< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » zijn er nog mama's uit Balen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
zijn er nog mama's uit Balen?
27/06/2008 @ 19:56
dieke 9Maand Moderator

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lieve Joke

Ik vind dat niet erg, integendeel, ik vind dat echt heel fijn. En over elkaar kennen: we moeten eens afspreken he! Ik ben voorlopig heel de grote vakantie vrij, dus aan alle mama's van Balen: wie wil er eens met de kindjes naar bv. de Keiheuvel? En geef dan meteen de data waarop jullie niet kunnen.

Sinds 14 juni besef ik nog meer dan vroeger hoe belangrijk het is om er hier op deze wereld het beste van te maken. Mensen waarvan je weet dat ze een warm hart hebben, die moet je koesteren. Dus meiden: wanneer spreken we af?

Liefs!

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 20:14

hoi allemaal

ik heb van deze middag de pudding bij mij thuis. De vervaldatum valt goed meer. Die is 11 juli. Dus toch nog een kleine 14 dagen goed. Dus wie interesse heeft, laat het me weten. nancy.mussen@telenet.be

groetjes
nancy
Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 22:19
Karen

Online Status Stuur bericht
ik was vandaag in de keiheuvel, het was dan ook prachtig weer ...
Ik kom ook met onze bende hoor als we afspreken..

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 09:31
Katrien

Ik heb vakantie van 16 juli tot 15 augustus. Alleen de week van 19 tot 26 juli zijn we ook daadwerkelijk "op vakantie".

Wat de overige weken betreft, ik werk op dinsdag, woensdag en vrijdag enkel in de voormiddag, dus dan ben ik in de namiddag ook vrij om eventueel ergens naartoe te gaan.

Ik zou zeggen, we komen hier toch bijna dagelijks op het forum, als we merken dat het in de voormiddag al goed weer is, kunnen we misschien diezelfde dag nog afspreken om in de namiddag iets te gaan doen...

Jullie zien maar...

Heidi, 't was met veel plezier gedaan hoor! Ik had er eigenlijk ook een beetje "nood" aan om Gust* een bezoekje te brengen... weet niet hoe het komt. En ook al was het maar een klein initiatief, als ik weet dat het jouw een beter gevoel geeft, of een goed gevoel geeft, dan is het met veel liefde en vriendschap gedaan hoor!

Fijn weekend allemaal!

Groetjes, Katrien, Lore en Senne

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 06:27
Karen

Hoikes,

Ook wij zijn gisteren Gust een bezoekje gaan brengen..., heb wel de chocoladekoek die Nina voor hem had achtergelaten stiekem terug meegenomen...

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 09:50
joke vleugels

hela,

dieke; wij zijn ook bij Gust* gepasseerd, maar hebben wel niks achtergelaten. Ik wist niet goed wat. Het deed me wel iets moet ik zeggen.

groetjes

[Laatst gewijzigd door joke vleugels - 30/06/2008 @ 09:53] - Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 11:51
dieke 9Maand Moderator

Hey dames

Wat lief dat jullie zijn langsgeweest! Natuurlijk hoeven jullie helemaal niets achter te laten. Het is gewoon fijn dat hij niet vergeten wordt. Vandaar dat de sterrenhemel gisternacht zo schitterde!

Veel liefs!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 10:18
Katrien

Dieke, jouw bevallingsverhaal heeft me enorm ontroerd meid! Zo mooi hoe je dat allemaal beschrijft! En wat je daar schrijft over het nieuwe babynieuws in de familie, ik kan geloven dat het enorm hard aankomt momenteel, maar ergens denk ik dat eender welk babynieuws voor altijd hard gaat aankomen... Natuurlijk ben je blij voor Frank dat hij papa gaat worden! Maar jouw emoties omtrent het verlies van Gust* zijn nog veel te "nieuw", zodat het moeilijk is om mee te genieten in het geluk van anderen. Voel je daar zeker niet schuldig om hoor! Beetje bij beetje zal je ook wel wennen aan dat nieuwe leven in de familie, geef het gewoon wat tijd! We blijven hier aan je denken hoor!

Hoe gaat het met de rest van de Balense mama's? Allemaal content met dit zalige zomerweer?

Wij zijn gisteren ons Hanne en Roel naar Zaventem gaan brengen, ze zijn vertrokken voor een maand Amerika! En ze zijn ook al aangekomen hoor, vanmorgen om 09.15 uur belden ze ons mama op om te zeggen dat ze in hun hotel zijn gearriveerd en dat ze gingen slapen ('t was daar 00.15 uur, 9 uur terugtellen dus!).

Ze hebben wel chance gehad dat ze nog konden vertrekken, na hun werd de rij aan de check-in balie afgesloten (zo'n 50 wachtenden achter hen), met de melding dat het vliegtuig vol zat! Complete overboeking dus, ik vond het zo erg voor al die wachtenden achter hen, zoiets kan en mag toch niet gebeuren hé

Lore vond al die grote vliegtuigen ook geweldig! We hebben er een paar zien vertrekken, en bij het wegrijden zijn er nog een paar over onze auto gevlogen

