< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Geen duiveltjes in Juli

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
Vandaag @ 14:51
fanny

Online Status Bekijk profiel
Nee hoor Milo ik vind het niet jammer dat er geen 2e meer komt.
Ik vond het heerlijk om zwanger te zijn en zou het best nog eens mee willen maken, maar garanties dat het dan weer zo voorspoedig gaat krijg je niet.

We zijn allebei al ouder en zeer dankbaar voor deze prachtig gezonde zoon. We willen geen risico's nemen en ik heb genoeg van die onzekerheid en ongi's afwachten enzo.
We hebben nu een heerlijk leven zo. En ons huis is ook niet echt geschikt voor meer kinderen en we hebben ook nog 5 honden.
Owen heeft neefjes en nichtjes die naast ons wonen waar hij mee opgroeid als broers en zussen, dus hij is niet helemaal enig kind.
Dus het is goed zo

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:56
milo

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ooohhhhhh Gitta!!!! Ben zoo blij voor jullie Zoals ik al zei, ik dacht ook dat mijn IUI mislukt was (Myrthe) en ik kan me nog zo levendig voor de geest halen hoe verbaasd ik was dat het gelukt was. Je ziet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Els, joepie zeg! Een 3de. Wie weet hoe snel het wel raak zal zijn

Fanny, ik ken dat ook "als het de kinderen niet zijn, is het wel iets anders" Zelfs nu nog eigenlijk. Hier is het meestal 1 of 2 nachten dat we kunnen doorslapen op een week, voor de rest is het altijd wel onderbroken door ergens iets. Ik ben d'er eigenlijk al aan gewoon
Ja wij willen zeker wel voor een 3de gaan. We hebben ondertussen nog eens goed met de huisarts gesproken en zij zag het toch goed komen. Nu de gyn nog overtuigen en vooral dan om toch nog te proberen zo te bevallen
En ik heb idd 2 heel fotogenieke miekes Een vriend van ons is amateur-fotograaf en die bovenste 2 zijn door hem getrokken. Ben d'er ook heel content van. We hebben begin nov een fotoshoot laten doen bij een prof fotograaf. Foto's zijn nu besteld. Ben eens benieuwd

Vind je het jammer dat er geen 2de meer komt bij jullie? Hij doet het precies wel heel goed zeg! Ons Norah was laatst ong 7kg500 en 69cm. Hij haalt haar nog in tegen dat tempo

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:39
fanny

Els wat spannend dat jullie eventueel voor een 3e kindje gaan. Ik ben benieuwd, zal voor jullie duimen

Milo hoe staat het met jullie plannen voor een 3e, op je profiel staat "misschien wel". Wat een leuke foto's heb je er trouwens weer op staan.

Barbara hoe gaat het met jullie meiden? Vermoeiend? Helpen de medicijnen voor L? Heeft ze erg veel last? Eet ze wel goed verder? Geef je BV?

Hier steeds meer last van het slaapgebrek. Als Owen eindelijk eens doorslaapt hebben we weer een hond met diaree, zo is er iedere nacht wel wat te beleven bij ons in huis. Maar als ik die prachtige glimlach zie kan ik er zeker mee leven. Alles gaat super. Owen is nu 6,6 kg en 66 cm is grappig. Wil alleen maar staan en vind fruithap nog wat vreemd maar toch wel lekker, mondje gaat open als de lepel eraan komt.
Trek jullie maar niets aan van cyclus banner, is alleen voor mijzelf. Er komt hier geen 2e. Mannetje heeft zich laten sterilseren toen Owen nog in mijn buik zat.

[Laatst gewijzigd door fanny - Gisteren @ 11:57] - Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:31
fanny

Oh Gitta ik heb er kippevel van.
Wat heerlijk meid.
Gefeliciteerd!!!!!!!!
Wanneer mag je op controle.
Ik hoop met heel mijn hart dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben. Ik stuur je alle positieve energie die ik op kan brengen in mijn slaapgebrekkige staat.

P.S. Op de vorige pagina staat je banner wel. Was je wel ingelogd bij je laatste berichten?

[Laatst gewijzigd door fanny - Gisteren @ 11:42] - Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:22
Gitta

Hoi lieverds,

Sorry dat ik jullie in onzekerheid liet, ik had een mooie banner gemaakt, maar hij is verdwenen toen ik mijn reactie aanpaste. Ja ik ben dus zwanger van de eerste ICSI!! Bn gehad. Ik was ervan overtuigd dat het mislukt was. Ik voelde niet wat ik bij mijn zoontje had gevoeld, wel andere dingen, maar je voelt toch altijd wel IETS he? Bovendien belet de utrogestan dat de regels doorkomen, dus kon ik daar niet op afgaan. Daar komt dan nog bij dat het embryootje bij tp aan de kleine kant was. Tijdens de bn was ik al volop de volgende cyclus aan het bespreken met de verpleegster. 's Middags telefoon. Een aarzelend stem, ja mevrouw, u gaat het niet geloven ...
Jullie kennen dit gevoel wel, supergelukkig, zeker zo vlak voor kerst. Ik ben ervan overtuigd dat het een meisje wordt!
Heel dikke knuffel!
Gitta
Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 09:26

Ik ben ook benieuwd Gitta, mijn duimen draaien in ieder geval door...

liefs van ons

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 21:19
milo

Gitta, komaan?!? Laat ons niet langer in spanning!

