< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » zijn er nog mama's uit Balen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
zijn er nog mama's uit Balen?
29/02/2008 @ 06:30
Karen

Online Status Stuur bericht
@wendy
als ik kan helpen in de paasvakantie(moet wel werken, maar niet in ploegen...dus na 17u ben ik wel vrij en kan ik er wel een paar bijhouden...geef maar een seintje...niet op gsm(ben ik kwijt)of op eric's gsm of gewoon via mail.

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 07:23

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,

proficiat wendy!!!!ja met kleintjes weet jet het nooit hé!normaal steken ze niet over maar ik zeg nooit nooit...
alléé kusjesstaking in huis.

groetjes
evi

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 08:33
Katrien

Wendy, proficiat met de nieuwe job

Evi, hoe is het met de zieke man daar? Is hij al terug genezen? En hoe gaat het met je schoonvader? Die zal inmiddels ook al wel weer thuis zijn...

Groetjes, Katrien, Lore en Senne

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 13:52
lente

wendy: proficiat met je nieuwe job!!!

hier ni veel nieuws, behalve dat ons nymphe gisteren uit hare bumbostoel is gevallen, ze zat op haar mat te spelen in hare stoel en ineens hoorde ik ne hoop gerammel en daarna é é é, ik ging kijken en ons madam lag op hare buik naast den bumbo, hoe ze da gepresteerd heeft das me een raadsel ze ma ik weet nu weer wel da ik da ding nimmer kan vertrouwen, binnenkort oogjes tekort hier denk!

dan heb ik ze in de week ook nog is op hare buik in bed gevonden na haar middagdutje, ze draait normaal nooit op haar buik want ze haat op haar buik liggen en ik wist ook ni da ze het kon, ik kwam haar kamer binnen en ze lag mooi met haar gezichtje op haar knuffelschaap, nog mooi ondergestopt, alles netjes, behalve da ze dus in plaats van op haar rug op haar buik lag, das me ook weer een raadsel hoe ze da gedaan heeft, die kleine kapoen, ze word beweeglijker!

groetjes!

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 14:01

hoi,

ja die kleine kapoentjes worden beweegelijker!je zal ze nog meer in vreemde houdingen aantreffen!en die bumbo daar kon jef ook uit. ik heb hem dan maar verkocht,tijs zou daar nooit in blijven zitten.

deze vm in eersel crocs voor jef,tijs en mij gaan kopen.jef wou of de groene ( kaki) ma die heeft zijn vriendje al of fucia roze. tja de mama heeft blauwe uitgekozen en voor tijs dezelfde want dat vind ie wel leuk dat hij hetzelfde als tijs kan doen. als tijs in body en op blote voeten rond loopt kan je er zeker van zijn dat jef hier binnen de kortste keren in onderbroek door het huis schiet.verder nog gewoon inkopen gedaan in c2000.

tijs is weer erg benauwd, hij lustte ook geen koekjes ofzo en maar jammeren en ook jef was deze ochtend niet echt fit. ja tis weer mol kermis, worden we getrakteerd en dan zijn ze ziek....vorig jaar zijn we verhuisd met mol kermis. jaja bijna 1 jaar hier in ons huisje al.

alléé ik gan nog wat rusten want ik heb mijn 6 de migraineaanval op 8 dagen tijd. vrees dat ik hier verder mee moet gaan want dat trek ik zo niet lang meer.

groetjes
evi

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 16:01
Ikje

Online Status Bekijk profiel
Wendy: proficiat met je nieuwe job hé.....

Lente: ja, nu wordt het echt oppassen hé. Ze maakt ineens wel heel veel vorderingen. Flinke meid die Nymphe!!!!!

Evi: Hopelijk eens een gezond weekend bij jullie hé. Ja, al een jaar in jullie huisje. Vorig jaar was het wel later kermis hoor, dat was toen rond 16/3 (kan dat goed onthouden, Pieter lag toen in het ziekenhuis, ben toen s'avonds met WOuter efkes over de kermis geweest)
Maar de tijd gaat snel hé. En jullie zijn het er al helemaal gewoon.

Hier is mama pissed! Ik hoorde deze morgen een mama bij de om zeggen dat haar kindje 38.4°c. had. Die doe je die toch niet naar de om????? Onze Wouter juist een beetje hersteld, ja die zal weer wel prijs hebben straks! Ik breng ons mannen nog niet weg als ze meer dan 37.5°c. Ik vind dat echt niet schoon van die mama hoor, straks zitten wij hier weer met zieken en ik die van ons maar thuis houden om geen andere kindjes aan te steken. Je kan niet alles vermijden, maar een kind dat met 38.4°c uit het bed komt is ZIEK!!! En hoort niet bij een om......