Deze namiddag nog even soldenshoppen, de kindjes hebben schoentjes nodig in een grotere schoenmaat denk ik, ideel moment om even langs de winkels te gaan!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 11:14
lente

dieke: jou bevallingsverhaal was inderdaad heel'pakkend' maar ook zo mooi. je kon zo de emotie lezen tussen de regels, prachtig hoe jij alles neerpent meid. echt waar.
voel je niet schuldig door eens even terug de gewone dingen van het leven te doen, hoe dan ook, je moet de draad weer oppikken, gust zou ni anders willen, je mag je tijd nemen om alles een plaatsje te geven en vroeg of laat vind je wel de kracht om verder te gaan. om terug de dagelijke beslommeringen van het huishouden te doen. het zal nooit meer hetzelfde worden als voorheen, maar dat moet ook ni, gust is er voor altijd, dus je moet niet stoppen om aan hem te denken, het zou alleen fijn zijn dat je de mooie dingen van gust herrinnert zonder dat de verschrikkelijke dingen die zijn gebeurt de voorhand nemen. en die tijd komt wel. je hart bloed op de moment, maar het bloeit ook, want er zitten prachtige dingen in. en laat dat laatste je kracht zijn...
natuurlijk zal het moeilijk zijn dat er vrouwen in je omgeving zwanger worden, zeker als het dan nog naaste familie is, en je wenst hun natuurlijk alle geluk van de wereld toe maar er is niks mee dat je er een slecht gevoel door hebt, dat is niet meer dan normaal, slijt zoiets? dat zal alleen de tijd je kunnen vertellen. tijd heelt alle wonden, maar het laat wel een litteken achter, probeer daar de goede dingen in te zien, en laat de slechte maar varen!
we denken aan jou, je gezin en aan gust!

hier alles in orde voor de rest, weinig nieuws, ik geniet met volle teugen van het zonnetje, morgen is het mischien weeral regen.

groetjes aan iedereen en warme knuffel aan dieke!

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 09:26
Katrien

Hey dames!

Hoe gaat het met jullie? Allemaal van het mooie weer aan het genieten?

Hier is het aftellen tot ik vakantie heb, al mag ik niet klagen, want ik ben deze week al 2x vroeger mogen doorgaan van m'n baas.

Heidi, dikke knuffel voor vandaag, de dag dat Gust* normaal geboren moest worden...

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 11:26
joke vleugels

hela,

hier is het goed! Alleen is vincent een echt protkopke . Als hij zijn zin niet krijgt gaat hij met zijn kop op de grond liggen.

Heidi, we denken ook aan jou !!!

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 20:03
Ikje

Online Status Bekijk profiel

Katrien: Alvast proficiat voor morgen hé. Voor jullie toch een beetje een speciale dag!

Hier voor de rest alles ok, alleen druk en heel veel werk.

Groetjes
Anja

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 21:03
Katrien

Anja, het gaat zelfs heel speciaal worden morgen
Blijkbaar heeft Mark (zonder dat ik het wist) morgen een dagje verlof kunnen regelen voor ons beiden, en om 08.30u "moeten we ergens zijn", waar, dat weet ik niet...

Goh, wie had dat ooit durven denken, mijn ventje die voor een echte verrassing zorgt, dat ben ik echt niet gewoon van hem, ben wel benieuwd hoor!

Zit er dan toch een romantische ziel verborgen bij mijne Mark

Oh ja, nog even melden dat er een paar nieuwe foto's op de site van de kindjes staan, van de laatste fotoreportage ook!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 21:14
lente

katrien ik ga je ook proficiat wensen maar ik schaam mij want ik weet ni waarom
zijn jullie een jaar getrouwd of zo?
sorry maar wil je toch de felicitaties ni onthouden.

geen nieuws hier voor de rest!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 21:22
Ikje

Online Status Bekijk profiel
Lente: Katrien is inderdaad vandaag 1 jaar getrouwd. Maar ik denk niet dat je je moet schamen hoor. Ik vergeet mijn eigen huwelijksverjaardag wel(ja ja ja al 2x vergeten). Maar die van Katrien was een makkelijke: 07/07/07. Daarmee dat ik dat toevallig nog wist.

Katrien: hopelijk hebben jullie er een fijne dag van gemaakt.

Groetjes
Anja

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 07:49
joke vleugels

katrien: nog een late proficiat met je huwelijksverjaardag !

Hier is alles in orde!

groetjes

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 10:05
Katrien

Bedankt allemaal voor de felicitaties

Gisteren waren Mark en ik inderdaadc 1 jaar getrouwd De verrassing die Mark voor mij had was 2 uurtjes ontspannen in een privé sauna. Daarna de kindjes gaan ophalen, en nog een gezellig dagje gewinkeld in de Ikea. We hebben nieuwe zeteltjes gekocht voor in de veranda. Mijn lieve schat heeft ze gisterenavond nog ineengezet toen ik ging fitnessen met m'n vriendin. Heel leuk om thuis te komen in een mooi opgeruimde veranda mét nieuwe zeteltjes

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 11:54
lente

katrien: je hebt er precies echt van genoten gisteren, fijn seg!

groetjes aan iedereen, ik heb geen nieuws te melden.

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 06:23
Karen

Proficiat Katrien, wat fijn dat hij er aan gedacht heeft..wij waren 11 juni 10 jaar getrouwd, en door werk en andere stress zijn we dat beiden vergetenerg he
We hebben het achteraf wel goed gemaakt hoor

Vandaag moeten we met Kato naar Leuven voor haar 3 maandelijks onderzoek, het wordt bijna een routine...

Voor iedereen een fijne dag

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 08:54
Katrien

Karen, succes met de controle! Alles zal wel goed zijn zeker? Laat je ons nog iets weten?

Gisteren weer een hilarisch moment gehad, wij babysitten op ons Hanne haar hond nu zij op vakantie zijn, dus mag Sammy de avond bij ons doorbrengen, we hebben z'n mand bij ons in de living staan.

Gisteren was Lore dus bij Sammy in de mand gekropen, met een leesboek, en was ze de hond aan het voorlezen. En Sammy lag mooi met z'n hoofd op haar schoot te luisteren

Heb er foto's van getrokken en naar ons Hanne gemaild. Zo weet zij ook dat haar hond elke dag voor het slapengaan een verhaaltje krijgt

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >