Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/11/2008 @ 08:49 Gitta | Dag Milo, Bedankt voor de reactie! Bn is zaterdag, maar - zonder pessimistisch te zijn - weet ik eigenlijk wel dat het niet gelukt is. Is Myrthe zich op Sinterklaas aan het voorbereiden? Liefs Gitta |
| 29/11/2008 @ 14:41 Gitta | Lieverds, Een mirakel! Veel liefs en een heel dikke merci voor jullie felgewaardeerde steun. Liefs Gitta |
| 29/11/2008 @ 23:36 milo ![]() | Ben je zwanger???? ![]() Komaan! Meer details please!!!! |
| 01/12/2008 @ 21:19 milo ![]() | Gitta, komaan?!? Laat ons niet langer in spanning! ![]() |
02/12/2008 @ 09:26 ![]() | Ik ben ook benieuwd Gitta, mijn duimen draaien in ieder geval door... liefs van ons |
| Gisteren @ 09:22 Gitta | Hoi lieverds, Sorry dat ik jullie in onzekerheid liet, ik had een mooie banner gemaakt, maar hij is verdwenen toen ik mijn reactie aanpaste. Ja ik ben dus zwanger van de eerste ICSI!! Bn gehad. Ik was ervan overtuigd dat het mislukt was. Ik voelde niet wat ik bij mijn zoontje had gevoeld, wel andere dingen, maar je voelt toch altijd wel IETS he? Bovendien belet de utrogestan dat de regels doorkomen, dus kon ik daar niet op afgaan. Daar komt dan nog bij dat het embryootje bij tp aan de kleine kant was. Tijdens de bn was ik al volop de volgende cyclus aan het bespreken met de verpleegster. 's Middags telefoon. Een aarzelend stem, ja mevrouw, u gaat het niet geloven ... Jullie kennen dit gevoel wel, supergelukkig, zeker zo vlak voor kerst. Ik ben ervan overtuigd dat het een meisje wordt! Heel dikke knuffel! Gitta |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Geen duiveltjes in Juli

Een vriend van ons is amateur-fotograaf en die bovenste 2 zijn door hem getrokken. Ben d'er ook heel content van. We hebben begin nov een fotoshoot laten doen bij een prof fotograaf. Foto's zijn nu besteld. Ben eens benieuwd