< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » zijn er nog mama's uit Balen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
zijn er nog mama's uit Balen?
24/11/2008 @ 15:37
lente

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi hoi

ja ze is echt heel ziek geweest, ik was doodsbang. das de eerste keer da ze echt zo ziek was en das hartverscheurend om ze zo te zien liggen en helemaal niks te kunnen doen.
ze is weer helemaal op en top nu hoor, ze zit vol kattekwaad en deugenieterij

wendy: gefeliciteerd voor Jonathan!!!
en mercikes voor de uitnodiging van de demo maar ik ga passen.

ik ga verder doen want sebiet word mijn prinsesje wakker. groetjes aan iedereen!!!

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 11:31

pfff
Katrien, ik heb daarstraks een goed gesprek gehad met ulle ma.
Ik maak mij zorgen om Tuur.
Kwee nie wat ik moet doen.

Gaat niet graag naar school!
Eet niet!
Zit niet goed in zijn vel!

Ik voel me schuldig omdat ik vanaf volgende week ook vier dagen ga werken, minder uren uiteraard (totaal uren blijft hetzelde maar verdeeld over vier ipv drie dagen).
Is het de opvang? Is het de juf? IS het thuis? Is hij ziek? Is hij ongelukkig in zijn vel?

Wie zal het mij zeggen!!!!!

Jezus ik voel me rot.
Ga deze namiddag maar even naar de calimero maar ja, ik wed dat hij dat ook niet leuk zal vinden....

Het gesprek met ulle ma deed deugd!
Je mag haar van mij nogmaals bedanken!!!!

Groetjes allemaal,
Sonja
Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 14:07
joke vleugels

meid toch,

ik hoop dat je snel weet hoe het komt of dat hij snel weer terug beter in zijn vel zit.

dikke knuffel

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 08:37
Katrien

Hey Sonja!

Ons mama heeft het me verteld, sorry dat ik gisteren niet gereageerd heb op je berichtje, maar we zaten hier op het werk zonder internet

Vorige week heb ik meegereden naar het rusthuis toen de kindjes daar moesten gaan dansen, ben ook daar gebleven tijdens het dansen, en ik moet zeggen, heb eigenlijk niet gemerkt dat Tuur zich "vreemd" gedroeg of zo... Hij was gewoon de Tuur die ik ken, heeft met de kindjes lol gemaakt, heeft goed meegedanst, enz...

Ons Lore zit ook volop in de kleuterpuberteit hoor, en kan ook serieus ambetant uit de hoek komen, tegenspreken, tegendoen, enz... Dat hoort dan weer gewoon bij de leeftijd waarschijnlijk.

Als je je echt zorgen maakt om Tuur in de klas, waarom spreek je dan de juf, of de directeur niet even aan om eens een goed gesprek te hebben? Leg de situatie uit, zeg wat je vindt dat er allemaal veranderd is bij Tuur...

Als je erover wil babbelen, ik ben altijd bereid om te luisteren, dat weet je!

Dikke knuffel!

Groetjes, Katrien, Lore en Senne

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 12:58

Bedankt
Bedankt Joke en Katrien.
Ik zit er echt mee in mijn maag. Heb de juf er gisteren over aangesproken en kreeg weinig begrip.
De mama's aan de poort begrepen niet dat ik dat "durf". Ik schuif niets in andermans schoenen, wil alleen weten of er misschien iets op school is! Dit is dus al een punt dat ik kan uitsluiten.
Van de thuisblijvende mama's krijg je dan onmiddellijk "'t ja hij moet ook veel naar de opvang".
Ja, klopt maar ....

Enfin, ik maak me zorgen, dat is mijn recht en weet niet hoe ik het moet oplossen!
Jammer dat je een kind van die leeftijd ziet "lijden" want hij ziet er volgens ons niet happy uit!
We proberen het telkens goed te maken als we dat merken met extra aandacht, soms een extra geschenk, met heel veel praten maar niets helpt!
We bekijken het nog even en gaan dan toch verder.

Alvast bedankt en tot ....

groetjes,
Sonja

oja, Katrien, ik zal je niet meer zien aan de poort. Vanaf maandag veranderen mijn uren, vier dagen werken en hem, uitgezonderd woensdag, niet meer ophalen aan school (marc op vrijdag).
kan hem wel drie dagen per week naar school brengen!
Pffffff ....
Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 14:08
wendy verachtert

Hoikes,

Sonja, dat is jammer dat je zo weinig begrip krijgt van de juf. En veel naar de opvang, dat heeft in weze niets te maken met niet goed in zijn vel zitten,wel? Het kan goed zijn dat hij zich verveelt in de klas, dan wordt er hier ook ene vreselijk ambetant. Je merkt dan echt aan zijn streken dat er iets fout zit, maar dat kunnen die mannen nog niet onder woorden brengen. Ik zou zeggen blijven praten met juf, directeur, de naschoolse opvang, desnoods het clb, hebben we bij Vincent in het eerste kleuterklasje gedaan, en nu weer, want hij brengt behoorlijk veel tijd bij de directeur door.

