< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » zijn er nog mama's uit Balen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
zijn er nog mama's uit Balen?
04/09/2008 @ 10:17
lente

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
katrien: wat flink van lore! nu ze daar kindjes kent zal ze het wel liever gaan doen, en als het beter gaat gaan ook.

de lichtstoet is inderdaad te laat voor onze kleine ukkies he, wel spijtig ma ja, we stellen het nog maar even uit.

groetjes!

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 09:55
wendy verachtert

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoikes,

Katrien, geweldig van Lore, raar toch hoe kinderen op een korte tijd hard veranderen.

Joke, wat onze Vincent betreft, ik kan je geen beterschap voorspellen, die was hier woensdag de nieuwe achterbouw al bijna aan het slopen met breekijzer en hamer. De staart van Gypsy is al eens bijna gebruikt als springtouw, en het is niet dat hij het nie weet hé.

Sonja, moeilijk hé als ze met zoveel in de klas zitten. Bij ons is het vanaf dit jaar gelukkig beter. Onze kleuters zitten met ongeveer 15 per klas, enkele uurtjes op een week wordt de kleinsten gesplitst en verdeeld bij de twee andere klassen. totdat er genoeg uren zijn om de juf voltijds aan te nemen. Want diene minister kan het wel verkopen op den tv, in realiteit merk ik bij ons op school niet zo veel van zijne uitleg.
En geniet van de taart vanavond.

Hier gaat het sinds vandaag ook weer wat beter met mij. Ben woensdag nog maar eens naar de dokter geweest en hem nieuwe medicatie gekregen. Oa een spierontspanner die voor reuma patiënten wordt voorgeschreven en ik moet zeggen, het is precies of er nieuwe wereld open gaat. Daar ik in het begin van de week nog een uur nodig had om uit mijn bed te komen, was het vanmorgen ogen open en beentjes direkt uit bed. Noel was ook, want het echt ambetant.

Ik ga maar niet te hard victorie kraaien, maar vandaag toch al een dag die vrolijk begon en da was al weer ff geleden.

Nu er invliegen, nog veel te doen......

Groetjes,
Wendy&co

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 12:54

Taart???
Wendy, wij zullen er niet zijn voor taart, wij hebben BBQ bij Marc op het werk en daarna fuif!
Tuur gaat ons stuk wel opeten, hij gaat feesten straks.

Voor een nieuwe fiets gaan kijken voor ons ventje, nu hij zonder kleine wielen kan is zijn fiets aan de kleine kant. Toch geschrokken van de prijs als je iets deftig wil, kunt beter direct een tweedehands autootje kopen .

Verder geen nieuws.

Groetjes,
Sonja
Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:28
proficiat

Karen, proficiat met je zwangerschap!!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]