Link naar deze reactie
29/11/2008 @ 23:36
milo

Ben je zwanger????
Komaan! Meer details please!!!!

Link naar deze reactie
29/11/2008 @ 14:41
Gitta

Lieverds,

Een mirakel!
Veel liefs en een heel dikke merci voor jullie felgewaardeerde steun.
Liefs
Gitta
[Laatst gewijzigd door Gitta - 29/11/2008 @ 14:42] - Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 14:20
Barbara

Hallo Dames,

Is weer zolang geleden hé....t'is toch echt wel drukker met 2 kids hoor.... kom haast niet aan mezelf toe... laat staan aan de pc.

Gitta, m'n 2 zwangerschappen waren verschillend, ook al vanaf in het begin. Bij de IUI voelde ik direct iets en alles veel sneller. Bij 2e spontane zwangerschap wist ik er totaal niets van, het duurde weken. Ik voor jullie?

Milo, lijkt me super leuk, maar wat is je grootste meid al groot geworden. Hier ook naar de Sint.

Elsje, hier ook iedereen op z'n beurt met de microben.

Wat L betreft ... we dacht eerst dat het krampjes waren ... maar nu zijn we ze medicijnen aan het geven voor verborgen reflux, nog maar net, ben eens benieuwd of het gaat helpen, wat het kind krijst het uit. Voor de rest doen ze het prima...

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 14:11

hoi dames

Gitta ik kan je niet helpen.. ik heb er nooit iets van gevoeld...
Maar hoop voor jou dat het mag gelukt zijn

Hier Is Jade goed ziek geweest... maar ze is aan de beterhand... vandaag weer naar kind en gezin geweest.. ze weegt nu 6020gr en is 60.4cm groot... ze is ook héél flink geweest tijdens de spuitjes...

Hoe gaat het met de andere dames???

liefs van ons

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 08:49
Gitta

Dag Milo,

Bedankt voor de reactie! Bn is zaterdag, maar - zonder pessimistisch te zijn - weet ik eigenlijk wel dat het niet gelukt is.
Is Myrthe zich op Sinterklaas aan het voorbereiden?
Liefs
Gitta
Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 13:46
milo

Gitta,
van Myrthe (IUI) voelde ik wel vanalles maar wist niet of ik zwanger was. Had net voor de NOD veel ongipijn en dacht dus dat het niet gelukt was.
Van Norah wist ik het eigenlijk op het ogenblik van bevruchting. Ik had toen ongipijn, 2 weken later (NOD) nog eens maar had het eigenlijk niet echt door. Pas 2 weken daarna, toen ik weer ongipijn had en besefte dat ik mijn regels nog steeds niet gehad had, dat ik best eens een testje zou doen.
Voelde toen idd wel hetzelfde maar was bewuster van de tekenen.

Wanneer mag je een bn laten doen? Succes Kan altijd positief zijn!

[Laatst gewijzigd door milo - Gisteren @ 20:46] - Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 09:04
Gitta

Lieverds,
De TP was een lichte teleurstelling. Van de drie bevruchte was er één 6-cellig en twee 4-cellig. Ik heb de 6-cellige teruggekregen, de twee andere volstonden zelfs niet voor een cryopoging. Lichte paniek. Ondertussen al positieve verhalen gelezen over zwangerschappen vertrekkend van een 6-cellig embryo, dus de hoop neemt toe.
Vraag voor jullie: voelden jullie – vóór de NOD – hetzelfde bij jullie eerste en tweede zw?
Milo: proficiat met je danseres!!
Veel liefs
Gitta
Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 22:45
milo

Hey Gitta, heb je je tp al gehad? Hoeveel waren het er?

Els, goed dat je er geen last meer van hebt.

Fanny, gaat idd snel hè
Hier geen traantjes. Ze gaat erg graag eigenlijk. Ben best tevreden.

Ze heeft grootouderfeest gehad de donderdag en vandaag was het ouderfeest. De kleuterklasjes hebben een optreden gedaan. Het was ronduit fantastisch!! Ik was zo fier als een gieter Ze hebben gedanst op "c'est dur dur d'être un bébé" (sorry LeeN als het verkeerd geschreven is ) Ze hadden allemaal een rood of blauw kleed aan ( of ), waren geschminkt en hadden staartjes. En maar springen en dansen Ze hadden ook zo'n kruisje waar ze moesten staan en Myrthe was telkens opnieuw aan't kijken waar haar kruisje was en dan ging ze er terug opstaan alvorens opnieuw te springen Ze heeft het zoooooo flink gedaan en zo lachen en zo dansen en zo plezier beleven Ben echt super fier. Papa was aan't filmen en ik was foto's aant trekken

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 17:37
Gitta

Online Status Stuur bericht
Lieverds,

Ik sta versteld! De tijd gaat zo snel!
Proficiat Barbara, wat een unieke naam. Jullie kids lijken ineens zo groot, ik moet niet veel zeggen, onze schat is "plots" 18 maand. Ik ben verrast dat Norah Myrthe gemist heeft, ik denk dat onze schat op die leeftijd dat nog niet beseft zou hebben. Goed hersteld Els?
Ik denk nog steeds veel aan jullie, maar het komt er echt niet van hier veel te passeren. In ieder geval: de eerste ICSI zit er bijna op. Niet het minste last gehad van suprefact en menopur. PU was emotioneel, maar relatief pijnloos (zeg ik nu, maar ik lag er toch te wenen). Resultaat: 7 eicellen. Daarvan zijn er 3 en misschien 4 bevrucht. Die aantallen konden wat beter, maar niet getreurd. Morgen is de terugplaatsing. Milo, ik geef nog steeds sterk de voorkeur aan IVF boven ICSI, ook al worden er op dit moment nog geen problemen met ICSI-kinderen vastgesteld, de oudste onder hen zijn nog maar 15 jaar oud. Er is dus nog niet genoeg bekend over hun gezondheid (hoewel er geen aanwijzingen zijn dat ze problemen zouden hebben.). Ze hebben zelf nog geen kinderen (IVF-kinderen wel). Hoewel IVF al behoorlijk "gemanimuleer" is, geraakt de zaadcel nog wel op eigen kracht de eicel binnen. Dat is niet zo bij ICSI.
In ieder geval: als ik zeer grote twijfels had, hadden we de ICSI niet laten uitvioeren, maar ik hoop bij een eventuele volgende cyclus/volgend kind toch met IVF verder te kunnen.
Ik prijs me in ieder geval gelukkig dat ik al een kind heb, en dat we dus weten dat een aantal biologische processsen wél werken.
Duim voor mij!
Veel liefs
Gitta

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 10:11
fanny

Tjonge we zijn duidelijk allemaal druk met onze kids en werken.
Het komt er hier ook steeds niet van om even te schrijven.

Milo, vind Myrthe het leuk op school? Nog steeds geen traantjes?
Els, gelukkig dat je nu verlost bent van de narigheid. Slaapt Jade al door? Gezellig is dat brabbelen, doet Owen ook, hele verhalen.

Barbara alles goed met jouw meiden?
Gitta al wat meer duidelijkheid over hoe nu verder?

Hier alles prima, Owen zit op zwemles en vind dat wel leuk, hoewel hij meer met de omgeving bezig is dan met het water of de spelletjes. We zijn bij de osteopaat geweest en dat vond hij verschrikkelijk, heeft een half uur lang vreselijk gehuild. Hopelijk gaat het volgende keer beter. Er was al verbetering voor we er heen gingen dus of het al helpt weet ik niet goed. Verder is het een heerlijk vrolijk ventje. Is helemaal niet bezig met draaien, maar vind op zijn rug liggen steeds minder prettig, eigenlijk wil hij het liefst staan. Trekt zich graag op aan je handen en staat dan te kletsen en te lachen dat het een lieve lust is.
Doorslapen doet hij nog niet, of eigenlijk wel, maar niet 's nachts. Na 18.00 slaapt hij 6 tot 7 uur door dus hebben we een fles om 1 of 2 uur en daarna weer om 4 of 5 uur, dus toch gebroken nachten. Wakker maken helpt niet want als we hem om 22.00 uur wakker maken komt hij toch weer om 01.00 uur. Hopelijk gaat dat snel veranderen want de vermoeidheid wordt nu toch wel ernstig voor iemand als ik die het best functioneert op nachten van 9 of 10 uur
Verder groeit hij erg goed, past nu bijna niet meer in de wieg, daar zullen we heel binnenkort afscheid van moeten nemen.
Wat gaat het hard.......

[Laatst gewijzigd door fanny - 14/11/2008 @ 10:18] - Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 10:58

Hier gaat het nu helemaal goed, heb er geen last meer van en normaal mag dit ook niet meer terugkomen want de galblaas is eruit hé

Jade wordt volgende week vrijdag 4 maand...

Link naar deze reactie
05/11/2008 @ 20:31
milo

Amai Els, dat is wel effe heftig geweest dan. Is het al beter? Ga je er last van ondervinden?
En dat gaat precies vlug daar bij jullie. Draaien begint al... Nice! Hoe oud is ze nu weer? Heb de banner niet gezien en kan niet terugkijken

Link naar deze reactie
05/11/2008 @ 11:51

wat vliegt de tijd zo toch hé dames

Je meisje al naar school milo...

Idd ik ben geopereerd, mijn galblaas is verwijderd, de pijnen zijn
begonnen tijdens de zwangerschap en ze wisten niet
wat het was totdat ik in augustus op spoed heb gelegen
na véél onderzoeken hebben ze het toen ontdekt

Verder gaat het hier héél goed.. Jade begint stilletjes te draaien
en brabbelt met woordjes zoals wawa, tata, dada zo schattig
en aaien doet ze graag en dan zegt ze aaaa...

Hoe gaat het verder met de andere dames???

liefs van ons
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]