Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/06/2008 @ 20:14 | hoi allemaal ik heb van deze middag de pudding bij mij thuis. De vervaldatum valt goed meer. Die is 11 juli. Dus toch nog een kleine 14 dagen goed. Dus wie interesse heeft, laat het me weten. nancy.mussen@telenet.be groetjes nancy |
| 27/06/2008 @ 22:19 Karen ![]() | ik was vandaag in de keiheuvel, het was dan ook prachtig weer ... Ik kom ook met onze bende hoor als we afspreken.. ![]() |
| 30/06/2008 @ 06:27 Karen ![]() | Hoikes, Ook wij zijn gisteren Gust een bezoekje gaan brengen..., heb wel de chocoladekoek die Nina voor hem had achtergelaten stiekem terug meegenomen... ![]() |
| 30/06/2008 @ 09:50 joke vleugels ![]() | hela, dieke; wij zijn ook bij Gust* gepasseerd, maar hebben wel niks achtergelaten. Ik wist niet goed wat. Het deed me wel iets moet ik zeggen. groetjes |
| 04/07/2008 @ 11:26 joke vleugels ![]() | hela, hier is het goed! Alleen is vincent een echt protkopke . Als hij zijn zin niet krijgt gaat hij met zijn kop op de grond liggen. Heidi, we denken ook aan jou !!! |
| 06/07/2008 @ 20:03 Ikje ![]() | Katrien: Alvast proficiat voor morgen hé. Voor jullie toch een beetje een speciale dag! Hier voor de rest alles ok, alleen druk en heel veel werk. Groetjes Anja |
| 08/07/2008 @ 07:49 joke vleugels ![]() | katrien: nog een late proficiat met je huwelijksverjaardag ! Hier is alles in orde! groetjes |
| 08/07/2008 @ 11:54 lente ![]() | katrien: je hebt er precies echt van genoten gisteren, fijn seg! groetjes aan iedereen, ik heb geen nieuws te melden. |
< vorige pagina | volgende pagina >

zijn er nog mama's uit Balen?

. Als hij zijn zin niet krijgt gaat hij met zijn kop op de grond liggen.

erg he