Kan er niet mee lachen. Ik beloofde Wouter dat hij naar de kermis mag (in Dessel is het ook kermis), stel dat ze nu ziek worden, dan moet ik dat ventje weer teleurstellen.... Allemaal door een egoïstische mama!!!

Fijn weekend
Anja

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 16:30
joke vleugels

lente; zwijg me van beweeglijk wordende kindjes...
den onze gaat serieus vooruit als hij net wakker is. Ik heb 100 ogen nodig.
daarnet was hij aant kruip en zat ineens op zijn poep, schrok me rot.

Wendy; proficiat met je nieuwe job

evi: hopelijk gaat het ziek worden niet door hé

anja: zou ook kwaad zijn. Ik dacht dat zieke kindjes niet naar de om mochten?

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 19:21
Katrien

Joke en Lente, over ogen te kort hebben, daar kan ik over meepraten hoor

Evi, ga jij altijd naar de C1000 winkelen? Kan je daar met bancontact betalen? In sommige Nederlandse winkels gaat dat dus niet, daarom rij ik altijd naar de Jumbo in Luyksgestel, daar gaat het wel. Enne, daarstraks reeds ik dus naar de Aldi Het was fijn om je (in de vlugte dan wel) nog eens te zien! En wonen jullie al 1 jaar in jullie huisje, waaw, dat gaat snel zeg! Dat doet me er aan denken dat wij de 1ste mei al 5 jaar in ons huisje wonen! Jaja, 't is hier al bijna voor 1/4de afbetaald

Anja, sommige mensen hé En dan te weten dat je gewoon sociaal verlof kan krijgen, waar je trouwens recht op hebt, om voor je ziek kindje te zorgen!

Ik hoop dat geen van beide jongens dit weekend ziek wordt, zodat jullie fijn over de kermis kunnen gaan! Wij proberen om zondag even naar Mol jaarmarkt te gaan, samen met ons Hanne en Roel. Maar het hangt allemaal van 't weer af...

Als het met Balen jaarmarkt maar lekker droog en zonnig is, want ik heb een dagje verlof genomen voor 10 maart

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 20:06

hoi,

anja ik ken veel mensen die hun kindjes ziek wegdoen of met diarree. ik snap dat ook niet!ik krijg het daar ook op mijn heupen van.
ik duim dat ze niet aangestoken zijn.

katrien, geen idee want ik had cash geld bij maar ik denk niet dat ik een bekend toestel zag staan.ja we moeten dringend nog eens afspreken hoor!misschien dat het er in de paasvakantie van komt. of dat we elkaar tegen komen op balen kermis...
jef was aan het treuzelen daarstraks op de fiets.

hier twee zieke kindjes. zowel jef als tijs hebben koorts en zijn benauwd.maar goed wat zalf tegen verkoudheden gesmeerd, den ene junifen en den grootste dafalgan en hoestsiroop en hopen dat ze morgen beter zijn.anders dan begint het puffen en aerosollen bij beide heren hier weer.

joke vincent dus ook zo beweegelijk! ja ze worden groot.

hier nog wat opruimen en dan onder warm dekentje op de zetel.

voor iedereen een fijn en gezond weekend!
groetjes
evi

Link naar deze reactie
02/03/2008 @ 15:43
Katrien

Hey allemaal!

Gisteren even met de kindjes over de kermis in Mol geweest, samen met een bevriend koppel. 't Was me toch wat te winderig hoor

We zijn ook tante Astrid gaan bezoeken, zij ligt in het ziekenhuis. Door de zwangerschap is ze wat kortademig geworden vrijdag (ze heeft sowieso al puffers nodig soms), ze is zaterdag met spoed opgenomen, moet nu aerosollen, krijgt antibiotica, enz... Maandag mag ze waarschijnlijk al weer naar huis hoor!

Vandaag nog wat gepoetst en de was gedaan, zodat we de week weer met een proper huisje kunnen beginnen

Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 13:39
Ikje

Hier zondag ook langs de kermis geweest. Normaal naar Dessel, maar toch maar in Mol geweest (bekende gezichtjes gezien).
Wouter vond alles super, voor Pieter was het nog wat eng (hoewel hij een maand of 4 geleden hier in de Sportlaan wel op de paardenmolen durfde).
Maarja, had Wouter dubbel plezier hé.

De mannekes zijn vandaag niet naar de om, ze heeft griep.... Hopelijk blijft het daar en hebben ze het niet meegebracht.

