volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 09:22 Gitta | Hoi lieverds, Sorry dat ik jullie in onzekerheid liet, ik had een mooie banner gemaakt, maar hij is verdwenen toen ik mijn reactie aanpaste. Ja ik ben dus zwanger van de eerste ICSI!! Bn gehad. Ik was ervan overtuigd dat het mislukt was. Ik voelde niet wat ik bij mijn zoontje had gevoeld, wel andere dingen, maar je voelt toch altijd wel IETS he? Bovendien belet de utrogestan dat de regels doorkomen, dus kon ik daar niet op afgaan. Daar komt dan nog bij dat het embryootje bij tp aan de kleine kant was. Tijdens de bn was ik al volop de volgende cyclus aan het bespreken met de verpleegster. 's Middags telefoon. Een aarzelend stem, ja mevrouw, u gaat het niet geloven ... Jullie kennen dit gevoel wel, supergelukkig, zeker zo vlak voor kerst. Ik ben ervan overtuigd dat het een meisje wordt! Heel dikke knuffel! Gitta |
02/12/2008 @ 09:26 ![]() | Ik ben ook benieuwd Gitta, mijn duimen draaien in ieder geval door... liefs van ons |
| 01/12/2008 @ 21:19 milo ![]() | Gitta, komaan?!? Laat ons niet langer in spanning! ![]() |
| 29/11/2008 @ 23:36 milo ![]() | Ben je zwanger???? ![]() Komaan! Meer details please!!!! |
| 29/11/2008 @ 14:41 Gitta | Lieverds, Een mirakel! Veel liefs en een heel dikke merci voor jullie felgewaardeerde steun. Liefs Gitta |
| 26/11/2008 @ 08:49 Gitta | Dag Milo, Bedankt voor de reactie! Bn is zaterdag, maar - zonder pessimistisch te zijn - weet ik eigenlijk wel dat het niet gelukt is. Is Myrthe zich op Sinterklaas aan het voorbereiden? Liefs Gitta |
| 25/11/2008 @ 09:04 Gitta | Lieverds, De TP was een lichte teleurstelling. Van de drie bevruchte was er één 6-cellig en twee 4-cellig. Ik heb de 6-cellige teruggekregen, de twee andere volstonden zelfs niet voor een cryopoging. Lichte paniek. Ondertussen al positieve verhalen gelezen over zwangerschappen vertrekkend van een 6-cellig embryo, dus de hoop neemt toe. Vraag voor jullie: voelden jullie – vóór de NOD – hetzelfde bij jullie eerste en tweede zw? Milo: proficiat met je danseres!! Veel liefs Gitta |
06/11/2008 @ 10:58 ![]() | Hier gaat het nu helemaal goed, heb er geen last meer van en normaal mag dit ook niet meer terugkomen want de galblaas is eruit hé Jade wordt volgende week vrijdag 4 maand... |
| 05/11/2008 @ 11:51 | wat vliegt de tijd zo toch hé dames Je meisje al naar school milo... Idd ik ben geopereerd, mijn galblaas is verwijderd, de pijnen zijn begonnen tijdens de zwangerschap en ze wisten niet wat het was totdat ik in augustus op spoed heb gelegen na véél onderzoeken hebben ze het toen ontdekt Verder gaat het hier héél goed.. Jade begint stilletjes te draaien en brabbelt met woordjes zoals wawa, tata, dada zo schattig en aaien doet ze graag en dan zegt ze aaaa... Hoe gaat het verder met de andere dames??? liefs van ons |
volgende pagina >
[Reageer]

Geen duiveltjes in Juli

Een vriend van ons is amateur-fotograaf en die bovenste 2 zijn door hem getrokken. Ben d'er ook heel content van. We hebben begin nov een fotoshoot laten doen bij een prof fotograaf. Foto's zijn nu besteld. Ben eens benieuwd 

) Ze hadden allemaal een rood of blauw kleed aan (
of
), waren geschminkt en hadden staartjes. En maar springen en dansen