Ik ga dadelijk ook eens langs bij de directeur, onze Alexander heeft sinds dit jaar geen gon-begeleiding meer, zijn 2 haar zijn op gebruikt. Alsof autisme na 2j begeleiding verdwijnt. Eens zien of er een andere oplossing is.

Verder hier de gewone drukte, ik ben der dan ook weer vandoor.
Groetjes,
Wendy&co

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 14:09

sonja,

ik wil toch ook even reageren... jef heeft erg vaak die periodes in oktober ben ik er zelfs mee naar de dokter gestapt en die zei me dat het gewoon was doordat hij te fel gegroeid was en dat het wel overging. als ze te fel groeien op korte tijd dan weten ze geen blijf meer met hun lichaam, niet meer eten, niet meer spelen, ambetant zijn, heel moe. maar ze weten het niet te verwoorden. als ze dan de laatste tijd verandering voelen en het er mischien toch moeilijker mee hebben ( bij ons is dat het geval nu ik terug aan het werk ben)of ( zoals ook bij ons het geval ze hebben een tekort in de ontwikkeling wat wij niet altijd weten en ze voelen dat aan) dan gaan ze de school niet graag meer doen en ze zeggen dat wel maar ze houden zich op school sterk maar als ze dan thuis komen dan barst de bom natuurlijk. ik weet het als geen ander.het als mama heel frusterend om je kind zien te lijden. je hart breekt in duizend stukken. maar ik kan maar 1 raad geven. volg je moeder gevoel en blijf er met hem over praten en blijf er met de juf over praten! desnoods vraag raad aan het clb want misschien wordt hij gepest. vraag ook eens na bij de opvang want jef verteld wel eens over jongens die kindjes pijn doen, misschien wel tuur....
echt waar volg je moederhart.geef hem veel knuffels en laat hem zo merken dat jullie er voor hem zijn en dan komen jullie er net zoals ons ook wel achter wat er juist sceelt met tuur!maar blijven vechten hoor! en laat die thuisblijfmama's maar praten. ik was er vorig jaar ook eentje en nog zat jef niet goed in zijn vel! en pas deze week heeft iemand ( een proffesieele deskundige ons duidelijkheid gebracht en kan er gestart worden met hulp voor jef).

dikke knuffel voor tuur!

groetjes
evi

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 14:13

wendy,

ik ken iemand die voor autisme 3 jaar gon begeleiding kreeg dus ook jij blijven roepen!!!!ik ga er vrijdag niet zijn, zitten met nen zieke maar den echte eerste na mezelf dit jaar valt dus goed mee maar ik spring nog binnen want ik heb hier nog steeds wat voor je liggen.

groetjes
evi

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 14:26

Evi,
Bedankt!
Ik zit hier te huilen als een klein kind, zit af te tellen tot het tijd is hem te gaan halen.
Ik weet dat ik niet de enige ben met dit probleem maar ik maak me zoveel zorgen.
Uit het diepste van mijn hart, bedankt, het doet deugd te horen dat we niet de enige zijn.
Mercie.

Ik weet wel dat het allemaal goed komt, maar ik zou liever hebben dat het goed ging, en dat alles was zoals het moet!

Ik wil het zeker niet op mijn werk schuiven, want dan gaat het verkeerd. Dan ga ik me schuldig voelen, ga mijn werk achteruit, en dan komt de stress en dan zijn we helemaal weg om te "mislukken".
Nee, ik beweer ook niet dat het de school is maar wil samen met de mensen die hem dagelijk zien naar een oplossing zoeken.
Enfin, aan alle mama's bedankt voor jullie "steun"!!
Het doet echt deugd!!

BEDANKT !

Groetjes,
Sonja
Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 15:06
Ikje

Online Status Bekijk profiel
Sonja: blijven praten hoor. En je moedergevoel heeft altijd gelijk! Ik hoop dat het snel opgelost is met Tuur. Mss is het wel zoals Evi zegt en weet hij eventjes geen blijf met zichzelf. Maar mss ziet de juf dit ook niet (Katrien vermelde toch dat Tuur heel vrolijk meespeelde en dat ze niks fout zag?). Mss durft Tuur enkel thuis te laten merken dat er iets is hé.
Veel sterkte! En trek je inderdaad niks aan van die andere mama's hoor. Ze weten het toch altijd beter!

Wendy: ik ga er morgen ook niet kunnen bijzijn (spijtig). Pieter krijgt morgen buisjes en zijn poliepen gaan eruit. De voorbije maanden hebben we weinig rust gehad en ik vrees dat het de komende nachten ook wel weer van dat gaat zijn. Dus ik ga passen. Maar laat zeker weten als je nog eens iets doet hé. Kijk er wel naar uit om nog eens buiten te zijn en weer een klapke te kunnen doen.
En ivm GON????? Wel Wouter krijgt ook Gon-begeleiding en ik wist niet dat dit beperkt in tijd was? Ik ga ze daar zeker ook over aanspreken. Momenteel doet hij het goed op school, dus mss moeten ze dan effe stoppen en weer in gang schieten als hij het wel nodig heeft? OP een dag gaat hij mss problemen krijgen, die hij zelf niet kan verwerken en waar wij ook heel weinig mee kunnen helpen, dan zou die GON echt welkom zijn.
Ik hoop dat voor Alexander toch wel weer gestart kan worden hoor. Als hij dat nodig heeft, dan moet dat gewoon. (de regering geeft aan super veel belachelijke dingen geld uit! Nu moeten ze investeren in een kind! Dat is de toekomst!)

Veel succes allemaal! Groetjes
Anja

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 15:21
Katrien

Anja, veel succes voor Pieter morgen

Evi, fijn om je nog eens te horen, veel beterschap voor de zieke

Sonja, kop op hé meid, het zal allemaal wel goed komen! Blijven doorvragen bij de juf over eventuele problemen, en inderdaad, het clb, daar zijn ze voor hé, ik had er nog niet aan gedacht Die kan je ook natuurlijk altijd raadplegen... Ik pols bij Lore wel hoe het met Tuur in de klas gaat (al krijg je bij haar niet zo snel iets los over de situatie in de klas... dat ken je wel hé )

En we zullen mekaar zo hier en daar nog wel eens tegenkomen hé

Groetjes, Katrien, Lore en Senne

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 15:29
joke vleugels

hela,

evi: veel beterschap voor de zieke

Sonja: ik heb nog een te kleine man om te beseffen wat jij nu doormaakt, maar je mag altijd je hart luchten. Ik wil luisteren naar jou !!!

Ikje: veel succes morgen !!

Wendy: de kans is groot dat ik er morgen zal zijn. kan je je adres nog eens mailen ofzo, da ik nie bij je buurvrouw zit

Hier net nieuws gekregen dat ik niet weerhouden ben na de tweede ronde. jammer maar helaas, dan maar wat langer bij Vincent blijven.

groetjes

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 20:30
wendy verachtert

Hoikes,

Ik heb ons terug gevonden op pag2.

Ik kom iets leuks vertellen ik heb een nieuwe grote vriend, onze kleine Vincent.

Joke, ik heb ervan genoten zaterdag om bij jullie te zitten.

Voor degenen die er spijt van hadden er afgelopen vrijdag er niet bij konden zijn, jullie krijgen een herkansing, donderdag 11 december, vrijdag kwam blijkbaar voor veel mensen slecht uit mezelf incluis. Het chappen van de veranda was wat uitgelopen en ik had er geen goesting in om s avonds holderdebolder de boel op te kuisen voor 2 man en ne paardenkop.

Het begint hier dus meer en meer vorm te krijgen, gelukkig maar, want dat verbouwen komt zo stillekes aan mijn str*t uit.

Nu mijn bedje zoeken, het is de laatste weken meer dan laat zat geweest.

Groetjes,
Wendy&co

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 09:31
joke vleugels

hela,

Ja Wendy, hij was wel een beetje verliefd op jou precies
Jij hebt ook toffe kindjes zenne

Sorry dat we ineens weg waren, maar voor Vincent was het genoeg geweest. Hij was helemaal over zijn toeren en had honger denk ik. Dus zijn we maar na de cadeau vertrokken.
Hij vindt zijn boshuisje trouwens mega. Komt hij met het varken naar mij, moet ik knorren

Voor de rest is hier alles ok. Ben al zenuwachtig voor zijn sinterklaasje hier.
En dan is het al bijna kerstmis...

Sonja: hoe is het daar nu?

Ikje: hoe is de operatie geweest?

Evi: de kindjes al genezen?

groetjes

[Laatst gewijzigd door joke vleugels - 02/12/2008 @ 09:50] - Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 13:11
Ikje

Online Status Bekijk profiel
Joke: Operatie is heel goed gegaan. Veel beter dan ik verwacht had. Wouter had dit in augustus gehad en had er weinig van geweten. Wel en Pieter al helemaal niks. Na 5 minuutjes op de kamer sprong hij van mijn schoot en zei: En nu Pieter eten!!!!!

Fijn hé, de Sint en dan de feestdagen. Die leuke snoetjes van de kindjes die zo blij zijn met al dat speelgoed en al dat lekkers. Ik kijk er ook enorm naar uit. Gisteren is de sint hier op bezoek geweest (kwb doet dit jaarlijks), hij kwam informeren wat de kindjes graag wilde hebben.

Wendy: ik doe mijn best voor 11/12. Maar ik kan pas vanaf 20u. Mag dat ook? (ik weet niet welk uur jij voorzien had?)
Die mannen kunnen toch schattig zijn hé. Geniet er maar van, straks voelt hij zich te groot voor 'mamaliefde'.
Hier onze Wouter: Mama, ik houd van jou hé. Pieter vanop afstand: ikke hou ook van JOE!!!!

Groetjes
Anja

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]