Groetjes
Anja

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 09:52

hoi,

anja zijn de kindjes gespaard gebleven?

hier heeft tijs weer de hoofdprijs gewonnen.ik dacht dat hij koorts maakte van de tandjes maar niet dus. oorontsteking,beginnende longonsteking met griepje erbovenop om het plaatje rond te maken. hij is echt uitgeput, eet bijna niet.dinsdg krijgt hij ondanks zijn slechte longetjes toch zijn inspuitingen want de kinderarts heeft schrik dat hij 1 van die ziektes gaat opnemen. dus maar terug aerosollen, puffen en oordruppeltjes en als hij donderdag nog koorts heeft, antbiotica erbij.
twas ook goed besmettlijk dus nu maar duimen dat jef en wij gespaard blijven.

maar de momenten dat ij zich goed voelt haal hij al de kasten leeg, en laat hij zijn ondeugendse kant zien.

alles ok met iedereen?

groetjes
evi

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 14:39
Ikje

Oei Evi: das helemaal geen goed nieuws hé. Ik heb je namiddag een mailtje gestuurd.

HIer dus ook griep. Pieter heeft het serieus te pakken, sebiet naar de ka. Wel ik moet nie ver zoeken denk ik om te weten te komen waar hij het gehaald heeft......
Wouter is wel redelijk, hij ziet alleen maar lijkbleek. Hopelijk krijgt hij het niet, volgende week moeten we naar zijn klasje gaan kijken. Ik wil er echt wel met hem naartoe, hij kijkt er al zolang naar uit......

Wel nog goei nieuws ook; rond 1/6 verhuizen we naar Dessel!
Groetjes
Anja

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 17:00
lente

heykes!

veel beterschap aan alle zieke kindjes!!!

anja: naar waar in dessel verhuis je? ik ben van daar afkomstig.
hebben jullie daar een huis gekocht dan?

groetjes!

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 17:45
Katrien

Evi, veel beterschap voor Tijsje!

Anja, hebben jullie een koper gevonden voor jullie huisje in Wezel? Je kijkt er al lang naar uit om naar Dessel te verhuizen hé
Natuurlijk ook nog veel beterschap voor Pieter!

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 20:11
Ikje

Katrien: ja gisteren is de compromis getekend. Dus we vertekken.

Lente: Hé, ik ben ook van Dessel. Is Lente jouw echte naam? Kan me geen "Lente" herinneren. (je bent mss van het Witgoor?)
Wat we juist gaan doen weten we nog niet. We gaan efkes wonen waar ons ma nu woont.

Hier zit Pieter met een oorontsteking. De ka zegt dat er ook griep kan bijzijn, maar de oorontsteking is er zeker en daar krijgt hij nu antibiotica voor. Hopelijk snel beterschap en hopelijk nie veel griep zodat wij het ook niet hoeven te krijgen.

Evi: ik hoop dat het bij jullie ook snel beter gaat zijn, hoor. Zieke kindjes is het niet interessant hé. Onze Wouter doet het wel vrij goed. (hij eet flink, dus ziek zal hij niet zijn, hij slaapt wel veel en ziet bleek). Hij is zelfs een beetje een dief???? Wel hij was een stuk bloemkool in de berging gaan pikken en lag dat op zijn gemakske op te smullen op de zitzak (grappig zicht, hou dan je lach maar in.....)

Is het dit weekend kermis in Balen???
Groetjes
Anja

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 09:38
lente

anja: nee 'lente' is men echte naam ni, men echt naam is Kizzy, en nee ben ni vant witgoor. ik ken je ook ni. ma eerlijk gezegd ken ik weinig volk in dessel.

nogmaals beterschap aan de zieke kindjes!

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 10:28
Ikje

Lente: ik ken 1 Kizzy (die woont samen met mijn neef en hebben 1 dochtertje, maar als jij dat was, dan zou ik het dochtertje herkennen.) (hèhe, stel dat we zo al zo'n tijd aan't mailen zijn en je bent gewoon familie, ik zou dan wel efkes verschieten)

Wel, ik ben ook al een tijdje weg uit Dessel, dus ik ken er ook niet overdreven veel volk hoor. Vooral die van mijn leeftijd doordat ik altijd bij de chiro geweest ben. Voor de rest zijn er in de jaren dat ik er weg was, vrij veel mensen komen bijwonen (veel nieuwe straten enzo).

Hier is Pieter vandaag al wat vrolijker. Koorts is al flink gezakt.

Hopelijk bij de andere zieken ook al wat beterschap in het vooruitzicht......
Groetjes
Anja

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 10:46
lente

hahaha ja da zou wel straf zen he, mijn vriend is afkomstig van arendonk dus das nog een andere streek he.

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 11:32

hoi,

anja veel beterschap voor pieter!en ja tis dit weekend kermis in balen en van 16.30 tot 17.30 zijn de draaiende attracties op zaterdg weer gratis of goedkoper.

tijs zijn koorts is ook weg maar hij kraakt nog enorm. jef kloeg gisteren ook veel over hoofpijn.een beetje afwachten.

zo de schoolfoto's zijn er, ze staan op profiel.

groetjes
evi

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >