< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » zijn er nog mama's uit Balen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
zijn er nog mama's uit Balen?
02/09/2008 @ 09:35
Katrien

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Sonja, mooie foto's hoor! Ook die van de vakantie

Wat het verjaardagsfeestje betreft: Marc had zich duidelijk ook geamuseerd met het waterpistool hé

Groetjes, Katrien, Lore en Senne

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 22:26

klasje
Hallo,

Katrien, was het niet Marc zijn feestje?
A nee, 't was voor Tuur.
Tante Els vond het ook best leuk hoor ....
't Was ook een toffe bende!
En .... de meisjes hadden gewonen van de jongens, met één persoon minder maar met een coach om U tegen te zeggen. Ra ra ra?

Katrien, dat meisje heet Wendy.

Ik ga Tuur zijn papieren lezen en invullen.
Eindelijk nieuws, was gisteren zo nieuwsgierig.

Ik vind wel dat juf Mia nu veel kindjes heeft, jammer, had het leuk gevonden met een kleine klas.
Enfin, afwachten.

Slaap lekker allemaal.
Sonja
Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 12:16
lente

hoikes,

ben blij te lezen dat de eerste schooldag overal is meegevallen. das toch altijd een spannende dag he, zowel voor de kindjes als voor de ouders.

alles in orde hier.
groetjes!

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 09:32
Katrien

Mag ik eens even komen "stoefen" hier?

Ik ben gisteren zo ongelooflijk fier geweest op ons Lore! Weten jullie nog wat een fiasco het vorig jaar was toen ik Lore naar de zwemles liet gaan (3 maanden lang elke vrijdag tranen met tuiten huilen?).

Awel, gisteren startte de zwemles terug, dus probeerde ik Lore nog een keertje te laten gaan, samen met 3 van haar klasgenootjes.

Ze heeft zo maar eventjes een uur lang les gevolgd, helemaal alleen, zonder dat mama bij haar aan de kant moest gaan zitten, heeft geen enkele traan gelaten, en heeft daarna nog een half uurtje (met zwembandjes aan) in het ondiepe water gespeeld.

Uiteindelijk heeft het me zelfs heel wat moeite gekost om haar uit het water te krijgen

Nu maar hopen dat ze elke keer zo flink gaat blijven gaan, ze vond het volgens mij al veel leuker dan vorig jaar, waarschijnlijk ook omdat ze nu een deel van de groep kent, en ook omdat het vorig jaar in het diepe water was, terwijl ze dit jaar in het ondiepe water les krijgen (waar ze net kan staan).

Voor de rest ook alles goed hier! Zaterdag ga ik met Lore naar de lichtstoet in Mol, Mark blijft thuis bij Senne, want die gaat rond 20u al slapen... Mark laat z'n maten komen om te kaarten, dus heeft hij ook z'n pleziertje

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 09:46
joke vleugels

DIKKE PROFICIAT voor Lore !!! 't zal zijn omdat ze nu een visje is op school

Wij hebben hier hetzelfde "probleem" met de lichtstoet. Wij zouden graag gaan kijken, maar Vincent gaat al vroeg slapen. Volgend jaar misschien weer

karen: oei oei ook een brokkenpilootje. Ik denk dat ik van Vincent ook wat mag verwachten. Die gaat nu al overal aanhangen, opstaan, onder. Alles wat je maar wil, maar meestal gebruikt hij de dingen niet voor wat ze dienen. En al zone pechdag op de 1ste september.

sonja: mooie foto's !

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 10:10
Katrien

Joke, wel een passende vergelijking die je daar maakt Wie weet hé, door die afbeelding van dat visje...

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 10:17
lente

katrien: wat flink van lore! nu ze daar kindjes kent zal ze het wel liever gaan doen, en als het beter gaat gaan ook.

de lichtstoet is inderdaad te laat voor onze kleine ukkies he, wel spijtig ma ja, we stellen het nog maar even uit.

groetjes!

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 09:55
wendy verachtert

Hoikes,

Katrien, geweldig van Lore, raar toch hoe kinderen op een korte tijd hard veranderen.

Joke, wat onze Vincent betreft, ik kan je geen beterschap voorspellen, die was hier woensdag de nieuwe achterbouw al bijna aan het slopen met breekijzer en hamer. De staart van Gypsy is al eens bijna gebruikt als springtouw, en het is niet dat hij het nie weet hé.

Sonja, moeilijk hé als ze met zoveel in de klas zitten. Bij ons is het vanaf dit jaar gelukkig beter. Onze kleuters zitten met ongeveer 15 per klas, enkele uurtjes op een week wordt de kleinsten gesplitst en verdeeld bij de twee andere klassen. totdat er genoeg uren zijn om de juf voltijds aan te nemen. Want diene minister kan het wel verkopen op den tv, in realiteit merk ik bij ons op school niet zo veel van zijne uitleg.
En geniet van de taart vanavond.

Hier gaat het sinds vandaag ook weer wat beter met mij. Ben woensdag nog maar eens naar de dokter geweest en hem nieuwe medicatie gekregen. Oa een spierontspanner die voor reuma patiënten wordt voorgeschreven en ik moet zeggen, het is precies of er nieuwe wereld open gaat. Daar ik in het begin van de week nog een uur nodig had om uit mijn bed te komen, was het vanmorgen ogen open en beentjes direkt uit bed. Noel was ook, want het echt ambetant.

Ik ga maar niet te hard victorie kraaien, maar vandaag toch al een dag die vrolijk begon en da was al weer ff geleden.

Nu er invliegen, nog veel te doen......

Groetjes,
Wendy&co

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 12:54

Taart???
Wendy, wij zullen er niet zijn voor taart, wij hebben BBQ bij Marc op het werk en daarna fuif!
Tuur gaat ons stuk wel opeten, hij gaat feesten straks.

Voor een nieuwe fiets gaan kijken voor ons ventje, nu hij zonder kleine wielen kan is zijn fiets aan de kleine kant. Toch geschrokken van de prijs als je iets deftig wil, kunt beter direct een tweedehands autootje kopen .

Verder geen nieuws.

Groetjes,
Sonja
Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:28
proficiat

Karen, proficiat met je zwangerschap!!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]