Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/11/2008 @ 11:31 | pfff Katrien, ik heb daarstraks een goed gesprek gehad met ulle ma. Ik maak mij zorgen om Tuur. Kwee nie wat ik moet doen. Gaat niet graag naar school! Eet niet! Zit niet goed in zijn vel! Ik voel me schuldig omdat ik vanaf volgende week ook vier dagen ga werken, minder uren uiteraard (totaal uren blijft hetzelde maar verdeeld over vier ipv drie dagen). Is het de opvang? Is het de juf? IS het thuis? Is hij ziek? Is hij ongelukkig in zijn vel? Wie zal het mij zeggen!!!!! Jezus ik voel me rot. Ga deze namiddag maar even naar de calimero maar ja, ik wed dat hij dat ook niet leuk zal vinden.... Het gesprek met ulle ma deed deugd! Je mag haar van mij nogmaals bedanken!!!! Groetjes allemaal, Sonja |
| 26/11/2008 @ 14:07 joke vleugels ![]() | meid toch, ik hoop dat je snel weet hoe het komt of dat hij snel weer terug beter in zijn vel zit. dikke knuffel |
| 27/11/2008 @ 12:58 | Bedankt Bedankt Joke en Katrien. Ik zit er echt mee in mijn maag. Heb de juf er gisteren over aangesproken en kreeg weinig begrip. De mama's aan de poort begrepen niet dat ik dat "durf". Ik schuif niets in andermans schoenen, wil alleen weten of er misschien iets op school is! Dit is dus al een punt dat ik kan uitsluiten. Van de thuisblijvende mama's krijg je dan onmiddellijk "'t ja hij moet ook veel naar de opvang". Ja, klopt maar .... Enfin, ik maak me zorgen, dat is mijn recht en weet niet hoe ik het moet oplossen! Jammer dat je een kind van die leeftijd ziet "lijden" want hij ziet er volgens ons niet happy uit! We proberen het telkens goed te maken als we dat merken met extra aandacht, soms een extra geschenk, met heel veel praten maar niets helpt! We bekijken het nog even en gaan dan toch verder. Alvast bedankt en tot .... groetjes, Sonja oja, Katrien, ik zal je niet meer zien aan de poort. Vanaf maandag veranderen mijn uren, vier dagen werken en hem, uitgezonderd woensdag, niet meer ophalen aan school (marc op vrijdag). kan hem wel drie dagen per week naar school brengen! Pffffff .... |
| 27/11/2008 @ 14:26 | Evi, Bedankt! Ik zit hier te huilen als een klein kind, zit af te tellen tot het tijd is hem te gaan halen. Ik weet dat ik niet de enige ben met dit probleem maar ik maak me zoveel zorgen. Uit het diepste van mijn hart, bedankt, het doet deugd te horen dat we niet de enige zijn. Mercie. Ik weet wel dat het allemaal goed komt, maar ik zou liever hebben dat het goed ging, en dat alles was zoals het moet! Ik wil het zeker niet op mijn werk schuiven, want dan gaat het verkeerd. Dan ga ik me schuldig voelen, ga mijn werk achteruit, en dan komt de stress en dan zijn we helemaal weg om te "mislukken". Nee, ik beweer ook niet dat het de school is maar wil samen met de mensen die hem dagelijk zien naar een oplossing zoeken. Enfin, aan alle mama's bedankt voor jullie "steun"!! Het doet echt deugd!! BEDANKT ! Groetjes, Sonja |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

zijn er nog mama's uit Balen?

.
. Eens zien of er een andere oplossing is.
ik heb een nieuwe grote vriend
, onze kleine Vincent
.
, donderdag 11 december, vrijdag kwam blijkbaar voor veel mensen slecht uit mezelf incluis. Het chappen van de veranda was wat uitgelopen en ik had er geen goesting in om s avonds holderdebolder de boel op te kuisen voor 2 man en ne paardenkop.
.