad eigenlijk wel super geweest), maar kleertjes van de bumba-collectie van jbc! Maar hij was er toch blij mee hoor! Mooie outfit zeg! Jij hebt altijd zulke mooie zwangerschapskledij! Ik voelde me altijd een beetje een slons toen ik zwanger was, omdat ik niet veel moois vond (of ik vond het veel te prijzig). De volgende keer zoek ik toch wat harder naar mooie kleren hoor. 't Is toch belangrijk je goed in je vel te voelen he! Morgen de echo @Babietje: ook nog een (late) gelukkige verjaardag! @M. Lubbe doet ook altijd raar met voeding als hij last heeft van zijn tandjes. Soms weigert hij zijn flessen, soms fruitpap (lijkt me nogal prikkend, soms toch wat zuur he, en als je tandvlees dan open ligt brrr...), soms zijn middageten. Af en toe dus ook een volledige weigering van flessen, soms zelfs een paar dagen naeen. Maar als ik denk dat het aan de tandjes ligt, dan blijf ik gewoon aanbieden en na een paar dagen drinkt hij ineens wel weer! Hij drinkt nu nog 300cc 's morgens (en dan een uurtje of twee later in de creche nog een boterham) en 's avonds rond 18u een soja-pudding en/of boterham en rond 19u nog een flesje van 150cc bij het slapengaan. Hij geniet er nog erg van, en ik vind het wel fijn dat hij nog melk drinkt! Als hij dan eens ziek is (vooral als hij diarree heeft), weet ik dat hij sowieso nog wel melk inneemt! Zo krijgt hij dan toch nog wat voedingsstoffen en vitamientjes binnen he. Wij zijn met brood begonnen rond een maand of acht dacht ik. Op 6 maand alleszins met vaste voeding (groenten en later fruit), wat later dus ook brood etc. Ik was trouwens aan het zien om van soja-groeimelk over te stappen op koemelk-groeimelk, want ik denk dat hij over zijn overgevoeligheid is heengegroeid, maar dat kost precies even veel. Ik zie er dan ook niet echt het nut van in om te veranderen. Zijn vel staat wel schraal de laatste tijd... Misschien toch nog niet helemaal verlost van alle problemen??? (In de creche drinkt hij bij zijn boterham wel een half bekertje koemelk). Maar met goed insmeren blijft het wel onder controle! Site was gewoon lubbe.be! ![]() Bedankt voor de talrijke verjaardagswensen voor Lubbe nog trouwens! Leuk nieuws gekregen! Mijn vriendin die in Duitsland woont komt op bezoek! Donderdag komt ze haar dochtertje showen! Ondertussen is die ook alweer 6 maand! Benieuwd hoe Lubbe zal reageren op mijn aandacht voor een ander (kleiner) kindje... Vorige zomer ben ik bij hen op bezoek geweest, maar daarvoor was het toch alweer een paar jaar geleden dat ik haar zag! Ik kijk er dan ook erg naar uit Haar man moest werken, dus 't is onder ons tweetjes! Net als vroeger! Tetteren tot we erbij neervallen ![]() |
| 25/03/2008 @ 15:42 ann | @Vannie: amai, je buikje gaat precies toch alweer hard he! Wat fijn! Oeps, effe geen tijd om verder te reageren, ze hebben me hier nodig |
| 25/03/2008 @ 15:36 M. ![]() | vannie, leuke oufit, lief van je ventje hoor ![]() zeg ik heb gezien dat jij op je profiel van die glitterletters hebt, heb dat nu ook gemaakt maar hoe krijg je ze op t profiel? |
< vorige pagina | volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005
Komt ie: van harte gefeliciteerd Serjenka!
Doen jullie iets speciaals in het weekend of zo? En welke cadeautjes heb je voorzien? 

. Telkens gevolgd door een time-out natuurlijk! Hij was wel erg moe, dat zat er ook voor iets tussen. Uiteindelijk heb ik hem in bed gekregen en daarna was hij een stuk beter te genieten. 

(ze heeft er 2 van onder en 2 kiezen onder).
met veel tandjespijn
.. Maar deze keer ging het zo goed als perfect. Ze liet een blokje vallen en vroeg het op te rapen en het in het doosje te doen en dat deed hij heel mooi. Daarna vroeg ze hem met de blokjes te spelen met de bedoeling hem een toren te laten bouwen, maar dat wou hij niet. Ik denk dat hij de opdracht nogal stom vond. Toen ik hem expliciet vroeg een toren te bouwen had hij in geen tijd alle zes de (kleine) blokjes op een mooie toren gezet.
Daarna vroeg ze nog om zijn buik, neus, oren, ogen en mond aan te duiden en dat deed hij heel snel en perfect! 10/10 dus