Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
29/02/2008 @ 07:23 ![]() | hoi, proficiat wendy!!!!ja met kleintjes weet jet het nooit hé!normaal steken ze niet over maar ik zeg nooit nooit... alléé kusjesstaking in huis. groetjes evi |
| 05/03/2008 @ 17:00 lente ![]() | heykes! veel beterschap aan alle zieke kindjes!!! anja: naar waar in dessel verhuis je? ik ben van daar afkomstig. hebben jullie daar een huis gekocht dan? groetjes! |
| 06/03/2008 @ 10:46 lente ![]() | hahaha ja da zou wel straf zen he, mijn vriend is afkomstig van arendonk dus das nog een andere streek he. |
< vorige pagina | volgende pagina >

zijn er nog mama's uit Balen?
)of op eric's gsm of gewoon via mail.

, ze word beweeglijker!

Het was fijn om je (in de vlugte dan wel) nog eens te zien! En wonen jullie al 1 jaar in jullie huisje, waaw, dat gaat snel zeg! Dat doet me er aan denken dat wij de 1ste mei al 5 jaar in ons huisje wonen! Jaja, 't is hier al bijna voor 1/4de afbetaald 
En dan te weten dat je gewoon sociaal verlof kan krijgen, waar je trouwens recht op hebt, om voor je ziek kindje te zorgen!